Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

Moikka kaikille!! Ja mukavaa isänpäivää :)

Täällä on sitten kotiuduttu Saksasta ja hui miten paljon luettavaa! Nyt on kahlattu tekstit läpi ja ensiksi Mutzillalle tuplaonnittelut :heart: Hurjaa ja ihanaa!!

memmu Mäkin oon vähentänyt puhetta vauvoista, vaikka toi mies on kovin innostunut asiasta ja haluaa isäksi, mutta en halua, että seksistä tulee vaan mekaanista ja että sille paralle tulee paineita jos liikaa hehkutan että täällä ovuloidaan. Huomaan, että parempi on vaan että teen aloitteen kun haluan ilman turhia ovulaatio-juttuja. Tykätään aika villistä seksistä :) Mutta kyllä se kyseli multa pari viikkoa sitten ovulaatiosta, mutta yritän olla itse puhumatta liikaa. Lasten nimistä ym höpistään kyllä usein ja sellaista :)

Monet täällä jännää ilmeisesti ja on kierron loppuvaiheilla! erka ja ryöminkäinen, täällä jännätään teidän puolesta!

Alkoholista puhetta, niin oon tainnutkin mainita jo ennenkin, että mä olen raskaana vasta sitten kun tikku niin näyttää. Sitä ennen juon normaalisti, koska en halua tän yrityksen rajoittavan mun elämää liikaa. Tässähän voi mennä kuukausia, jopa vuosia. En muutenkaan vedä ihan perseitä tms, mutta tykkään ottaa muutaman lasin viiniä viikonloppuisin. Joten en aio käyttäytyä kuin raskaana oleva ennen kuin todistetusti olen. Mutta pysyn siis kultaisessa keskitiessä toki. :saint:

).( Täällä on nyt kp 14, eipä oikein mitään ovulaatiotuntemuksia, mutta simpat on laitettu matkaan eilen ja tänään. Maanantaisin on yleensä meillä seksitön päivä kun ollaan molemmat puhki :D Mutta tiistaina kp 16 vielä vois harrastella ja sit kp 17 mies lähteekin reissuun joten siinä se. Ovista en tässä kierrossa testaa, joten aika tsägällä tässä mennään. Mutta oon aika varautunut ettei ekasta tärppää joten en edes tässä kuussa stressaa, oon ihmeen rauhallisin mielin :attn:

Nyt kouluhommien pariin. Tää on kyllä niin mainio pino jotenkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
metsätähtönen no mullahan on noita testailuja kokoajan :LOL:
Olin varmaan tarkottanut, että millon on vähän niinku menkat myöhässä :LOL: Ihanan selkeitä nämä mun kirjotukset.

Lily-Jane, just tuon tyylistä mekin puhutaan, että mitähän nimiä. Itse asiassa ollaan siitä poristu jo aika pitkään ja meillä onkin tytölle ja pojalle sopiva etunimi. Sitten onkin eri asia, sopiiko se itse lapselle, jos sellainen joskus sitten tulee. Mutta ajattelin kyllä pitää omana tietonani sitten ovulaatiot ja muut.

Itse asiassa yks päivä luin yhdeltä toiselta lapsiaiheiselta foorumilta mun mielestä aika törkeen jutun, jossa nainen valitteli ja parjasi miestä, kun ei ollut antanut seksiä kun oli ovulaatiopäivät. Ja että hän oli ollut hirveella hoitanut ensin kotityöt ja laittanut esikoisen nukkumaan, että päästäis hommiin ja vielä silleen töksäyttänyt, että "nyt hommiin". En minä yhtään ihmettele, jos ei tuossa vaiheessa se seksi enää innosta :LOL: VArsinkin kun tässä tapauksessa sitten ei muulloin harrasteltukaan, joten varmaan tulee miehelle sellanen olo, että kelpaa vaan niohin lapsentekohommiin eikä muullon. En minäkään tossa tilanteessa varmaan hirveen innoissani olis. Joten varmaan ne kynttilät ja muut vois olla ihan kivoja :D

MUlla on niin ihmeen flunssainen olo taas vaihteeksi, että ei hyvää päivää. Kurkku kipee myös. Toivottavasti vaan tuntuu siltä. HUomasin tuossa, että näillä minipillereillähnä voi ites ovulaatiotapahtua, joten mulla voi siitäkin olla sellasia flunssaoireita joskus. Kun eikös joillakin tule vähän semmosta? Tosiaan kun on eri pillerit, niin ei sitä muista aina, että kehokin on sitten erilai.

