Hakutulokset

1. P

+++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

Taolle minultakin lämpimät halaukset :hug: ! Ei ole elämä reilua... :'( Täällä odotellaan edelleen sitä ensi viikon ultraa kuin kuuta nousevaa...haluaisin niin jo tietää onko masussa kaikki hyvin, ja varsinkin sen onko siellä yksi vaiko kaksi pienokaista... Mulla väsymys on ihan hirveetä...
  2. P

+++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

Pitkästä aikaa täällä taas. Olin nettipimennossa, ja tekstiä on tullut NIIN paljon ettei perässä tahdo pysyä... Tervetuloa siis kaikille uusille! Mä sit oksensin koko sunnuntain...huono olo alkoi ennen kuutta aamulla, ja jatkui koko päivän. Maanantainakin vielä niin huono olo etten töihin...
  3. P

+++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! =) Täällä mennään ihan oireettomana, joten vaikea vielä uskoa tähän onnistumiseen... Vähän vatsassa nippailee, mutta muuten ei ole mitään oireita. Ultra jännittää. Oletteko te muut varanneet neuvola-aikaa heti vai vasta ultran jälkeen? Aurinkoista...
  4. P

+++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

Varovaisesti kurkkaan minäkin tälle puolelle.... Eli eilen kävin verikokeessa ja Hcg huimat 1252...!!! Eli nyt jännäilen olisikohan tuplat tulossa... Vähän taustaa. Yritystä on vuodesta 2000, vuodesta 2002 alkaen mulle tehtiin yli kymmenen inssiä josta ei yhden yhtä plussaa tullut. Ensimmäinen...
  5. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Kiitos kaikille onnitteluista! Kyllä tää tuntuu ihan uskomattomalta... Saas nähdä montako siellä nyt sit on. Osaako joku auttaa noissa viikoissa, miten ne nyt lasketaan? On näköjään kaikki tieto tästä mun pääkopasta hävinnyt taivaan tuuliin. Halit teille kaikille ja toivon todella NIIN että te...
  6. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

pp 14... Alkiot siirrettiin 4 päivän ikäisinä (punktio perjantaina-maanantaina siirto) Mä en siis oikein tiedä noista viite-arvoista, mut kyl toi kai tosi korkea on...? Mitenköhön mun viikot nyt sit menee, onko tänään 4+0? Vai...? Sain ajan varhais-ultraan 13.5, ja sinnehän on siis ikuisuus...
  7. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Hcg 1252!!!! Oon onnesta sekaisin....tarkottaakohan noin korkea arvo kaksosia....? Mullehan siirrettiin siis kaksi....
  8. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

tOivO: Olen samaa mieltä sojan kanssa - nauti!!! Emmehän me kuitenkaan voi tulevaan vaikuttaa, joten otahan nyt ilo irti kauan odotetusta plussasta!!! Mä kävin aamulla verikokeissa, tuloksesta saan soittaa kahden jälkeen. Ja aika matelee.... Menkkoja ei ole näkynyt, ja viikonloppuna testi...
  9. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Kiitos Tiinuli! Toivotaan toivotaan.... :) Hyvää viikonloppua kaikille! Ilmoittelen sit maanantaina kuinka kävi...
  10. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Voi Susanna....olen todella pahoillani puolestasi! Lämpimät lohtuhalit! :hug: Mua pelottaa kans kun kotitesti tosiaan nyt plussaa näyttää, mutta tiedän niin hyvin että saattaa olla vaan kemiallinen tai tuulimuna tai... Mutta niin kauan kun ei tätiä näy, niin piinailen ja toivon...
  11. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Onpas täällä hiljaista.... Mites Susanna, kävitkö verikokessa? Tuuthan kertomaan sit heti! Entä tOivO - meetkö sä verikokeisiin? Mä menen siis maanantaina, ja jännittää kyllä ihan sikana! En tiedä miten saisin ajan kulumaan. Testissä tänäänkin toinen viiva, hiukan vahvempi kun eilen. Mutta...
  12. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Vielä kysymys... Jos käy tuolla vau.fi sivuilla ja haluaa tietää tuon lasketun ajan, niin laitetaanko siihen hedelmöityspäiväksi tuo siirtopäivä vaiko punktiopäivä...? Siirtopäivähän voi heitellä jonkun verran riippuen siitä montako päivää viljellään? osaako joku auttaa? (tiedän...ei saa vielä...
  13. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Huomenta! Aamulla sain testiin haamun....! En tiedä uskonko tätä todeksi... :o Testi olis RFSU:n halpis testi, enkä nyt siis tiedä voinko luottaa siihen. Kun oon lukenut niin paljon vääristä plussista... Nyt kyllä jännittää entistä enemmän maanantain verikoe!
  14. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Tervetuloa Tsing! Kylläpä vetää hiljaiseksi nää nega-uutiset.... Lämpimät halit sinullekin Kirma! :hug: Omassa olossa ei ihmeempiä, kyllä vatsassa koko ajan jotain tuntemuksia on, mutten kyl osaa sanoa ovatko menkkoja ennakoivia vai ei... Ehkä uskallan testailla jo huomenna, vaikka aikaista...
  15. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Voi soja... Oon niin pahoillani puolestasi-toivoin niin että olisit saanut ansaitsemasi plussan! Lämmin lämmin halaus! Lugeista en osaa sanoa, kannattaa varmaan soittaa huomenna ja kysyä. Pidän peukkuja että tuleva PAS vihdoin toisi sinulle sen pienen nyytin! Toivon sitä todella! Omat...
  16. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Nyt ahdistaa...Selkää jomottaa ja AH NIIN TUTUT menkkajuilimiset alkoi.... :( Ei ois pitänyt puhua mitään testaamisesta...tän siitä saa! Nyt saa kyllä testit odottaa apteekissa...
  17. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Mua pelottaa kans...ihan mielettömästi! Ja kuitenkin haluaisin toisaalta jo tietää. Mullakin on rinnat arat ja turvoksissa, mutta niin ne on aina Lugejen ansiosta. Samaten lämpö on tasaisesti vähän päälle 37, mutta sekin on normaalia... Ehken kuitenkaan testaa vielä huomenna, mutta varmaan...
  18. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Onneksi olkoon tOivO!!! Mahtava uutinen!!! Ja Tiinulille kanssa lämpimät onnittelut!!! Mites Soja, jokos olet uskaltanut testata...? Mulla tänään pp 8, ja tekis NIIN mieli testata jo huomenna... Joo, tiedän - hullua touhua... Mut kun ei milllään malttais odottaa. Toisaalta on aika kivaa olla...
  19. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Toivo: Toivottavasti ei flunssa iske näin pääsiäiseksi! Toivotaan että nuo oireet johtuukin jostain ihan muusta... ;)
  20. P

Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

Onnea Hilma78!!! Ihana uutinen! :heart: Pirpanalle lämpimät halit!!! :hug: Itseänikin pelottaa jo nyt se testin tekeminen ja se NIIN tuttu yksi viiva... Täällä siis pp 3, ja aika tuntuu matelevan... Ei tuntemuksia suuntaan tai toiseen, pientä nippailua silloin tällöin, mikä nyt siis on ihan...

Yhteistyössä