Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

Täällähän on jo uus ketjukin :D

Mä olen taustaillut, kuume vaivaa edelleen ihan sikana, enkä nyt tarkoita possulunssaa :LOL: Oon mä hauska. Paras ystäväni sai vauvan ja minusta ja miehestä on tulossa kummeja, ihanaa ja niin vauvakuumetta aiheuttavaa.

Me ollaan sovittu et syön pillereitä vuoden loppuun (-ish), ja syön pillereitä mutten mitenkään liian tarkkaavaisesti. Joka kierron loputtua menkkoja odotellessa toivon, ettei ne alkais mut aina ne vaan alkaa :'( Onneks ei mee kauaa enää..

Muuten menee hyvin, mulla on uus osa-aikatyö ja gradua koitan tehdä, tai sen tutkimussuunnitelmaa näin aluksi. Mies koittaa valmistua, opparia kirjoittelee.

Paljon onnea plussanneille :heart: ja paljon tsemppiä yrittäville ja sitä odottaville :hug:
 
Nyt on kyllä sellainen olo, että vois olla vaikka raskaana. En tiedä mihin tää nyt liittyy mutta mulla on ollut jo ainakin 4-5 päivää pientä etovaa oloa, aamupala ei maistu ja muutenkin enimmäkseen tekee mieli vaan jotain raikasta, kylmiä juotavia, hedelmiä jne. No, makeaa menee myös ettei liian terveelliseksi pääse. Ja nyt pari päivää ollut flunssainen, heikko olo ja etominen on voimistunut... Sikainfluenssarokotteen haittavaikutusta voi tietysti olla osa mut etominen alkoi jo pari päivää ennen piikkiä.
Testin tein tänä aamuna ja kun oikein tihrustamalla tihrustin niin heikkoa viivanpaikkaa olin erottavinani...mutta tuota ei voi kyllä vielä edes haamuksi laskea, mä olen niin yltiötoiveikas että näen viivan kun vaan toivon tarpeeksi :ashamed: enkä kehdannut mieheltä edes kysyä kun se ei ois kuitenkaan nähnyt mitään. No, jos se on sitä itseään niin lähipäivinä pitäis alkaa näkyä. Ja jos ei oo niin ainakin menee nopeemmin ohi =) Ajatellaan positiivisesti B)
Onkos monella testailu mielessä lähipäivinä? Niitä on aina niin kiva lukea ja tuota plussatestipinoa kans.
Pitäisköhän mun lähteä saunomaan ja rentoutumaan jonkin muun asian parissa kuin vauvakuumeen? Mä käyn nyt niin ylikierroksilla tästä toivosta, oon varmaan valeraskaana :ashamed:
 
bambina mullakin tässä kierossa tuli joskus kp 10 paikkeilla jotain punertavan rusehtavaa pöksyihin, muttei sit enää pyyhittäessä oikeen. Tiedä sit mitä se oli :eek:

Ja paksunnettua saa myös painamalla b ja sit kirjottaa mitä tahtoo, ja ku haluaa lopettaa paksunnetun ni painaa uudestaan sitä b:tä. Toivottavasti mun selityksestä joku ymmärsi :kieh:

Olin tänään vahtimassa 4,5kk ikäistä pientä ihanaa poikaa :heart:

Mua ärsyttää tässä kirjottamisessa se kun painaa jotain hymiötä tai merkkiä, tää teksti pomppaa aina tohon alkuun |O

Pääsis jo testaileen! kp 21 yk 1

Halloweenia kaikille!
 
Bambina, meillä on joulukuussa häät..loppuvuodesta siis =) Toivommat lunta, jos jotakin siis!

