Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

PERJANTAI 17.4

KUUMEILEVAT

yöperhonen............kp 3/28................yk. 16..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 16/26-32............yk 10.............1.toiveissa
Marta........................kp 16/29 .................yk6..............1.toiveissa
Maryanne..................Kp 75/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 45/29-34...........yk5...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 34/28..............yk4..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 35/30-36...........yk.3..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 31/30-37.............yk 3...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 12/28.....................yk 4........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp 22/29-31.............yk3..........1.toiveissa
Lili78........................kp13/31.......................yk3............ . 1.toiveissa
tuitutti................kp26/27............yk1..................1.toiveissa
Pieniminä..........kp10/25-29.................................1.toivei ssa
marjutti86...............kp33/33...............yk1................1.toiveis sa
anu84......................kp 40/29-30.............yk.16.......1. toiveissa
LiLy88...................kp33/26-28........................1.toiveissa
Haaveilija-Iita.............kp10/26................yk2...........1.toiveiss a
Sokruli....................kp 35/30............yk1..................1.toiveissa

Zara81..............kp4/?.................yk1.................2.toiveissa
Muumero....................kp 89/??..................yk.6.........2. toiveissa
manteli76....................kp 21/28...........yk.6.......2. toiveissa
Marylene.....................kp 4/33................yk3.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?......................yk?.........2.toiveissa
maaliskuu.....................kp 13/?.................yk.3..........2.toiveissa
vadelmilla.............kp11/31-33..................yk2..............2.toiveissa
viherminttu...............kp 20/29-32.........yk6.............2.toiveissa
Hentsu84...............kp 17/31............................2.toiveissa
Ansku-83
JennyAdelina
niina22

Pruukele...............kp 27/33.......yk6...............3.toiveissa
Ella-83.................kp14/32-35..........yk6...........3.toiveissa
PakanamaanKartta .........kp12/28...................3.toiveissa

Pampuska............kp22/29 .................................4.toiveissa

Petite......................kp17/28-29...........yk2...........5.toiveissa

TAUSTALLA
Niiz
antilo
kaneli87
Niinuska05
Miirulainen
Valpuri
Mötkylä
choco
Dreaming86

PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
taaperotx4
JULIAN
Indo
kumkvatti
Sisely
Sanle
Saini
bellona

Eläköön perjantai!! Toivottavasti kaikille tulee kiva viikonloppu :) Täällä on viikko mennyt oviksen metsästyksessä...maanantaina tuli ihan hailakka viiva testiin, tiistaina vahvempi. Se oli kyllä yhtä paksu kuin kontrolliviiva, muttei yhtä tumma. Oli kyllä noi pari päivää limat ja halutkin sitä luokkaa, että voisin kuvitella oviksen olleen silloin. Keskiviikkona ei tullut enää mitään. En sitten tajunnut digillä tarkistaa, mutta ei voi mitään. Ovislaskurit antoi mulle muistaakeni tän tai huomisen ovispäiväksi. Noh, onpahan ainakin pupuiltu ihan urakalla, että oli se ovis sitten minä päivänä hyvänsä, niin pitäisi simppoja olla putket täynnä :)

Mites muuten muumero ja Maryanne? Vieläkö olette paikalla?
Marjutille tsemppiä näihin päiviin. Toivottavasti pysyy menkat poissa :)

Mukavaa päivää kaikille :flower:

Marta, se on hyvä, että ei ainakaan yrityksestä jää kiinni :D

marjutille peukut myös täältä d;)b

täällä täti näyttäis pakkailevan jo kamojaan :eek: en taas ymmärrä miten kesti näin vähän aikaa tää vuoto... kai mussa on jtn vikaa :ashamed:
huomenna tulee kummityttö hoitoon :heart: pääsee mamma ja pappa vähän rilluttelemaan yhessä :D

mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille.!! :)

Onnea plussanneille ja erityisesti bellonalle pitikin sanoa jo aiemmin että äläs vielä sano mitään ;)

:hug: tädin yllättämille ja db kaikille jännäilijöille! Toivottavasti pian nähdään odotuspuolella!

Marta ja Yöperhonen tosi paljon kiitoksia peukutteluista :D ei ainakaan tsempeistä oo kiinni jos ne menkat nyt päättää sitten kuitenkin tähän osotteeseen tulla.. =)

tosiaan vielä ei ole ainakaan mitään näkyny, ehkä pientä alavatsakipuilua on.. :ashamed:

Täällä alkoi perjantai kauheella päänsäryllä ja mahassa velloi jonkun aikaa.. onneksi oli kaapissa buranaa, helpotti vähän oloa! Toivottavasti ei oo mitään mahatautia tulossa... Mieskin lähti tänään työreissulle viikonlopuksi.. ja jos ovis on just nyt... :ashamed:

Moikka!!

