Hakutulokset

1. P

PAS elokuussa

Puhdas nega. Ei tuu sisarusta ei... Mä poistun nyt takavasemmalle. Itkettää. Parempaa onnea teille kaikille muille!
  2. P

PAS elokuussa

Moi! Mulla kans huomenna verikoe, mutta Toivo on hiipumassa... :( Selkää särkee koko ajan, ja odotan vaan tätiä tulevaksi. Masentaa... Meillähän hoidot nyt luultavasti sit tässä. Eipä taida tyttö sisarusta saada. Soja: Tottakai uskot vielä siihen plussaan, huomenna se sit selviää - jännää! :hug:
  3. P

Pömppömahaiset plussaajat!!

Kiitos kaunis teille kaikille vastanneille! Taidan kipaista apteekkiin töiden jälkeen... Tai sit odottelen kiltisti keskiviikon verikokeen tuloksia ellei täti kurvaa paikalle ennen sitä.... Menkkatuntemukset kyl nyt aika voimakkaita...vessassa saa juosta vähän väliä tarkistamassa ettei vuoto...
  4. P

PAS elokuussa

Kiitos Finttu ja PeePee avusta! Ehkäpä poikkean apteekin kautta kotiin, tai sitten odotan kiltisti joko verikokeen tulosta keskiviikkona tai menkkojen alkamista...kumpi nyt sit ehtii ensin... Itse veikkaan nyt että vuoto alkaa minä hetkenä hyvänsä, semmoiset on tuntemukset. :( MinzuS: Olen...
  5. P

PAS elokuussa

Moi kaikille! Täti ei oo kurvannut tänne vielä, mutta menkkamaista särkyä on kyllä sekä selässä että vatsassa... Alkaa toivo hiipumaan. Menin tyhmänä testaamaan lauantaina ja sunnuntaina (pp8 ja 9) ja negaahan se näytti. Ovulaatiotestissä sen sijaan hailakka viiva tänään aamulla, mutta kun en...
  6. P

Pömppömahaiset plussaajat!!

Moi! Tuolta elokuun PAS-pinosta tulin tänne kysymään teiltä viisaammilta neuvoja... Osaako joku kertoa näyttääkö ovulaatiotestit myös raskauden? Mulla Clearbluen digitaalinen ovulaatiotesti himassa, ja se näyttää nyt kun testipäivä lähestyy haaleaa viivaa, mutta siis näytössä ei nousua (niin...
  7. P

PAS elokuussa

Voi ei Aliisa-08! :hug: Ymmärrän että mieli on maassa,mutta hei - arvot on kuitenkin nousseet - ja saattaa nousta lisää ensi viikkoon! Älä siis menetä Toivoa! Pidän vielä sinulle peukkuja että kaikki on hyvin! Mites soja ja MinzuS?
  8. P

PAS elokuussa

Mitä piinailijoille tänään kuuluu? Mulla pp7 tänään, ja sunnuntaihin yritän pärjätä testaamatta... Vielä vaan nippailee vatsassa koko ajan, ja vähän väliä käyn tarkistamassa ettei vuoto oo alkanut... Raastavaa ja piinaavaa... Miten teillä muilla, onko mitään tuntemuksia, oireita...?
  9. P

PAS elokuussa

MinzuS: Onko sulla tänään pp 10? Eihän se vielä siis välttämättä näy. Älä siis vielä luovu toivosta, odottele verikokeen tuloksia ennen kun mietit seuraavaa hoitoa, jooko?! (helppohan se on sanoa...itse jo hypistelin noita kaapissa olevia ovistestejä aamulla...) ;) Tiesikö teistä kukaan...
  10. P

PAS elokuussa

Aliisa-08: Kyllä tuo nyt mun mielestä EHDOTTOMASTI kuulostaa siltä että plussa se on!!! Vai oksenteletko usein noin muuten vaan...? Kerrothan sit heti kun uusi testi on tehty?! Mulla tosiaan siirto oli perjantaina, joten nyt vasta pp 5 kai (onko siirtopäivä pp 0?) Verikoe viikon päästä...saas...
  11. P