Nallu, ittee kans ärsyttää se, että jos haluaa muokata tekstiä ja lisätä hymiön väliin, niin se ei enää onnistu vaan hymiö menee viestin loppuun. Aina ei jaksa sitten copy-pastata sen tähden, että sais yhden hymiön väliin :D

Toivotaan Sokeripala parasta, mulla on jotenkin hyvä hytinä tässä ketjussa =) Tuntuu, että aika nopsaa on plussat tullu. Ja minä ku oon tutkinu, että oliko se kolmisen kk ainakin se yleisempi ja vielä siitäkin eteenpäin. Noh, en muista tarkasti. Meillä on tässä viisi plussaa, kolmessa yk1 ja yhdessä yk 2 ja viimeinen on sitten Jeyn ja hänkin plussasi meidän ketjussa, vaikka pitempi yritys. Tässä selkeesti on jotain maagista :heart:

Täällä taas kaamea vauvakuume ja mietin koko ajan, että miten sitä tekis noiden pillereiden kaa. Hauskaa tämäkin, onpahan tekemistä pohtia. Ja no joo, ollaan me paljon pelattu nyt viikonloppuna noita meidän pelejä ja kaikkea. Yhteistä aikaa, tosi kivaa tämäkin. Kyllä aamulla mietin, että miten sitä äidit jaksaa ne yöheräämiset (varsinkin jos pitäis kouluun/töihin sit vielä mennä), kun ite heräsin pari kertaa käyttään koiraa kun sillä reppanalla oli vatsa sekaisin. Kyllä väsytti, mutta ihmeellinen toi kirkasvalolaite, että oon nyt niinku ei mitään ois yöllä keskeytetty unia :D

Kerrohan Sokeripala, miten testit kehittyy :heart:
 
Plääh, tein uuden testin tänään eikä siinä kyllä sen selkeempää näkynyt, samanlainen viivanpaikka korkeintaan (siis kun oikein valoa vasten kääntelee...) kuin eilen. Taitaa olla mun mielikuvitusta koko homma :ashamed: koska kyllähän haamut lähtee aika nopeesti vahvistumaan jos ne oikeita on. Huono olo jatkuu mutta alan kallistua sille kannalle että ihan virustauti kyseessä. Tää on mielenrauhalle niin tuhoisaa kun menkat ei ala, jos tulisi menkat niin sitten malttais ehkä pari viikkoa olla tarkkailematta itseään kun tietäis ettei voi olla oireita.

Olin äsken taas ihan masentunut kun testi jäi negaksi ja huomenna maanantai, mä pilaan aina jo sunnuntait stressaamalla tulevaa työviikkoa. Mies lohdutti mua ja sanoi takaavansa että viimeistään jouluna on viivat =) Saas nyt sitten nähdä...

Viihdyttekö te muut töissänne? Mä en millään jaksais omaani (terveyskeskuksessa puoskaroin ihmisiä ), työ on mulle liian vaativaa kun olen nuori ja kokematon, aikataulu painaa päälle ja päivät tuppaa venymään kun paperityöt jää iltaan. Mut en oikein tiedä osaisinko tehdä mitään muutakaan, huokaus... Jos nyt tietäisin että menee vuosi-pari seuraavaan vauvaan niin alkaisin varmaan kysellä muita hommia (pätkätöitä ) mut sit taas jos tulisin nyt raskaaksi niin sinnittelisin varmaan tässä äitiyslomaan asti ja olisi ainakin varmat äitiysrahat tiedossa :kieh: Oikeasti, pitäisi olla iloinen kun on töitä :ashamed:
 
Apua! Jippii! Mulla on ovis ! Siis kun oon stressannut ettei mulla olis ovulaatiota tms. mut vaikka nuo muut testit näytti vaan hailukkaa viivaa niin nyt kun koitin clearblueta niin täysi sarvi . Ja mies tietty metsällä..... vooi kääk! Oon ihan täpinöissäni-...varmaan huomaa että on yk1 kun jaksaa innostua moisesta mutta nyt rupes harmittaa et ku kuiteski aamulla heräsin kuudelta ku mies lähti mettälle ni olis pitänyt työllistää tuo ketale ennen lähtöään. Sitten ku tulee mettältä niin on kuitenkin ihan raato... täytyy varmaan pukee jotkut sexyt vaatteet päälle kun tuo metsältä kotiin saapuu ja suitsutella jotain naisellisia tuoksuja ympäri huushollia ja sitte tarttis nuo lapset saada ajoissa nukkumaan... kyllähän sitä vielä ehtii tässä kierrossa toimimaan...ehtiihänn???? joohan???!! Kertokaa!
 