Kertokaa viisaat näyttääkö r-testi mahdollisen oviksen?? Mun oli pakko testata, kun en tästä olotilasta pääse yli enkä ympäri...ja haaaaalea plussa, käännellen väännellen tuli näkyviin!! Kp:t ois sitä luokkaa, että ovis tuloillaan, ei ovistuntemuksia, muuta kun valkkari.... :whistle:

Hyvää viikonloppua!!

maaliskuu OHHOH, en kyl usko että raskaustesti näyttää ovista, eikös se mittaa hcg:n eli istukkahormonin pitoisuutta! :eek: voisko ollakin,että ootkin raskaana,eikös ne vipot mensut ollu omituiset sun mielestä,vai muistanko väärin? :D

ON: tää hörhö meni ja teki testin,nii-in,pölöjää!!!! mutta pitäähän niitä käyttää,että voi ostaa uusia,eikös :LOL: :LOL: :LOL: mutta ekan kerran siis tiedä,mitä tarkottaa VIIVAN PAIKKA. :D Näyttää nimittäin vaaleampana sen. Eli oli tuostakin hyötyä,näen kunnon selvän negan. :saint:

Petite no en mäkään uskonu, että näyttäis, mutta googlettamalla kyseisestä asiasta, oli jollain kokemusta...raskaus ois niiin ihana, mutta mä en vaan usko siihen.... :ashamed:

Siis laitoin googleen hakusanaks: näyttääkö raskaustesti oviksen...ja kyllähän sieltä sellaisiakin löytyy :headwall:

Moikka kaikille.
maaliskuu toivottavasti toi tarkottais sulla plussaa, saisit vielä tontun itelles :heart:

On: Tänään taas nega aamulla.. noh ei näy kyllä tätiäkään. Toivottavasti ei ainakaa tuu pilaamaan mun viikonloppua :kieh:

Heippa ja hyvää viikonloppua kaikille. Toivottavasti kaikkialla aurinko tajuaa paistaa =)

marjutti86 Juu kyllä eilen laitettiin simpat matkaan, onneksi! :D Mua niin nauratti ku menin sen jälkeen vessaan ja mies huomautti että "älä nyt vänkää heti ulos niitä"!!! :LOL: :heart: Ei tullut mahatautia, huh! Oli vaan niin kova päänsärky että siitä tuli oksettava olo, liekö sitten migreeniä... en tiiä, ei oo kyllä koskaan todettu... :p

Moi pitkästä aikaa. Ja onnittelut plussanneille.
Itellä tilanne, et tällä kierrolla olis ny tehty mitä voidaan, ja odottelu alkanut. En laskenut tälle kierrolle mitää mahdollista ovispäivää, ärsyttää ku ei oo mitää ovis-oireita huomannu itsessään, vaikka jo yk 6. Tai no tässä ja viime kierrossa huomasin yhtenä päivänä ja vain yhdellä vessareissulla kökön punertavaa limaa, tuli vaan vähä aikasemmin tässä kierrossa ku viimeksi, jo noin 12 päivää menkkojen jälkeen. Voiskohan tuo olla ovis?

Äääh! Pakko kysyä kun asia vaivaa... kun mulla oli parina päivänä mahassa nippailua ja sellasta et ihan yhtäkkiä vihlas alamahasta, että piti oikeen vähän kyyryyn mennä... onko nämä oviksen oireita?? Mutta en oo huomannut mitään lisääntynyttä limaa, ainakaan noina päivinä! Ja nuo nippailut olis siis n. viikko pillerien lopetuksen jälkeen... On se nyt kun yölläkin miettii ja miettii... no nyt nukkumaan! =)

viherminttu, kyllähän tuo ovikselta kuulostis :) nyt vaan simpat matkaan.!

ansku, mulla on usein tollasta samanlaista kipuilua ja välillä se on tosi rajuakin, että liikkuminenkin tekee kipeää.! ja se on juuri ollut oviksen aikoihin. joka kierrossa mulla ei niin voimakasta kipuilua ole, mutta luulempa että ovis se on :)

apuaaaa.! kauhee krapula :x :LOL: tai no pää kipee lähinnä... tulin aamulla kuuden aikaan vasta kotiin ja nyt unettaa ihan maan pirusti.!!! ei mun pitäny ees ottaa eilen, mut kai mä oon vaan niin yllytyshullu...

Piti kanssa ovulaatiosta vielä sanoa, että mulla viime kierrossa oli tosi ikävät kivut, hyvä että kävellä pystyin pahimpana hetkenä. Ja tosiaa olin luullut oviksen jo olleen kun kp 13 tuli ovistikkuun plussa. Mutta sit myöhemmin kp 21 oli kivut ja tein taas ovistestin, joka olikin vahva plussa. Mulla ku on vääriäkin plussia tullut niin uskon vaan silloin plussaksi, jos on omia kunnon oireita samaan aikaan.