Heippa! Eipä oo tullut taas vähään aikaan kirjoiteltua. Plussiakin oli tässä välissä tullut, suuret onnittelut siis plussanneille! :heart: Ja mutzillalle onnittelut kaksosuutisista, vähänkö ihanaa! :heart:

Täällä on kp 26 ja oviksen sain bongattua tikuilla kp 23, eli nyt siis vaan odotellaan. Mä oon kyllä jotenkin niin varma, että ne menkat sieltä tulee. Näissä ekoissa yrityskierroissa en juurikaan toivoa vielä elättele ja oon varautunut pitempäänkin yritykseen kun ei tuo esikoinenkaan heti tärpännyt. Tosin esikoista ei kyllä koskaan yrittämällä yritettykään ja mistään oviksen ajankohdista mulla ei ollut harmainta aavistustakaan :) Ja on noi kierrotkin onneksi huomattavasti tasaisemmat kuin niihin aikoihin, ehkäpä mulla jotain toivoa siis on. Ärsyttää vaan nää pitkähköt kierrot kun seuraavaa ovista saa taas odotella ikuisuuden |O

Greippimehua join joka päivä ovikseen asti, mutta mulla se ei kyllä mitään ovislimoja lisännyt, päinvastoin, musta tuntuu että oon ollut koko kierron ajan normaalia kuivempi... :whistle: Mutta hyvää se silti on! :D

Metsätähtönen Jossain vaiheessa kun päivittelet listaa, niin mulle vois päivittää iäksi 25 :wave:

Meillä isänpäivä alkoi vauhdikkaasti. Oltiin jo puol yhdeksän jäähallilla kun toisella pojalla oli jääkiekko peli ja tyttö lähti ringette porukan kanssa Heinolaan peliin :wave: että näin meillä...

Meilläkään ei lapsen teosta tai saamisesta puhuta juuri ollenkaan tai sitten joskus ohi mennen jotain pientä. Meillä kun tuo tyttö on jo 10 vuotias niin ymmärtää asiat turhankin hyvin ja sit kun ei haluta et koko kylä tietää mitä ollaan puuhailemassa :LOL:

Mua alkoi ihan hirveesti jännittää se lääkäriin meno mikä mulla on huomen aamusta siel klinikalla :/ Apua :eek:

Mutzilla Onnea! Aika jännä paikka varmaan, mut on ne kyllä varmasti ihania =) ja olen jostain lehtijutuista ym lukenut että ekat pari vuotta kaksoset on raskaampia mut sit myöhemmin jopa helpompia kuin eri-ikäiset sisarukset, kun pitävät seuraa toisilleen. Tiedä noista sitten... Mun mies joskus puhui että olispa kivaa jos saatais kaksoset, no, mulle riittäis yksikin :heart:

Tyttö vietti 2-vuotispäiviään ja nyt on sitten nukenvaunut, nukensänky ja iiiso kasa duploja, kiva kun nyt se viihtyy uusien lelujen kanssa ja äiti saa olla koneella rauhassa ;) Ajatella että siitä on jo kaksi vuotta! Aika pieneltä tuo tuntuu kyllä vieläkin. Siinä mielessä olen tyytyväinen ettei tule lapset kovin pienellä ikäerolla kun joskus tuntuu että esikoinen joutuu "ison" rooliin kovin aikaisin. Toisaalta nyt olis kyllä sitä parempi mitä nopeammin tärppäis, että lapsilla ois jotain seuraaa toisistaan. Siis ihan sitä varten vaan tässä kuumeillaan :saint:
Mulla on 3 päivää edellisestä testistä ja poden vieroitusoireita. Se on se tunne, et nyt jos tekis ja se näyttäiskin plussaa... Sukua peliriippuvuudelle ehkä? No, sitä en onneksi pode sentään vaikka saahan tässä testiruletissakin rahaa palamaan :whistle:
Hauskaa ja hedelmällistä uutta viikkoa kaikille!