Täällä ei edelleenkään menkkoja kuulu. Kp:t menee jossain, en oo ees enää laskenu. :ashamed: Tulee sit ku on tullakseen.

Mies lähti kymmeneks kirppikselle myymään pieneks jääneitä lasten vaatteita ja mä lupasin sillä välin siivota ja laittaa ruokaa. Äsken soittelin sille ja kysyin et kuinkas on mennyt niin aika hyvin on saanu vaatteita myytyä :attn:


Mä kyllä viihdyn töissä, nyt vasta alkanut tuntumaan et kerrankin on sellainen työpaikka jossa todella viihdyn. Mukavat työ kaverit ja saa myös vaikuttaa tuleviin asioihin. Marraskuun puolessa välissä siirrytään uuteen päiväkotiin, ihan mielettömän avarat ja isot tilat. Lapsia ryhmässä ainakin tositaseks 15 eikä varmaa sen enempää tule kun on pienten ryhmä =)

Tsemppiä ja voimia Sokeripala sekä paljon :hug: Kyllä se plussa sieltä tulee kun jaksaa vaan odottaa.
 
Minä listaudun mukaan =)
Eli aloitettu yritys lokakuussa,en kyllä usko että ekasta tärppää =)
Neljäs ois haaveissa nyt sitten.
Mulla on siis ennestään kolme tyttöä vm. 2002,2004,2008.
Itse vm. 1982 olen =)


Mä yritän etten stressaa,enkä tee ovis testei,oottelen vaan että tärppäisi,kun ei ns yritä liikaa yms.Jännittähän tää kokoajan kamalasti että mitäs jos,eli hyvin odottava ja toivova mieli kokoajan päällä,se täytyy kyllä myäntää.hih taidan olla ikuinen kuumeilija.



 
Moi kaikille!! Kiitos metsätähtönen ku oot jaksanu ottaa pinon hoitaakseni. Mulla on nyt kp 6/28-40. ja yk 4. ja terot jääny pois!! Mä aattelin et en tällä kierrolla varmaan tikuttele koska oon huomanu sen aiheuttavan mulle niin paljon stressiä ku niitä viivojen vahvuuksia joutuu arvella ja digitestit on niin kalliita..
 
No niin..ansa on viritetty :LOL: ! Eli nyt löytyy näiden "röntsövaatteiden" alta korsettia, stayuppia ym. tykötarpeita et jos sais väsyneenkin isännän pään kääntymään illalla kun kotia tulee ja lapset saatu nukkumaan ;) ...kun niitä simppoja tarvittais just ny!!! Ainakin oon sitten kaikkeni tehny :D .
 
Sokeripala, voithan hakeutua vaikka äitiysloman jälkeen sairaalan puolelle sitten. Mun pitikin jo aiemmin vastata, ettei tosiaan ole mitään inhottavampaa kuin työ, jossa ei tunne pärjäävänsä..tai sitten työ, joka on aivan liian helppoa ja ei motivoi. Just kummatkin ovat pahoja ja stressaavia. Ite just oon miettiny vähän, että pitäiskö harkita että lukisin terkkarin paprut (muistaakseni puoli vuotta sh:n päälle, noin?)..mutta sitten oon miettiny, että se on varmaan aika stresssaavaa..varsinkin siinä vastaanotolla jne, kun on vastuut. Onhan ne muuallakin, mutta just se arviointihomma mua epäilyttää =)

