Varovaiset onnittelut Toivottavasti olis nyt Siitä kyse... Mikäs testi sulla oli?Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Ihan kun siellä tosi pieni haamujen haamu olis. Täytyy varmaan ens viikolla ottaa uusiks. Voi olla et toiveissani nään vaan näkyjä.
vastas jo ekan sivun lopussa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rouvliini HUHUUUU????
Määää arvasin!!! onnnnea :flower: jso nyt varovasti uskaltais onnitellaAlkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Ihan kun siellä tosi pieni haamujen haamu olis. Täytyy varmaan ens viikolla ottaa uusiks. Voi olla et toiveissani nään vaan näkyjä.
Toivotaan niin. Aconin testi oli.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Varovaiset onnittelut Toivottavasti olis nyt Siitä kyse... Mikäs testi sulla oli?Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Ihan kun siellä tosi pieni haamujen haamu olis. Täytyy varmaan ens viikolla ottaa uusiks. Voi olla et toiveissani nään vaan näkyjä.
Olis ollu kiva saada sut tuonne odottajiin. Syysmassukoihin. Pitänee se nyt paljastaa, että täällä ollaan myös siunatussa tilassa. Vasta rv5+5 ja ens viikolla selviää, missä kohtaa tämä alkio on kiinni, eli jatkuuko raskaus vaiko eikö.Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Kylläpäs mun testaaminen sai jengin liikkeelle...
Pitää jännittää toisten puolesta,kun ei itsen enää tarvitseAlkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Kylläpäs mun testaaminen sai jengin liikkeelle...
No en taida kehata kun ei se kamera siitä kunnollista kuvaa ota kuitenkaan. Katellaan ens viikolla uusiks.Alkuperäinen kirjoittaja hei:ota testistä kuva ja linkitä. oidaan yhdessä miettiä onko sun silmät valehdellu vaiko ei. =)
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Juu, syysmassukkaa mäki oisin toivonu mut ehkä tässä vielä toivoo on, kun viimestään tänään pitäs menkkojen alkaa jos ei kierto pitene entisestään. Olin vaan niin hätänen et piti testata jo nyt.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Olis ollu kiva saada sut tuonne odottajiin. Syysmassukoihin. Pitänee se nyt paljastaa, että täällä ollaan myös siunatussa tilassa. Vasta rv5+5 ja ens viikolla selviää, missä kohtaa tämä alkio on kiinni, eli jatkuuko raskaus vaiko eikö.Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Kylläpäs mun testaaminen sai jengin liikkeelle...
Toivottavasti näemme siellä vielä! Ja toivon mukaan mullakin tämä alkio on normaalisti kohdussa eikä ulkopuolella. Yks ku takana, ja nyt pelottaa ihan hulluna, että jos tämäkin on ulkoinen...Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Juu, syysmassukkaa mäki oisin toivonu mut ehkä tässä vielä toivoo on, kun viimestään tänään pitäs menkkojen alkaa jos ei kierto pitene entisestään. Olin vaan niin hätänen et piti testata jo nyt.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Olis ollu kiva saada sut tuonne odottajiin. Syysmassukoihin. Pitänee se nyt paljastaa, että täällä ollaan myös siunatussa tilassa. Vasta rv5+5 ja ens viikolla selviää, missä kohtaa tämä alkio on kiinni, eli jatkuuko raskaus vaiko eikö.Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Kylläpäs mun testaaminen sai jengin liikkeelle...
Mut onnee sulle! Jospa odottajissa "nähdään" vielä.
Toivotaan parasta!Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Toivottavasti näemme siellä vielä! Ja toivon mukaan mullakin tämä alkio on normaalisti kohdussa eikä ulkopuolella. Yks ku takana, ja nyt pelottaa ihan hulluna, että jos tämäkin on ulkoinen...Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Juu, syysmassukkaa mäki oisin toivonu mut ehkä tässä vielä toivoo on, kun viimestään tänään pitäs menkkojen alkaa jos ei kierto pitene entisestään. Olin vaan niin hätänen et piti testata jo nyt.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Olis ollu kiva saada sut tuonne odottajiin. Syysmassukoihin. Pitänee se nyt paljastaa, että täällä ollaan myös siunatussa tilassa. Vasta rv5+5 ja ens viikolla selviää, missä kohtaa tämä alkio on kiinni, eli jatkuuko raskaus vaiko eikö.Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Kylläpäs mun testaaminen sai jengin liikkeelle...
Mut onnee sulle! Jospa odottajissa "nähdään" vielä.