Hakutulokset

1. G

Luomuplussanneita pitkän lapsettomuuden jälkeen

Huippua! Meitähän on monta :) Tai siis - älkää ymmärtäkö väärin - ihan hirveetähän se on käydä vuuuuosia läpi sitä lapsettomuuden tuskaa ja katkeruutta. Mutta ihanalta tuntuu olla väärässä... Mä kun olen monesti katkeruuksissani ajatellut, ettei kenelläkään ole tällaista taivalta kuin mulla :/...
  2. G

Luomuplussanneita pitkän lapsettomuuden jälkeen

Moi Terhi! Mä NIIN kuulun tähän ryhmään! :) Joulukuussa 2002 jätin pillerit pois. Sen jälkeen on toivottu, odotettu, itketty, käyty hoidoissa, pidetty taukoa, käyty hoidoissa, erottu... Sitten uuden miehen kanssa vajaan vuoden yhdessä olon jälkeen tein elämäni ensimmäisen positiivisen...
  3. G

Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

Helmililjanen: Mä olin itse asiassa tällä kertaa Pietarissa, jonne mentiin Allegro-junalla, eli lentolupia ei tarvinnut miettiä. Mutta selvitin muusta syystä tossa taannoin, että rv 28:lle asti voi lentää ilman lupia ja sit rv 36 asti voi lentää lääkärinlausunnolla. Sen jälkeen eivät kuulemma...
  4. G

Heippaheippa! Terveenä olen minäkin saanut pysyä (kopkop) pieniä flunssanalkuja ja koko raskausajan vuotanutta nenää lukuunottamatta. Melko touhukasta elämää vietän, mutta vastaavasti olen kyllä koettanut pitää kiinni kunnon yöunista. Ja sitten sen kyllä heti huomaakin, jos jää unet vähiin...
  5. G

Voisinkohan vielä liittyä mukaan...? Äitiysloma alkaa 5 vkon päästä, joten vertaistuelle saattaa olla paljon tarvetta siinä kohdassa... :) Gabi 35v. / LA 23.4.13 / 1.lapsi / TAYS Tätä raskautta on odotettu Pitkään. Ja tuo mahassa potkiskeleva tuntuu sellaiselta Ihmeeltä, että silmät kostuu...
  6. G

KESÄ 2010 hoidot

Te saatte mut kyyneliin! :heart: :heart: :heart: Ja mä lupaan tulla faceen sitten, kun se neuvolan eka ultra on ohi (8.10). Samalla tulee nimittäin kuukautisten mukaan 12 vkoa täyteen :) Joku vois laittaa mulle jotain vinkkiä siitä, että kuinka teidän ryhmään liitytään. Mä olen ollut sen...
  7. G

KESÄ 2010 hoidot

Hei kaikki! Ensinnäkin isosti onnea Babylle! Ja sitten se maailman käsittämättömin ja onnellisin uutinen, jota en oikeastaan edes uskaltaisi kertoa... josta ei tiedä vasta kuin oma perheeni... mutta jonka haluan jakaa nimenomaan teidän kanssanne. Mä olen raskaana :heart: :heart: :heart...
  8. G

KESÄ 2010 hoidot

Pitkästä aikaa, sataan vuoteen taas tulin kurkkaamaan kaksplus-sivustolle ihan muuta asiaa ja eksyin myös tähän ketjuun, kun huomasin sen etusivulla. Itku tuli, kun luin teidän tekstejä. KIITOS kun olette mua kauniisti muistaneet! En muista koska olen viimeksi tänne kirjoittanut ja mitä...
  9. G

KESÄ 2010 hoidot

Hei kaikki! Uskomatonta, että tämä ketju on vielä täällä :) Ja vielä ihan etusivulla! Ihan mielettömän ihanaa, että alun kirjoittelijoista jo noinkin moni on joko saanut lapsen tai on raskaana. Jotenkin pelkästään tän ketjun olemassaolo vielä täällä toi jotenkin hyvän mielen :) En silti...
  10. G

KESÄ 2010 hoidot

Hei kaikki - tutut ja tuntemattomat! Tulin varmaan kolmen kuukauden tauon jälkeen lukemaan mitä teille kaikille kuuluu. Täällä on näemmä suurin osa uusia, kuten arvelinkin. Luin vain viimeisen sivun tekstit, enkä näin ollen osaa kommentoida juuri kenellekään mitään, MUTTA Barbapörrölle ihan...
  11. G