Mulla on taas opiskelupaikka, jossa en viihdy. Siis viihdyn itse opiskelupaikassa, tykkään niistä opinnoista, mutta en viihdy ryhmässä. Ja tämä taas mulle tuo kamalasti ongelmia, kun kiinnostaa itse opiskelu, muttei yhtä kiinnosta sinne paikan päälle mennä. VArsinkin kun mulla on noita luento-ongelmia, ettei jää mitään mieleen noiden keskittymishommien tähden. Eli haluaisin mahd. paljon kotona tehdä noita tehtäviä ja opiskella, kun oon siinä kaikista paras ja opin niin hyvin. Ikävä kyllä tuo oppimistyyli taas sitten aiheuttaa ongelmia, kun just meidän ryhmässä on sellaisia tyyppejä, jotka ei jostain syystä vio hyväksyä eri tyylejä oppia. Toisaalta enpä ole kellekään ryhmässä kertonutkaan noista mun keskittymis- ja tarkkaavaisuuden ongelmista, mutta eipä ne muille kuulukaan. Yleisesti ottaen oon vielä just mukava ja huumorintajuinen tyyppi, että musta pidetään, mutta tuossa ryhmässä sitten tuntuu siltä ettei oikein pidetä. Joten tämmöset ilmapiiriasiat vaikuttaa mulla motivaatioon ja kaikkeen ihan älyttömästi. Toivoisin kovasti, että oisin jo valmistunut B) Noh, saan kyllä ryhmän vaihdettua sitten, jos äiityslomalle jään..että siks tekis mieli melkeen aikaistaa. Kaikkea sitä tekeekin, että ois parempi opiskelu-/työilmapiiri.

ERka, oliko nuo testit niin että se näyttää sen oviksen vähän ku etukäteen? Että se tulee sitten vrk sisään? Tai voihan tuo vaihdella testeistäkin.

Tervetuloa Mammaliini, ja lisään sut listaan =)

Ja päivitän Jonettan kans, muistaakseni sulla on vanha yk siellä ym.

Ite oon ajatellu, että ostan noita digitaalisia testejä. Kun tuntuu, että aika vaikea noita liuskoja on ymmärtää. Siis jos miettii, että jokaisella lapsiaiheisella foorumilla phditaan, näkeekö joku täsäs plussan/viivat or not..niin ehkä suosiolla ostan jonku digitaalisen sitten :D Ja voi olla, että tekee vähemmän turhia testauksia, kun on kalliimmat testit kehissä.

Miten te muuten ton yrityksen aloittamisen kanssa? Kun ootte jo etukäteen sopinu vaikka, että jätetään sillon ja sillon. NIin tietty siitä sitten keskustellaan vielä, kun ajankohta tulee..mutta ootteko ite ottaneet puheeksi vai odottaneet, että mies ottaa puheeksi? Jos ootte vaikka ite alunperin ottanu aiheen esille? Kun minä tässä mietin, että pitääkö se ite sitten sekin aihe uudestaan aloittaa. Eihän siinä mitään, kun meilä on selkeesti, että miehelle sopis kaikki häiden jälkeen. Mutta jotenki ois kiva, kun mies ehdottais tuota yritystä :heart: Tiedän, että on vähän hassua, mutta jotenki se vaan tuntuis kivalta. Toisaalta mua ittee inhottaa, että jos joudun päättämään jonkun tosta neljän kuukauden ajalta, tai yliki itseasiassa! Koska sitten tuntuu, että kaikkia koko ajan mietin ja tuleeko stressiä. Nin ois kiva, kun toinen vaikka ehdottais suorilta ja sitten voisin harkita asiaa :LOL: Noh, pitää varmaan joku päivä rupatella. Pitää miettiä noita laattaostojakin, tosin nehän säilyy. Mutta jos yritys hirveesti kestää, niin eihän ne nyt ikuisesti säily. Mullehan sanoi se neuvolantäti, kun kävin perustarkastuskäynnillä vaan, että kannattaa jo heti sitten käydä loput hakeen reseptillä et on sitten valmiiksi napit kotona.

Että tämmöstä turhaa pohdintaa täällä. Huomaa, että meikäläinen on ihan vauvakuumeloinen, kun pohdin sitä sun tätä. Voi että. Ja tekis hulluna mieli jo aloittaa yritys ja kaikki. Tässä kupissa mulla kyllä selvästi painaa tuo, etten viihdy tossa opiskeluryhmässä, kun haluaisin aikaistaa tota mun alunperin ajattelemaa...toisaalta jos yritys aloitetaan sit huhtikuussa, niin sillon ois se yks lukukausi vähemmän istumista. Mutta toisaalta jos en viihdy ryhmässä ja opintomenestys on huono, niin ei sekään nyt kovin hyvä ole? Puh..

