Mousse, alkoholista: ekat kaksi viikkoa hedelmöittymisestähän on vauvan kannalta suht turvallista aikaa, eli jos testi vielä näyttää negaa pikkujoulupäivänä niin melko luottavaisin mielin voit alkoholia ottaa. Ja tietysti vielä parempi jos testailisi ovista ja tietäisi milloin se on ollut, niin voisi päiviäkin laskea, jos tahtois oikein varman päälle ottaa. Ihan alussahan (suunnilleen nuo 2 viikkoa) alkion solut on kaikkikykyisiä eli pystyy uudistumaan ja siksi sikiövaurioita ei samalla tavalla käytännössä synny (paitsi jos ihan hirveitä myrkkyjä tyyliin solunsalpaajia ottaa niin voi koko alkio kuolla mut nyt puhutaan parista lasista viiniä ). Tolla logiikalla olen itse asian ottanut, tosin nykyään tulee sen verran harvoin juotua mitään ettei tarvitse miettiä, toista oli esikoista odottaessa
Omista jutuista sen verran, että olen nyt päättänyt ottaa vähän rauhallisemmin ja keskittyä enemmän joulun odottamiseen ym. Olen ollut niin kauhean kärsimätön mutta ei näitä asioita stressaamalla voi edistää, päinvastoin
Kp:t huitelee varmaan 50 hujakoilla mutta menköön, uskon nyt lukuisia negatestejä ja jätän kaikki turhat oireiden kuulostelemiset. Testaan seuraavan kerran aikaisintaan viikon päästä (bileet) ja sen jälkeen ehkä 2 viikon välein kunnes menkat alkaa tai plussaa näyttää. Varmuudeksi jätin ostamatta kotiin testejä, muhun ei voi luottaa niiden kanssa
Omista jutuista sen verran, että olen nyt päättänyt ottaa vähän rauhallisemmin ja keskittyä enemmän joulun odottamiseen ym. Olen ollut niin kauhean kärsimätön mutta ei näitä asioita stressaamalla voi edistää, päinvastoin
Kp:t huitelee varmaan 50 hujakoilla mutta menköön, uskon nyt lukuisia negatestejä ja jätän kaikki turhat oireiden kuulostelemiset. Testaan seuraavan kerran aikaisintaan viikon päästä (bileet) ja sen jälkeen ehkä 2 viikon välein kunnes menkat alkaa tai plussaa näyttää. Varmuudeksi jätin ostamatta kotiin testejä, muhun ei voi luottaa niiden kanssa