Toivotaan tosiaan, että ensi viikko olis hedelmällinen, ja tulevat myös! Alkaa kovasti jännäämään, tuleeko menkkoja vai ei ja testaako vai ei... Koskaan en ole testiä vielä tehnyt, joten sekin jännittää, osaako siihen sitten pissata oikein jne jne. Kaikenlaisia huolia minäkin lainaan. Olen jopa miettinyt, voiko endometrioosia olla, jos ei ole menkkakipuja? Ja kaikenlaisia raskausoireita sitä keksii itselleen, niinkuin nyt väsymyksen tai yhden bongaamani alavatsakivun.

Ja jätin jo näin yritysvaiheessa ne muut luontaistuotteet pois, kun soitin tosiaan sinne teratologiseen palveluun kysyäkseni reseptilääkkeeni yhteensopivuudesta raskauden yrittämisen kanssa, ja lääkäri kysyi samalla mitä muuta syön. Sanoin, että sinkkiä ja kalanmaksaöljy-omegakapseleita ja lääkäri suositteli jättämään ne jo yritysvaiheessa pois, kun niistä ei tosiaan ole mitään tutkittua tietoa. En kai muuten olisi tullut niin tehneeksi. Mutta tehtiin sekin sitten varmuuden vuoksi.

Tultiin kotiin, nyt on isänpäivä-käynnit tehty. Kyllä väsyttää |O

Mun piti huomenna testailla, mut ajattelin siirtää sen tiistaille, jolloin olis kp 31. Raskausoireet jatkuu vieläkin! Jännittää ihan hirmusen paljon. Kaveri sano lauantaina et olis ihanaa jos saisin vauvan (ei tiedä meidän yrityksestä), no mä siinä varmaan naama punasena yritin jotain väkerrellä :LOL: Toivottavasti tosiaan saisi sen plussan näkyviin. Ajattelen koko aika vaan että "ylihuomenna saan testata".

Lily-Jane: Miten matka meni?

Täällä kp27/28 ja plussaa pukannu jo pari päivää. :) Ekaks ihan haamujen haamua mikä on vahvistunnu koko ajan ja nyt sit alko palelemaan ihan törkeesti. Plussa tuulia kaikille oikein kovasti!!! eli miut voi lisätä plussanneisiin la 21.7 Ihanaa ettei tarvii enää sitä greippimehua litkiä. hyiks. :D

Mutzilla tupla onnea! :flower:

erka ja ryöminkäinen tsemppiä testailuun!

Isäpäivä meni ihan sukulaiselta toiselle pyöriessä. Ihan mukava silti oli. Ei ollu joitakin sukulaisia nähny pitkiin aikoihin. :) Ja tänne myös on pukkaamassa taas jotain tautia. Ollaan pojan kanssa molemmat nuhasia.

Plussa tuulia vielä kaikille!! ++++

Onnea aranel :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: !

Mulla ei näy viivan viivaa minkään merkkisessä testissä :ashamed:
Olen taas kehitellyt mielessäni ongelman...eli kertokaa miten te menettelette lutaanivaiheessa. Kun ovulaatio on ollut niin pidättäydyttekö kokonaan seksistän vai jatkatteko ihan normaalisti. Eli mieleeni tuli sellainen että jos munasolu olisi hedelmöitynyt ja se olisi kohta kiinnittymässä niin häiritseekö yhdyntä kiinnittymistä?????? Harmitti vaan eilen kun mies oli tosi innokas ja mulle tuli tollasia mieleen mut oli isäinpäivä enkä voinut sanoa ei!!!! Eilen oli just dpo 6-7 eli sitä aikaa kun mahdollisesti hedelmöitynyt munasolu olisi kiinnittymässä! Niin johan sellaisen takomisen luulis haittaavan kiinnittymistä!!!?????

Alkuperäinen kirjoittaja Unikeiju-79:
Mua alkoi ihan hirveesti jännittää se lääkäriin meno mikä mulla on huomen aamusta siel klinikalla :/ Apua :eek:
Miten meni klinikkakäynti? =)

Fistik, päivitetty =)

Sokeripala, luulen että tuo r-testiriippuvuus on vähän halvempaa puuhaa kuin peliriippuvuus. Riippuu tietysti pelistä. Täällä minä oon mietitny, että miten sitä sitten jaksaa odotella niitä testauspäiviä. On se niin pitkä aika, vaikk aois säännöllinenkin kierto.

