Hakutulokset

1. W

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5

HEP! Tuisku-84-: :hug:
  2. W

Iltaa! Pilkkiksen parin päivän mökkiloma kuulostaa erittäin hyvältä! Kelpaisi minullekin! ZiiliZeijalle pikaista paranemista! Nti Kesäheinä: Minä olen myös todella riippuvainen kahvista (tai tavasta). Tuntuu ettei päivä meinaa millään lähteä käyntiin jos ei aamulla ole saanut paria...
  3. W

mamina: Sinne voi laittaa vaikka ton yk1. Ja kiitos. Kyllä taitaa onnittelut olla ennemminkin paikallaan koska näitä menkkoja on odotettu kuin kuuta nousevaa. Sitä tänään pohdinkin, etten kyllä montaa kertaa ole näin innoissani ollut menkkojen alkamisesta, hih! :D Nti Kesäheinä: Kiitos...
  4. W

Jee, kp 40 vaihtui äsken kp 1:ksi! Ajattelin että jos tämä kierto nyt menisi ihan greippimehun voimalla ja vähän ihmetellen ja jos tärppi ei käy niin seuraavaan kiertoon voisin kokeilla niitä ovistestejä. Nimittäin niin kovin kierrot heittelee, että olisi ihan hyväkin vähän testien avulla saada...
  5. W

Kiitos kaikille! Menkkoja odotellaan täällä edelleen. Koko päivä ollut oireita ja ties minkälaista juilintaa, mutta eipä näy ei :/ . En ole muuten ikinä kokeillut noita ovistestejä.. hmm.. pitäisiköhän kokeilla nyt kun vihdoin alkaa uusi kierto. Olen kyllä ihan pihalla kaikista...
  6. W

Vieläkö mahtuu yksi pikkukakkosesta haaveileva mukaan? Odottelen menkkoja, jotta päästäisiin aloittamaan ensimmäistä yrityskiertoa :heart: . Mutta nämä kierrot on nyt mitä sattuu. Nyt jo menossa kp 38 :(. Mutta jotain positiivista sentään, että nyt on hieman havaittavissa menkkamaista juilintaa...

Yhteistyössä