Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

Paljon onnea Bigwish! =) :flower:
Mun haamut taisi olla mielikuvitusta :| ninkuin vähän arvelinkin, tein testin tänä aamuna ja negahan tuo on. Nyt jäi vain hämmentämään tuo viikonlopun "viivanpaikka" kun säästin testin ja näin jälkeenpäin verratessakin siinä on ihan selkeästi hentoa viivaa mitä tämänpäiväisessä ei ole. Mystistä, mikähän hormoni sen sai aikaan? Ikuisena optimistina aloin miettiä että jos mulla olikin viikonloppuna ovis? Kun jostain roskishaamuja käsittelevästä ketjusta luin että LH voi myös tehdä viivaa... Kaikkea mäkin kuvittelen, ja tietolähteetkin aina yhtä luotettavat :D
Pieni pahaolo vaan jatkuu ja väsyttää ja viluttaa, kyllä nää mulle raskausoireiksi kelpais mut ikävä kyllä alan kallistua sille kannalle että johtuu vain kaamoksesta ja työstressistä. Ja onhan nyt aika kylmä. Jokohan pian tulis lunta? :xmas:

Meilä on viikonloppuna tytön 2-v. synttärit ja sen jälkeen alan joulupuuhiin! Ihanaa, rakastan joulua ja kaikkea siihen liittyvää! Tykkään myös kaupoista joulun alla, siis ei aatonaattona vaan nyt aikaisemmin, ja lahjojen ostelusta :xmas: Tuon neidin kanssa vaan on vähän hankalaa shoppailla kun se pitkästyy heti ja alkaa riehua, mut sitähän varten on isä =) ja joulukorttejakin pitää alkaa kohta miettimään! Tässähän tulee kiire, jouluun enää 1,5 kuukautta :eek:
 
Heips taas tännekin.
Tämän syksyn harjoittelun viimeinen viikko on käynnissä.
Tänään kävin ottamassa sikainfluenssarokotteen ja nyt on sitten lämpöä ja muita flunssan oireta. Tiedä sitten johtuvatko rokotteesta vai jostain muusta. Huomenna kuitenkin kotona pitää ainakin olla. Seuraavia menkkoja tässä odottelen ja sen jälkeen gynelle ottamaan kierukka pois. Mieskin on innoissaan, että päästään pikkukakkosta hankkimaan. ;) Toivottavasti tärppää nopsasti.
 
:heart: Onnittelut Bigwish :heart:

Huomenna aamusta aattelin r-testin tehdä, mut veikkaan jo näin etukäteen et negaa tulee näyttämään.

Käytiin tänää koko perheen voimin kattomassa lätkä matsi Suomi vs Kanada. No Suomi sen meni sit häviämään, mut muuten hyvä peli =)

Täälläkin on satanut lunta ja lapset kyselikin jo että saako huomenna mennä pulkkamäkeen tai hiihtämään :LOL: Ihan niin paljon ei lunta viel ole ;) Tuli ihan jouluinen fiilis jo noinkin pienestä määrästä lunta =)

Mul oli muuten kans viime viikolla tota valkovuoto "lorahtelua" ja luulin jo et ois jokin merkki menkkojen alkamisesta mut ei st yhtään mitää. Olis kyl ollu kiva tietää et mistä johtu?

Illan jatkoja kaikille, itse taidan lähtee nukkumaan aamulla nousin jo neljältä ylös :wave:
 
Moikka!! oon tosi väsyny niin en jaksa taaskaan pitkästi kirjottaa..nopeesti kahlasin nuo teidän teksit läpi ku niitä oli taas paljon tullut. Mulla menossa k9, tikuttelun jätän nyt tästä kierrosta ku se aiheuttaa niin paljon stressiä. Eka kierto nyt ilman teroja.. toivottavasti ei ala nyt sitte kierto venyyn.. Päätin et ootan viel muutaman kierron ja sitte jos ei mitää tapahdu niin meen yksityiselle tutkituttaan itteeni.
 
Metsätähtönen
Syksyinen, oot kyllä pinossa mukana mutta sinut on siirretty tuonne "haikaroille kutsu lähetetty"-kohtaan, jossa sitten on jo nämä yrityksen aloittaneet
Hätähousuna luin vaan "vanhasta paikasta", että siellä ei enää nimeäni lue enkä ymmärtänyt pidemmälle katsoa :D Kiva, että edelleen mukana ja todellakin kovasti haikaralle pyyntöä lähetetty :) Täällä alkaakin kohta useammalla jännääminen taas, peukkuja kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bigwish:
Metsätähtönen[/b] sulla selvästi polttelee kovasti! heh. Mä rohkaisen sua kyllä tarttumaan härkää sarvista ja aloittamaan yritys kunnolla!! :p =)
Ja näin meillä päätettiin eilen tehdäkin! Nimettäin tuli noista vitamiineista mulla se, että munhan on pakko aloittaa vähän vahvemmalla tavaralla eli noilla raskausvitamiineilla tämän mun homekämpän aiheuttaman heikon vastustuskyvyn tähden (oon muuten taas nuhassa ja lämpöä, köh). Niin siinä sitten vihdoinkin muistin miehelle puhua aiheesta. Tämähän pyysi syliin istumaan ja pussaili mun niskaa, että kyllä voitais yritys aloittaa sitten :heart: Haluan tuon nykyisen paketin syödä loppuun, tammikuun puolessa välissä sitten alkais meillä yritys. On tosiana häät ja kaikki, niin sitä ennen en halua.

Miestä vähän huolestutti tuo sikainfluenssa, mutta minähän ehdin joko sairastua tai saada tuon iän puolesta olevan riskiryhmän tähden rokotteen. Toivon jälkimmäistä :D

Noh, mulla on sitten täällä kuulkaas omega-3sia (kun just loppu kalanmaksöljy) ja noita raskausvitamiineja. Jospa sitä sitten ois tankattu noitakin.

Jännä juttu. Olin sen yhden päivän ihan totaalisen maassa ja väsytti, niin illasta huomasin, että en ollut ehtinyt sinä päivänä poikkeuksellisesta yhtään kirkasvalolaitteen kanssa olemaan kun en ehtinyt lehteä lukea. AIka paljon vaikuttaa tuo mulla selvästi. Tuli Ryöminkäisen totaaliväsymyksestä mieleen.

Sokeripala :hug: Itse pidän kans joulusta, tykkään kuunnella mm. joululauluja :p Sittne lauleskelen niitä vielä kuukausitolkulla joulun jälkeenkin, parhaimmillaan oikeen keski-kesällkä saatan yhtäkkiä joululauluja alkaa mielessä kelaamaan :saint: Ajattelin just, että kun teen noiden opiskelujen ohessa noita kotiavustajan hommia..niin voisin leipoa kaikille asiakkailleni semmoset isot sydän-piparit, joissa lukis nimi ja jotain koristetta. Ja yhdelle herkkupepulle voisin tehdä pikkukasan vielä pipareita, kun tiedän että pitää kovasti herkuista ja hänellä ei omaiset kyllä kylässä käy (ei vissiin sitten hyvät välit tai mitä tahansa). Jospa nuo piristäis? =)

Syksyinen, sain minäkin sitä sun nimeä hetken etsiä :LOL: Katsos kun se on vielä Möhköfanttiksen listaemännöimänä siirtynyt, niin en itsekään heti muistanut. Muillekin sen verran, että siirsin muutamat nimet tuohon talven puolelle syksystä, kun oli mainintana "vuoden vaihteessa". Jotenkin kuuluvat ehkä enemmän tohon talveen. Ja kertokaa ihmeessä, jos yritys aikaistuu jne, niin isken listaan uudella päivityksellä sitten.

Mousse, mutta sullahan on vielä ihan kaikki mahdollisuudet plussaan, kun ei menkat ole alkanut =) Ite ajattelin, että pitäiskö yrittää pitkittää sitä raskaustestin ostoa..etten tilaa netistä, kun se on niin hemmetin helppoa. Että jos kävisin vasta sitten ostamassa KALLIIN testin apteekista, kun menkat ois myöhässä (jos ne ensinnäkään koskaan sitten alkaa itsenäisesti). Oon päättäny, että ostan sen kalliin clearbluen testin, jossa näkyy raskausviikot ja kaikki..ei viitti tuhlailla sellasia :LOL: Nimettäin muuten alan varmasti heti testaileen, kun ei oo ees mahdollista koko viivan näkyä. Oon ihan hirvee hätyli! Sullahan on jo ok-vaiheessa tuo testaus, mutta minä varmaan alotan jo oviksen aikoihin :saint:

Huomaa varmaan, että oo nihan täpinöissäni täällä. Mulla on 12.1. viimeinen pillerinsyömispäivä tältä erää. Tuntuu ihan ihmeelliseltä. Ja ei tartte ostaa enää uusia pakkauksia, kun tuossa on ne kaikki. Eli 2.5 levyä. Voi apua! Muuttuukohan se mieli sitten siinä kynnyksellä? :D En tiedä teistä muista, mutta minä kuumeilen niin ihmeellisesti, että huolehdin noista vitamiineista ja sitten tekis mieli surffailla noita vaunuja katsomassa. Ehkä es, kun jostain syystä en vieläkään ymmärrä millaiset ne kannattaa olla, niin sitten se on mulle sellainen Kohde :saint:

Nojoo, ehkä lähen tästä keitteleen kahvit, jos vähän rauhottuisin :ashamed: Toivotaanpa taas plussaviivoja, oon aika tyytyväinen tähän meidän saldoon :heart:

Mutzilla ja muut, jotka kirjottelee odotus-ketjussa..tai joku joka tietää..voiskohan laittaa meille tänne sen linkin vaikka taas? Sehän puuttuu tästä uudesta listasta kokonaan. Tosin en tiedä, onko se sitten jo niin eri vaiheessa, että monet haluaa eri puolelle. Mietin vaan, kun tässä on niin mukavaa porukkaa meillä, että ois kiva varmaan monelle päätyä samaan ketjuun.

Ai hitsit, muistin juuri, etä mullahan ois se nielurisaleikkaushomma. Noh, jotenkin tuntuu nyt niin pieneltä se juttu että taidan pyytää siihen sen lähete-merkinnän ja sitten kun mulle sopii, niin ilmoitan että lähtee eteenpäin se homma. Käsittääkseni noin voi tehdä, niin ei tarvi montaa kertaa rampata erikoislääkärillä, kun sinne ei julkieslla muutenkaan pääse kun parin kkn odottamisella.

Nyt kyllä meen =)
 
Metsätähtönen hyvä päätös aloittaa yritys, kun eihän sitä koskaan tiedä kauanko siihen menee :heart:

No, täällä tänää tehty testi ja ei mikään yllätys ollut et negaa tuli niin että rysähti. :'( Toisaalta en oo yhtään harmissaan, mut kylhän se aina tuntuu pahalta :ashamed:

Mousse :hug:

Metsiksen kanssa samaa mieltä, et meil on kyl mukavaa porukkaa täs ketjussa, et oishan se joskus sitten odotus vaiheessakin kiva kirjoitella samojen tuttujen kanssa :heart: , tietäis jo monien taustoja siinä vaiheessa. =)
 
Täällä tais mennä ekat oviksen hyödyntämiset harakoille. Perjantaina testasin ja selkeästi kaksi viivaa tuli mutta testiviiva haaleampi kun kontrolli. Sitten viikonloppuna oli niin hässäkkää että mitään ei ehtinyt (ei siis myöskään peittoa heiluteltu) ja maanantaina ja tiistaina ovistesti taas täysin nega. Hitto vie että nyt kyllä harmittaa. En ajatellut että ihan noin aikasin ovis vielä olisi kun pe oli kp 11. Mutta näin se nyt vaan meni. Viime viikolla kyllä heiluteltiin peittoa että pienen pieni mahdollisuus on että jotain olis tapahtunut mutta ei kai tässä auta muuta kun ootella... :(
 
Bigwish - Isot onnittelut.

Mä täällä edelleen oottelen omiani,mutta en testiä kyllä tee vieläkään.. hih.Ei vaan viitti,on kuitenkin hässäkkää meillä niin paljon ollut että helposti mennyt vaan yli ihan tän mun säheltämisen takia.Kaikenmaailman oireita on mutta pyh,en ota niitäkään tosissani,ei viitti toivoa että ne ois ne kun ja jos saakin pettyy.. se on kaikista tylsin juttu.