Mekkala, ite oon lukenut tapauksista, että endo voi olla vaikkei kipuja. Mutta jotenkin kuvittelisin, että se ois vähemmistöä? Kun ainakin kaikki endotapaukset, mitä itse tiedän, on oikeesti aika kivuliaita. Ei yhtään sellaisia, että sitä kellekkää toivois. Söitkö ihan kalanMAKSAöljytabletteja? Tai itse ainakin syön kalaöljyomegoita ja ne on ihan eri juttu, kun ei ole sitä maksaöljyä käsittääkseni siinä. Kalanmaksaöljyähän ei muistaakseni suositella, pelkkää kalaöljyä, kun noissa maksaöljyissä on sitä a-vitamiinia enemmän ja voipi olla jotain raskasmetalleja kertynyt.

http://www.harmonia.fi/terveys/yritys/tutkimukset?id=13072354-tutkimuksia-kalaoljyn-kaytosta Tuossa olisi ainakin, että ihan EU on suositellut 2007 äitien syövän noita omega-valmisteita. Muistelinkin tosiaan, että paria ystävääni oli suositeltu noita omega3:sia syömään raskausaikana. Mutta tosiaan se kalanmaksaöljy ja kalaöljy ovat eri tuotteita. Tosin mun mielestä on sata kertaa tärkeämpää terveellinen ruokavalio ja hyvät elämäntavat kuin pillerit :LOL: Joten näistä on ihan turha ottaa mitään lisästressiä.

Onnea Aranel plussasta!:heart: Meen ihan sekasin kohta tässä pinkassa, kun koko ajan tulee plussia ja kaksosia :D

Toivommat Nallulle, Erkalle ja Ryöminkäiselle plussaa -samoin kaikille muillekki.

Mulla täällä jatkuu ihmeellinen kuume, rupesin miettii että oisinko vilustunut. Toisaalta mulla oli kyllä tosi hyvin vaatetta, että ois aika erikoista. Mutta pakkohan se on tämän päivän asiakas perua, kun ei uskalla mennä noille vanhuksille mitään jos on tämmönen kuume ja oikeen nuhakin. Tarttuu vielä joku, ja tiedä vaikka ois sitä sikapossua, niin en halua olla vastuussa sen levittämisestä :saint:

Katoin taas tuota mun pillerilaattaa, kyllähän ne pikku hiljaa hupenee. Ens viikolla taitaa alkaa uus laatta ja niitä onkin enää kaks syömättä tuon keskeneräisen lisäksi. On sitä selkeesti alkanut miettimään kaikkia juttuja, että mitähän me tarvitaan ja kaikkea. Onhan siin ätosiaan jo pelkästään raskausajallakin onneksi sitä aikaa, mutta kyllä sitä tulee mietittyä, että paljonkohan me roinaa tarttetaan :LOL:

Pitäis nyt jouluksi pitää kirpparipöytä, kun meillä ois kaikkee mitä ei tarvita, mahtuu sitten noita lastentavaroitakin kun sen aika tulee. Esim joulukoristeita ei tartteta yhtään meillä, kun ei olla koskaan jouluja kotona vaan lähdetään kotikulmille. Samoin muovikuusi (inhoan niitä) ja tämmösiä. Luon sen joulutunnelman meillä pitkälti kynttilöillä ja sitten jollain pöytäliinoilla ja ehkäpä' joulunvärisillä verhoilla, mutta en viitti noita koristeita joka nurkkaan laittaa kun ei itse paraatiaikaa niiden kans olla =)

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Onnea aranel :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: !

Mulla ei näy viivan viivaa minkään merkkisessä testissä :ashamed:
Olen taas kehitellyt mielessäni ongelman...eli kertokaa miten te menettelette lutaanivaiheessa. Kun ovulaatio on ollut niin pidättäydyttekö kokonaan seksistän vai jatkatteko ihan normaalisti. Eli mieleeni tuli sellainen että jos munasolu olisi hedelmöitynyt ja se olisi kohta kiinnittymässä niin häiritseekö yhdyntä kiinnittymistä?????? Harmitti vaan eilen kun mies oli tosi innokas ja mulle tuli tollasia mieleen mut oli isäinpäivä enkä voinut sanoa ei!!!! Eilen oli just dpo 6-7 eli sitä aikaa kun mahdollisesti hedelmöitynyt munasolu olisi kiinnittymässä! Niin johan sellaisen takomisen luulis haittaavan kiinnittymistä!!!?????
No en usko, että se mtään häiritsee. Muutenhan sitä pitäis koko raskausaika olla ilman, eikä se kylä mitenkään onnistu =) Onhan siinä jo hedelmöityshetkelläkin niitä kilpailijoita, ja nekään ei mitään häiritse. Mun mielestä sitä seksiä kannattaa harrastaa muutenkin kuin pelkästään vauvantekomielessä, varmaan pysyy pääkoppakin kasassa. Luulen, että päinvastoin on varmaan hyväkin tuota seksiä harrastaa, koska jos se ovulaatio onkin myöhässä. Ei mee kierrot harakoille

R86
Heipparallaa pitkästä aikaa :wave:

En ole pitkään aikaan taas ehtinyt kirjoittaa,vaikka säännöllisesti käyn teidän kuulumiset lukemassa :) Aluksi mutzillalle onnittelut kaksosista, toivottavasti kaikki menee hienosti :D Onnittelut myös kaikille muillekin plussanneille :) Olen täällä ihan haltioissani teidän puolesta :heart:

Sitten omiin kuulumisiin. Mulla on ollut ihan törkeä kiire koulujuttujen kanssa nyt näin loppuvuotta kohti ja vähän muutenkin. Viikonloppuna meillä kuitenkin kävi toivottuja vieraita eli meidän hyvä ystäväpariskunta ja heidän kolmikuinen pikkupoikansa, joka on meidän kummilapsi :) Oli kyllä niiiin ihanaa touhottaa sen pikkuisen jässikän kanssa, vaikka kovasti hän tarvitsee hoivaa ja huolenpitoa ja heräsi öisin neljä kertaa syömään. Huoh.. Nopeasti hän kasvaa ja kehittyy ja oppii uutta. Nyt on tajunnut peilikuvan ja aina hymyilee ja juttelee kovasti omalle peilikuvalleen, kun hänet peilin eteen kantaa :LOL: :LOL: :LOL:

Omassa kierrossa ois nyt menossa joku kp 29. Luulen, että mulla oli ovis (jos oli) n. kp 19 tai 20. Testasin silloin niillä halpisliuskoilla ovista ja sain molemmilla kerroilla hyvät viivat testiviivan kohtaan, jotka kuitenkin olivat molemmat hailakampia kuin kontrolliviivat. Luulen kuitenkin, että mulla oli ovis, koska muina aikoina en saanut minkäänlaisia testiviivoja näkyviin. Eikös erkalle käynyt vähän sama noitten halpisliuskojen kanssa ja kuitenkin oli ovis?

Nyt sitten siis mennään kp 29. Mitään raskausoireita en tiettävästi havaitse, mutten jaksa niitä kyllä nyt pahemmin kytätäkään. En halua taas tippua korkealta. En tosin nyt ainakaan tietoisesti kivunnut niin korkealle kuin viime kuussa. Siementä on kuitenkin laitettu koko ajan matkaan 2-3 pv välein, joten kaikkemme olemme tehneet. Ai niin, lauantai-iltana ja sunnuntaiaamuna tuli kylllä wc-paperiin limasta verituhrua pikkusen ja lauantaina oli ihan pöksyssä asti pikkasen. Märkänä olen ollut perjantaista asti ilman kiihokkeita. Saa nähdä alkaako tosta menkat. Ajattelin testata mun synttäriaamuna (18.11), jos menkkoja ei kuulu :p, jolloin olis kp 38. Kotona ei ole kuin ovistestejä ja ajattelin ostaa taas kunnollisen puikkotestin raskaustestiksi, joten enköhän mä malta odotella vielä reilun viikon :)

Tsemppiä kaikille testaajille ja piinapäiviä kituville! Odottavan aika on pitkä..

Aranel paljon onnea plussasta :heart:

Metsätähtönen klinikalla tuli käytyä ja raskaana en ole :'( ja sain keltarauhashormonia jota pitää ottaa 10 päivän ajan. Sit pitäsi tulla vuoto. Ei osannu oikee lääkäri selittää miks ne on näin pahasti myöhässä, mulla olis kp 45/28 tänää.
No, nyt jään joka tapauksessa vähäksi aikaa taustailemaan ja yrittän keskittyä töissä tapahtuviin muutoksiin. Käyn aina välillä lueskelemassa teidän kuulumisia :wave: .

Mukavaa viikon alkua ja plussatuulia odottaville :heart:

Moikkelis!

Nallu kiitos kysymästä, oli kyllä tosi hauska matka, Saksassahan on hyvää ruokaa! Aika tuhtia kyllä mutta kaikki oli tosi maukasta.

Aranel Paaaaljon onnea :flower: Meidän pinon hyvä tahtihan vaan jatkuu!! Loistavaa!!

erka Jäitä hattuun nyt vaan :) En usko, että seksillä on mitään merkitystä, eihän se niin syvälle yletä. Joten ihan rauhallisin mielin. :) Oon kuullut, että jotkut ihmiset ei rehki luteaalivaiheen aikana kovasti esim salilla, mutta mä ajattelin elää ihan normaalisti. Dpo 7 on tosi tosi varhainen, harvoilla näkyy edes dpo 10 plussa. Yleensä se on dpo 12 tms. Ota iisisti vaikka vaikeaahan se on :D

Unikeiju :hug: Onneksi saat lääkkeillä vuodot alkamaan ja sitten uuteen kiertoon, eiks niin? Anteeksi jos utelen, mutta muistin, että kirjoitit kun olit alkionsiirrossa, niin onko muut lapset ihan "luomuna" kuitenkin saatu?

R86 Jaksamisia piinapäiviin! Eiköhän toi 2-3 pvä:n välein oo aika hyvä huolimatta siitä milloin se ovis on ollut :) Plussaonnea sinne ++ :)

Täällä kp 15 ja eipä mitään ihmeellistä kerrottavaa :D Oviksesta ei hajuakaan... meinasin sortua ostaa tikkuja mutta päätin että tää kuukausi mennään ilman, joten pidin pääni. Toisaalta en osaa piinailla samalla tavallakaan kun en tiedä milloin se ovis on ollut..

Nyt koulutöiden pariin :wave:

Lily-Jane, meillä syödään aika usein just bratwursteja jne..saksalaista sapuskaa :p Tosi herkullisia.

Unikeiju, tsemppiä jaksamiseen. Palstatauko voi tehdä ihan hyvää, varsinkin nyt kun niin monella on tässäkin yritys päällä.

Tsemppiä myös R86selle kiertoon! Kyllä mua aina jännittää kaikkien puolesta, mikähän tässä onkin niin mukaansatempaavaa!

Millaisia harrastuksia teillä muuten on? Kun mietin tossa yhden harrastuksen aloittamista, mutta en tiedä oikein, että raskaanaolevana miten se sujuis..voi olla, että pitäisi tauko tehdä siihen väliin..

Aranel Onnea plussasta!

Metsätähtönen: Mäkin olen miettiny että kuinka paljon ja mitä tavaroita vauvalle kannattaa/haluaa hankkia. On mulla jo jonkinmoinen suunnitelmakin, mut se varmaan muuttuu sata ja yks kertaa vielä :D Toivon myös että tutuilta saan jotain käytettyäkin, ettei niin kalliiksi kaikki tulisi..

Mä en harrasta mitään sen kummempaa kuin kävelyä, pyöräilyä ja käsitöitä.. En viitsi maksaa harrastuksista, kun tosiaan oon niitä ihmisiä ettei aina huvita lähteä jonnekin.. Ratsastamista tykkäisin harrastaa, mut täytyy kattoa sit joskus..

Mulla on kahen viikon ajan jo ollu satunnaisesti menkkamaista kipua, outoa. Yleensä mulla kivut alkaa vasta edellisenä päivänä tai sinä päivänä kun kuukautiset alkaa. Toivottavasti kivut ei enteile sitä. Tosiaan huomen aamulla on jännät paikat. Voi olla että testailen liian aikasin mut ei jaksa odottaa :D

Mukavaa kun tässä pinossa noita plussia tulee tasaiseen tahtiin! Toivottavasti me muutkin plussataan mahdollisimman pian :)

