Alkuperäinen kirjoittaja Nallu:
Metsätähtönen Mulla oli helpompaa juuri tuo aika kun söin vielä pillereitä. Tai ei oikeastaan helpompaa, mutta nyt asia on vielä kymmenen kertaa henkilökohtaisempi. Kaikki vastoinkäymiset tuntuu vielä pahemmilta. Miltäköhän se sit tuntuu kun odottaa pikkuisen syntymistä? No ainakin tietää että kaikki murheet yms on sen arvosta kun pikkuisen lopulta saa.
Aika hyvin sanottu. Koska tosiaan nyt ei ole mitään käsitystä siitä pettymyksen tunteesta..en usko, että siihen voi loppupeleissä juurikaan varautua. Voi varautua, että kestää...mutta voiko sitten kuitenkaan henkisesti? Lisäksi oon miettinyt miestäkin, että mitäpä jos yritys kestää..niin jotenkin tosta SAammeko vauvan-ohjelmastkain oli nähtävillä, että kyllä se käy miehisyydenkin päälle jos tärppi ei käy! Ja sitten varsinkin, jos on siittiöissä jotain vikaa tai niitä on liian vähän. Onneksi käsittääkseni tuo määrä ainakin voi vaihdella miehillä aika paljonkin.
Hopeasydän, jaksamista pitkiin kiertoihin. Kyllä itekki mietityttää, että vieläkö mulla on ne näppärän lyhyet kierrot vai onko ne kadonneet. Sillon teininä olin "kateellinen" mun kaverille, kun sillä tuli menkat jotain 3-4kkn välein. Ei sitä sillon tullu ees ajatelleeksi, että se ois joku ongelma.
Vaaleevadelma, tuu kertoon ku ehit! Vitsit, jokainen aamu on teidän kanssa yhtä jännitystä
Ja jos ei pääse lukemaan, niin sitj ännittää että onko siellä ehtinyt tapahtua jotain :heart:
Mammaliini82, itseäni vähän nauratti lehdessä sikainfluenssakommentointi, että kun ollaan niin ikärasisteja ettei terveitä 65-vuotiaita rokoteta vasta kuin joskus sitten tulevaisuudessa. Ajattelin siinä, että eipä ole paljon tämä tyyppi lukenut aiheesta, kun ei tiedä että nimenomaan nuoret ovat tulilinjalla. Että melkoinen ikärasisti tämä sikainfluenssa =) Onneksi ootte jo toipumaan päin ja hyvän hoidon saaneet..itekki toivoisin, että jos en ehdi rokotetta saada tai se ei ehdi vaikuttaa, niin sais mahdollisimman lievän siitä. Ehkäpä pienillä lapsilla juuri on tuo, että kun ollaan muutenkin pienempiä, niin on sitten helposti ja nopeesti huonossa kunnossa kun tauti iskee..
Täällä oon tehnyt tommosta verkkokurssia, johon kuuluu ryhmätyö verkossa. On muuten aika erilaista puuhaa. Mukavaa silleen, että ryhmät on jo jaettu ja näin..mutta sitten ku jotkut käy kerran viikossa siellä ja joka vko tulee uusi ryhmätehtävä..niin huhhuh! Sitten vielä, kun yks rupes mulle että "ei tässä kiirettä ole kun palautus vasta yli viikon päästä", kun sanoin että laitetaan haastattelukysely jo menemään (pitää pyytää siis joltakin haastattelukysymyksiin vastaukset). No ajattelin siinä mielessäni, että millonkohan tämä haastateltava ehtii vastaamaan, mutten viittiny sitä kirjoittaa kun oli vielä tämän tyypin kontakti. No, vastaus tuli tosiaan eilen illasta..ja minä oon ainoa, joka sen on näemmä huomannut ja tein sen koko tehtävän. Lisäksi meillä on palvelinkatko tänään ja pitäis olla tänään palautettu
Jotenki vaan huvitti, että onpa tosi paljon taas aikaa
Huomasin muuten, että nuo pillerit jos jätän tammikuun puolivälin tieniolla, niin kuinkahan kivuliaat tyhjennysuodot siellä on odotettavissa...mullahan ei nimettäin juuri mitään tule ulos näillä mineillä.
Muokkaus. Tuli muuten tässä mieleen selaillessa noita muita vauvafoorumeja, että kyllä on hyvä että täällä pysytään samassa ketjussa. Tuntuu, että monissa se yksi yrityskierto ollaan samassa, sitten taas vaihdetaan ja niin edelleen. Eihän siinä yhtään ehdi tietää eikä muistaa, kuka oli ja mitäkin -edes suurin piirtein.