Minzus niin kai se on, ellei sit oo kuviteltu viiva
Mullakaan ei oo ollu mitää oireita ilmassa.. paitsi en tiedä mikä se eilinen oksentelu oli.. mut tuskin mitään tähän liittyvää.. ja yks oire on ollut.. palelu.. oon koko ajan aivan jäässä.. Pitää sohvallakin istua peittojen alla päivisin.. ei aamuisin kyllä palele mutta päivän mittaan kyllä. Sitten en tiiä onko tää jokin oire, mutta tuntuu että koko ajan ois nälkä..
Mä tässä odottelen uusien testien tipahtavan postiluukusta ja testaan vielä tänään. Olin eilen yhteyksissä klinikkaan ja sanoivat että jos ei ole viivaa pe:na niin saa lopettaa lääkkeet eikä tartte tulla kokeeseen.. nyt he eivät sitä vaatineetkaan.. kotitesti kuulemma riittää.. mutta jos plussa niin sitten pitää kokeeseen mennä.
Mulla on tänään jo pp12 aluillaan.. eli kyllä sen plussan pitäis jo näkyä, jos raskaana olisin.. siksipä jännittelen ja odottelen niitä tilaamiani testejä.. Onko täällä muuten ketään, kenenkä haamu ei koskaan olis vahvistunu ja olis silti saanut lapsen??
Monesko pv
pumpulilla on meneillään?? Odottelu on piinaavaa todellakin! Mutta ajatelkaa sitten sitä aikaa, että jos plussat tulis niin kuinkamoinen huoli sen jälkeen olisi.. kun huolehtisi että onko kaikki hyvin.. itte varmaan panikoisin ainakin varhaisultraan asti ja pelkäisin keskenmenoa kun sellainen viimeksikin tuli..
Taas muuten kurkussa sellainen oksettava tunne.. toiv ei tartte oksentaa..
Mukavaa päivää kaikille ja plussatuulia kaikille piinistelijöille! Tää on aivan mahtava palsta kun täällä saa keskustella samassa tilanteessa olevien kanssa ja tietää että kaikki elää hengessä mukana.. :heart:
Toivotaan parasta, pelätään pahinta...
Mä lähden nyt hakemaan apteekista lisää lääkkeitä kun ne on aivan loppu! Mikä muuten tuo lääkkeet ilmaiseksi systeemi?? Onko se raja 600? siinä lääkekatossa nykysin vai mikä? Ja mistä saa tarkistettua että paljonko on mennyt lääkkeisiin tänä vuonna rahaa????