Metsätähdelle,
oon kuumeillu yli vuoden 1v 3kk ja on tullu katottua kaikki sarjat raskaudesta töllöstä, nelosen ja kolmosen, teemat ja mtv faktat... :D Nyt katotaan jo kolmatta krtaa kaikkia uusintoina..
Okei, oon siis "uusi" kuumeilija vaikka jo yritystä ollu jo ton verran. täällä palstoilla kuitenkin uusi kirjotaja.. kotona pyörii mäyräkoira, mies(shika) ja lapsi.
Testi tehty tänään ja negaahan se näytti, kierto on jotain 24/28, sarjassamme näitä liian aikaisin intoilijoita vieläkin, kaikkien kuukausien jälkeen.. :whistle: oireita on iltapahaolo, en tiedä mistä tulee... hormoni migreeni vaivaa ja yleensä tiedän milloin menkat ja ovis alkaa, vielä ei oo särkeny... huoh..
kostean koleisin terkuin vadelma.. :wave:

Vaaleevadelma, tervetuloa :flower: Laitan sut listaan. Onko muuten joku ohjelma ollut erityisesti hyvä? Että vois itekki katsoa B) Tarkista vielä, että rivi on sitten ok, haluatko myös iän? Oon tosi intona noihin mäykkyihin, kun meillä on lapsuudenkodissa niitä ollut muutama tsipale.

Oli tuo Saammeko vauvan-ohjelman viimeinen jakso jotenkin haikea minusta. Siis kun yks pari oli eronnut, ja oikeen erityisesti jotenkin pidin tästä naisesta, niin harmitti hirveesti. Sitten harmitti kun yksi lapsi oli teholla, oli keskenmenoja ja kaikkea. Realismia siis ihan kerrassaan. Yhdellä miehellä oli jopa c-hepatiitti, jonka tähden piti ruveta hedelmöityshoitoihin. Kyllä sitä mietti, että kaikkea voi oikeastikki sattua. Mutta jotenkin hirveesti jäi harmittamaan se yhden pariskunnan ero, en tiiä miksi. Ehkä, että siinä ei sitä esn kummemmin puitu, niin jäi häiritsemään.

Täällä kuumetta, siis oikeaa, enkä tiiä millä se karkotetaan. On ainakin vitamiineja, jos jotain tullut napsittua, kun on nuo raskausvitskut käytössä.

Katsokaapas myös tästä syksyllä aloittavista, jos oma nimi on kohdalla. Epäilen, että osa on vanhoissa paikoissa. Eli jos jollakin teistä tässä alla olevista on yritys jo käynnissä, sanokaa, niin siirrän teidät oikeaan paikkaan. Ja jos vielä sanotte, että mikä yk tai millon alotettu (jos haluatte). (Mennis, Suhveli, Perämaan emäntä, Sitruunapippuri oli ainakin minulle tuossa jo aiemmin laittanut pientä päivitystä..mutta entä muut?)

Perämaan emäntä, 3. haaveissa (5v, 3v), (odotelee leikkauskutsua)
Suhveli, 25v, 2. haaveissa (09/08), joulukuu (taustailija)
NeliApina, 31v, 4. haaveissa (-98, -01, -04), 09-10/09
Dorppa, 1. haaveissa, syksyllä
Muru87, -87, 1. haaveissa, syksyllä
Leah, 35v, 7. haaveissa (2-13v), syksyllä
Toukotuuli, 30v, 3. haaveissa (-02, -04), syksy/talvi
Sitruunapippuri, 26v, 2. haaveissa, 11/09
Justiina86, 23v, 1. haaveissa, 12/09
ShiruLi -82, 1. haaveissa, heti kun avomies suostuu
Mennis, 26v, 2. haaveissa (2v), 12/09

Lily-Jane kolme aikasempaa ovat tulleet ihan luomuna. Uutta kiertoa odotellaan mutta lääkeet auttaa sen saamaan (toivottavasti) ja sitten tikutetaan ovista ja toivottavasti päästään alkionsiirto vaiheeseen jo ennen joulua.

En muuten oo pitämässä taukoa, eikä mua haittaa vaikka ite painiskelen ongelmien kanssa niin muut saa plussia, sehän on vaan mukavaa lukemista. Ja lapsettomuushoitoihin lähdettyä tiesin että voi mennä kauankin ennen kuin raskaaksi tulen, mutta en arvannut että näin pahasti kierto sekoilee.
Töissä on muutto edessä uuteen taloon ja se tulee viemään paljon voimia ja tietää pitkiä päiviä töissä.

