Raskaaksi tästä huolimatta??

Kiertoni pillereiden kanssa ollut 28 pvää.joita emme siis enää käytä. jos olemme vuoden koittaneen saada lasta.. puoli vuotta näin, kp43, kp 47, kp28, ja nyt en tiedä, yksi km välissä.
Pää kysymys on kuitenkin se: tuhruilen 1-2- vkoa ennen ihka oikeita menkkoja. Estääkö se jo meidän raskautumista?
yrityksisä ei ole meidän puoleltamme vikaa, mutta tuo turu häiritsee...
mitä se takoittaa??

Jouluisin terkuin Vattu...

Tuhruilu ennen menkkoja (tuollainen kauan jatkuva) voi olla merkki keltarauhashormonin vähyydestä ja sillä on merkitystä raskautumisessa. Otapa lomien jälkeen yhteyttä lääkäriin (tk tai työterveys/opiskelijaterveydenhuoltoon) jos pääsisit verikokeisiin. Jos niissä jotain häikkää on, niin hoitoa kyllä löytyy. Toki voi olla, ettei mitään häikkää ole, mutta tutkimallahan se selviää.

Tsemppiä yritykseen, toivottavasti pian tuottaa tuloksen! Ja hyvää joulua :)

20.11. keskenmeno?(saatu viikon hiipuvaa haileaa viivaa kunnes alkoi vuoto., sitä ennenmin 29-30 kierroilla ja niitä edelsi yksi 47 kp.inen. nyt 2.12 menkat? ja Taas 23.12 menkat. Tosin joulukuun menkat oli tooosi kipeet. minulla on lapsi ennestään ja ja tuhru ongelma tarkoitti silloisessa raskautuneessa kierrossa alun kiinnittymisvuotoa. ainakin 3-4 kierrossa olen tuhrutellut viikon menkkojen loputta tai viikko ennen menkkoja, luulisi menkoiksi, niukilla suojilla pärjää, mutta viikko siitä joutuu kun ne alkavat taas käytämään jo supersuojia...

Sekavaa, vai onko minulla vain hormonihirviö, häiriö??

vattu

Yhteistyössä