KESÄ 2010 hoidot

Pitkästä aikaa... Mä aloin taas itkemään, kun luin Shaynan kirjoituksia. Tää on niin PASKAA ja EPÄREILUA tämä elämä! MIKSI KAIKKI KAUNIS JA HYVÄ AINA TAPAHTUU MUILLE? Mä en osaa sanoa sulle muuta kuin että sulla on kaikki oikeus maata sängyssä, rypeä, itkeä ja antaa muiden kantaa sua. Ja jos...
  12. G

Huono ihminen?

Juuri näin! Pahalta se tuntuu itsestä, kun katkeroituu, on kateellinen, vihaa ja eristäytyy. Ja sitten kuitenkaan, en mä mitään muuta voisi. Teen miten vaan, niin itseen sattuu. Joten pakko on suojella itseä! Ja mä ainakin koen, että se on mun oikeus! Olen todella onnellinen, että mulla on...
  13. G

KESÄ 2010 hoidot

Avioeropaperit allekirjoitettiin lauantaina. Mä olen kolmessa vkossa menettänyt puolison, edes teoreettisen toiveen lapsesta, kodin ja rakkauden. Mut voi siis todella poistaa tosta listasta...
  14. G

KESÄ 2010 hoidot

Mä käyn aina välillä lukemassa teidän kuulumisia, vaikka en jaksakaan kommentoida ikinä mitään. Mutta tosta Miimiin kirjoituksesta on pakko lainata pätkä, joka on kuin suoraan mun päästä: Kaikki tuntuu niin lohduttomalta että mä en kertakaikkiaan tiedä miten tällasesta voi selvitä. Tuntuu...
  15. G

KESÄ 2010 hoidot

Kiitos kaikille tuestanne. Voitte kuvitella, että mä olen vaan ihan pihalla. Mieletön pelko ja yhtä suuri toivo vuorottelee. Ja sitten siinä on välissä suurensuurta vihaa sekä haarniskanlujaa kuorta, kun ei halua näyttää maailmalle miltä tuntuu. Jäin tänään sairaslomalle. Ja sain ajan...
  16. G

KESÄ 2010 hoidot

Kuukautiset eivät ole alkaneet, mutta nyt sillä ei ole enää mitään väliäkään. Valvottiin, itkettiin ja puhuttiin koko viime yö. Mieheni haluaa aikalisän. Mä olen elänyt jossain pilvessä viimeiset kuukaudet tajuamatta miehini sairauden vakavuutta tai siis seurauksia. Sairaus ei ole uusinut, mutta...
  17. G

KESÄ 2010 hoidot

Voi Miimii! Edellisten kirjoittajien tavoin koetan tsempata sua jaksamaan! Ehkä päättämäsi tauko palstailusta tekee sulle hyvää, eihän sitä tiedä. Mutta jos yhtään tuntuu siltä, niin tiedä se, että ME OLLAAN TÄÄLLÄ! Myös sua varten! Kuten desperate sanoi: sä tarvitset paikan, jossa purkaa pahaa...
  18. G

KESÄ 2010 hoidot

Itsellä kp1:stä odoteltu terolutien jälkeen nyt jo 7,5 vrk... eikä merkkiäkään... Sais jo tulla...
  19. G

KESÄ 2010 hoidot

ONNEA EINTEL!!! =)=)=) Nimimerkki.......Hoito...............Aik ataulu..............Testipva Gabi77---------------1.IVF--------Punktio vko 42/43---- Shayna-------------2.ICSI --------Punktio vko 46-------- Eina-----------------1.IVF-------IVF-keskustelu 1.10----...
  20. G

KESÄ 2010 hoidot

Huomisaamuna tulee 6 vrk viimeisen terolutin ottamisesta, mutta kuukautisia ei näy ei kuulu. Toisin sanoen jopa toi punktio vko 42 tuossa aikataulussa voi olla aika optimistista... No alkaa sitten kun alkaa! Nyt tapahtuu niin paljon muutakin elämässä, ettei ehdi keskittyä kuukautisten...

Yhteistyössä