Me otettiin eilen koiranpentu sitten säheltään vielä tähän,homma on sen mukainenkin täällä,pitää tää kaikki mut erittäin kiireisenä.
Emmaseni täyttää tänään 1v.Illalla pidetään ihan pienet kakkukestit vaan,ei sen enempää mitään isompaa.


Unikeiju - Teitkös sää testiä ?? ;)

 
Täällä mä vielä pyörin, sori. Mä kävin kurkkaan tuon plussanneiden linkin, joka tuolla etusivulla on. Siellä vaan on niin hiljaista, että minäkin haluaisin tietää, missä tästä ketjusta lähteneet juttelee? =)

Kaikille negan testanneille :hug: .

Jee, hyvä päätös Metsätähtönen ja ihanasti tehty mieheltäsi! :flower: Mennis myös pääsee yrittään pian! Tsemppiä sullekin! :flower:

+++++++
 
Eilen hehkutun raskausoireita toiveikkaana (vaikka sisimmässäni tiesin ettei se oikein voi olla vielä edes mahdollista) ja tänään ei mitään oiretta :$ Minne ne oikein hävis :attn: Ehkä ne olikin sitten oviksen jälkioireita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bigwish:
Täällä mä vielä pyörin, sori. Mä kävin kurkkaan tuon plussanneiden linkin, joka tuolla etusivulla on. Siellä vaan on niin hiljaista, että minäkin haluaisin tietää, missä tästä ketjusta lähteneet juttelee? =)

Kaikille negan testanneille :hug: .

Jee, hyvä päätös Metsätähtönen ja ihanasti tehty mieheltäsi! :flower: Mennis myös pääsee yrittään pian! Tsemppiä sullekin! :flower:

+++++++
Ai sekö se plusanneiden linkki oli :LOL: Noniin, eli se ketju onkin siellä. En ollut jaksanut tsekata, että mikä se oli :saint: No joo, tosiaan kun olikohan meillä viis vai kuus plussaa, niin ei siinä vlttämättä hullua keskustelua synny. Varsinkin jos on kiirettä.

Erka, eikös se aika monella muutenkin "hiljene" vähäksi aikaa se homma. Ei tietysti kaikilla. Testihän se nkertoo, en nyt millään muista sun kiertopäiviä.

Minäkin vaan tyytyväisenä istun koneella, tutkin tätä meidän ketjua ja juon kahvia (joo, tähän aikaan). Oikeen onnellisena. Just sain tehtyä yhdet kouluhommat pois alta, asiakkaat on olleet muhun tosi tyytyväisenä ja näin. Vielä kun viihtyisin tuolla koulussa, niin ois mukavaa. Jotenkin vaan en yhtään haluais siellä hillua, vaikka tykkäänkin itse opiskelualastani. Mutta nyt on ihan kiva, varsinkin kun huomenna on perjantai ja vähän pikkujoulumaista hommaa. Tai miehellä lähinnä pikkujoulut, mut liityn ite sitten baariin. Toisaalta huomenna ois yks tenttiki, noh..menee siinä sivussa.

Mitenkäs plussanneet, millos uskallatte kertoa ja kelle? Enrtäpä muut? Ite en oikeen tiiä, että millon vaikkapa vanhemmille jne kertois. Toisaalta tässä on yritykseenkin vielä aikaa, että ei mun kyllä tollasia asioita tartte edes miettiä. Kunhan tässä huvikseen fiilistelen.
 
Täällä kans sato eilen lunta, tänään on tullut lisää! Silti pyörällä menin kauppaan :D

Mä olen kans jouluihmisiä. Oon alottanut jo joululahjojen ostamisen, nyt jo neljä pakettia kasassa! Huomenna mennään miehen kans enempi ostelemaan kaikkea joulujuttuja ja lahjoja. Ihan joulunen olo kyllä! Joululaulut on niin ihania, pidän oikeastaan kaikesta joulussa :xmas:

Ihana kuulla Metsätähtönen =) Miehes niin romanttisesti ilmoitti sen!

Mammaliini82 Onnea tyttärellesi! :flower:

Oon miettiny tota et koska kertoa plussasta jos ja kun plussaan.. Ehkäpä ekan neuvolan jälkeen, tai viikolla 10 kun keskenmenon riski on jo pienentynyt? Ei ole vielä ajankohtaista, mutta kaikkea tulee mietittyä. Ajattelin askarrella kortit läheisille, laittaa jonkun ihanan runon siihen. Mut kattoo nyt. Kavereille ajattelin tekstiviestillä laittaa.

En täällä viel kauaa ole kirjoitellut, mutta olen samaa mieltä siitä että on hyvä porukka kasassa! Olis kiva jutella keskenään silloinkin kun ollaan plussanneita!

On sitä vähän murheitakin täällä.. Pikkuveljelläni(8v) saattaa olla possunuha, kuume nousi eilen illalla ja on korkea. Päätä kuulemma särkee kamalasti ja kurkku on kipeä. Ei kuulemma jaksa kävellä yhtään, ja istuessakin nojailee toiseen ihmiseen. Lääkäri ei laittanut tutkimuksiin, jotta olis selvinnyt paremmin. On muka sen verran hyvässä kunnossa. Tuntuu hölmöltä, veli oli lääkärissäkin koko ajan vaan nojaillut äitiin.. Kamalaa ajatella et mitä se nyt on. :'(

Mulla raskausoireita on vähän kanssa: väsymystä, jatkuva nälkä, hajuaistin paraneminen, arat rinnat & nännit, pieni etominen, mahavihlaisut noustessa/venytellessä, sekä nyt tänään kuumetta tasan 37, normaalisti mulla on 36.4.. Mahtaako tuo nyt olla sitä sitten.. Voi johtua hormoneistakin ja talvesta..

Jännittää kovin! kp 26/??
 
Mammaliini82 Onnea 1 vuotiaalle tyttärellesi ja kärsivällisyyttä koiranpennun kanssa ;)
Tein testin ja negaa näytti :'(

Lunta on koko päivän satanu lisää ja päiväkodissa otettiinkin jo pulkat ja liukurit käyttöön. Lapset aivan innoissaan =)

Soitin tänää klinikalle ja maanantaiks sain ajan ja sitten tulee lopullinen varmistus ollaanko raskaana vai ei ja mistä johtuu menkkojen myöhäisyys. Nyt siis kp 41/28 :headwall:

Silloin kun ekaa aloin odottamaan, kerroin äidilleni heti testin teon jälkeen ja muut sai tietää vasta ku olin neljännellä kuulla raskaana. Toisen ja kolmannen kohdalla odoteltiin pitempää ennen kuin kerrottiin. Nyt jos joskus alan neljättä odottaa niin enpä muuten tiedä missä vaiheessa kertoisin, olis varmaa äidilleni shokki kun kuulis että meille on neljäs tulossa. :LOL:

Mua on taas närästänyt illalla ihan kamalasti :x Söin töissä yhen näkkileivän jonka päälle laitoin pikkasen keiju-levitettä ja sit alkoi närästys. Ei sais niin kuin yhtään mitään rasvaista syödä =)

Nallu Koskas meinaat testailla??
Toivottavasti asiat selviää pikkuveljesi kohdalla :heart:
 
Unikeiju-79Voih, pahoitteluni negasta. Onko menkat myöhässä vai testailitko etukäteen? Ajattelin vain tuosta kun rasvaista ruokaa et pysty syömään. Joillakin se raskauden alussa ei oikein kuullosta/maistu hyvältä. Ajattelin testailla viikonlopun jälkeen, jollei ne menkat sieltä siihen mennessä tule. Toisaalta ei kyllä hajuakaan koska niiden edes pitäisi tulla :) Toivottavasti selvitään pelkällä säikähdyksellä pikkuveljen kohdalla.
 