Yritän kyllä käydä aina lukemassa teidän juttuja kun vaan kerkiän ja jaksan sekä kertoilen sit omasta tilanteesta että missä mennään.

Tervetuloa Vaaleevadelma =)

Oikein paljon onnea mutzilla ja Aranel! :flower:
Mie kävin tänään ostamassa testin ja huomenna aamulla meinaan testailla ! Huomenna siis kp34 ihmeempiä oireita ei vielä ole, pissattaa vähän ja alavatsa on ollut jo jonkun aikaa turvonnut. Eli huomenna kuulette täältäpäin uutisia :)
Plussa tuulia niitä haluaville ja tarrasukkia jo plussanneille! =)

Tervetuloa Vaaleevadelmalle
ja Aranelille onnea onnea onnea vaan!
Voi kun jo itekin ois... Olen aika ylpeä itsestäni kun oon selvinnyt 4 päivää testaamatta. Enkä kaivanut tänään kuin kaksi kertaa kylppärin kaappia nähdäkseni oisko sinne pudonnut joku käyttämätön liuskatesti :saint:
No, nyt tilasin kotitestiltä 10 liuskaa ja pikana! että se siitä järkevyydestä sitten :whistle: mut kun viikonloppuna pitää testata kaverin synttärien vuoksi niin piti ottaa tuo pikatoimitus ettei vaan ehdi viikonloppu tulla ennen testejä. Katsotaan nyt sitten miten pitkään maltan odottaa...
Mulle iski tänään kamala kuiva yskä töissä, koko ajan piti yskiä. Ja kiva kun kaikki potilaat on tietysti ihan vauhkona siasta ja sit lääkäri vielä yskii. Piti yrittää hiljaa köhiä siellä oven takana ja sit oikein maski päällä influenssaepäilyjä tutkimaan :LOL: olin jo ihan varma että sieltä se nyt sit tuli, 1,5 viikkoa rokotuksesta ja ehdin saada taudin. Mut ei ole kuume nyt lähtenyt nousemaan, palellut on kyllä hirveästi. Ja päivystys on niin ruuhkaantunut ettei ihan joka köhäisystä voi kotiinkaan jäädä eli siellä mä varmaan huomennakin huseeraan :D Oikeasti ei ole kivaa kun kaikki säännöt menee koko ajan uusiksi, milloin ei saa kirjoittaa Tamifluta ja milloin sitä pitää kirjoittaa jne. "Melko sairaita" on hirveästi ja seassa joku joka pitäisi huomata lähettää sairaalaan eikä kotiin koska se aikoo romahtaa parin tunnin päästä. Ja rokotusjärjestelyjä muutetaan joka toinen päivä. Oikein sydäntä lämmittää kun välillä saa ommella rehellisen juopon haavan :D
Mut siis ei mun tästä pitänyt puhua, sikaa tulee tällä palstalla varmaan muutenkin korvista ulos ilman mun juttujakin. Joulusta sen sijaan voi puhua loputtomiin, eikös vaan? Pitäis alkaa tosissaan miettiä lahjoja kun osaa mun perheestä näen harvemmin (asutaan eri paikkakunnilla) ja olis hyvä olla lahjat valmiina jos sopiva antamistilaisuus tulee ettei tartte alkaa postissa lähettämään. Onko jollain hyviä ideoita mitä antaa vanhemmille/appivanhemmille? Sama pulma joka vuosi. Mut tässä vaiheessa ei vielä mikään ahdista, on vaan kivaa miettiä :xmas:

Heippa!! Täällä ei mitään sen kummempaa.. kp 14/28-40 menossa ja tosiaan nyt ilman terolutia. En edelleenkään tunnista mitään ovisoireita, en siis koskaan ole tuntenutkaan. Nyt on ollu paljon rauhallisempi olo ku en ole tikutellut, ja jotenki osannut nyt aatella jotai muutaki. Koulussa on ollu raskasta niin seki vieny ajatuksia muualle.
erka mullaki on tosiaan noita vilja sensitive testejä jemmassa mut oon kyl miettiny et voiskohan ne tosiaan näyttää jo 6-7dpo?

Yhteistyössä