Hakutulokset

1. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Oon ollut nettipimennossa koko viikonlopun, ja voi ihana mitä täällä on tapahtunutkaan sinä aikana... Haamuja useampi, ja plussakin - onnen halit teille! :hug: Mulla oli perjantaina punktio, ja se meni tosi hyvin, ja aika kivuttomasti. Viikonloppuna jo jalkeilla, ja olo ihan hyvä, vaikka vatsa...
  2. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Voi Tilhinen, pahalta tuntuu puolestasi...ei tässä sanat auta. Lämpimät halaukset sinulle!!! :hug: Haltialle lämpimät onnittelut plussasta - ihanaa!!! Kaikille muille sitä tarvitseville tsemppiä, positiivista asennetta ja haleja - niitä kaikkia tarvitsemme ihan jokainen! Kävin eilen...
  3. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Moi kaikille! Täällä taas pitkästä aikaa. Olen nyt piikitellyt Menopuria viikon verran annoksella 375 (!!!) Arvatkaa onko vatsanahka hellänä kun kaksi piikkiä illassa joudun pistään... Noh, tänään oli ultra, ja ihan kivasti folleja siellä oli tulossa vaikka pieniä vielä olivatkin. Muistaakseni 9...
  4. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Jos minäkin pitkästä aikaa taas palaisin kirjoittamaan... Päivittäin oon kyllä käynyt lukemassa. Ensin SaanaS:lle ja kaikille muille sitä tarvitseville lohtuhalit! :hug: Tyyne73: Nyt vaan peukut pystyyn että alkio(t) vihdoinkin tajuaisi tarrata lujaa kiinni, ja pysyä matkassa loppuun asti...
  5. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Oho...tuon silmäniskijä-ukon ei kyllä pitänyt tekstiin eksyä...
  6. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Hei teille kaikille! Mahtuisinko mukaan joukkoonne...? Meillä olisi suunnitteilla 6. (!!!!) IVF-hoito maaliskuussa. Punktioviikko luultavasti viikolla 14. Vähän taustaa... Hoidot aloitimme 2001. Takana nyt 10 inseminaatiota (2001-2004) Näistä ei yhden yhtä plussaa... Ensimmäisestä IVF:n...
  7. P

luovutettu siittiösoluhoito pariskunnilla

Moi! Me ollaan itse asiassa jo viisi vuotta oltu hoidossa, ja kotona on ihana kolme-vuotias tyttö joka siis on IVF:n tulos! Sisarusta kovasti hänelle toivottais, muttei vielä ole tärpännyt... Miehelläni on azoospermia, eli luovutetuilla siittiöillä on kaikki hoidot tehty. Joten kysy ihmeessä...
  8. P

Sekundäärilapsettomat

Huomenta taas kaikille! Kiitos Tuomenmarja vastauksestasi! Nää on vaikeita päätöksiä, mutta lapsenkaipuu on todella niin valtava, etten halua vielä luopua toivosta... Eli kai se vaan on uskottava siihen että raha-asiatkin sit jollain lailla selviävät. Peukkuja pidän teille kaikille että plussa...
  9. P

Sekundäärilapsettomat

Hei kaikille! Tulin vähän kuokkimaan tänne teidän pinoonne... Kirjoittelin aikasemmin tuolla elokuun Pas-pinossa. Meillä siis tilanne se, että lapsettomuushoidoissa ollaan oltu jo yli kuusi vuotta. Aluksi tehtiin yli kymmenen inssiä, joista ei yhden yhtä plussaa tullut. Ja lahjoitetuilla...
  10. P

PAS elokuussa

Kiitos kaikille halauksista - ne lämmittää! Täällä yritetään nousta taas pohjalta, ja jatkoa mietitään nyt. Josko sitä vielä yrittäisi yksityisellä puolella... Lapsen kaipuu on niin valtava, mutta mistä rahat... Teille kaikille kiitos tuesta, ehkäpä vielä jossain vaiheessa taas palaan...

Yhteistyössä