Moi kaikille :) saa kai liittyä seuraan? Oon 19-vuotta, mies 22, ja ekaa lasta toivotaan :heart: pillerit jätettiin pois viime kuun lopussa, elikkä nyt olis yk 1 ja kp 11/?. Mukavalta tuntuu, ku vauvakuumeillu jo monia vuosia ja nyt viimein pääsee 'tositoimiin' :) Tarkoitus olisi pysyä mahdollisimman rauhallisena, eikä stressata turhia raskautumisen suhteen, mutta tiedän jo nyt, että taitaa olla mahdoton ajatus :D
Nallu tiiän huolesi veljeäs kohtaan, nimittäin oma pikkuveljeni (5v.) sairasti juuri sikainfluenssan ja oli todella kipeä :/
 
Tervetuloa Sadie mukaan kuumeilemaan :flower:

Nallu en testaillu etukäteen, mut viimeiset menkat oli sen edellisen alkionsiirron jälkeen, mutta sitä ei silloin varmistettu ultrassa et kiinnittymistä ei oliskaan ollu tapahtunu. Nyt siis sen takia menen maanantaina klinikalle jotta katsovat ettei onko mitää vai miks menkat myöhässä =) Tää on kyl sit hankalaa ja hermoja raastavaa :headwall:

Kattelin tos netistä et milloinka tääl meil aletaan rokotuttamaan mut tauti on varmaa siihen mennessä kerinny jo tulemaan. Kun ei kukaan perheenjäsenistä kuulu riskiryhmään.

Mukavaa päivän jatkoa :hug:
 
Tervetuloa Sadie, lisäsin sut listaan :flower:

Nallu, mullakin on just tuo että millonkahan sitä sitten kertoo jos kerrottavaa on. Mutta oon ajatellut, että kaikille lähipiiriläisille lähetän semmosen kortin, missä se on suoraan mutta epäsuorasti B) Ja voi olla, että mies haluaa omillensa soittaa. Mutta mulle jotenkin tuo postikortti tuntuu semmoiselta omalta. Oon itse saanut hyvältä ystävältäni ekan röntgenkuvan ja oli kyllä tosi mukava yllätys, on tallessa se valokuvakansiossanikin.

Ite oon saanut uutiset yleensä siinä just ekan ultran tienoilla. Ja kerra jopa aiemmin. Mutta noissa ekan ultran tienoilla kertoneissa vaan yhdet odottelivat siihen asti, muut on ollut että pikemminkin kun yllätyslapsi ollut, niin se ultra nyt vaan on siinä ollut sopivasti =)

Ite saan ton sikapossurokotteen marraskuun lopussa tai joulukuun ekalla viikolla, jos rokotteita saapuu. Joten toivon, etten sitä ennen sairastu. Otan ennemmin rokotteena sen "sairauden" B) Kaiken maailman ihmisiä sitä onkin liikkeellä. Yksi ihminen tuossa vasta ihan tosissaan kysy, että mites estetään sikainfluenssatartunnat niiltä hoitajilta, joille rokote on annettu. Siis hän luuli, että se tauti leviää silloin, kun ihminen rokotetaan. Ei oikein ollut ilmeisesti ymmärtänyt ylipäänsä rokotteen ideaa. En yhtään ihmettele, jos on paljon sikainfluenssarokotteenvastaisia, jos tietämystaso on tuota luokkaa B) Ja en tarkoita tätä nyt millään pahalla, mutta kyllä mua jo vähän nauratti =) Unikeiju, täällä samaa mieskin tuossa sanoi, että kun hän ei kuulu mihinkään niin liekö ehtii sairastua. Toisaalt hänellä on hyvä vastustuskyky ja on tuo tavisflunssarokote, että jossakin taisi olla maininta että se saattaa hieman estää. Mutta en muista sivuston luotettavuudesta kyllä mitään. Minä oonkin meillä se, jolla oikeesti oiskin tärkeää saada se rokote, kun muuten oon varmaan ihan kanttuvei täällä.

Täällä ei sen kummempaa, olisi tentti ja niin edelleen. Ja epäilen, että muistaako se opettaja tehdä sitä. Mulla nimettäin kävi viimeksi niin, kun olin menossa sitä tekemään, niin tää ei ollut muistanut thedä sitä. Hyvä juttu. Onneks mulla oli sairasteluiden tähden uusittavana toinenkin koe, niin en turhaan sinne menny.

Se olis sitten viikonloppu tulollaan. Jotenkin kivaa, kun tänään ja eilen ei ole ollut töitä, niin vähän siitäkin hommasta hermolomaa :D Ihan mukaviahan nuo avustavat hommat noissa kotijutuissa on, mutta kyllä siitä kaipaa semmosta taukoa. Nyt on toisaalta eri innokkuus noita tehdäkin, kun mietin että voisin alkaa pikkuhiljaa laittamaan sivuun viakkapa vaunuihin tai johonkin. Ois tosi kiva, kun tärpätessä ois suoraan mulla ne vaunurahat. Kun haluaisin itekki joskus tehdä niitä isompia hankintoja, eikä aina mies :saint: Eikös noi vaunut ole sellaista 600-800e pompsi? Jos Emmaljungia kattelee? Siinä vaiheessa en tiedä, mutta mulla just tuttavaperhe osti Ruotsin puolelta 200 euroa halvemmalla Emmaljungat kuin Suomesta saa. Siis kävivät asioikseen sillä puolella. Ja ihan upouudet.

NO joo, lähden tästä kahvien keittoon. Pitäis varmaan vähän nopeesti tärpit katsoa, eipä tossa kummosta ole. Ei jotenki ole ollut intoa enää lukea tuohon tenttiin, kun oon niin monta kertaa jo lukenu siihen. Että jospa se tentti ois tällä kertaa samassa huoneessa mun kanssa =)

EI OO TOTTA! OON VAHINGOSSA ILMOTTAUTUNU VÄÄRÄÄN, krää! Rupesin nyt kattomaan vielä, että onhan kaikki ok. Voi persaus! Noh, onneks tossa on uusia päivämääriä. Nyt ois menny kyllä mun mokaksi, kun en oo tuohon väärään lukenut. En ymmärrä, miks tuo on ees tarjolla vielä mulla |O Miten oon ihan väärään, ei oo mahdollista. Huoh! Onneksi aloin kattomaan, mietin tossa että kysyn vielä sihteeriltä että onhan se mun koe siellä. Mutta en oo tuota kurssia vasta ku käymässä, niin nyt on joku viba tuolla että voin siihenkin ilmottautua. Nuo nimet on noissa niin samat, mutta toisessa on nro perässä, niin voi hitto. En oikeen tiiä mitä tässä pitäis sanoa tämmösen tunarionnin jälkeen, onneks en turhaan tonne menny! Ilmottaudunpa saman tien siihen OIKEAAN kokeeseen, ei hyvää päivää. Pitää varmaan nauraa, kun ei viitti itkeäkkään :D
 
Aikaisemmin joku kyseli miten viihdytään omassa työpaikassa... Mulla on ihan mukava työpaikka ja suurin osa työkavereistakin on kivoja ja osa jopa "mahtavia" :LOL: viihdyn siis aika hyvin. Työskentelen naisvaltaisessa työyhteisössä, joten kyllä niitä pinnojen palamisiakin tulee :kieh: . Toisaalta viihdyn työpaikassani niin hyvin, että välillä mietinkin vauvan tekemistä tähän väliin, koska meidän firmassa on sellainen p***a juttu, että samaan yksikköön ei välttämättä pääse ä-loman jälkeen töihin :( .

Vauvakuume on kyllä niin suuri, että vauvan tuleminen menee hyvän työpaikan edelle. Meidän esikoinen menee myös ensi syksynä kouluun, joten olisi myös kiva olla kotona silloin :)

Tädin vierailusta sen verran, että ovat nuo vuodot jotenkin muuttuneet pillereiden lopettamisen jälkeen... välillä on kirkasta ja runsasta ja toisena päivänä niukahkoa ja tummempaa :x toivottavasti loppuisi tuo vuoto jo kohta.
 
Edelleen odottelen josko se täti nyt tulee . kp 27 menossa, olis pitänyt oikeastaan viimeistään tänä aamuna alkaa.
Tuntemuksia on ollut tässä kaikennäköisiä, mutta nega testin jälkeen pistin ne mielikuvituksen piikkiin. Emmää tierä!

Enivei: pikkujoulu aika lähestyy. Mietin tässä juuri, kun ainakin meidän firman pikkujoulut on perinteisesti todella kosteat. Jos minä alan siellä mehua lipittämään niin herättää kyllä huomiota. En myöskään haluaisi työpaikalla 'tiedottaa' näistä vauvanteko aikeistakaan.
Mitä tehdä? Feikata antibioottikuuria?
 

Yhteistyössä