Samoin. Nähdään sielä!Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Me ollaan torstaina menossa Perkkaan neuvolaan Espooseen. Saa nähä kauan joutuu jonottaa..
Mä menin Espoon keskukseen (kun sain raskaana olevana rokotteen), vaikka silloisista rokotusneuvoloista Tapiola ois ollut lähin. Menin vaikka meidän neuvolasta (jossa ei rokoteta) sanottiin et pitäis mennä tapiolaan B)Alkuperäinen kirjoittaja Espoolaiset?:Voiko mennä mihin neuvolaan tahansa ottamaan sikapiikin?
Niin siis niistä 9 rokoteneuvoloista?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä menin Espoon keskukseen (kun sain raskaana olevana rokotteen), vaikka silloisista rokotusneuvoloista Tapiola ois ollut lähin. Menin vaikka meidän neuvolasta (jossa ei rokoteta) sanottiin et pitäis mennä tapiolaan B)Alkuperäinen kirjoittaja Espoolaiset?:Voiko mennä mihin neuvolaan tahansa ottamaan sikapiikin?
Alkuperäinen kirjoittaja espoolaiset:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä menin Espoon keskukseen (kun sain raskaana olevana rokotteen), vaikka silloisista rokotusneuvoloista Tapiola ois ollut lähin. Menin vaikka meidän neuvolasta (jossa ei rokoteta) sanottiin et pitäis mennä tapiolaan B)Alkuperäinen kirjoittaja Espoolaiset?:Voiko mennä mihin neuvolaan tahansa ottamaan sikapiikin?
Me ollaan kilon nvlan asiakkaita vaikka ei sinne enää kuuluta naan vissiin viherlaaksoon.
Mietin,että tapiola olisi meiltä sujuvan matkan päässä hakea rokote...