Hakutulokset

1. L

*Esikoisesta haaveilevat* vol 2

HappyFeet, HalleBerry ja Yöperhonen: Samassa veneessä ollaan eli täällä kanssa kp 1 :'( Voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon!! Mä kun luulin, että tää olis helppoa, mutta ei.. Oon nyt käynyt tk-lääkärillä, mutta se ei suostunut mihinkään tutkimuksiin edes määräämään, koska ei olla yritetty...
  2. L

Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

Marta: Viititkö päivittää mulle kp 1 ja yk 4, kiitos. :headwall:
  3. L

*Esikoisesta Haaveilevat*

doncellamosca: mulla on kp:t oikein listassa, mutta yk:t unohdit päivittää, elikäs mulla alkoi yk 4 ei yk 3.. Kiitos jos viitit muuttaa :)
  4. L

Voi stana sentään!! :headwall: doncellamosca: viititkö päivittää mulle huomiselle (lauantaille) kp1 ja yk 4 :'( Tänään tullut vaan pientä tiputtelua, joten eiköhän huominen ois sitten oikea kp 1.. anu84 ja yöperhonen: voimahaleja!! :hug:
  5. L

Viukkeli: Voi ei, tosi kurja tilanne! :( Toivottavasti miehesi mieli muuttuu pian, siis siihen parempaan suuntaan, että hänkin pienokaisen haluaa. Kyllä munkin kihlattu aina välillä epäröi, onko tämä nyt varmasti oikea aika jne. Mutta nyt kun ollaan huomattu, että ei se lapsen saaminen...
  6. L

Kiitos Marta taas päivityksestä!! Ja tervetulotoivotukset uusille kuumeilijoille! Omaa napaa sen verran, että ovulaatiota en bongannut tässäKÄÄN kierrossa, joten odotukset ei ole kovin korkealla, vaikka pupuiltu on ahkerasti. Onneksi lääkäriaika 20. pvä tätä kuuta, jolloin toivottavasti saan...
  7. L

Tyttökärpäselle kiitokset listoista!! :flower: Omaa napaa sen verran, että ovulaatiota en bongannut tässäKÄÄN kierrossa, joten odotukset ei ole kovin korkealla, vaikka pupuiltu on ahkerasti. Onneksi lääkäriaika 20. pvä tätä kuuta, jolloin toivottavasti saan tietää, saanko teroja tai clomeja...
  8. L

Pikkuihralle rutkasti onnea!!! =) Yöperhoselle pahoittelut ja tsempitykset seuraavaan kiertoon! Koita jaksaa! :hug: on: Korkeelta ja kovaa tultiin alas.. tänään [/b]kp 1/30-37 (?!) ja yk 3[b] :headwall:
  9. L

Marta: Mulle vois päivittää kp 1/30-37 ja yk 3 Eniten tässä harmittaa se, että kroppa ei toimi normaalisti ja luulen, että vauvaa on turha odottaa ennen jotain hormoonilääkitystä tai hoitoja.. ja ajan lääkärille sain 2 kk:n päähän :headwall: Hitto, kun ois vielä vakuutus, niiin marssisin...
  10. L

Yöperhonen, kovasti toivon plussaa sinulle ja tietysti muillekin sitä odottaville!! :) Hugoliina ihana kuulla, että kaikki on mennyt hyvin, antoisaa loppuraskautta sinulle! on: Tosi masentava fiilis nyt. Kolmas negatesti tehty tässä kierrossa nyt aamulla (kp 33/30), joten en jaksa enää...

Yhteistyössä