Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

Unikeiju 79 - Kauan olette yrittäneet neljättä ..
Meillä aloitus tässä kuussa,saas kattoa kauan saa yrittää,ensimäinen meillä tuli ekassa kierrosta heti,toinen kesti tulla puolivuotta eli 6 kierrosta ja sitten tämä viimeinen neiti niin 3 kierrosta... saas nyt kattoa,menkat ei ole alkanut kylläkään,mutta voi vielä ihan hyvin alkaa niin en ees tee testiä..

Joulujutuista - Joulun odotus on oikein mukavaa,nautin siitä,joulua laittelen varmaankin marraskuun lopulla tai joulukuun alulla,kynttilöitähän polttelen ihan innolla.
Tässä kun saa ensin 1v synttärit ohi ja isäinpäivän niin sitten enemän jo mietintään noita juttuja.Lahjat minä olen ostanut jo =) hih.
 
Mammaliini82 Ei varsinaisesti kauaa ole yritetty neljättä. Mulla olis niin kuin toinen alkionsiirto edessä kun vaan joskus ne mankat alkais ja pääsis tikuttaa ovista. Meillä eka tuli heti pillereiden lopetuksen jälkeen. Toista sitten yritettiin sitten varmaan toi 6 kiertoa tai pikkasen enemmänkin ja kolmas ilmoitti vaan tulostaa vaik ei oltu ees yritetty. Sen piti olla meiän iltatähti mut tuli sit suunnittelua aikaisemmin :LOL:

Tänää olis sitten kp 38/28 ja venyy vaan. Päätin sit kuitenkin laskea vaikka sanoin etten laske vasta kuin täti virallisesti tulee kylään :ashamed: Taidanpa viel kerran tehä raskaustestin, mut en jaksa uskoa plussaan.
Ihan ihmeellisesti on alkanut närästää kaikki rasvanen ja ihan vaan leivän päälle laitettava keiju-levitekin. Suolasta ja makeeta tekee yhtä aikaa mieli jne. Taitaa kaikki vaan olla kuviteltuja raskaus oireita.

Mä haluaisin kans kovasti laittaa jo jouluvaloja :xmas: ym. mut mies on vastaa ja sanoo et pitää jaksaa odottaa tuonne marraskuun loppuun asti.
 
Sitruunapippuri. Meilä on aika vapaa tuo meidän hops, että saa ihan miten vaan järjestää harjoittelutkin. Mutta mietin sitä, että voikohan kesken jakson aloittaa. Jotenkin tuo vaan lisäis vähän sitä joustavuutta taas. Meillä koulu etsii paikat, mutta saa myös itse etsiä.

Iita, parempaa onnea tähän uuteen kiertoon =)

Ja joulukuussa olisi tosiaan meilä ne häät, että pitäis varmaan sen bridezillan pikku hiljaa herätä, mutta ei näy. Että vois laittaa vähän hösseliks B)

Mammaliini, ite kans tykkään hulluna poltella kynttilöitä. Tai no lähinnä tuikkuja ja lyhdyssä pidän, meillä kun on noita tollasia iittalan juttuja. Myös sitten pöytäkynttilä on aina jne. Tykkään siitä valosta kovasti.

Hmm, pitänee lähteä kokkaamaan ja sitten ois edessä hääjuttuja vähäsen..
 
Metsätähtönen: Kyselit niistä igluista.. Eli en ole ite ollut niissä yötä, mut lapissa ollessa käytiin niitä katsomassa. Hienojahan ne on, uskoisin et ois aika jännä kokemus yöpyä niissä B)

Sitruunapippuri: Täällä kans yksi tonttu :xmas: Ostin tosiaan eilen joulukortteja, tänään sit ostin ensimmäisen joululahjan! Muutkin lahjat olen jo keksinyt. Ajattelin ostella niitä pikkuhiljaa.. Meillä on tasan yksi joulukoriste, mut niitäki pitäs hankkia.. Kuun vaihteessa ajattelin laitella niitä. Glögi on yksi parhaista asioista joulussa/talvessa! nams :p Oon jo aika hyvin virittäytynyt joulutunnelmaan ja sen odotukseen, vaikken kauheasti sen eteen ole mitään tehnyt..

