Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

Tervetuloa Marlin ja tasse =)

Onnea Sitruunapippurille :heart:

Ihanaa kun saadaan taas plussa uutisia. Me muut tullaan pikkuhiljaa perässä ;)

Ite täällä odottelen tätiä kylään, lääkekuurin loputtua. No, tressaamaankaan en kyllä enää meinaa alkaa, tulee jos on tullakseen ;)

Tsemppiä uusiin kiertoihin ja plussatuulia niitä odottaville :heart:

Unikeiju - Paras on toi ettei stressaa,sitten se kyllä tulee paremmin,niin kaikki mulle ainakin väittää,kun ei ns. liika "yritä".Silti mä toivon täältä suunnasta tooooodella paljon plussatuulia ;)Niin muuten laitoin sulle yksäriä...

p.s ja tietysti muillekkin plussatuulia =)

pitäisköhän munkin nyt avata sanainen arkkuni kun oon jokusen viikon tätä keskustelua seurannut hieman :)

eli täällä mukaan keskusteluihin pyrkii 1v pojan äiti Hgistä ja hormonikierukka lähtee mäkeen torstaina kun sain vihdoin ajan lääkärille B)
millään kiireellä ja paineella ei olla hommamassa sisarusta pojalle, mennään samalla tekniikalla kuin viimekskin: tulee jos on tullakseen :D (ja hyvinhän se toimi ;) )
tietty katotaan nyt miten hermoja alkaa kiristämään ajan kuluessa jos mitään ei tapahdu...

Heippa taas! Jälleen tietokone käytössä ja palstalle palaaminen mahdollista!
Täällä menossa nyt yk2 ja kp 21. Jänniä aikoja menossa!
Niin paljon viestejä tullut että millään ei jaksanut kaikkia lukea, mutta huomaan että plussia ja kaksos-uutisiakin on tullut :heart: Hienoa!!

Heippa kaikki!

Metsätähtönen Juu tiesin, että oli lentäjien lakko mutta ajattelematta vaan lyhensin noin :)

Sitris Oiii ihania uutisia!!! Paaaaljon onnea!!! :flower: Noinhan ne tulee kun ei edes "yritä" :D

noonie Tervetuloa! Mäkin oon Hgistä :) Nyt kyllä asun Englannissa mutta noin muuten. Saanko kysellä minkä ikäinen oot? Metsätähtönen pääsee sitten päivittämään listoja :)

Unikeiju Onko sulla vielä paljon kuuria ottamatta? Parashan se on kun ei stressaa, vaikka ainahan sitä väkisin vähän :)

Täällä dpo 5 ja tenttikiireitä. Tiistain jälkeen ehdin kunnolla jännäilemään, nyt on ihan rauhallinen fiilis. En usko kyllä tärppiin, ehkä siks niin rauhaisa olo. Ensi viikolla kyllä varmaan jo jänskättää..

Nyt pyykit kuivamaan ja kouluun mars! :wave:

Lily ja kp23/33

Alkuperäinen kirjoittaja Lily-Jane:
Metsätähtönen Juu tiesin, että oli lentäjien lakko mutta ajattelematta vaan lyhensin noin :)
Tiesin, että tiiät, mutta oli pakko sanoa tietenki ku joka paikassa täällä Suomessa toitotetaan Finnarin lakosta ja ei ole ihan heidän lakkonsa. Oisivat toki voineet työsulun laittaa ja muuta, mutta näin eivät tehneet =) Yritähän jaksaa pinnistellä tenttien kanssa..allerkirjottaneenkin pitäis.

Ite en muuten tiennyt, että yrittäjän puoliso ei saa mitään työttömyyskorvauksia yleensä:eek: Ja sairaanhoitajien työhän on pätkittäistä ja käsittääkseni monilla saattaa olla sillon tällön muutama päivä työttömyyspäiviä jne, joten mulle ne on sitten näemmä todellakin ilman mitään korvausta. Noh, jospa sitä sais työt sumplittua kivasti. Ihan ku minäki muka voisin miehen firmassa tehdä mitään kummosempia, tai voisin toki tehdä, mutta veikkaan ettei oikeen meikäläisen konesuunnittleu ole sillä tasolla mitä pitäis :D

Mulla ois taas reenit tänään ja nyt lähen syömään, ku pääsin töistä. Että eipä kummosta, moik!

