Alkuperäinen kirjoittaja ryöminkäinen:
Oikein paljon onnea mutzilla ja Aranel! :flower:
Mie kävin tänään ostamassa testin ja huomenna aamulla meinaan testailla !
Onnea testaukseen, toivototaan parasta :heart:
Nallu, mua jotenkin harmitti vielä siinä Saammeko vauvan-ohjelman yh-äidiksi jääneestä kans tuo hänen surullisuus. Kun ihan selvästi näki, että eropäätös taisi olla miehen puolelta. Vielä illallakin sängyssä mietin ja aattelin, että toivottavasti se ois löytänyt nyt uuden ja paremman miehen. Oon vähän hassu, mutta pidin niin kovasti siitä naisesta =)
Olitko Sokeripala lääkäri vai terveydenhoitaja? Muistelin että terveydenhoitaja, mutta nyt sainkin eri kuvan =) Joo, on kyllä totta, että ykskään köhivä terveydenhuoltoalan ammattilainen ei ole oikein hyvä juttu tällä hetkellä. Minusta tuntu jo bussissa viikonloppuna, kun viereisessä penkissä joku poju yski ja köhi koko ajan, että teki mieli vaihtaa paikkaa
Varsinki ku tää ei pitäny suun edessä mitään!
Joululahjaksi täällä lähtee omalle äidilleni ainakin kunnollinen kahvinkeitin, semmonen moccamaster tmv. Nimettäin äidilläni voi jäädä päälle tuo keitin vahingossa, niin ihan turvallisuussyistä. Appivanhemmista en tiedä, mutta yleensä ollaan heille mökille ostettu ainakin erilaisia kynttilöitä (semmosia nättejä täällä lähimailla tehtyjä) ja sitten mitä millonkin siihen lisäksi. Siellä mökillä siis kuluu niitä todella paljon, kun ei ole sähköjä.
Täällä päin pitäis kuulemma pyryttää, mutta eipä ole näkynyt. Koirat innostuu taas, kun tulee lisää lunta. Saan tuolla ulkona pelleillä fleksien kanssa sitten, kun riehuvat
Mut silti parempi mennä fleksien kans, niin saavat riehua ja iloita, kun kerta on lunta. Nuo on niinkuin lapset, että oikeesti näyttävät sen riemun ja ilon. Hyvä etteivät lumienkeileitä ryhdy tekemään
Täällä on muuten tosi kiva, kun naapurien lapset tekevät lumienkeleitä. Jotenki kivan näkösiä, kun miettii että nii sitä itekki teki. Aattelin, että taidan joku päivä itekki tehä, kun on pimeää ja tarpeeksi lunta eikä kukaan nää :saint: Muuten en välitäkkää noista lapsista, kun ovat aika vilkkaita poikia ja niin edelleen. Ihana, kun olivat kysyneet mun mieheltä (joka on tosiaan kolmikymppinen), että "onko tuo sun auto?"
kun hän oli meidän autolle menossa.
Erkalle ja Selinalle kans testionnea, sitten kun testaatte. Meillä on tosiaan yllättävän monta plussaa täällä, olikohan 6 vai 7. Ja yhdet kaksosetkin, niin eikö se oo niinku melkeen yks lisäplussa :heart: Joten oon aika toiveikas monen puolesta, itekku tässä pitää odotella näitä aloituksia kerta.
Just mietin, että häätkin ovat aika pian. Ja alko vähän ahdistamaan, että hittoko pitäis varmaan innostua tekemään vaikka paikkakortit tai jotakin. Kamalaa, kun ei saa aikaseksi. Itseasiassa se on jääny siihen, kun en tiedä teenkö tavalliselle paperille vai hienommalle. Ja se hienompi pitäis lähteä ostamaan, enkä tiedä löytyykö just sitä paperia tästä kaupungista. Että näin.Silti pitäis kyllä ryhdistäytyä ja varata kampaus+meikkaus! Tällä viikolla teen nuo!