Hei
Kirjoittelinkin jo vähän esittelyä tuolle edelliselle sivulle. Tänään varmistui, että IVF pitkällä kaavalla alkaa tässä kierrossa.
Olin tänään lääkärissä, maanantaina alan sumuttelun ja punktio ja siirto on suunnitteilla viikolle 12. Sattumalta se onkin lomaviikkoni, joten ei tarvitse jäädä edes sairaslomalle
. Muutenkin saamani lääkäriajat ovat tällä kertaa mukavasti aamuaikoja, joten pystyn helposti järjestämään ne ennen töihin menoa. Nuo lääkäriajat kun tuppaavat tuottamaan paljon ylimääräistä stressiä, kun töistä on vaikea lähteä kesken päivän.
Alkaa taas jo helpottaa, kun rumba lähtee uudelleen käyntiin. Odottelupäivät ennen hoidon alkamista ovat ahdistavia.
Meillä oli toiveissa, että IVF olisi tehty jo edellisessä kierrossa ja päästy siirtoon ensi viikolla, mutta kilpirauhasarvoni olivat tammikuun alussa 4,89 (pitäisi olla alle 2,5)! Kolmen viikon lääkityksen (pienen pieni annos) jälkeen TSH-arvo oli laskenut 1,57:een joten nyt päästään aloittamaan. Kilpirauhaslääkitystä nostettiin hieman, sillä T4V oli edelleen hiukan liian matala (alle 10).
Pitkän kaavan mukaan tehtävä IVF on minulle uusi juttu, sillä viimeksi mentiin lyhyellä kaavalla. Itse asiassa en ole varma, tehdäänkö IVF vai ICSI- viimeksi saatiin vain yksi hyvälaatuinen alkio (ja kaksi huonoa), joten mitään ei jäänyt pakkaseen.
Tsemppiä kaikille kovasti!!!! Samassa veneessä ollaan
.