Hakutulokset

1. L

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Sartsa ja Hempula: kiitos :hug: Tuntuu taas niin, et maailmaa romahtaa ja kaikki menee päin peetä.. eikä ihan hirveesti kohentanu mielialaa toi pitkä iltavuoro töissä, josta just vasta kotiuduin :/ Ihan kunnolla sai vetää särkylääkettä naamaan, että pystyi edes jotenkin päin olemaan...
  2. L

Heipsan pitkästä aikaa taas! Sartsa83: Saakos udella, että missäpäin ootte muuten hoidoissa? Kun kunnallisella puolella näytätte tekin olevan.. Meillä alotettiin tutkimukset n. kk sitten Jorvissa, Espoossa. Tässä on kierronkartoitus just meneillään ja sit ens kierrossa vielä...
  3. L

:hug: Täällä täsmälleen sama tilanne, yk 11 parhaillaan menossa. Usein tulee ajateltua, että JOS ois heti tai edes piakkoin tärpännyt ja kaikki mennyt hyvin, niin meillä olisi jo pikkuinen.. mutta eipä tuo jossittelu ainakaan tilannetta helpota, päinvastoin. Pitäis vaan jaksaa pysyä...
  4. L

Kiitokset terp päivittelyistä! Mulla tänään (29.10 to) kp 3 ja yk 11 :|
  5. L

Suuret kiitokset Louvre päivityksestä! :flower: Mulla kuitenkin menossa jo kp 13 ja yk 10, jos sinä tai joku muu päivittelee! On: Vähään aikaan en ole kirjoitellutkaan, vaikka joka päivä täällä kyllä pyörin.. Ei oikein huvita kirjoittaa, kun ei omat asiat etene mihinkään. Onneksi reilun...
  6. L

Mahtavat onnittelut Niiskuneiti!! :flower: Yöperhonen ja hippopotamus: Pahoitteluni ja tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:
  7. L

Sannis: Pahoitteluni :hug: Tiedän, miltä susta tuntuu, koin itse nimittäin aivan saman aika tarkalleen kuukausi sitten. Tiedän epätoivon tunteen, kun tuntuu, että koko maailma romahtaa niskaan.. se ottaa oman aikansa, mutta sitten täytyy vaan jaksaa taas painaa eteenpäin.
  8. L

Opaali78: Jos päivittelet listaa, niin mulle vois nyt laittaa kp 1 ja yk9 :| Halit muille samassa tilanteessa oleville ja meille kaikille hurjasti tsemppiä ja plussatuulia!
  9. L

Sannis11: Toivottavasti viivat tummuvat! :flower: Aika törkeää lähettää vanhoja testejä.. huh. Omaa napaa sen verran, että kierto edelleen niin sekasin, että en oikeen osaa vielä sanoa, monesko kp menossa.. puolukkapäiviä odotellessa. Lähete NKL:lle lapsettomuustutkimuksiin on matkalla, saa...
  10. L

Kiitos kaikille haleista, niitä tosiaan tarvitaan nyt. Terkkarille en tänään kerennyt soittaa, kun meni koko päivä ja ilta töissä, vaikka henkisesti tai fyysisesti en ois oikeesti jaksanu olla töissä ollenkaan. Viime kierto oli tosiaa ensimmäinen, jossa bongasin oviksen näiden 7 kk:n aikana...
  11. L

Täällä 7 kk:n yritys "palkittiin" yöllisellä päivystysreissulla ja tuomiolla varhainen keskenmeno/ kohdunulkoinen raskaus :'( Nyt ihan sekaisin, miten kierrot menee ja muutenkin.. En saanut päivystyksessä mitään neuvoja tai ohjeita jatkosta, törkkäsivät vain särkylääkepaketin kouraan ja...
  12. L

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3

hippopotamus80 ja Niiskuneiti: Jaksamista ja hurjasti tsemppiä teille seuraavaan kiertoon! Josko ensi kierrossa.. :) Kiharapää: Voi surku tuota negaa, mutta aika aikaisessa vaiheessa kyllä testasit, että toivotaan vielä parasta.. hurrrrrrrjasti plussatuulia sinulle!! Omaa napaa sen...
  13. L

clearbluen digitaalinen ovulaatiotesti

:attn: Laitoin sulle yv:tä :)
  14. L

HalleBerry: Viitsitkö laittaa mulle listaan yk 7, siinä kun näyttäis vielä olevan yk 6.. Kiitoksia! Louvre ja kilu09: Pahoittelut tädistä :hug: Toivotan jaksamista ja tsemppiä uuteen kiertoon, vaikka raskasta onkin..
  15. L

Hmmm.. mielenkiintoista.. olin ihan varma, että tää kierto venyis ainaki 35 päivän mittaiseksi, koska en ovuloinut, mutta tänään tulikin sitten täti paikalle ihan ryminällä :o Ja nyt siis kp 26! Hyvä tietysti, että kierto jäi lyhyemmäksi kuin koskaan ennen, mutta taita mun kroppa olla sekaisin...
  16. L

Kiitos tsempityksestä HaLLeBeRRy! :hug: Tuo on ihan totta, mitä sanoit sydämen pakahtumisesta.. Kuvaa hyvin tätä olotilaa, ihan kirjaimellisestikin. Tänäänkin sydämeen ja rintaan pisti ihan kunnolla ja ahdisti, kun taas miehen kanssa puhuttiin tästä vauvaprojektista. Jotain positiivista...
  17. L

Voimahalit tippuneille :hug: on: Ovista en löytänyt tässäkään kierrossa :'( Viime kierrossa tuli oikein ultrassa varmistettua, että ovulaatiota ei tapahtunut. Gyne suositteli hakeutumaan Väestöliittoon jatkotutkimuksiin, vaikka ei olla yritetty kuin "vasta" puoli vuotta, mutta mitä sitä...
  18. L

Heipähei! Ollaan oltu miehen kanssa kiertelemässä Kreikkaa, sen takia en ole ilmoitellu mitään itsestäni pitkiiiiin aikoihin.. oli kyllä ihana reissu :heart: Nyt paluu arkeen ja pudotus takaisin maanpinnalle myös tädin merkeissä :headwall: eli mulle vois päivitellä kp 1 ja yk6...
  19. L

*Esikoisesta haaveilevat* vol 2

HappyFeet: Viititkö päivittää mulle (keskiviikolle) kp 5 ja yk 5 :( kiitos!
  20. L

Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

Petite: Hurrrrrrjasti onnea, eiköhän se plussa pian vahvistu!! :flower: Jos vielä päivittelet listaa, niin viitsitkö laittaa mulle (keskiviikolle) kp 5 ja yk 5 :/

Yhteistyössä