Hakutulokset

1. M

JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

[b]Onnea MM ja koko perhe :flower:
  2. M

Ensinnäkin KIITOS kaikille onnitteluista! Saimme siis 19.11 klo 16:30 ihanan terveen tytön rv 37+6. Paino 2790 ja pituus 48cm. Tänään eka neuvola niin näkee miten hän on kasvanut. Syö ainakin hyvin ja maitoa riittää, nukkuminen yöllä huonompaa mutta aamupäivät/päivät vetelee viidenkin tunnin...
  3. M

kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

45min, nopeasti meni =) Puolen tunnin jälkeen tuskastutti kun tuntui ettei mitään tapahdu, voimia olisi riittänyt hyvin pidempäänkin.
  4. M

Juuri kotiuduttiin sairaalasta maailman ihanimman nyytin kanssa!!! Lapsivettä alkoi tihkua 18.11 klo 22, aamulla sairaalaan kun supistukset alkoivat klo 05. Klo 12 alkoi olla kunnolla kivuliaita ja klo 16:30 syntyi ihana tyttäremme! Viikkoja oli silloin 37+6, pituus 47,5cm ja paino 2790g...
  5. M

Hui! Täällä vihkuu lapsivettä!!!!! Tunti sitten tuli ennakoiva lähes kivutos supistus ja kun nousin sohvalta hulahti housuihin märkä läntti! Laitoin siteen ja vaaleanpunertavaa nestettä tuli... Odoteltiin hetki ja tuli puoleentuntiin muutama supistus ja aina silloin hulahti vettä. Soitin...
  6. M

En ole hetkeen kirjoitellut, mutta taustalla olen juttunne lukenut. Mukavaa luettavaa koska Hoitajia ei ole pahemmin aikaisemmin arvosteltu vaan kunnioitettu raskasta ja vaativaa työtä jota esimerkiksi meihin vaikuttavat kätilöt tekevät. Olen Tehyläinen sairaanhoitaja ja ylpeä liitostani koska...
  7. M

Äitiyspakkaus

Espoossa meni kuukauden verran. Mielikki: Kelan sivuilla kuvat tuotteista. Tykkäsin kovasti kaikesta =)
  8. M

RH- negatiiviset odottajat!

Täällä myös yksi negatiivinen odottaja! Isä on myös Rh+ joten silloin lapsi voi olla kumpi vaan. Asia tutkitaan vauvan napaverestä heti syntymän jälkeen ja jos hän on plussaa niin äiti saa anti-d-immunoglobuliini piikin suojaamaan seuraavaa raskautta jossa on Rh+ vauva. Yleensä ei ensimmäisessä...
  9. M

JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

Snoukka kyseli närästyksestä. Viikko sitten mua alkoi närästää yllättäen ihan järjettömästi ja jatkui 4pv. Yhtenä päivänä ei närästänyt lainkaan ja tajusin etten ollut juonut lainkaan kahvia. Nyt olen ollut ilman kahvia pari päivää ja närästys on pysynyt poissa. Aika hassua kun olen aina...
  10. M

JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

Veeruska kertoi syöneensä mansikoita, nam! Kertokaa nyt onko se ihan ok kun noin kuukausi sitten oli kova vouhotus iltalehdissä että niissä on jotain sikiölle haitallisia torjunta-aineita...? En lukenut silloin koko juttua kun otti niin päähän |O Mutta en ole uskaltanut muita kuin luomuja...
  11. M

***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

Heips! Sanon minäkin mielipiteeni tuohon laskettu aika-asiaan. Eli mulla oli kuukautisista 28.11 ja ultrassa vaihdettiin 4.12 vaikka sikiö oli vain 6 pv nuorempi sen mukan. Olin ihan maani myynyt... miehelle viurasin että olen menettänyt elämästäni 6pv mutta hän lohdutteli että olemme saaneet...
  12. M

Ja vielä Snoopylle piti sanoa että kannattaa ottaa se kehto ja laittaa vaikka varastoon. Itse otin kaveriltani vauvan turvakaukalon koska heillä nopea muutto meneillään ja sanoi muuten hävittävänsä sen. Aikaistahan tämä on, mutta vein sen varastoon pois silmistä ja haen sitten jos loppusuoralle...
  13. M

Kiiuska kiitos varoituksesta, mutta uteliaana ihmisenä tietysti luin tekstisi loppuun :laugh: Olen kuullut vastaavaa, mutta en voi uskoa että sukupuolen tuossa vaiheessa voisi niin hyvin nähdä. Laite oli kyllä 3d. Jompi kumpi se todennäköisesti on... Yritin tiirailla kuvista pää-perämittaa...
  14. M

Joku aikaisemmin tällä sivulla kyseli aiheesta. Meiltä kätilö kysyi halutaanko tietää sukupuoli (viikkoja tuolloin 12+6) . Vähän ihmetytti koska olin luullut että ulkoiset merkit sukupuolielimistä tulee myöhemmin... Siellä (kättärillä) oli koekäytössä joku huippulaite joten ilmeisesti jotain...
  15. M

Katherinelle voimahalit ja lämpöisiä ajatuksia. Koittakaa jaksaa! :hug: Omat pikkumurheet tuntuvat nyt toissijaisilta. Hävettää kun olen kaksi tuntia pillittänyt tylyn neuvolalääkärin takia... moksa ja vauva 14+2

Yhteistyössä