Vauvakuume senkun kasvaa ja kasvaa! Mies jutteli mun masulle tänään et "onko siellä joku?" :heart: Ostin apteekista pari testiä jo odottelemaan tuonne.. Testailen vasta ens viikolla jollei menkat ole alkanut.

Kp 24/?? Yk 1
 
Nyt onnea bigwish!! :flower:

Itsellä tuntuu vähän siltä että ois ovulaatio, ja johan sen ois aikakin. Hittolainen kp 50 jo menossa. Alkaa pikkuhiljaa masentamaan ihan kunnolla. Olen myyjänä miesten vaateosastolla, ja nyt kun paketoidaan koko ajan isänpäivälahjoja, sitä tulee vielä surullisempi olo. Mikä hitto mun kropassa mättää?? :ashamed:
 
Unikeiju 79 - Toivon kovasti että ois plussa... On se kyllä kun ensin täytyy odottaa että saa alkaa odottaan ja sitten täytyy odottaa että saa sen syliinsä.Pitkä prosessi,ja hyvin hyvin hyvin ... piiiitkä hih.Mä en koskaan malttaisi oottaa. Sen alkuraskauden kyllä jättäisin välistä.
Kun mä voin aina niin yökkis huonosti hih,ja just tuo rasvanen närästää.. ja suolasta ja makeaa täytyy saada vuoronperää..

Metsätähtönen - Ne iittalan kaikki tuikkulasit on aivan ihania,oon katellut niitä monen muotoisia kaupassa mutta jättänyt väliin.. tahtoo saada nimittäin kasaan kaikki muumimukit ;)
 
Pikaisesti näin aamutuimaan tulin jotain höpisee ennen kuin täytyy töihin lähteä.
Ihanan hiljaista kun kaikki nukkuu jopa kissat.

No, ei edelleenkään tätiä oo kylää kuulunu, mut nyt aamusta en testiä tehnyt taidanpa odottaa tuonne huomiseen aamuun. =) Koko yön on närästäny ja nyt aamulla ei aamupala maistu :x Edelleenkin laitan mielikuvituksen piikkiin...

Mammaliini82 oon kyl aina tykänny noist raskausajoista :heart: . Missään raskasudessa en ole pahoin voinut vaan olen ollut "elämäni kunnossa" =)
Muumimukit melkein kaikki koossa paitsi nämä kausimukit. Nyt aletaan keräilee niitä kulhoja ja samalla ne loput kausimukit.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille...
 
Hiphei! Kyllä mä nyt alan uskoa, että raskaana sitä ollaan. Tuli ihan selvät viivat testiin tänä aamuna. =) Oli kyllä toden totta taikaa tässä ketjussa. :heart: :heart:

Mut voi siis Metsis siirtää plussanneisiin. Toivottavasti siellä pysynkin.

Tulkaa kaikki pian perässä! Toivon todella hartaasti, että pian nähdään odottajien puolella!! Tsemppiä kaikille ja eriyisesti Unikeijulle, jolla jännät hetket!

t. Hämmentynyt, mutta onnellinen bw :hug:
 
Onnea Bigwish :heart: :flower: :flower:

Kertokaapa minulle että kun sanotte että dpo on niin ja niin paljon niin mikä päivä on dpo1? Eli kun saatte ovistestiin plussan niin onko seuraava päivä ovulaatiopäivä ja sitä seuraava dpo1? VAi onko ovisplussapäivän jälkeinen päivä ja sitäkin seuraava päivä myös ovulaatiopäivää ja vasta niiden jälkeen dpo1?
Mulla mielikuvitus laukkaa lujaa ja jo tänä aamuna oli outo maku suussa :LOL: (ovis kai muutama päivä sitten).

Hyvää alkanutta keskiviikkoa!
 
Onnea Bigwish, plussaituissa olet. Kerrohan, kun tiedät LA:sta jotain :heart:

Mammaliini, ite kans tykkään noista iittalan hommista. Meillä on paria eri tuikkulasimallia ja tosi nätit on. Ja jotenkin ne värien kanssa nätisti liekkii.

