Apua, täällä olikin taas tullu paljon tekstiä. Kiva, kun on niin aktiivinen tämä meidän ketju :heart:
Unikeiju, mun mielestä anoppis sano aika hyvin
Nimettäin mulle on mun oma äitini, ex-siivousHULLU, sanonut että ei kannata sitä nuoruuttansa siivota! On sitä muutaki tekemistä! Mun äitini tosiaan oli ennen esllanen, että hyvä jos ei maton hapsuja suoristellut, jal iekkö suoristellutkin muiden silmien välttäessä B)
Eli ei, en tee joulusiivouksia
Mutta sen verran siivoan, mitä muutenki oon kyllä jo tässä kuukauden ajatellut, että kylppärin pesen seinät ja lattiat sekä saunan tietysti. Saunahan se on semmonen, mikä on mukava, kun tuoksahtais vaikka vähän mäntysuovalle jouluna. Taim un nenään, kaikkihan ei pidä siitä. Mehän ei siis olla edes joulua kotona, joten en taida joulukoristeita laittaa. Sen verran mietin, että laitanko kynttelikön, mutta meillä sitä ei saa laitettua mihinkään ikkunan lähelle..että jää varmaan laittamatta. Että kynttilöitä poltellaan ja jonkun jouluisen kaitaliinan vaihdan pöytään. Ei sen kummempaa. Joulusiivouskin on ihan tavallinen perussiivous, kun ei olla koko joulua edes täällä. Mutta en voi ite koskaan lähteä reissuun, jos ei ole siivottu, mutta sne huomaa sitten palatessa että kiva tulla siistiin kotiin.
Erka, en minäkään usko että hedelmällisyys on laskenut kun yk1 menossa ja ei menkkoja näy
Ja sehän on ihan normaalia, että yritys kestää sen puolisen vuotta tai ylikin tais olla vielä ihan ok..itseasiassa alle vuoden on ihan ok, jos oon tulkinnut oikein noita. Tiedän kyllä, että varmaan on kärsimätön fiilis, siksihän täällä kaikki ollaankin samassa ketjussa B) Toivotaan, ettei täti tule =)
Veronpalautuksia..enpä muista ollenkaan nyt, mutta tulisko vaan jotain 50e. Mulla nimettäin säädin nuo verohommat silleen, että mätkyjä ei tule mutta ei hirveesti mene ohi suunkaan. Kun toisaalta sekin on vähän,e ttä jos hirveesti maksaa turhaan..niin vois käyttää sitä koko ajan kuukausittain johonkin. Miehellä muistaakseni tulee yleensä vähän mätkyjä, kun on tuo firma, niin ne tilanteet kyllä elää ja saa koko ajan olla verottajan kanssa yhteyksissä..firman tai itsensä puolesta. Mulle ei ole koskaan tullut mätkyjä, mutta viime vuonna palautuksia tuli monta sataa euroa ja ajattelin, että ei tässäkään ole järkeä kun oisin opiskelijana ottanu ennemmin ne kuukausikäyttöön.
Onpa tosi pirtee olo. Tein tommosta venyttelyhommaa, missä selkärankarullauksia oli ja muuta venytystä. Niin nyt on vetreä olo..aika pienestä sitä sais oman päivänsä vähän eri tyylisesti alotettua, jos vaan jaksais. Ite en kyllä ehi aamulal ruveta mitään rullailemaan enkä venyttelemään, jos on töihin tai kouluun meno. Pitäis herätä aiemmin, että no thanks B)
Mulla on muuten joulussa se musiikki se juttu tosiaankin. Tykkään kuunnella kaiken maailman jouluhoilotuksia. Ihan kamalaa :ashamed: Ehkä kovin kristilliset laulut on vähän semmosia, mutta jos ne ovat mielestäni kauniin kuuloisia korvalle, niin sitten ok. Tosin jotkut on sitten ihan jotain virsiä tehty joululauluiksi, niin ne menee sitten mulla vähän että hyppään yli. En tiiä mikä taika noissa joululauluissa on, mutta meilä on kotona aina joulun aikaan kuunneltu joululevyjä, niin johtuisko siitä. Nyt on vaan harmi, että kaikki biisit on koneella, joten pitäis kaiket ipolttaa levylle..koneella ei nimettäin tässä asunnossa ole isketty niitä kajareita ollenkaan. Joten joten..minähän en kuuntelematta noita hoilotuksia jätä
Mukavaa sunnuntaita :heart: