Hei kaikki!
Ensinnäkin isosti onnea
Babylle!
Ja sitten se maailman käsittämättömin ja onnellisin uutinen, jota en oikeastaan edes uskaltaisi kertoa... josta ei tiedä vasta kuin oma perheeni... mutta jonka haluan jakaa nimenomaan teidän kanssanne. Mä olen raskaana :heart: :heart: :heart:
10 vuoden lapsettomuuden, epäonnistuneiden hoitojen, katkeruuden ja kateuden, itkujen ja turtumisen jälkeen mä olen tullut raskaaksi ilman hoitoja. Tein testin siinä vaiheessa, kun kuukautiset oli jo yli 2 vkoa myöhässä (niin ne on usein), enkä TODELLAKAAN odottanut niitä kahta viivaa siihen tikkuun. Olin päiväkirjaankin kirjoittanut, että huomenna käyn ostamassa sen testin, että saa taas turhilta haaveilta katkottua siivet. Ja tämä kaikki tapahtui samalla vkolla kun olin ottanut yhteyttä lapsettomuusklinikalle "ensikäynnin" varaamiseksi.
Sellasta. Ekassa ultrassa kävin jo yksityisellä, kun pelkäsin tietenkin kohdunulkoista tai tuulimunaa tai ihan mitä vaan. Varsinainen neuvolan ultra on vasta 1,5vkon päästä. Eli nyt mennään kuukautisten mukaan vkolla 10+2, mutta ultran kokoarvion mukaan 9+5. Ja koska se mun kuukautiskierto tosiaan on ei-ikinä-ollut sen 28pvää, niin toi jälkimmäinen lienee oikeampi. Mutta se tarkentunee sitten 1,5vkon päästä, jos tuolla jossain edelleen on kaikki hyvin.
Mun oli pakko tulla kertomaan tämä teille, vaikka parhaat ystävänikään eivät vielä tiedä. Ja kun vielä luin
desperaten kommentin siitä, että tässä pinossahan on melkein täydellinen onnistumisprosentti, niin vaikka tämä mun osalta tapahtui nyt lopulta eri tavalla ja pitkään täältä pois oltuani, niin lasken itseni silti tähän pinoon mukaan
Apua. Nyt se on kerrottu!