heippa kaikille!!!!
Mä tänään jo kerkesin suutahtaa kun sanoin miehelle et ens viikko ollaankin sit ahkeria tuolla sängyssä (sillon pitäs olla ovis) ja toinen kysyy tyhmänä et MIKS????
no mä siihen et sillon vois vaikka tärpätäkkin, niin eikös tuo mies et se tulee sit kun sen aika on....
Joo se on aivan oikeessa, vauva tulee sillon kun tulee, mut sen äänen sävy oli jotenkin semmonen et "katellaan" :headwall:
Miksi tää mieli tekee tästä hommasta semmosta et sen ottaa tosissaan vaik ite yrittää aatella et tulee kun tulee :headwall: :ashamed:
Mä täällä nyt ovista kyttään, vähän on limaa jo tullut mut ovistesti näyttää edelleen negaa :| voiskohan olla jotain ovista ennakoivaa limaa???
nää edelliset on meillä tullut ihmeen helpolla, ekaa kun päätettiin ruveta yrittää niin päätös tehtiin siinä vaiheessa kiertoo et päätöksen teosta kahden viikon kuluttua testi oli plussa ja tää toinen päätettiin tehdä kun menkat oli just loppu ja seuraavia ei tullutkaan
Ehkä siksi toiveet on ihan liian korkeella vaikka yritän itelleni takoo järkeä, et tää ei välttis tuukkaan yhtä helposti, nyt jos ja kun täti tulee, tiedän tippuvani ja korkeelta, mut niin kauan kun sitä ei tuu niin on toivoa
tärppi onnea kaikille!!!!!
Maaruskalle :hug: