Nyt on poika saanut rokotteen, hienosti jaksoi jonottaa 3tuntia...

3 tuntia ! Voi ei. Miten ne edelleen noin paljon vaihtelee kaupungeittain. Me odotettiin ehkä max 10min ja siis Helsingissä. Odotin paljon pahempaa kökkimistä, mutta kaikki sujuikin hienosti. Oli tosi monta rokottajaa ja kirjurit erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Espoolaiset?:
Voiko mennä mihin neuvolaan tahansa ottamaan sikapiikin?
Niin siis niistä 9 rokoteneuvoloista?
Mä menin Espoon keskukseen (kun sain raskaana olevana rokotteen), vaikka silloisista rokotusneuvoloista Tapiola ois ollut lähin. Menin vaikka meidän neuvolasta (jossa ei rokoteta) sanottiin et pitäis mennä tapiolaan B)

espoolaiset
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mä menin Espoon keskukseen (kun sain raskaana olevana rokotteen), vaikka silloisista rokotusneuvoloista Tapiola ois ollut lähin. Menin vaikka meidän neuvolasta (jossa ei rokoteta) sanottiin et pitäis mennä tapiolaan B)

Me ollaan kilon nvlan asiakkaita vaikka ei sinne enää kuuluta naan vissiin viherlaaksoon.
Mietin,että tapiola olisi meiltä sujuvan matkan päässä hakea rokote...

ss
Alkuperäinen kirjoittaja espoolaiset:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:

Me ollaan kilon nvlan asiakkaita vaikka ei sinne enää kuuluta naan vissiin viherlaaksoon.
Mietin,että tapiola olisi meiltä sujuvan matkan päässä hakea rokote...

Meille neuvola sanoi,että oman piirin neuvolaan pitää mennä :meillä ois kans Viheri lähinna,mut pitää jonnekki perkkaalle asti lähtee.

Mutta hyvin jaksoi jonottaa B) Mulla oli pari pikku herkkua mukana ja sitten kynää ja paperia niin poitsu piirsi taideteoksia siinä odotellessa B)

Nyt näyttäs poika olevan aika levoton... :| Hirveetä menoa täällä kotona nyt, kiukuttaa koko ajan ja uhmaa =)

Yhteistyössä