Hakutulokset

1. H

Toukokuun touhottajat

Heips.. Tulen minäkin taas tänne.. Nyt taisi olla 12/28 kp. Ja yk2 :) Ovikset tuli ja meni.. Hissunkissun..
  2. H

Huhtikuun haaveilijat

1/28. Plussaonnea muille,jään seurailemaan :)
  3. H

Viidennestä haaveilevia?

Täytän kohta 34v. Lapset on 9v, 6v, 3v ja 2v :heart:
  4. H

Huhtikuun haaveilijat

Ganja Olet oikeassa, ja nämä kaikki vaihtoehdot on mullakin ollu mielessä. No, testi tehty ja nega tuli ja nyt vaan odottelen menkkoja tai teen uuden testin torstaina. Meillä pupuilu tapahtuu milloin sattuu.. Joskus useammin ja joskus harvemmin.. Ei olla kyllä ajoitettu mitenkään mihinkään...
  5. H

Huhtikuun haaveilijat

Taidan hakea kohta apteekista testin ja tehdä kuitenkin malttamattomana tänään, koska tuon ihan pienen aamun punaisen viirun jälkeen ei ole tullut MITÄÄN..
  6. H

Huhtikuun haaveilijat

marrr Voishan toi olla kiinnittymisvuotoa. Tai sitten ovista, mulla monesti ovislimat on tuhrusia. Toivotaan kuitenkin että ensimmäinen vaihtoehto =) Mulla tänään tullu jotain ihan pientä punasta :o Menkat nyt pitäiskin just alkaa, ehkäpä se nyt on sitten sitä. Meinasin tänään testata...
  7. H

Huhtikuun haaveilijat

Menkkakipuja nyt jo ties kuinka monta päivää ollu. Tissejä nipistelee ja aamupala meinas tulla tänään ylös. Siis joko menkat alkaa ihan kohta tai.. ;) :whistle: Petite Toivottavasti tänään sulla on parempi päivä :hug:
  8. H

Huhtikuun haaveilijat

Myrtle :hug: Tuo kuulostaa niin tutulta.. Sisely Kiitos pienestä toivon rippeestä =) Tänäänkin mulla on ollu ihan semmoinen olo että menkat alkaa justiinsa.. Ja nyt on siis.. tuota.. 25/28. Onneksi Minna77 pitää tuota listaa niin pysyy mukana itsekin missä mennään ;) Ja muurt oireetkin...
  9. H

Huhtikuun haaveilijat

Pikaisesti omaa napaa.. Mulla on nyt ollu pari päivää kamala heikotus päällä. Vapisuttaa ja silmissä mustenee. Tissit on jotenki erilaiset, mont.näppylöitä tullu ja vähän aristavat. Menkkamaista juilintaa mahassa ja nippailuja.. Väsymyskin on kova vaikka olen nyt saanu yöt nukkua aika hyvin...
  10. H

Etinen istukka?

Mulla oli myös etinen istukka. Se ultrattiin sitten uudestaan muistaakseni joskus 20 viikolla ja oli siirtynyt ylöspäin. Ajoittain tuli myös pientä vuotoa. Kipuja ei kyllä ollu,ainakaan siitä johtuvaa. Oli siis lopussa vain osittain etinen. Sitten kun synnytys käynnistyi tuli lapsiveden mukana...
  11. H

Ei Osmosal vaan...

Tarkoitatko Floridral?
  12. H

Huhtikuun haaveilijat

ikuisuusMulla kävi niin kakkosen kanssa että labran testi näytti positiivista vasta sitten kun menkat oli 5 vko myöhässä. Ja negoja tuli tehtyä kotona ja labrassa vuoronperään..
  13. H

Huhtikuun haaveilijat

Täällä ollaan koko perhe podettu vatsatautia monta päivää. Toipumiseenkin tuntuu menevän ikuisuus.. Ja jos en tietäisi että on vatsatauti ollut, olisin varma olevani raskaana :D Juu siis nyt muistan mitä se alkuraskauden olo tulee olemaan :x Mut hei, ei se mitään :whistle: Mitäs muuten...
  14. H

Huhtikuun haaveilijat

Onnea multakin kaikille plussanneille :heart: :heart: :flower: uuden yrityksen aloittaville :hug: Mä olin ihan ihmeissäni torstaina kun oli voimakkaat ovis-tuntemukset! Piti vasta ens viikolla olla.. Tai sitten mä olen ihan pihalla mun elimistön toiminnasta.. Nyt vaan täytyy olla...
  15. H

Huhtikuun haaveilijat

Mulla on siis nyt kp 10/28 ja kai voi laittaa että yk1 kun taukoa yrityksessä on siis ollu.. Ja viidettä kuumeilen. Monella on täällä jännät paikat, toivottavasti mahdollisimman monelle tulee positiivisia uutisia :) Itsestä tuntuu niin kaukaiselta tuo testipäivä, jos sitä edes tarvitsee...
  16. H

Huhtikuun haaveilijat

Tulenpa minäkin haaveilemaan.. Mulla vasta puolen kuun jälkeen testipäivä. Hemmi peukut pystyssä =) unelmoya hyvää matkaa B)
  17. H

Viidennestä haaveilevia?

Viidettä täälläkin kuumeillaan. Yrityksessä on ollut muutaman viikon tauko, mutta nyt taas jatketaan.. Viikolla 17 vasta testien aika ;)
  18. H

#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

Menkat alkoi eilen.. Eipä nyt muuta. :headwall: :kieh: Peukut niille joilla ei vielä ole alkanu.. Toivotaan ettei alakaan :flower:
  19. H

Hiphei! :wave: Taitaa tämä kierto mulla mennä ihan hukkaan.. Olin ihan varma että mulla on hiiva. Ostin siis puikon. Ei auttanu. Ostin toisen. Ei auttanu. Terkka sano että mulla on emätintulehdus. Nyt mulla on menossa kuuden päivän puikkokuuri. Ja värkki siis niin kipeä että ei ole voinu...
  20. H

Ihania noi kisulit :heart: Juu, onhan tuo vauvis aika kova. Tosin vaihtelee päivittäin, niinkuin varmaan kaikilla. Välillä kun katselee kuvia lasten syntymistä niin ei siinä muuta tarvitse :D Mulla on tullu joka raskaudessa ainakin 20 kg lisää. Kolmena odotusaikana olen sairastunut...

Yhteistyössä