Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Metsätähtönen Missä treeneissä sinä käyt??
Miten niin yrittäjän puoliso ei saa työttömyyskorvausta??? Mulla mies yrittäjä mutta mulla itselläni on oma ammattini eikä liity mitenkään hänen yritykseensä. jos olisin työtön niin kyllä minä saisin ansiosidonnaisen työttömyyskorvauksen. Vai??
Thaikkuboksailemassa. Ilmeisesti mielellään katsovat noissa, että se puoliso työllistyy tähän firmaan, jolloin korvauksia ei tule. Eli voi olla että korvaukset saa, mutta ilmeisesti se ei ole kovinkaan läpihuutojuttu. Tää tuli mulle ihan yllätyksenä, en tiennyt tuollasta ollenkaan. Tietysti minutkin vois katsoa miehen toimistoon öö...kopioimaan?
Hah..
Sokeripala, kylläpä on ikävää. Onko noissa pitkissä kierroissa muuten epämääräisiä kipuja? Kun jotenkin tuntuis, että ainakin kaikki menee ohi sen perustilanteen, niin tulis ongelmia kipuina ym.
Unikeijulle toivommat onnea uuteen yritykseen, kyllä nuo kierron venymiset tuntuu turhauttavilta. VArsinkin kun niihin taitaa vaikuttaa myös ne omat toiveetkin..ihmiset ovat kyllä monimutkaisia otuksia =)
Oliohan nyt joku, mikä piti päivittää. Ei kaiketi. Kun oon käynyt kyllä päivittämässä, jos en sen kummemmin ole kommentoinut.
Mulla ois sitten töitä ja töitä, illalla pitäis huusholli siivota ja huomenna sitten töitä ja sitten reissuun. Oon siis vkl reissussa, joten voin jo etukäteen sanoa että perjantaina päivitän ennen klo 13 normisti..ja lauantaina ehkä aamulla ehdin. Lauantai voi olla päivä, jolloin en ehdi, mutta su ehdin taas. Joten vähän etukäteen, ettei tartte ihmetellä sitten, että missä se päivittäjä luuraa. On nimettäin tämän tytön polttarit =)