Lily-Jane lopetin maanantaina kuurin vaik olis pitäny lopettaa nyt tänää keskiviikkona. Mutta nyt sitten tänään täti antaa pientä merkkiä et varmaa huomenna tulee jo rytinällä:LOL: . Ihanaa kyllähän tätä on ooteltukkin =)

Tervetuloa noonie :flower:

Mammaliini vastattu. Mitenkäs teillä muuten voidaan?
Joo kyl on huomattu et jos asioista ottaa liikaa tressiä niin mitään ei tapahdu ja sit kun kaiken unohtaa ja antaa mennä omalla painolla eteenpäin johan tärppää, näin on käyny kaikissa aikasemmissa raskauksissa :heart:

Nyt laittamaan ruokaa ja sitten tyttö tallille ratsastamaan. Harmi kun ulkona sataa vettä eikä lunta :xmas:

Metsätähtönen Missä treeneissä sinä käyt?? :whistle:
Miten niin yrittäjän puoliso ei saa työttömyyskorvausta??? Mulla mies yrittäjä mutta mulla itselläni on oma ammattini eikä liity mitenkään hänen yritykseensä. jos olisin työtön niin kyllä minä saisin ansiosidonnaisen työttömyyskorvauksen. Vai??

nallu,ja muut kiitos. Eipä se silleen hirveesti satuttanu koska en oikein uskonu olleeni/olevani raskaana.
Sille ei voi mitään, ja mulla on se tapa että uskon ettei sen ollut tarkoitus tullakkaan tähän maailmaan kerta tuli ulos. :hug: :heart:

Moikka taas kaikille ja onnea hurjasti Sitruunapippurille!
Ymmärrän että voi tuntua vähän sekavaltakin kun tuli vähän jo ennen kuin olitte suunnitelleet...mutta kun vähän totut ajatukseen niin voipa alkaa tuntua aika mukavaltakin =) ja huomaat varmaan miten kateellisia me kaikki sulle ollaan kun olet superhedelmällinen :D

Mä laskin näin vesisateen ja pimeyden piristykseksi vaihteeksi kp:t, se tekis sit 67 :eek:
eipä taida olla hormonitoiminta ihan kohdallaan ei... testi negaa eilen, vai oliko se toissapäivänä. Harmittaa kun ei ole kierrosta tietoakaan niin koko ajan on vähän niinkuin testailuvaihe, mutta toivo niin vähissä ettei mitään mieltä kovin usein testata. Eipä oo kyllä oireitakaan. Viimeksi kun plussa tuli niin eka merkki oli kun naama alkoi kukkimaan, nyt on iho mun ihoksi harvinaisen hyvässä kunnossa. se on varmaan tää kun ei ole hormonitoimintaa :kieh:

Oon tässä arponut söisinkö Terolut-kuurin vai en. tuntuis houkuttelevalta vähän sysätä tota mun kiertoa jos lähtis vaikka käyntiin, mut toisaalta ei ole mitään takeita ettei lamaa aivolisäkettä vielä pahemmin...Vuodot ja ovulaatiohan on tosiaan kaksi ihan eri asiaa. Toisaalta hirvittää vähän missä kunnossa tuo kohdun limakalvo on tällä menolla jos sinne joku alkioparka yrittäis kiinnittyä. Eli sikäli vois olla hyvä syödä. No, harkitsen asiaa perjantaihin, silloin menen kaupungille ja voisin käydä kauemmassa apteekissa (ettei puolitutut farmaseutit joille töistä soittelen reseptejä saa tietää mun yksityisasioita ;) )

Kivaa loppuviikkoa teille kaikille! Enää kaksi päivää viikonloppuun!

Heipparallaa taas! Oikein paljon onnea sitruunapippurille ! :heart: :flower: Ja tervetuloa kaikille uusille :)

Täällä on ollut tosi kipeä olo koko päivän ja nyt töistä kotiin tullessa alkoi oksettamaan ja pyörryttämään, katsotaa josko helpottaisi kun saa ruokaa, kuumetta ei kuitenkaan ole...
Menkkoja ei vieläkään ole kuulunut ja nyt mennään jossain kp42 paikkeilla..

