Hakutulokset

1. H

** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

Syöksysynnytyksellä syntynyt meille poika 3.2 :heart: 3540g ja 52 cm :heart: High5
  2. H

** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

Hyvää uutta vuotta minunkin puolesta kaikille! Multa lähti tänään limatulppa, vatsa tyhjentynyt koko päivän ja kipeitä supistuksia tulee, ei kylläkään säännöllisesti.. Saas nähdä kuin käy.. high5 rv32+5
  3. H

Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

Viidettä odotellaan :) Kolme ensimmäistä on poikia, 10v, 7v, 3v, ja sitten tuo prinsessa 2v :heart: Laskettu on helmikuussa ja hän on poika B)
  4. H

** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

Täällä on nyt virallisesti todettu raskausmyrkytys. Olin jo pari yötä tarkkailussa. Ja lääkitys aloitettu. Varsinkin öisin on hankalaa kun mulla siis mm. korkea rr, mihin lääkitys, ja veren hyytymistekijät koholla, siihen ei vielä aloitettu lääkitystä, joka aiheuttaa mulla sen että alaraajoihin...
  5. H

*Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

Tervehdys äidit =) Olen itse nyt vähentänyt töitä, en vaan jaksa enää tehdä koko päivää. Ehkäpä nyt tulee kirjoiteltua tännekin enemmän.. Vauvan liikkeet olen tuntenut jo viikosta 11 lähtien. Aika hentoisia ne on vieläkin,mutta tunnistan kuitenkin. Joskus kun olen jossain tietyssä asennossa...
  6. H

Viidennestä haaveilevia?

Täälläkin nyt sitten sitä vitosta odotellaan :heart: Helmikuussa on laskettu :D high5 rv 9+1
  7. H

*Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

Ilmoittaudun vaan näin.. On ollu niin kamalan huono olo ettei paljon jaksa koneella olla :$ :x :x
  8. H

*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

Neuvolaan varattu aika.. Se on vasta kolmen viikon päästä.. Aamu- ja iltapahoinvointi vaivaa. Ei oikeen mikään silloin maistu. Mitä te syötte kun on paha olo? Nyt nakerran voileipäkeksejä että jaksan työpäivän. Niin, jos saisin itseni listaan, sitä ei vielä näy =) High5, 34v, pos...
  9. H

?KESÄKUUN KOHISIJAT?

:flower: Lämpöiset kiitokset kaikille onnittelijoille :heart: Seurailemaan tänne vielä jään.. :D
  10. H

?KESÄKUUN KOHISIJAT?

Kiitos Cladoceran Yeah, highfive :wave:
  11. H

*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

Heippa kaikki! Tänne nyt minäkin sitten pääsin =) Eli siis viidettä odotellaan ja la on näiltä näkymin 21.2.2010. Kaikki neljä lasta on ennen aikojaan syntyneet, joten saa nähdä miten tämä pikkuinen malttaa olla :heart: Toivotaan että loppuaika palstalla menee mukavammissa merkeissä...
  12. H

?KESÄKUUN KOHISIJAT?

:heart: :heart: :heart: R A S K A A N A ! :heart: :heart:
  13. H

?KESÄKUUN KOHISIJAT?

:heart: :heart: :heart: :D :D :D :heart: :heart: :heart:
  14. H

?KESÄKUUN KOHISIJAT?

Onnea ikuisuus :flower: :flower: oma ).( paha olo :$ :x Joo, mut olihan mulla edellisessä kierrossakin. Ja sitä edellisessä. |O Ei muuta.
  15. H

?KESÄKUUN KOHISIJAT?

Mulla kanssa samoja tuskailuja kun Raunalla. Mua vaan ahdistaa etukäteen testaaminen kun se pettymys sitten on niin valtava. Eikä mitään oireita oikeestaan ole. Aina sitä vaan vertailee edellisiin raskauksiin, niissä mulla on tullu oireet jo muutaman päivän ennen plussaa.. Ja nyt ei oikeestaan...
  16. H

?KESÄKUUN KOHISIJAT?

Muutaman päivän ollu tuntemuksia vatsassa, juilintaa, ja repivää kipua kun yskin tai käännyn nopeesti. Mulla nyt siis kp 20/28. Välillä on etovaa oloa ja kuopuksen vaipan vaihto pistää yökkäilemään.. Juu ja eilisestä olen palellu kamalasti. Yölläkin vaikka on paksu peitto niin piti pyytää että...
  17. H

?KESÄKUUN KOHISIJAT?

Moikat kaikille! Nyt minäkin tulen taas " kohisemaan " tuolta taustalta.. Voi kun tulis yhtä monta plussaa tästä pinosta kun edellisestä :heart: Mulla nyt siis kp 18/28. Kuukausi menee aivan liian hitaasti.. Jotain pientä juilimista välillä tuntuu alavatsassa, mutta en yhtään muista...
  18. H

Toukokuun touhottajat

..ja :hug: meille uuden kierron aloittaneille.. Eli siis mulla nyt kp 3 / 28 high5 taustailee..
  19. H

Viidennestä haaveilevia?

Paras kommentti ehkä kun neljättä aloin odottamaan oli että eikö miehes yhtään ajattele sua? :headwall:
  20. H

Synnytyksen käynnistäminen kotikonstein?

Jotain akupisteitä oli jalkojen kehräksissä. Niistä löyty googlettamalla hyvät ohjeet..

Yhteistyössä