PAS elokuussa

Huomenta kaikille! Miten kaikki piinailijat tänään, onko mitään uutta...? Täällä ei oireita, vähän nippailee vatsassa välillä, normaalilta menkkanippailulta tuntuu... Kyllä tää odottelu on niin piinaavaa....
  12. P

PAS elokuussa

Voi harmi Kira! :hug: Onneksi pääsette uuteen yritykseen heti! Täällä jomottaa selkää ihan niin kuin yleensä ennen menkkoja... Verikokeisiin menen ensi viikon keskiviikkona, eli 10.päivä, mutten kyllä siihen saakka varmaan jaksa testaamatta odottaa... Jos ei nyt menkat sit jo ala...
  13. P

PAS elokuussa

Kira: ootko tehnyt uuden testin, vai onko vuoto alkanut? Onko Aliisa-08 testaillut? Mulla koko ajan menkkamaisia oireita...enpä tiedä mitä ajatella... Tuli tässä sellainen mieleen, että mulla on kaappi täynnä ovulaatiotestejä, sekä apteekin että Clearbluen digitaalisia. Jostain luin että...
  14. P

PAS elokuussa

Hoitsuäippä ja Kira-olen todella pahoillani! :hug: Eihän mitkään sanat riitä lohduttamaan, tiedän sen itse... Mutta onneksi teillä molemmilla on vielä huuruneniä tuolla pakkasessa-toivoa siis on!!! Itselläni tää hoito luultavasti jää viimeiseksi jos ei nyt tärpännyt. Pahinta jo pelkään, sillä...
  15. P

PAS elokuussa

Hei! Toinen huurunenä oli selvinnyt-oon ihan äimänä!!! Joten 8-soluinen pienokainen siirrettiin vajaa tunti sitten, joten nyt joudun minäkin piinapenkille... :o =) Voi kun nyt tarrais kunnolla kiinni ja pysyis matkassa. Tämä on siis meidän viimeinen yritys julkisella puolella, ja kuten...
  16. P

PAS elokuussa

Kira: Älä luovu toiveesta - täysin oireettomanakin voi plussata! Uskotaan siihen! :hug: Mihin muuten katosit Aliisa-08...? Tuuhan kertomaan kuulumisia!
  17. P

PAS elokuussa

Kaksi alkiota pakkasessa on, ja jos sellainen ihme kävisi että molemmat selviäisi, niin siirretään myös molemmat. Mut jos nyt edes toinen selviäisi, niin olisin iki-onnellinen... Kira: Joko on oireita ilmennyt...?
  18. P

PAS elokuussa

Puuteri: En voi kun rutistaa sua kovaa, ja toivottaa entistä enemmän onnea seuraavan yritykseen! :hug: On tää elämä niin epäreilua välillä...Mutta eihän tässä auta mikään muu, kun uskoa siihen että joskus tulee se meidänkin aika!
  19. P

PAS elokuussa

Moi taas! Tänään vihdoinkin ovis bongattu! Siirto nyt siis suunniteltu perjantaille, luget kehiin torstaina, ja perjantai-aamuna sitten odottelemaan sitä pelättyä soittoa... :o Sisälläni asustava pessimisti nostaa kyllä päätään taas - en voi uskoa että tälläkään kertaa alkiot sulatuksesta...
  20. P

PAS elokuussa

Hoitsuäippä: Lämpimästi tervetuloa joukkoomme piinailemaan! Merikeiju ja MinzuS: Onnesta parhainta teille molemmille toivon-peukut on edelleen pystyssä! Kira: Joko olet testaillut...? Puuteri: Tuuhan sitten heti kertomaan testin tulos! Toivotaan parasta! Omaa napaa: Ovista ei näy, ei...

Yhteistyössä