Rupesin tossa jossain vaiheessa järkeilemään, että tuo minun kiertopäiväni ei pidä ihan paikkaansa, koska lopetin sen pillerilevyn kesken.. ja odottelen siis niitä ekoja luomuja joten enpä tiedä mikä nyt sitten on virallinen kp. Mutta suoraan sitä ei kai voi siitä ekasta tyhjennysvuoto päivästä lakea ? vai mitäs ootte mieltä?

Voi kun tulisi taas lunta, on niiin ihnottavan harmaata ja pimeetä kun sataa vettä!

Mutta hauskaa loppuviikkoa kaikille :)

Tervetuloa noonie :)

waaka Ehkä tosiaan asia on niin ettei sen ollut tarkoitus tulla tähän maailmaan. Mutta kyllä sinäkin vielä sen pienokaisen saat :heart:

ryöminkäinen Oletkos koska testaillut? Jos siellä asustaakin jokin pikkuinen? Mä laskin niin, että kun pillerit lopetin ja tuli se tyhjennysvuoto, niin Kp 1 oli se ensimmäinen tyhjennysvuotopäivä. Mun mielestä sen voi laskea siitä.

Kp 7/32

Unikeiju - Pienimällä on hyvä tilanne,olen kyllä niiiiin helpottunut,ettei ole tosikaan,omakin pumppu alkaa normalisoitumaan.Jos alkaisi nyt vaan keskittyyn tähän 4 lapsukaisen toivomiseen ;)

Nuo kiertojen laskemiset,niin mä luovutin niidenkin kanssa jossain vaiheessa,mulla aina raskauden alussa huomattu että ovulaatio on joko viikko liian aikasessa tai liian myöhäsessä hih.Eli mulla ei oikein pysy rytmissä nämä menkat,niin kuin pitäisi.
Mä teen testin sitten kun alkaa tuntumaan siltä ;)

Hyvää huomenta kaikille!

Täällä tänään täti astui virallisesti kylään ja sen kyllä tuntee ja huomaa.... :LOL:
Nyt on niin helpottunut olo ja eteenpäin mennään. Laskin sitten kiertopäivät ja niitä olikin kertynyt jo 54

Meillä nuorimmaisella nousi yön aikana kova kuume ja päätäkin valitti ja kerran oksentanu. Mut aina kun kuume nousee niin oksentaa, en tiedä mikä siinä on... Nyt katotaan mihin suuntaa tauti menee :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Metsätähtönen Missä treeneissä sinä käyt?? :whistle:
Miten niin yrittäjän puoliso ei saa työttömyyskorvausta??? Mulla mies yrittäjä mutta mulla itselläni on oma ammattini eikä liity mitenkään hänen yritykseensä. jos olisin työtön niin kyllä minä saisin ansiosidonnaisen työttömyyskorvauksen. Vai??
Thaikkuboksailemassa. Ilmeisesti mielellään katsovat noissa, että se puoliso työllistyy tähän firmaan, jolloin korvauksia ei tule. Eli voi olla että korvaukset saa, mutta ilmeisesti se ei ole kovinkaan läpihuutojuttu. Tää tuli mulle ihan yllätyksenä, en tiennyt tuollasta ollenkaan. Tietysti minutkin vois katsoa miehen toimistoon öö...kopioimaan? :p Hah..

Sokeripala, kylläpä on ikävää. Onko noissa pitkissä kierroissa muuten epämääräisiä kipuja? Kun jotenkin tuntuis, että ainakin kaikki menee ohi sen perustilanteen, niin tulis ongelmia kipuina ym.

Unikeijulle toivommat onnea uuteen yritykseen, kyllä nuo kierron venymiset tuntuu turhauttavilta. VArsinkin kun niihin taitaa vaikuttaa myös ne omat toiveetkin..ihmiset ovat kyllä monimutkaisia otuksia =)

Oliohan nyt joku, mikä piti päivittää. Ei kaiketi. Kun oon käynyt kyllä päivittämässä, jos en sen kummemmin ole kommentoinut.