Täällä on kiva ilma. Ja tosi kiva viikonloppu ollu, oikeen rentouttava.

Niin ja Sokeripala, eikös se raskaushormoni nouse joka toinen pv, oliohan että tuplaantuu? Joten voi olla, että parempi kun on se pari päivää väliä =)
 
Kysyisin vielä mielipitietä eli kauanko teidän mielestä raskautta kannattaa yrittää tai kuinka monta yk:ta ennen ku hakeutuu lääkärille jos raskaus ei ala, eikä toista lasta kuulu. Esimerkiksi jos epäilee ettei ovuloi tai on jotain muuta vikaa?? Kiitos vastauksista ja mielipiteistänne etukäteen! ja kannattaako mennä ihan oman kunnan tk:n kautta vai suoraan yksityiselle lääkärille vai miten? (huom!! en ole vielä minnekkään menossa mutta kunhan kyselen)
 
Tänään on sit kp12 ja aamulla ovistesti näytti jo kahta viivaa, vaikkakin se mun viiva oli kyllä hailakampi kuin se toinen. Mut kuitenkin, aiempina päivinä ei ole tullut kuin se yksi viiva. Eli ovis on lähestymään päin ainakin :D Ja nyt tuntuu ne oviskivutkin voimakkaasti..

Metsätähtönen; me ollaan miehen kans aina ajateltu, että ei tehdä vielä lapsia. Kunnes muutama kuukaus sitten kysyin siltä ihan ohimennen, että pitäisköhän meidän jo ajatella kohta sitä lapsentekoa, kun ikääkin alkaa jo olla.. mut mies totesi sitten, että ei kai me vielä lapsia kuitenkaan tehdä! No, se oli mulle ihan ok, tehdään joskus myöhemmin - mut sit mies olikin miettinyt asiaa ja seuraavana päivänä sanoi, että josko sittenkin ruvettais nyt yrittämään sitä lasta. Ja sehän sai minutkin innostumaan asiasta, joten tässä sitä ollaan, yk3 ja esikoinen haaveissa =)

Se on jännä miten ihmismieli muuttuu; vielä puoli vuotta sitten ajattelin, että noinkohan ikinä haluan lapsia edes ja mulla ei ole ikinä ollut vauvakuumetta tähän ikään mennessä. Mutta niin se näköjään minuunkin iski lopulta :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonetta:
Kysyisin vielä mielipitietä eli kauanko teidän mielestä raskautta kannattaa yrittää tai kuinka monta yk:ta ennen ku hakeutuu lääkärille jos raskaus ei ala, eikä toista lasta kuulu. Esimerkiksi jos epäilee ettei ovuloi tai on jotain muuta vikaa?? Kiitos vastauksista ja mielipiteistänne etukäteen! ja kannattaako mennä ihan oman kunnan tk:n kautta vai suoraan yksityiselle lääkärille vai miten? (huom!! en ole vielä minnekkään menossa mutta kunhan kyselen)

En osaa neuvoa, mitä kautta kannattaisi lähteä tuohon lääkäriruljanssiin, koska kokemusta ei ole, kun vasta ensimmäistä yritetään (yk 3), mutta "aikarajana" olen itse ajatellut sitä n. vuotta, että jos ei sitä ennen ala luomumenetelmällä... olen vaan niin malttamaton, että haluaisin nyt jo tarkistuttaa molemmat, ikään kuin varmuuden varalta, ettei sitten mene "turhaan aikaa hukkaan", jos tässä johonkin hoitoihin pitäisi sitten lähteä... mutta tämä on siis vain mun mielipide, ja sekin tietty vähän tällainen hätäileva, niin kuin on mielipiteen omistajakin... :LOL:
 
Metsätähtönen - Lämmin kiitos :wave:

Mä tein toista yrittäessa ovis testejä kun yritystä oli ollut puolivuotta ja kyllä ne testit ihan kertoi miten oli... mikäkin,mutta ei tärpännyt silloin kuitenkaan,vaan kun lopetti ns.koko asian miettimisen niin tärppäs.. hih.. en mä sitten tiedä.
Kaikista jännin juttu tässä viimeisimmässä oli se että tämä oli tärpännyt kierron loppuvaiheessa siis täysin jolloin ovis oli ollut ja mennyt jo pari viikkoa sitten melkeinpä.

 
Kiitos tsempityksistä =)
Jonettalle sen verran että julkiselle puolelle voit saada tk:sta lähetteen lapsettomuustutkimuksiin ja hoitoihin kun 1v yritystä takana, yksityiselle pääsee aiemminkin mut on aika kallista toki. Sit jos entuudestaan tiedetään että on esim. PCO tai endometrioosi niin voi päästä julkisellekin aikaisemmin. Ja jotkut lapsettomuuden syyt, lähinnä anemia, kilpirauhasen toiminnan häiriöt tai prolaktiinin erityksen häiriöt voi sulkea pois jo tk:ssa ennen lähettämistä, eli niitä varten voit varata lääkäriaikaa jo aiemminkin. Kyllä mä ainakin sen puoli vuotta odottelisin ennen niitäkin...
 
Mulla ei ole vieläkään menkat alkanu, nyt ehkä päivän myöhässä. Tein uuden testin ja kuten sokeripalalla, mullakin tuli testiin kaks pystyviivaa!! Iik!!!!!!!!!! Mutta se oli ihan hirmuisen hirmuisen haalea viiva, joka just valoa vasten näkyi. Siis voi apua. Olisinkohan raskaana. Huomenna marssin apteekkiin ja ostan hyllyt tyhjiksi testeistä. :p

Toivotaan sokeripala, että et olis nähnyt sinäkään omiasi testissä!! :heart:

Tsemppiä erkalle! Toivottavasti miehes menee virittämääsi ansaan! :LOL:

Kaikille paljon tsemppiä vauvakuumeiluun! Kuten metsätähtönen kirjoitti, tässä ketjussa on taikaa!! Tuun kertomaan huomenna kuulumiset testin suhteen!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Sokeripala :hug: Odotteles nyt kuitenkin että se sieltä vielä vahvistuis! Tosiaan parin päivän välein se vahvistuu ja joillakin näkyy myöhään...

Metsätähtänen Meillä meni niin et kysyin mieheltä sinä päivänä ku ois pitäny alottaa e-pillereissä seuraava laatta, että haluaisko se nyt vauvan ihan tosissaan. No halus se. Oltiin sitä aikasemmin jo puhuttu, mut varmistin asian. Tuo mies on muutenkin vähän tollanen ettei helposti mielipiteitään tuo julki ni en ois jaksanu hänen ehdotustaan odottaa.. Oishan se toki ollu ihan yli-ihanaa, et mies ois sen suoraan sanonu! :)

Odotan joulua ja uuttavuotta innolla! Prismassa oli jotkut joulunavajaiset tms, siellä ammuttiin raketeita taivaalle :xmas: Appivanhemmat jo vihjaili et vois ostaa meille uutta imuria ku tuo vanha on niin huono.. Jippii! Tekis mieli iteki jo mennä joululahjaostoksille. Mitenköhän sit käy ku omalle pikkuselle saa ostaa joululahjoja? Taitaa pieni tulla ihan hemmotelluksi :D

Plussatuulia kaikille + + +

Kp 22
 
Moikkelis!

Bigwish varovaiset onnittelut :flower: Hehkutetaan sitten kunnolla kun viivat vahvistuu!!

