PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5

Vieläkö mahtuu yksi pikkukakkosesta haaveileva mukaan? Odottelen menkkoja, jotta päästäisiin aloittamaan ensimmäistä yrityskiertoa :heart: . Mutta nämä kierrot on nyt mitä sattuu. Nyt jo menossa kp 38 :(. Mutta jotain positiivista sentään, että nyt on hieman havaittavissa menkkamaista juilintaa masussa ja selässä.

Esikoinen (tyttö) on syntynyt 03/07. Meidänhän oli kakkosta tarkoitus ruveta yrittämään vasta vuosien kuluttua, mutta päätettiinkin antaa nyt jo toiselle mahdollisuus tulla. Esikoinen tärppäsi nopeasti, toisella yrityskierrolla. Toivottavasti nytkään ei kauaa menisi. Mutta jotenkin tuntuu ettei nyt käy niin "helposti". Imetän vielä aamuisin, joten sekin varmaan osaltaan vaikuttaa epäsäännöllisiin kiertoihin.

ZiiliZeija, sama täällä, tekisi mieli kaikille kertoa et meille olis uusi vauva tervetullut, mut mies ei tykkää että kerron edes parhaimmille kavereilleni..

Pilkkis, olet varmaan nettikatkoksen aikana sellasta rundia vetänyt siel et ihan lattiaan jälet on jääny :LOL: ;)

Hyvä hyvä iitukka, kiva että treffit onnistui :D

Heidsu, miekin mittailen lämpöjä, mutta tosi huonolla menestyksellä. Ne on välillä alhaalla ja välillä kohollaan, eli miun kohalla niistä ei voi ainakaa päätellä mitään. Mut en siis mittaa sillä aamulämpötekniikalla, vaan ihan vaan pitkin päivää, millo sattuu :D Olit kysellyt noista miun kp:stä jne, nyt on menossa vissiin 14.. kirjottelen tuol alempaa vähän lisää.

Ihanaa Blondie, että olet saanut miehesi takas kotiin, toivottavasti hän paranee pian. Ja kyllä se oviskin sieltä varmasti tulee, ainakin toivotaan :hug:

Niin ja siitä lavuaarista, Lumikuningatar, en uskoisi että joutuisitte itse maksamaan.. kai itse joutuu maksumieheksi vaan siinä tapauksessa jos ite tahallisesti aiheuttaa vahinkoa(?). Eli samaa mieltä oon ku Kesäheinä.

Luminka, meinasin ekan jos oisin ostanut siulta ne testit, mut näyttää siltä ettei niitä täällä tarvita, ovis sen verta selkee näköjään, ettei voi olla huomaamatta :eek:

Ja nyt katse omaan napaan.. :ashamed:
Huuuurjat nippailut ja vihlonnat tänään alavatsalla, ekan vasemmalla puolella puol päivää, sitten oikeella.. JOS tämä ei ole ovis niin ei sitten mikään :D :p
Nyt on ainekset sekoteltu ja pulla(t) ovat hyvin uunissa, joten katsotaan käykö kohoomaan vai ei :LOL: ;) :LOL:
Sen sanon greippimehusta, että limoja ei sen kummemmin tullut ku muissakaan kierroissa, mutta nää oviskivut ovat (joko mehun takia tai täysin muista syistä ) tässä kierrossa ihan toista luokkaa kun aiemmin |O

Hyvää viikonloppua kaikille! =)

*muoks* tervetuloa Wäinöliini, tottakai mahtuu mukaan =)

Iltamia! Helpolla pääsen mahataudin kanssa, jos vaan tällä etovalla olotilalla selviän. Pitää yrittää pitää mielikuvitus aisoissa... :LOL: Nimittäin poikaa kun odotin, niin just iltaisin ällötti. Mutta uskoisin kuitenkin et kyl tää jotain taudinpoikasta on, koska pojunkin masu on ollu löysällä ja oksensikin kerran. Jostain kumman syystä sitä kuitenkin ajattelee, että jos tämä kuitenkin ois SITÄ pahoinvointia... mistä lie johtuu noi aatokset? ;) No toivossahan on hyvä elää. Takokaahan mulle järkeä päähä te muut, etten liiaksi päästä mielikuvitusta valloilleen!!! :p Niin tervetuloa uudet toiveilijat joukkoon! Kiva saada uutta vettä myllyyn välillä. Nyt hyvät yöt kaikille tasapuolisesti. :wave:

Huomenia!

mamina, kyllä tuo ovikselta kuulostaa :D voisitko muuten päivittää mulle kierron pituudeksi vaikka 32 pv, luulen että se olis aika lähellä totuutta? kiitos :)

sipuli81 pyydät nyt varmaankin ihan vääriä tyyppejä takomaan järkeä päähäsi :LOL: ainakin mulla kuume on sekoittanut pään ihan täysin että tulkitsen nykyään ihan kaiken mahdolliseksi raskausoireeksi :D

Niinhän se taitaa olla, et joka oireesta kuvittelee olevansa raskaana... :attn: No tällä palstalla onneksi saa kuvitella oireita, eikä kukaan ole niistä moksiskaan. Onneksi! Eipä näistä oikein voi muille hirveästi rupatella, mutta tänne saa purkaa tuntojaan ihan vapaasti. :LOL: Eiköhän se pikkukakkonen joskus tärppää. =)

no johan on kumma kun ei sivut toimi! Moneskohan kerta oli jo tällä viikolla kun on pitkään poissa toiminnasta!!
Kerkesin hädissäni jo kirjotella kilpailevalle palstalle kun ei täällä homma taas pelittänyt :kieh:

Elikkä sellasta oon pohtinut et minähän päivänä se ovulaatio on/on ollut.. kaikenlaista nipistelyä jne on löytynny..
Kahtena päivänä siis sain plussan ovistestiin, tai oliko tuo toinen sit se 'melkein-plussa', no kuiteski.. ja viimesenä testipäivänä (jolloin sain siis tuon 'toisen' plussan) oli ne kovat oviskivut, muistuttivat ihan menkkakipuja.. Luulin siis oviksen olleen eilen,
MUTTA tänään alkoi vasta tulla sitä kuulua 'kananmunanvalkuaislimaa'.. NI KERTOKAA TYÖ VIISAAMMAT ET MIKÄ PÄIVÄ TODENNÄKÖSIMMIN OIS SE OVIS OLLUT..? VAI VASTA TULOSSA??
Tänään en voinu enää testata kun ei oo enään ainuttakaan tikkuu. Luulisin ite et niiden limojen perusteella ois ollut tänään tuo h-hetki, mut olisko ollut sit ne eiliset kivut jotain "kasvukipuja"?
ONNEKS te ootte olemassa, mitäpä tekisin ilman teitä, ei tälläsistä asioista ees kaikille kehtaa puhuu..tai vähintäänki saisin kaverit tylsyytettyä kokonaan jos jauhaisin aina vaan näit samoi.. :flower: Ainii ja hyvää naistenpäivän iltaa! :flower:

*muoks* tylsyytän varmaan teit ihan yhtälailla :ashamed:

piinailu on kyllä jännä juttu.. ensin ootellaan, että alkais tärppipäivät ja sitte, että alkaako vai eikö ala kuukautiset. Jos alkaa nii sama homma alusta. Yhtä oottelua koko homma, ennen ku alkaa siis se varsinainen oottelu :) Oliko vähä sekavaa.. mutta pointin varmaan kässäsitte

Kiitos kaikille!

Menkkoja odotellaan täällä edelleen. Koko päivä ollut oireita ja ties minkälaista juilintaa, mutta eipä näy ei :/ .

En ole muuten ikinä kokeillut noita ovistestejä.. hmm.. pitäisiköhän kokeilla nyt kun vihdoin alkaa uusi kierto. Olen kyllä ihan pihalla kaikista ovistestilimalämpöjutuista, mutta eiköhän ne ala tästä pikkuhiljaa avautumaan :D .

Ainiin, greippimehu olisi tarkoitus ottaa käyttöön!