Noista harjotteluista, että se ois ollut ok muuten, mutta just tuossa on paljon harjottelijoita. Voi plässäys. Noh. Mulle tuli entistä varmemmaksi se, että voitais vaikka heittää uutena vuotena pillerit menemään. Pitää miehelle puhua, kun muistais. Ei ikinä muista ottaa puheeksi, kun nyt on saanu näitä hääasioita vaan pohdiskella, niin siinä on jo tarpeeksi muistamista :LOL: Mulla just vaihtuu uusi pillerilaatta ennen häitä ja en halua siinä kyllä vielä jättää, kun haluan kuitenkin sitä ruokaviiniä. Ja samoin varmaan myös joulupöydässä voisin ottaa lasin tai pari, joten en haluaisi siinä mitään riskejä..vaikka siinä vaiheessa en raskaana kyllä vois edes olla parhaimmallakaan tuurilla :D

Nallu, just mietin, että ois aika jännää yöpyä sellaisessa Iglussa..mutta ne oli niin törkyhintaisia, etten viitti edes käydä katsomassa paljonko ne makso :LOL: Ehkä sitä sitten joskus..

Kamala vauvakuume, varsinkin tuo kouluhomma vaikuttaa mulla tosi paljon.

 
Onnea Bigwish varmistuksesta!:flower:

KP 24/25-27 menossa. Nyt jännittää. :whistle:
Kaikennäköistä tuntemusta vatsan seudulla, saa nyt nähdä onko ne menkkajuttuja vai mitä. Viimeksi menkat alkoi ihan varoittamatta, normaalisti on kuitenkin selkäkipuja tms. ennen.
Testi polttelee kaapissa, olen onnistunut harhauttamaan itseäni monta kertaa, onnistuen olemaan tekemättä sitä. Miksi se piti sinne kaappiin hankkia jo näin paljon etukäteen? :kieh:
 
Bigwish Paljon onnea plussasta :flower: Toivon mukaan täältä kohta päästäis perässä vaikka jo heinäkuisiin odottajiin ;)

Unikeiju-79 Kuulostaa kyllä siltä, että sielläkin saattais plussa ilmestyä testiin :)

Mulla nyt kp 15 menossa. Kierron pituudesta ei ole hajuakaan nyt kierukan poistamisen jälkeen, ku edelliset oli vasta ne ekat luomumenkat. Mutta suunnilleen 28 päivän kierron mukaan koitettu olla aktiivisia peiton heiluttelussa. Nyt tosin eilen mies lähti työreissulle ja tulee vasta to-pe välisenä yönä kotiin. Ekaa yrityskiekkaa mennään vasta, joten hätää ei ole. Meillä esikoinen on heinäkuun lapsi ja siksi ehkä toivoo jotenkin, että tärppi olis tullut. Kesä on mitä ihaninta vauva-aikaa, kun voi olla ulkona lähes heti ja muutenkin touhuaminen jotenkin helppoa :)

Tämmöstä täällä. Nyt vapaapäivän viettoa jatkamaan :wave:
 
Tulin vielä huhuilemaan, että mua ei enää syksyllä yrittämisen aloittavissa ollut... Että jos pääsisin takaisin pinoon? :) Eli edelleen 3.lapsi haaveissa ja ikää 33v, aiemmat lapset -02 ja -04. Kierukka otettu pois 9/09.
 
Päivää leidit!

Onnea Bigwish kunnon plussasta! :flower: :hug: Ehkäpä me muutkin seurataan pian perässä. :)

Unikeiju-79, tsemppiä! Toivotaan plussaa!

Metsätähtönen, kyl tää palsta on juu omiaan lisäämään vauvakuumetta. :LOL: Niin kauan saa hillittyä itteään kunnes tulee tänne lukemaan ja sit taas vauvakuume on ihan valloillaan. Ootko kattonu bridezilla(häähullut) ohjelmaa? jos saisit vaikka omaaskin heräteltyä talviunilta. :D Oli muuten rankkoja morsiammia.

erka, mie lasken niin et kun ovistikkuun tulee plus niin siitä seuraava päivä on dpo 1. Voi olla et lasken päin honkia mut ei voe mitään.
:snotty: Kun aattelen sen niin et siitä kun munasolu irtoaa niin menee 14 päivää et menkat alkaa joten dpo 14 alkaa vuoto.

Täällä kp 22/28. Oloissa ei mitään ihmeempää. Aika rauhassa oon saanu olla vielä pms-peikoltakin. Normisti alkaa pms:t vaivaamaan noin viikkoa aiemmin ennen menkkoja et kyllä se raivotauti ehtii vielä iskeä. :D Mie oon nyt tässä parin kierron ajan pitäny oma olo -kalenteria ihan selvittääkseni millaiset noi pms:t aiheuttaa. Pikkasen ihmetyttää kun ton mukaan mulla on suht usein alamahan juilimista.

Mutta plussa tuulia kaikille!
 
Paljon onnea Bigwish :flower: :heart:

Toivottavasti itsekin plussaan ja saan heinäkuussa oman pikkusen. Kesävauva ois ehkä helpompi ekana vauvana kun kuitenkin stressaa kaikista pukemisesta ja sellasesta. Talvella pelkäis sen olevan koko aika kylmissään. Mut pääasia on että se vauva tulee sieltä edes johonkin aikaan vuodesta =)

Kp 25/??
 
Alkuperäinen kirjoittaja syksyinen:
Tulin vielä huhuilemaan, että mua ei enää syksyllä yrittämisen aloittavissa ollut... Että jos pääsisin takaisin pinoon? :) Eli edelleen 3.lapsi haaveissa ja ikää 33v, aiemmat lapset -02 ja -04. Kierukka otettu pois 9/09.
Syksyinen, oot kyllä pinossa mukana mutta sinut on siirretty tuonne "haikaroille kutsu lähetetty"-kohtaan, jossa sitten on jo nämä yrityksen aloittaneet =)

Kaks+ on taas temppuroinu ja vinkuroinu, huoh. Vihdoin pääsee kommentoimaankin.

Aranel, pitäis varmaan alkaa kattomaan noita kaiken maailman häähulluohjelmia :D Jotenkin ne vaan tuntuu ihan järjettömiltä, kun ihmiset ihan paniikissa jo-ties-kuinka-paljon-etukäteen panikoi ja ottaa järjettömät pankkilainat ja hirveen kalliit puvut. Ja siinä sitä miettii, että mikä ihme noita ihmisiä vaivaa..nehän on vaan yhdet bileet :LOL:

Käsittääkseni se ovistesti voi näyttää raskauden siinä vaiheessa kun muutenkin testattais, kaiketi = loppukierto. Tai näin olen lukenut, että osa sne jälkeen tekee sitten raskaustestin. En kyllä muista mihin tuo perustui, hormoneihin kaiketi..liekö näyttää muitakin hormoneita sitten. Ehkäpä joku vastaa, joka muistaa tarkemmin.
 
Kiitos onnitteluista! :heart: Kyllä tää vaan uskomatonta on. La:sta ei tietoa vielä, mutta kaiketi sinne heinäkuun (alkuun) helteille sattuu.

Monilla on testailut edessä lähipäivinä! Toivotaan monta monta plussaa! =)

Mä kans luulen, että ovistesti testaa useampiakin hormoneja, mut raskaustesti vaan sitä hcg: tä? En tiedä, saatan olla ihan väärässäkin. :LOL: =)

+++++++++++++ :whistle:
 
Kertokaapa alkuraskauden oireita! Eli ihan hedelmöityksen jälkeen milloin olette alkaneet tuntemaan jotain ja millaisia tuntemuksia? Täällä vaan yks luulotautinen :LOL: kyselee. Kuuluuko runsas valkovuoto (lorahtelu) oireisiin?? Millaista on kiinnittymisvuoto? Voiko se olla valkoista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Kertokaapa alkuraskauden oireita! Eli ihan hedelmöityksen jälkeen milloin olette alkaneet tuntemaan jotain ja millaisia tuntemuksia? Täällä vaan yks luulotautinen :LOL: kyselee. Kuuluuko runsas valkovuoto (lorahtelu) oireisiin?? Millaista on kiinnittymisvuoto? Voiko se olla valkoista?
Omia kokemuksia ei kyllä ole koko hommasta, mutta mitä itse olen lukenut, niin ilmeisesti se kiinnittymisvuoto on hieman veristä? Mutta eihän sitä kaikilla tule käsittääkseni ollenkaan. Ja monilla tulee tuota lorahtelua, en tiedä onko se kuitenkaan varsinainen raskausoire mutt ajoillakin tuossa esiintyy ainakin.