Nallu Mä luulen että ekana jouluna mullakin lähtee ihan käsistä sitten kun on pikkuinen.. :) Nytkin hipeltelen niitä lastenvaatteita siihen malliin.. Ja oon jopa miettinyt lastenhuoneen sisustusta :ashamed:

Sokeripala Kerro sitten saako onnitella :)

Metsätähtönen Me oltiin sovittu miehen kanssa yhdessä, että milloin lopetan pillerit. Sit päätin aikaistaa parilla kuukaudella ja miehelle se oli ok. Nyt tän papa-hoidon jälkeen oli vaan itsestäänselvä että yritys alkaa. Mies oli gynellä mukana kun menin siihen silmukkahoitoon ja hän kyseli gyneltä että voiko yritys alkaa heti. Oltiin aika plajon juteltu kaikista näistä jutuista ja tultu siihen tulokseen, että raskaus olisi tervetullut. Mullakin vauvakuume iski aika odottamatta ja yhtäkkiä.

Selina76 Jipii kohta pääsette hyödyntämään ovista!

Täällä viikko ovikseen (ainakin) joten ei mitään uutta |O Lähden tiistaina Saksaan ja tuun lauantaina, joten suht nopeasti pitäisi ens viikon kulua. Oltiin eilen ystävän kanssa ulkona ja menikin sitten ihan pikkutunneille.. Tätä krapulaista väsymystä EN tuu kaipaamaan :D Mutta oli kyllä hauskaa ja niin harvoin oon myöhään missään baarissa. Juhlittiin Halloweenia peruukit päässä :) Nyt sohva kutsuu... Jee mulla on huomenna vapaapäivä, maanantai ei ookaan niin paha kuin normaalisti!

:wave:
 
Onnea täältäkin kaikille plussanneille :flower: ja metsikselle kiitos uudesta pakasta :)
Itse olen kotiutunut juuri tallinnasta ja vaikka viinaa ei kulunutkaan on olo lievästi sanottuna ryytynyt!
Lauantaina olin taas ihan varma että nyt ne menkat alkaa, tuntui siltä että valuu jotain alapäästä eikä sieltä taaskaan mitään tullut. Myös koko alavatsa (kohdunseutu?) oli ihan kivi kova. Tänään siis kp 25 eli ens viikolla jännällään kuinka pitkä kierto tulee jos tulee :)

Joku tuolla kyseli työssä viihtymisestä, mie viihdyn kyllä työssäni mutta aion silti vaihtaa alaa mahdollisesti jo ensi syksynä.

Mukavaa viikkoa kaikille :wave:
 
Tervetuloa Mammaliini82

Bigwish ja Sokeripala toivottavasti viivat vahvistuu ja saadaan lisää plussaajia ketjuun :heart:

Selina76 tsemppiä oviksen hyödyntämiseen :heart:

Erka toivottavasti miehesi lankeaa asettamaasi ansaa :heart:

Ekalle tuli kyllä osteltu aika paljonkin joululahjoja ekana jouluna ja niin myös toiselle ja kolmannellekin ja luultavasti vielä tälle nelosellekin jos joskus nyt sattuis tulemaan :p Nyt ehkä vähä vähemmän lahjoja ja järkeäkin niiden ostamisessa ;)
Täälläkin odotellaan kovasti joulua :xmas: Lapset lukee ahkerasti lelukuvastoja joita melkein joka päivä kolahtaa postilaatikkoon:heart:

Täällä ei vieläkään mitään erikoista, valkovuoto on erikoisen runsasta ja tuntuu et sitä lorisemalla lorisee housuihin. :LOL: Kp:t huitelee jo ihan omissa lukemissa, en oo pitäny enää lukua, laskeskelen sitten kun menkat alkaa että kuinka pitkä kierto tuli.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :heart: ja plussatuulia niitä kaipaaville
:whistle:
 
metsätähtönen Laskettua on aika vaikee määritellä epämääräsen kierron takia..joskus kesäkuussa :LOL: Eli tuun sen sitten kertomaan jos vaavelia näkyy ultrassa ja on syytä LA:ta odotella. Kauheeta jotenkin odotella sinne 16.pvään asti..kun vaan miettii ja pelkää, et ei siel masussa mitään oo! Mut näitä varmaan miettii miljoona muutakin, et varmaan ihan normaalia. Mut plussatuulia tänne ihan hirveesti +++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä