Hakutulokset

1. K

Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

No joo. Mitenköhän tämä pitäisi tulkita :/ Kun en niihin ovistesteihin ole saanut mitään näkymään, niin tein sitten eilen raskaustestin (ja minipillerit lopetin kaksi viikkoa sitten). Eilen sain haamun testiajan jälkeen ja tänään haamun testiajan sisällä. Mutta siis ovat oikeasti haamujen...
  2. K

Huiii kun on jännät paikat täällä. Tulentyttö testiä kehiin :attn: Kertokaapas sisaret mitä ihmetta tämä nyt on :headwall: Ovistestit näyttää negaa ja mulla on ihan ovisoireet päällä. Mahaa nippailee munasarjoista ja välistä kramppaa. Selkää särkee. Kp.t on 10/26-28 tai jos ihan eka...
  3. K

Daizz :'( olen pahoillani. Tsemppiä uuteen yritykseen. Negan testanneille myös pahoittelut :( Red Dragon mulle voisi päivittää että on menossa kp 7. Ovistestejä alan kohta tehtailla, ehkä viikonloppuna...kun ei ole mitään tietoa kuinka pitkä kierrosta tulee.
  4. K

Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Huomenta |O herätty on kyllä jo kuudelta esikoisen kanssa ja pienempi antoi äidin nukahtaa vasta kahden jälkeen yöllä... Mutta siis paino asiaan :) Lähtöpaino 88.7 kg ( 9.1.2008 ) Paino tänään 87.5 kg ( eilen tanssitunnin jälkeen oli jopa 87.2 kg ) Pudotusta viime viikkoon -1.2 kg...
  5. K

Mä voisin olla myös kp3/26-28 :) Ajattelin sen viime lauantain laskea kp 1:ksi, kun silloin tuntui tuhruttavan enemmän kuin normaalisti pillereiden aikana. Lakanoitakin tuli pöllyyteltyä ekan kerran ilman ehkäisyä :heart: Tulentytölle :flower: voimia surun keskelle.
  6. K

Täällä on myös hieman repsahdettu viikonlopun aikana :ashamed: Esikoisen synttäreitä vietetttiin perjantaina ja lauantaina ja vielä tänäänkin söin pari palaa jumalaisen hyvää kakkua... Vastapainoksi tosin vetäisin 10.8 km crosstrainerilla puoleentuntiin ja hikoilin päälle saunassa...
  7. K

Pamu k onnea :heart: Mitenkähän tämä meikäläisen kp:en laskeskelu nyt sitten alkaa...on taas noista minipillereistä johtuen tiputellut (tai oikeastaan ihan vuotanut) kolme viikkoa, joten mistäpä edes tiedän milloin tyhjennysvuoto alkaa :/ Täytynee ehkä alkaa ensi viikolla käyttää niitä...
  8. K

Tulentyttö Siinä kierrossa, kun aloin odottaa kuopusta sekstailimme vain lauantaina ja mulla oli ovis seuraavana tiistaina ja raskaaksi tulin (muistan sen kierron juuri tuon tähden niin hyvin, kun itse mietin että ei ole mahdollista).
  9. K

Esikoinen syntyi suunnitellulla keisarileikkauksella ja kuopus syntyi cytotekillä vauhditettuna 42+0 (ja vauhdilla tulikin kun synnytys kesti 5,44 h). Katsotaan miten mahdollinen kolmas sitten syntyy. Miten muuten lasketaa pillereiden lopettamisen jälkeen kp:t? Eli onko tyhjennysvuotopäivä...
  10. K

:wave: Pääseekö mukaan? Kaksi perättäistä raskautta ja kiloja on kyllä kertynyt tasaiseen tahtiin jo ennen lapsiakin. Aloituspäivänä (tänään) paino 88,7 kg ja tavoite olisi painaa 75 kg kesäkuun alussa (sitten myöhemmällä aikavälillä olisin erittäin tytyväinen 68 kg). Hyvin on...
  11. K

tatomira mulla on aconin herkät testit (netin kautta tilatut) näyttäneet molemmista raskauksista plussaaa 9 pv oviksesta :heart:
  12. K

Asumme omakotitalossa reilut 220 neliötä (joo-o on tilaa, mutta on kyllä siivottavaakin yhdelle naiselle ihan riittävästi). Enää 3 pilleriä jäljellä =) Ärsyttävää tiputteluvuotoa on taas tullut kolmen viikon verran. Ihanaa, ettei enää tarvitse minipillereihin koskea tämän jälkeen koskaan...
  13. K

Jaahas Red Dragonilla onkin ovis ovella (huomaan tuolta ylempää tickeristä ) Tärppionnea sinne :flower:
  14. K

Kopsasin tuolta aiemmasta pinosta, kun en huomannut tätä uutta, kiitos vaan red dragon kun vinkkasit ;) Esikko ilmoitti tulostaan ensimmäisellä kierroksella pillereiden lopettamisen jälkeen ja kakkosta aloin odottamaan yksien menkkojen jälkeen, helppoa on siis ollut :flower: Nyt on...
  15. K

Kolmatta lasta "yrittävät"

Esikko ilmoitti tulostaan ensimmäisellä kierroksella pillereiden lopettamisen jälkeen ja kakkosta aloin odottamaan yksien menkkojen jälkeen, helppoa on siis ollut :flower: Nyt on kuitenkin ikää jo tullut lisää ja vielä muutama kilokin aikaan ennen viimeisintä raskautta...katsotaan. Nyt...
  16. K

umayya :wave: Tottahan se on, ettei se kuume kuopuksen ikään katso. Synnytyssalissa vannoin miehelle, että luovun siitä haaveesta kolmannesta lapsestatänne en tule enää ikinä. Muttei mennyt kauaakaan, kun aloin jo kuumeilla kolmannesta, tässä ajassa, sanotaan nyt vaikka 6 kk:ssa, sain...
  17. K

Niin ja selvyyden vuoksi vielä, että kuopus on 7 kk ja esikoinen 2 v.
  18. K

Minä myös mukaan :wave: Tytöt ovat syntyneet 06 ja 07 ja usmomatonta mutta totta, vauvakuume vaivaa :whistle: Mieskin suostui vielä yhteen, eli nyt kun pillerit kohta loppuvat niin saa kolmonen tulla jos haluaa. Itseni tuntien kohta litkin greippimehuja ja tarkkailen ovisoireita...

Yhteistyössä