Hakutulokset

1. V

Raskaaksi tästä huolimatta??

20.11. keskenmeno?(saatu viikon hiipuvaa haileaa viivaa kunnes alkoi vuoto., sitä ennenmin 29-30 kierroilla ja niitä edelsi yksi 47 kp.inen. nyt 2.12 menkat? ja Taas 23.12 menkat. Tosin joulukuun menkat oli tooosi kipeet. minulla on lapsi ennestään ja ja tuhru ongelma tarkoitti silloisessa...
  2. V

Raskaaksi tästä huolimatta??

Kiertoni pillereiden kanssa ollut 28 pvää.joita emme siis enää käytä. jos olemme vuoden koittaneen saada lasta.. puoli vuotta näin, kp43, kp 47, kp28, ja nyt en tiedä, yksi km välissä. Pää kysymys on kuitenkin se: tuhruilen 1-2- vkoa ennen ihka oikeita menkkoja. Estääkö se jo meidän...
  3. V

Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

Elä minua siivoa pois sitte, MEtsis... :D Täällä mä luen teitin juttuja vaikka olinkin surullinen, se hellittää ja paha sanoa, puhkun intoa jostain syystä nyt vielä enemmän.. Onnea Plussasta :heart: Napaliimaa paljon ;) Mää ajattelin piinata miestä oikeen kunnolla ja haluta pöyhiä...
  4. V

Noh, raskaana olin huimat 3 pvää, sitten tänään tuli kova vatsakipu tuonne alas ja mitä suuremmin kesken meni.. :'( En päivitellyt kuulumisisani, en sen takia että iloitsin vaan siksi, että laitoin miehen ulkoruokintaan.. Asiat kun ei ota selvitäkseen. On puhuttu ja väännelty asioita eikä...
  5. V

Kuvia plussatesteistä

Mulla on ollu tommosia viikon nyt, kyllä se plussa on. molemmissa ainakin mun tietsikan näyttö näyttää väriä noihin viivoihin!!
  6. V

Miksi haamut eivät vahvistu?

Kiitos JKVY Ehkä mulla on toivoa vielä, ajattein jo ihan kaikkea, toivoin menkkojakin.. kiitos ahkerasta listasta!!
  7. V

Kiitos JKVY, Olen testannut kolme aamua first singalilla ja viivat olivat samankaltaisia, sitten vaihdoin 3 aamuksi halpatestin herkkiä, ja sitten eilen ja tänään nuilla cb:llä ja ruotsista ostetulla testillä.
  8. V

Hei, Olen saanut viikon haaleaa, tuskin havaittavaa haamua testeihin. Olen vaihtanut merkkejä testeillä, epäilin merkin toimivuutta, sekään ei auttanut. Tänään on ehkä aavistus vahvistunut, mutta eikö normaalisti viikossa kuulu kuitenkin jo vahvistuvan?? Aconin(ruotsalainen apteekkitesti)...
  9. V

Mammaliini: kovasti jaksamista ja lepää ihmeessä!!! :hug: Metsis: mä en ole kuin kerran pystyny oottaa menkkojen myöhästymistä, ekan raskauden, joka meni kesken vkolla 14, ja sekin oli ihan vaan sitä kun ei tiennyt et voi testata jo ennen menkkoja muutaman pvän!! Aina testannu ennen, yleensä...
  10. V

heissan, aamulla en päässy koneelle, vahtasin postinkantajaa... :laugh: sain pissittyä purkkiin vasta se mentyä.. haamu tuli kun oletin, vain juuri ja juuri havaittavan... luulen että mun tarttee odottaa muutama pvä(siis joka päivä kumminkin) testausta. on siellä joku, ihan varmasti, on niin...
  11. V

Kiitos Lily-jane Kyllä ne aina selvitään, ikäviä ne on!! Nallu: Lääkäriltä terkkuja: 80% raskaana olevilla migreeni helpottuu tai häviää kokonaan!! Näin kävi todistettavasti mulle, ne jäi ja muutama tuli vain raskausaikana näin: 1 kolmanneksen, toisen ja kolmannen kolmanneksen vaihteissa...
  12. V

Huoh, taitaa täti tulla kumminkin... :'( oon tauolla ollu palstalta eilen, kaaduin sänkyyn maanantai illalla ja koko tiistai meni oksentaessa ämpäriin päänsäryssä. Pistää masentamaan aina toi migreeni niin että ajatuksissa kulkee aina syvimmissä syövereissä, mutta kun se on ohi ajatukset...
  13. V

Metsätähdelle, oon kuumeillu yli vuoden 1v 3kk ja on tullu katottua kaikki sarjat raskaudesta töllöstä, nelosen ja kolmosen, teemat ja mtv faktat... :D Nyt katotaan jo kolmatta krtaa kaikkia uusintoina.. Okei, oon siis "uusi" kuumeilija vaikka jo yritystä ollu jo ton verran. täällä...

Yhteistyössä