otetaanpa taas tämmönen. mitä muistat ja mitä mieltä oon palstalaisista? ilmottaudu jos haluat osallistua

  • Viestiketjun aloittaja suht. harvoin palstalla vieraileva alottaa teille
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA vompatinkiihdytin:
Narsisti minussa kaipaa tulleensa huomatuksi!
Sun luona oli kerran anoppi ja appiukko pidemmällä vierailulla ja sä olit ihan raivona. Sä oot jokseekin ööh..hottis pimu. Sulla on vauva joka on varmaan jotain ööö puolvuotias ja enempää ei vissiin enää tule.

Vai miten se nyt meni?
 
Alkuperäinen kirjoittaja HIEMAN HIDAS:
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA vompatinkiihdytin:
Narsisti minussa kaipaa tulleensa huomatuksi!
Sun luona oli kerran anoppi ja appiukko pidemmällä vierailulla ja sä olit ihan raivona. Sä oot jokseekin ööh..hottis pimu. Sulla on vauva joka on varmaan jotain ööö puolvuotias ja enempää ei vissiin enää tule.

Vai miten se nyt meni?
Aikalailla noin, kuopus on kylläkin ehtinyt täyttää jo vuoden. Minusta tuntuu että oli anopin vierailu lyhyt tai pitkä niin pitkältä se tuntuu aina.

 
Tumpula
Tundra vetäisi täysin oikein. Hieman hitaan kanssa olen keijuudesta ehkä vähän eri mieltä. :D Mutta kiitos. =) :heart:

Hieman hitaasta mä muistan sen että olet ikuinen vauvakuumeilija ja taatusti uskollinen miehellesi. :)

Ja vauvakuume on aika korkea vielä täällä, lääkettä vaan ei ole luvassa...
 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Entinen nikki homemami joka ei halua käydä kylpylässä jossa käy myös homoja.
Matkustit lentokoneella ja tunnistit sturtin homoksi pierun perusteella, ääni oli jotenki löysä :)
Olet uskovainen, hellari muistaakseni.
Sulla oli tosi kaunis kuva sinusta ja miehestäsi profiilissa, appiukkosi oli sen ottanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Tundra vetäisi täysin oikein. Hieman hitaan kanssa olen keijuudesta ehkä vähän eri mieltä. :D Mutta kiitos. =) :heart:

Hieman hitaasta mä muistan sen että olet ikuinen vauvakuumeilija ja taatusti uskollinen miehellesi. :)

Ja vauvakuume on aika korkea vielä täällä, lääkettä vaan ei ole luvassa...
Hmm..se vauvakuume taitaa olla parantunut..
:whistle:
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja HIEMAN HIDAS:
Hmm..se vauvakuume taitaa olla parantunut..
:whistle:
Vau. :eek:
Mäkin luulin että se on mun osalta ollutta ja mennyttä. Hitot oli. :headwall:

Mutta minkäs tässä teet. Paha sitä vauvaa on yksin tehdä... Saan mä sentään tatskan lohdutukseksi. :whistle:
 
Ellimelli
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellimelli:
Voihan joku ystävällinen nostaa luettavaksi vaikkapa nyt viikonloppuna palstalla pyörineet kaksi ketjua (on niitä ollut aiemminkin) joissa Katja87 kertoo juopotelleensa raskausaikana sekä imetysaikana :/
Mitä kamalaa on siinä, jos juo imetysaikana? :eek:

Ja pliis, nostakaa nuo ketjut jos sellaisia on, ei meinaan oo mun silmiini sattunut :attn:
Siis ketjussa oli että on ok juoda alkoa reilustikin ja sen jälkeen imettää vauvaa koska se ei vauvaa vahingoita, Katjankin mielestä. Yritin niitä löytää, mutta ei osunut joko poistettu tai ei vaan löytynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja HIEMAN HIDAS:
Hmm..se vauvakuume taitaa olla parantunut..
:whistle:
Vau. :eek:
Mäkin luulin että se on mun osalta ollutta ja mennyttä. Hitot oli. :headwall:

Mutta minkäs tässä teet. Paha sitä vauvaa on yksin tehdä... Saan mä sentään tatskan lohdutukseksi. :whistle:
Voikun meilläkin miehen kuume laskis.. Pitteekö meidän vaihtaa miehiä :D Vosin ottaa sen tatskan..
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja HIEMAN HIDAS:
Voikun meilläkin miehen kuume laskis.. Pitteekö meidän vaihtaa miehiä :D Vosin ottaa sen tatskan..
Jos lainaat mulle vähäksi aikaa, mä voin lähettää tuon mun yksilön sulle tatskan oton ajaksi. :D

Tosin eihän sitä tiedä vaikka meille vahinko kävisi. :saint: Pieni riski on itse asiassa nytkin ja ihan miehen syytä on. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja HIEMAN HIDAS:
Voikun meilläkin miehen kuume laskis.. Pitteekö meidän vaihtaa miehiä :D Vosin ottaa sen tatskan..
Jos lainaat mulle vähäksi aikaa, mä voin lähettää tuon mun yksilön sulle tatskan oton ajaksi. :D

Tosin eihän sitä tiedä vaikka meille vahinko kävisi. :saint: Pieni riski on itse asiassa nytkin ja ihan miehen syytä on. :D


:heart: :D
*peukutus* :whistle:
 
Huuhkajatar on kotoisin samalta paikkakunnalta, kuin mulla puoli sukua. Opiskelee jotain, tai opiskeli joku aika sitten.
WC- ankka on palstan kaunottaria jolla on ollut vaikea lapsuus ja vaikea äitisuhde. Siksipä hän varmaan onkin avarakatseinen ja osaa ajatella asioita useammalta kantilta.
 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Entinen nikki homemami joka ei halua käydä kylpylässä jossa käy myös homoja.
Matkustit lentokoneella ja tunnistit sturtin homoksi pierun perusteella, ääni oli jotenki löysä :)
Olet uskovainen, hellari muistaakseni.
Sulla oli tosi kaunis kuva sinusta ja miehestäsi profiilissa, appiukkosi oli sen ottanut.
Tässä syy sateenvarjoon :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Entinen nikki homemami joka ei halua käydä kylpylässä jossa käy myös homoja.
Matkustit lentokoneella ja tunnistit sturtin homoksi pierun perusteella, ääni oli jotenki löysä :)
Olet uskovainen, hellari muistaakseni.
Sulla oli tosi kaunis kuva sinusta ja miehestäsi profiilissa, appiukkosi oli sen ottanut.
Tässä syy sateenvarjoon :)
:eek: :eek: :eek: :LOL: :headwall: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellimelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellimelli:
Voihan joku ystävällinen nostaa luettavaksi vaikkapa nyt viikonloppuna palstalla pyörineet kaksi ketjua (on niitä ollut aiemminkin) joissa Katja87 kertoo juopotelleensa raskausaikana sekä imetysaikana :/
Mitä kamalaa on siinä, jos juo imetysaikana? :eek:

Ja pliis, nostakaa nuo ketjut jos sellaisia on, ei meinaan oo mun silmiini sattunut :attn:
Siis ketjussa oli että on ok juoda alkoa reilustikin ja sen jälkeen imettää vauvaa koska se ei vauvaa vahingoita, Katjankin mielestä. Yritin niitä löytää, mutta ei osunut joko poistettu tai ei vaan löytynyt.
Tämä on kopioitu imetystukilistan sivuilta:

Kun äiti juo alkoholia, sitä imeytyy äidinmaitoon samalla lailla kuin äidin vereenkin. Jos äiti siis on "yhden promillen humalassa", maidossa on alkoholia yksi promille.Tämä on niin pieni määrä, että kun vauva juo tätä maitoa, vauvan verestä ei enää alkoholia pysty mittaamaan. Tällä perusteella neuvolan lääkärikin voi sanoa, että voit aivan hyvin juoda sen saunakaljan ja toisenkin ja imettää vauvaasi saman tien. Paljosta alkoholista lapsi voi tulla väsyneeksi, veltoksi ja nukkua tavallista raskaammin, mutta tutkimukset eivät ole osoittaneet lasten kärsivän vahinkoa jos imettävä äiti juo kohtuullisesti ja vain harvoin.
 
minusta juopotteleva äiti ei ole ok tyyppi
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellimelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellimelli:
Voihan joku ystävällinen nostaa luettavaksi vaikkapa nyt viikonloppuna palstalla pyörineet kaksi ketjua (on niitä ollut aiemminkin) joissa Katja87 kertoo juopotelleensa raskausaikana sekä imetysaikana :/
Mitä kamalaa on siinä, jos juo imetysaikana? :eek:

Ja pliis, nostakaa nuo ketjut jos sellaisia on, ei meinaan oo mun silmiini sattunut :attn:
Siis ketjussa oli että on ok juoda alkoa reilustikin ja sen jälkeen imettää vauvaa koska se ei vauvaa vahingoita, Katjankin mielestä. Yritin niitä löytää, mutta ei osunut joko poistettu tai ei vaan löytynyt.
Tämä on kopioitu imetystukilistan sivuilta:

Kun äiti juo alkoholia, sitä imeytyy äidinmaitoon samalla lailla kuin äidin vereenkin. Jos äiti siis on "yhden promillen humalassa", maidossa on alkoholia yksi promille.Tämä on niin pieni määrä, että kun vauva juo tätä maitoa, vauvan verestä ei enää alkoholia pysty mittaamaan. Tällä perusteella neuvolan lääkärikin voi sanoa, että voit aivan hyvin juoda sen saunakaljan ja toisenkin ja imettää vauvaasi saman tien. Paljosta alkoholista lapsi voi tulla väsyneeksi, veltoksi ja nukkua tavallista raskaammin, mutta tutkimukset eivät ole osoittaneet lasten kärsivän vahinkoa jos imettävä äiti juo kohtuullisesti ja vain harvoin.

Näinhän se on, tosin itse olen kokonaan kieltäytymisen kannalla kun imettää tai on raskaana. Ko. ketjussa vaan monikin äiti Katja87 mukaan lukien oli sitä mieltä, että vaikkapa 6 sidukkaa voi tempasta naamaan ja alkaa vauvaa imetämään. Lisäksi toisessa ketjussa ko. nikki ilmoitti juoneensa alkoa 20:täkin ravintola-annosta eikä vauvalle siitä mitään tullut. Ja siis kerralla. Toinen kehui että 40 ei tunnu missään vaikka on raskaana, ihan terve vauva syntyi. :/ En nyt viitsi enempää tästä. Mutta jos jotakin kirjoittaa niin kyllä se vastaan tulee.
 

Yhteistyössä