Hakutulokset

1. P

Taidan lähteä synnyttään

Onnea ja voimia.
  2. P

Onko kukaan käynyt Eurodisneyssä?

No kesäkuun alussa, onko silloin hyvä? Ja onko vessoihin pitkiä jonoja, se on minulle kynnyskysymys? Anna-Leena Härkönen niistä jossain pakinassa kirjoitti.
  3. P

Minkä arvoisen lahjan kaason tulisi antaa hääparille?

Olisin tästä samaa mieltä. Ainahan on tietysti vielä jotain viedä, mutta rahallisesti ei kyllä tarvitse enää paljoa panostaa.
  4. P

Näin suomessa....

Niin ja tänään oli lehdessä, että 8-v tytön raiskaamisesta saa ehdollista. Kivaa.
  5. P

Eikö kukaan ole? Oletteko joltain jotain kuulleet?
  6. P

tosta jehova-jutusta tuli mieleen että tietääkö kukaan mikä se vapaakirkko on?

Jotakin tiedän vaikka itse en kuulu. Ihan kristillinen kirkko, hieman vapaampi muodoiltaan kuin luterilainen kirkko, ja kaste on uskovien kaste, eli vauvoja ei kasteta.
  7. P

Voiko avioäiti olla kiinnostava?

Jännää että kiinnostavuus liittyy monen mielestä heti seksiin. Minusta kiinnostava ihminen on sellainen, jolla on kiinnostavia ajatuksia. Monella äidillä on.
  8. P

Kertokaa kokemuksia. Itse olen haaveillut vieväni lapsia sinne, mutta lehdistä olen lukenut, että siellä on kamalia jonoja, jopa vessoihin.
  9. P

Mä lähdenki nyt tästä testaamaan josko meille ois vauva tulossa...

Minun aconin haamuni vetää maitoa tässä sylissä. Toivotaan että sinullakin vuoden päästä.. =) =)
  10. P

En ymmärrä ihmisiä jotka eivät juo alkoholia polta tupakkaa tai käy baareissa

No kivikautinen kertoo. Miehen isä on alkoholisti, ja kunnioituksesta mieheni tunteita kohtaan lopetin alkoholinkäytön kun rupesimme seurustelemaan. Mistään en kyllä ole paitsi jäänyt. Tupakointia joskus 14-v pentuna kokeilin, mutta tyhmältä puuhalta tuntui. Baareissa nuorempana joskus...
  11. P

en ymmärrä ihmisiä jotka hankkivat lapsia vaikka talous ei ole kunnossa

Tähän minäkin uskon. Itselleni oli tärkeää saada opinnot valmikksi ennen lapsia, rahaa en pahemmin ajatellut, vaikka emme me varmaan missään riskiryhmässä olleet. Kun eka lapsi syntyi, miehellä oli jo vakituinen virka. Minustakin pienituloisuus ja asioiden sotkeminen on kaksi eri asiaa...
  12. P

Vai toipuu synnytyksestä(alatie) nopsaan....minusta lähes 4kk on siinä suhteessa vähän enemmän kuin nopsaan!

Voi harmi, ei tosiaan tavallista. Mulla ekan jälkeen tuntui viikko ikävältä, kun repesin pahemmin, viimeisltä olin muutaman tunnin päästä jo pystyssä vieraidenn kanssa, ja kotiin päästyä leikkasin nurmikkoa ja imuroin, mikä ennen synnytystä oli vaikeaa. Nämä on niin kamalan tapauskohtauksia.
  13. P

missä tutustuit mieheesi?

Opiskelijoiden seurakuntaillassa. Yli 15 vuotta sitten.
  14. P

Millä nimellä lapsesi kutsuu sinua?

Äiti, tyttö sanoo joskus mammaksi.

Yhteistyössä