Paljon on tullu kirjoituksia viikon aikana - tsemiä kaikille yritykseen ja tädin vierailijoille voimia.
Oviksen ettimistä täälläkin. Aamulla viimeksi testasin, mutta tikku ei näyttänyt mitään. Kaupassa käydessäni tunsin kun valkkari tupashti tulemaan ihan reilusti... outoa... Eikös se yleensä liity ovikseen. To-illalla viimeksi tuntui vihlontaa ja aika voimakasta - silloin kp12. En vaan tikutellut vielä silloin. Laskurin mukaan otollisimmat hetket on vasta huomenna su-ti ajalla.
Viikolla näin unta että saimme tyttö-vauvan, enkä ollu ollenkaan tajunnu olevani raskaana. Sitä kovasti toivoessa todeksi tapahtuvan - ainakin yritystä pitää jatkaa =) :/

SUNNUNTAI 19.4

KUUMEILEVAT

yöperhonen............kp 5/28................yk. 16..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 18/26-32............yk 10.............1.toiveissa
Marta........................kp 18/29 .................yk6..............1.toiveissa
Maryanne..................Kp 77/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 47/29-34...........yk5...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 36/28..............yk4..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 37/30-36...........yk.3..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 1/30-37.............yk 4...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 14/28.....................yk 4........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp 24/29-31.............yk3..........1.toiveissa
Lili78........................kp15/31.......................yk3............ . 1.toiveissa
tuitutti................kp28/27............yk1..................1.toiveissa
Pieniminä..........kp12/25-29.................................1.toivei ssa
marjutti86...............kp35/33...............yk1................1.toiveis sa
anu84......................kp 42/29-30.............yk.16.......1. toiveissa
LiLy88...................kp35/26-28........................1.toiveissa
Haaveilija-Iita.............kp12/26................yk2...........1.toiveiss a
Sokruli....................kp 37/30............yk1..................1.toiveissa

Zara81..............kp6/?.................yk1.................2.toiveissa
Muumero....................kp 91/??..................yk.6.........2. toiveissa
manteli76....................kp 23/28...........yk.6.......2. toiveissa
Marylene.....................kp 6/33................yk3.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?......................yk?.........2.toiveissa
maaliskuu.....................kp 15/?.................yk.3..........2.toiveissa
vadelmilla.............kp13/31-33..................yk2..............2.toiveissa
viherminttu...............kp 22/29-32.........yk6.............2.toiveissa
Hentsu84...............kp 19/31............................2.toiveissa
Ansku-83
JennyAdelina
niina22

Pruukele...............kp 29/33.......yk6...............3.toiveissa
Ella-83.................kp16/32-35..........yk6...........3.toiveissa
PakanamaanKartta .........kp14/28...................3.toiveissa

Pampuska............kp24/29 .................................4.toiveissa

Petite......................kp19/28-29...........yk2...........5.toiveissa

TAUSTALLA
Niiz
antilo
kaneli87
Niinuska05
Miirulainen
Valpuri
Mötkylä
choco
Dreaming86

PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
taaperotx4
JULIAN
Indo
kumkvatti
Sisely
Sanle
Saini
bellona

Heipsan taasen!

Vadelmilla, niinpäs onkin samat päivät suurinpiirtein :D Mutta kuten todettua, mun jänskäily taitaa kyl alkaa aiemmin :)

Marjutilla kp35/33, testi tehtynä vai? Toivottavasti ois tärpännyt!

Itellä oviksen pitäs olla justiinsa tänään, mutta ei minkäänmoisia tuntemuksia. Puuhailtu kyllä ollaan jo parina päivänä ja ajateltiin jatkaakin vielä tiuhempaa tahtia nämä lähipäivät :D Kohta kait sitä sit taas pääsis jännäileen, et josko... :)

Heippa!

Uusia oireita huomasin eilen illalla.. nännit on kipeenä! :D Siis muuten rinnat ei ollenkaan kipeenä... outoo.. mitähän tää nyt sit meinaa?? :p Ja tässä aamulla kerran vihlas mahasta ku nousin tuolista ylös ja piti taas vähän mennä matalaksi... siis ihan sellanen sekunnin vihlaisu.. Ellei sitten ole vaan ovisoireita.. vai olisko voinut tärpätä jo... en tiiä, eikait nyt vielä vois oireita olla??

Ansku-83 nännien kipeytyminen ainakin joillakin on oire oviksesta. Katselin tuosta listasta, että mikä kp sulla on menossa, muttei niitä siellä olekaan. Olenko unohtanut ne päivittää vai oletko laittanutkaan niitä? Haluatko, että laitetaan?

En ole ilmoittanut kp päiviä, en oikeestaan edes tiedä mikä kp mulla on menossa... koska lopetin ne pillerit ja tää on vasta eka kierto joka on menossa... =) ensimmäinen pilleritön päivä oli 6.4. mitenhän sen siitä sitten voi laskea? Tosiaan tuota mahan nippailua on tässä ollut ja nyt äskettäin taas vihlas kipeesti mahasta kun nousi tuolilta... meneeköhän tää jo ihan mahottomaksi! :p En kuitenkaan muista oliko pillerien aikaan nännit kipeinä.. eipä sitä silloin kyllä paljoa ees hätkähtänyt, koska ei ollut mahdollista olla raskaana.

Yhteistyössä