Mulla ois sitten töitä ja töitä, illalla pitäis huusholli siivota ja huomenna sitten töitä ja sitten reissuun. Oon siis vkl reissussa, joten voin jo etukäteen sanoa että perjantaina päivitän ennen klo 13 normisti..ja lauantaina ehkä aamulla ehdin. Lauantai voi olla päivä, jolloin en ehdi, mutta su ehdin taas. Joten vähän etukäteen, ettei tartte ihmetellä sitten, että missä se päivittäjä luuraa. On nimettäin tämän tytön polttarit =)

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Metsätähtönen vietäpä hauskat polttarit!!! Tiedätkö niistä jo etukäteen??? :whistle:
Pikkupakkohan se on, kun on tossa muutama sata kilometriä välissä ja mulla voi olla tenttejä ja muuta :LOL: Lisäksi kaikki polttareihin osallistujat asuvat tuossa samassa kaupungissa, eli sinne siis.

Tiedän myös osallistujat, kun itse lätkäsin listan :LOL: Eiköhän niistä kivat tule, kun on kaikki ystävät siinä. Jotenkin sitä niin oottaakin sitä yhteistä kivaa aikaa =)

Plääh mulla ois hammaslääkäri tänään... pyöks,en voi sietää,no hyvähän se on että hampaat pysyy kunnossa,ei siin mitään.
Mulla koneet,eli pyykkäri ja kuivuri pyörinyt koko aamun,miten tätä pyykkiä voikin tulla näin paljon.Tietysti vaihtelen pyyhkeitä jokapv.käsipyyhkeitä kaksi kertaa päivässä yms.Lapset on himo vaatteiden vaihtajia,niistä se suurin määrä tuleekin.
Koirat riehunut meneen koko aamun,ihan sekopäitä nekin joskus.

Unikeiju - Onnea uuteen yritykseen... Mulla joskus jos on kaikenmaailman tapahtumaa ollut vaikka kuinkas niin kierto menee helposti pitkäksi,toivon ettei nyt niin ei tarvi jännittää tuleekos plussa vai...

Mukavia polttareita ;) metsätähtöselle =)

Hieno laji Metsätähtönen! Minäkin sitä aikanani harrastin ja vieläkin menisin,
jos olis vähän lähempänä kuin Treella treenipaikat.
Ootko käynyt ikinä matseja katsomassa tai matsaatko jopa itse?
Minä en matsannut itse mutta ollaan kyllä käyty melko paljon katsomassa,
jopa ihan lajin emomaassa.

Tää mamma lähtee tänään laivalle vähän hurvittelemaan. Pitää nyt oikein kunnolla juhlia,
kun jos sitä vaikka kohta olis raskaana niin tulee ainakin ton alkoholin suhteen kuivat kaudet. Mulle ei onneksi tee tiukkaakaan olla juomatta ja polttamatta raskauden aikana. Poltellut olen lähinnä humalassa ja kun ei juo niin ei tule poltettuakaan. :D

Heips!

Waaka:
Paljon voimia ja jaksamista, elä menetä toivoa :hug:

Sitruunapippurille
oikein paljon onnea plussasta, ihanaa =)

Mä vietin viime yön sairaalassa kummallisten rintatuntemusten kanssa , epäilivät keuhkolaskimotulppaa kun olin vasta pitkällä ulkomaanmatkalla mutta onneksi se oli vain epäilys.. pääsin kotiin ja jäi vähän epäselväksi, sydänfilmissä jotain mut ei kait mitään vakavaa. Ens viikolla menen uusiin kokeisiin, tänään olen sitten sairaslomalla... että sellaista... No ehkäpä tämä tästä.. tänään tuli postissa uudet ovistestitikut, pitäis jaksaa ruveta testailee. Tilasin myös sen hedelmällisyystestin kotitestiltä mutta sitä ei vielä kuulu.. taisi jollain muullakin olla ongelmaa sen toimituksen kanssa... Nyt siis mulla kp 15...

Plussatuulia kaikille ja mukavaa päivää!!!

Yhteistyössä