Hakutulokset

1. P

Mitä tänään syötäisiin? (Vinkki miten selvitä helpommmalla ainaisesta miettimisestä )

Moi! Sorry tyhmä kysymys, mutta miten lähetän sinulle yksityisviestin...?
  2. P

Mitä tänään syötäisiin? (Vinkki miten selvitä helpommmalla ainaisesta miettimisestä )

Moi aurinkokunta! Oletpa sä mielettömän ahkera noiden reseptien kanssa! Voisinkohan minäkin saada ne itselleni..? Meidän perhe kasvaa kohta 3 hengestä viiteen, joten kaikki apu on tarpeen...
  3. P

Kaksosten odottajia v.2009

Moi kaikille! Tuuhan tuplur kertomaan kuulumisia kun kerkiät! Ja vilhelmiini-onpa teillä todella ollut rankka alkutaipale! Nyt siis toivotaan että suunta on parempaan ja voit nauttia raskaudestasi! Mulla noita harjoitus suppareita on aika usein, mutta nähtävästi ainakin vielä vaarattomia...
  4. P

Onneksi olkoon Valkolilja!!! Pistääpäs miettimään kun pojat syntyivät viikolla 28, että KÄÄK - siihen on mulla vaan neljä viikkoa, eikä mitään hankintoja olla vielä tehty... Kaikkeenhan pitäisi varautua -myöskin tuohon että pikkuset tosiaan tulee maailmaan todella aikaisin. Tervetuloa...
  5. P

Kiitos tirppa-82 vastauksestasi! Todellakin nuo tuttipullot ja harsot unohdinkin tuosta.. Olen myös miettinyt tuttipullon lämmittäjää ja steriloijaa. Onko tarpeelliset? Tuo pinnasänky-järjestely kuulostaa järkevältä - meillä kun tuota tilaa makkarissa ei hirveesti ylimääräistä ole, niin tuo...
  6. P

Hipkukka: Totta - tämä vaunuasia on tosi vaikee...en oikeesti tiedä mitkä pitäis valita. Lisää kokemuksia ja vinkkejä otetaan kiitosllisena vastaan! tuplur: Meillä siis ei-identtiset pojat masussa, joilla molemmilla siis kaikki omaa (istukat, jne) Me käytiin heinäkuussa lapsivesipunktiossa...
  7. P

Hei kaikille! Täälläkin yksi onnellinen kaksosten odottaja ilmoittautuu. Viikkoja tänään 22+4 ja laskettu aika 25.12. Eli joulutonttuja odotellaan... Tänään oli ultra, ja kaikki oli pojilla hyvin! Huoli on ollut kova kun toisella kaksosista todettiin kesäkuussa niskaturvotusta, ja sitä...
  8. P

+++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

Moi! Kiitos tsempeistä, ei tässä nyt auta kun odottaa ja toivoa! Yhdyn tuohon Pantsun kysymykseen mahallaan makaamisesta. Mulla vatsa jo pömpöttää jonkun verran, ja nukun normaalisti mahallani tai vähän sivuttain. Nyt huomaan välillä öisin että asento painaa vatsaa jos oon kierähtänyt...
  9. P

Moi kaikille! Nyt ollaan käyty siellä sikiödiagnostiikassa. Istukkabiopsiaa ei voitu ottaa, sillä pikkusten istukat ovat molemmat etuseinämässä,ja niin lähellä toisiaan, ettei voi tietää kummasta näyte tulee. Joten mennään lapsivesipunktioon 9.7. Ja taas jännittää... Mutta kaikki näytti...
  10. P

Onneksi olkoon Veena hyvistä ultra-kuulumisista!!! Ihanaa että kaikki on hyvin. Me ollaan jo kerrottu isovanhemmille ja sisaruksille, eihän sitä nyt kuitenkaan vielä tiedä miten tämä kaikki loppuu... Meillä käy tie naistenklinikalle huomenna sikiöntutkimusosastolle. Pitäis varmaan päättää...
  11. P

Ultrassa käyty. Toisella pikkusella kaikki hyvin ja niskaturvotus normaali. Toisella niskaturvotus 2,8 eli jatkotutkimuksiin mennään.... Mut olen kuitenkin iloinen että päästään tutkimaan asiaa tarkemmin. Ja toivotaan tietty että kaikki kuitenkin ois ok. Näin täällä tänään...
  12. P

Kiitos Veena! En kyllä ymmärrä miksi jännittää näin kauheasti... Kai se johtuu siitä kun siellä köllii kaks pientä, (tai ainakin alku-ultrassa kölli...) niin jotenkin huoli on koko ajan tuplana mielessä. Päätäkin särkee kun oon niin hermona...
  13. P

Huomenta kaikille ja Riio tervetuloa! On kyllä meidän pino aika hiljainen ollut... Itse olen ihan hermona, tänään on niskapoimu-ultra kahdelta... On sitä nyt odotettu jo monta viikkoa! Pelottaa kyllä, kun tuntuu ettei oireita enää oo juuri ollenkaan. Paitsi tuo jatkuva väsymys. Joten sitä...
  14. P

Veena: Niinpä! Mäkin haluaisin jo kertoa ainakin tuleville isovanhemmille ja sisaruksillemme. Mutta, mutta... En sitten tiedä onko sitä koskaan "varmoilla vesillä". Np-ultraan olisi tietty hyvä odottaa, mutta kun siihen on vielä yli kolme viikkoa. No, jos se appivanhemmilleni nyt viikonloppuna...
  15. P

Huomenta kaikille! Ja Pantsulle tsemppiä tukalaan oloon! Joo, aika hiljaista on meidän pinossamme ollut... Mutta niinhän se on että paljonkaan ei juuri nyt tapahdu omassa olossa... Jännityksellä odotan np-ultraa joka on vast 11.6. Eli sinne on vielä PIIITKÄ aika... Huolestuttaa koko ajan että...
  16. P

Kiitos kaikille onnitteluista! On kyllä ihana olo! Kyllä tässä vielä oma aikansa menee ennenkun tän asian sisäistää... Me emme ole vielä kenellekään asiasta kertoneet. Kohta varmaan on pakko, koska maha turpoa kyllä varmaan pian kovaa vauhtia. Nyt jo farkut kiristää... Mietinkin jo eilen että...
  17. P

Onnea Veena ja jerpuska hyvistä ultra-uutisista!!! Minäkin siis kävin tänään, ja.... Meille on nyt siis jouluvauva...t tulossa! Laskettu aika 25.12. Kaikki näytti hyvältä, molemmat olivat n.13 millisiä ja molemmat sydämet sykki! Olen tässä yrittänyt sisäistää tätä uutista -meille tulee...
  18. P

Onnea Pantsu hyvistä tuloksista! Tuntuu varmaan hyvältä ja helpottavalta!!! Täällä mä töissä kidun, kun aika matelee... Lähden vasta kahdelta, ja ultra-aika siis 14.30. Tuun sit kertomaan kuulumisia...
  19. P

Jerpuskallekin onnea huomiseen ultraan!!! Joo, odottavan aika on kyllä pitkä... Toivolle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!!! Irenelle ja Pantsulle poksuista!!! Täällä sitä vaan odotellaan...
  20. P

Huomenta taas kaikille! Täällä vaihteeksi huonosti nukuttu yö takana, ja väsymys painaa... Mutta töissä sitä silti ollaan (joo, tosi ahkerana kun täällä vaan roikun...) :whistle: Huomenna minullakin vihdoin se ultra! Jännittää kyllä ihan sikana! Saas nähdä oisko siellä kaks veijaria kun mulla...

Yhteistyössä