HImpura teidän kanssa, kun tekis mieli jo itsekin alottaa yrittelyt! TIputin tänään kahvia keittäessä sen suodatinjutun lattialle kahviporoineen, kun mietin siinä että munhan kannattaa aloittaa se vitamiinipommien vetäminen jo nyt. Kun haluaisin ostaa niitä raskausvitskuja, että varmasti on kaikkea kun oon tämmönen sairuli :D
 
erka Tässä ois jotain oireita: väsymys, rintojen arkuus/turvotus, tiheentynyt virtsaamistarve, pahoinvointi, hajuaistin "paraneminen", tuntuu et koko ajan on nälkä, palelu, mielialan vaihtelut, vihlaisukivut masussa.. Niitä tuntuu olevan kamalasti..

Oon havainnut osan noista oireista itelläni, mut en tiedä onko se sitä itteään vai muuttunutta hormonitoimintaa.. Luomumenkkoja odottelen, ja samalla toivon ettei niitä tulisikaan.. Testailen sitten ens viikolla jos ei mitään kuulu..
 
Mulle ei ole tullut mitään vuotoa, ei veristä eikä valkoista. Tosin olen kuullut, että sellaistakin voi tulla. Virtsaamistarve on ehkä hieman kasvanut ainakin näin jälkikäteen mietittynä. Kaikkein selvin oire kuitenkin oli ja on kamalan arat rinnat. Ei siis kärsi edes koskea ja rintsikoiden poisotto sattuu. aijai.

Metsätähtönen[/b] sulla selvästi polttelee kovasti! heh. Mä rohkaisen sua kyllä tarttumaan härkää sarvista ja aloittamaan yritys kunnolla!! :p =)
 
En ole koskaan ennen tarkkaillut itseäni näin... Ja nyt sitten kyselen kaikkea maan ja taivaan väliltä :LOL: . Kun tosiaan mulla lorahtelee tuollaista valkoista välillä (tänään iltapäivällä alkoi) niin mieleeni tuli myös että jos se onkin vaan ovulaatiosta johtuvaa vuotoa. Millaista se ovisvuoto sitten on? Kun tosiaan viime sunnuntaina sain ovisplussan niin voiko tänään olla ovisvuotoa????. Oviksenhan pitäis olla 24-36 tunnin päästä ovisplussasta joten mun kohdalla se olis ollut maanantaina puoliltapäivin tai viimeistään maanantain ja tiistain välisenä yönä. Miten se ovisvuoto sitten yleensä ajoittuu eli onko se just silloin kun munasolu irtoaa vai vasta sen jälkeen eli voisko mulla alkaa oviksesta johtuva vuoto keskiviikko iltapäivällä?
 
Hoh hoh täällä ollaan ihan totaalisen syysväsymyksen kourissa (tai toivon mukaan rakaus väsymyksen) Voisin vain nukkua koko ajan ja tuntuu että oikein missään vaiheessa päivää ei herää. Lisäksi olen niin ärtynyt koko ajan että välillä ihan hävettää!

Tänään siis kp28! Eikä ainakaan vielä ole mitään menkkoihin liittyvää, jäämme jännittämään loppu viikon tapahtumia :D

Ihanaa kun sataa lunta ulkona, tulee vähän enemmän talvi fiilis! Täällä ollaan kovasti yritelty miettiä jo joululahjoja ja sitä miten saa rahat taas kaikkeen riittämään.

erka täälläkin oli viimeviikolla juuri tuollaista valkovuoto lurahtelua, mitäköhän lie tarkoittanut..
 

Yhteistyössä