Hakutulokset

1. M

Kirpparilöytöjä!

Just kävin eilen Valtterissa ja siellä ei ollut kuin ihan rättejä :(. Kylpytakin ostin vauvalle eurolla.
  2. M

:: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

Sompio: Hui kamala :o ! No kyllä uskon, että pelästytti. Sitäkö ei mitenkään nyt sitten pystytty testaamaan, että mikä tuon aiheutti? Pojalle otettiin sika- ja kausi-influenssarokotteet ja tänään ja toistaiseksi kaikki ihan ok. Heti jälkeenpäin oli kiukkuinen ja itkeskeli, mutta nukahti...
  3. M

Nyt on poika saanut rokotteen, hienosti jaksoi jonottaa 3tuntia...

Kamalaa tuo jonotus :(. Meilläkään ei tarvinnut kuin vartti jonottaa. Helsingissä.
  4. M

g: kenellä on vedenkeitin

Tietenkin on vedenkeitin ja ihan samalla lailla kaytan nopeuttamaan ruuanvalmistustakin. Mun brittimies oli muuten ihan aimana kun kerroin, etta meille tuli lapsuudenkotiin eka vedenkeitin vasta 90-luvun lopussa, eika kesamokilla ole vielakaan. Siella kun on "kettle" se ihan ensimmainen...
  5. M

Millä saan ihan hienoa sosetta vauvalle?!

Kylla meidnkin sauvasekoittimella tulee ihan hienoa sosetta. Liiankin hienoa, mieluummin opettaisin vahan kokkareisempaan. Tarpeeksi nestetta sekaan. Itse lisaan keitinvetta, kun olen liian laiska pumppaamaan maitoa.
  6. M

Henna Kalinaisen ja Antin koti esittely :DD

Sanaton olen. Etta ihan huonekalukaupasta ostetut huonekalutkin!

Yhteistyössä