Hakutulokset

1. H

#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

Heipat itsekullekin :) Hassua miten sitä on alkanut kaipaamaan kaikenlaisia raskaudenaikaisia kolotuksia ja pahoinvointeja.. Kiukunpuuskia ja väsymyksiä mä en edes muista olleen :laugh: Ja niitä siis oli.. Sitten olen muistellut sairaalassaoloaikaa. Silloin halusin sieltä äkkiä pois, mutta...
  2. H

Onpas tullut mukavasti porukkaa tälle viikolle =) Heips kaikki :wave: Mulla vihdoin ja viimein taisi loppua menkat. Ei ne kestänytkään kun vaivaiset 8 päivää.. :kieh: Täälläkin joskus testattu yhden päivän aikana 3 kertaa. Aamulla kun tuli nega niin ajattelin epätoivoisesti että jos se...
  3. H

Heips Millukka! Mä tulen nyt ainakin tänne sun seuraksi.. Mulla nyt kp4/? eli kun nuo hormonit on ehkä vieläkin sekaisin niin en tiedä kuin monta päivää pitäis olla.. Normaalistikin mulla menkat kestää tän neljä päivää mutta vieläkin tulee vuotoa tosi paljon :kieh: Ja toinen yk.. ja viidettä...
  4. H

~~TÄTI LAKOSSA VKOLLA 32~~ TÄÄLLÄ PLUSSATAAN KAIKKI ;)

Millukka.. voi KURJUUUUUUUSSS!!! :hug: Mitäs Kuumeilijalle ja Josemalle kuulluu? Toivottavasti teille ei täti tule..
  5. H

Millukka.. voi hitsiläinen.. Ja Käärme.. Ja Selis.. :hug: Mutta niin kauan kun ei menkkoja.. :D Kuumeilija, toivottavasti ei tuhruttelut ala uudestaan. Tai ainakaan menkat :) Josema, ihanaa jos jaksat olla kärsivällinen ja testaat vasta sitten :) Kiitos vaan kaikille myötäelämisestä...
  6. H

..tai Millukka.. Älä laitakkaa. Tuntemukset oli oikein. Just alko menkat. plaah.
  7. H

Millukka, jaa niin kai mut vois siihen haamupinoon.. Tehkää jo muutkin testejä!!! :p
  8. H

m,apteekin omalla testasin.. Vitsi koko ajan tuntuu että ihan just alkaa menkat.. Tiedän tiedän.. Se voi tarkoittaa mitä vaan ;)
  9. H

miracle, ai niin saitkin! Toivottavasti mulle kävis samoin.. Koitan olla sillä asenteella että menkat kohta alkaa niin ei tule sitten niin kamalan suurta pettymystä.. Mulla toisen lapsen kanssa kävi niin että menkat oli 5 vko myöhässä ennen kun labrankaan testi näytti positiivista. Ja kolmannen...
  10. H

Roskishaamu tuli niinkun eilenkin..Testailen sitten taas huomenna tai perjantaina..

Yhteistyössä