Tervetuloa mukaan Wäinöliini!

mamina et sä täällä ketään tylsytä, sitähän varten me ollaan
että täällä voi näitä juttuja jauhaa!
Veikkauksen heitän että sulla on ollut ovis tänään..

Täällä on tämä emäntä ollut tänään taas niin tiukkapinnanen
että.. ottaa vaan kaikki niin hitsisti päähän. En kyllä tiiä miksi,
mutta ottaapahan vaan. Kait se on naisen etuoikeus
olla tämmönen arvaamaton tuittupää, hormoonien viemänä..
tai jotain. Mutta oikein hyvää naistenpäivän iltaa arvon ladyt!
Toivottavasti joku saa hemmottelua!

myöhän tiputaan kohta vallan toiselle sivulle ku niin hiljasta täällä :D
Wäinöliini, en miekään meinannut ekana ottaa mitään poppakonsteja käyttöön, mut sit kuitenkin palstan innoittamana kävin ostaa greippimehua, ja sit kaveri antoi vielä itseltään ylimääräisiks jääneet ovistestit, ni pakkohan ne oli käyttää :p
Minäpä jatkan täällä ihmettelemistä, ovislimaa tulee edelleenkin.. jospa se on sittenki pidemmän kierron vuoro..ihmetyttää vaan ne ovistestien tulokset.

Jee, kp 40 vaihtui äsken kp 1:ksi! Ajattelin että jos tämä kierto nyt menisi ihan greippimehun voimalla ja vähän ihmetellen ja jos tärppi ei käy niin seuraavaan kiertoon voisin kokeilla niitä ovistestejä. Nimittäin niin kovin kierrot heittelee, että olisi ihan hyväkin vähän testien avulla saada hiukan selvyyttä missä mennään.

Tiedossa olisi tänään siivoomista, siivoomista ja vielä kerran siivoomista :x .

Huomenta!

sipuli81 ja mamina, joo on se kyllä onni että on tällainen paikka missä saa aivan vapaasti pulputtaa ovis- ja raskausoire-jutuista, ja muustakin :)

mamina, samoin kuin iitukka, olisin veikannu samaa että sulla olis ovis ollu eilen, kunnes kylläkin juuri äsken kirjoitit että ovisliman tulo jatkuu. Nyt meni ovistohtorilla ihan pasmat sekaisin :D

rimata, niin se tosiaan on, yhtä odottelua tämä vauvatouhu :kieh: :)

Wäinöliini onnea tädistä, jos niin voi sanoa :saint: Joo etköhän säkin ole ihan pian enemmän kuin perillä näistä kaikista ovisjutuista kun täällä pyörit :D Noista ovistikuista sen verran, kaikki ei tietty niistä välitä, mutta ne on mulle tuonu paljon apua, kun halusin ensin kartoittaa että minkälainen kierto on synnytyksen jälkeen, ja sitten seuraavaksi keskenmenon jälkeen (meillä tärppäsi joulukuussa ekalla yrityskierrolla, mutta meni sitten kesken tammikuun alussa).

iitukka, joo on ne hormonit sellaisia... välillä kaikki on kamalan ihanaa ja välillä ihan kamalaa! B)

Wäinöliini tervetuloa joukkoon!

Nyt on sit ovikset ollut ja mennyt... eli nyt sit vaan ootellaan. Ovistesti oli käytössä sekä greippimehu, sekä peuhujen jälkeen oon tuntitolkulla maannu tyyny pepun alla jalat kohti kattoa! Jos nyt ei tärppää ni sit ei koskaan ja vaivun ikuiseen masennukseen!!!!!!!!!!! :(

mamina: Mulla on tossa listassa näköjään kp yhen jälessä, eli tänään on kp7.
Yritin eile jo lähettää viestii mut en sit tiiä missä vika ku ei tahtonu lähtee, oisko se tää iki-ihana mobiililaajakaista ku pelleilee. Maalla ku asutaan ni nopeus ja signaalit ihan jostain :x

Eilen taas miettisin kaikkii käytännönjärjestelyitä sit ku tuun raskaaks ja sitte ku vaua syntyy, vaik onhan niit tullu ajeteltuu jo paljo.
Esim se että miehel ei oo ajokorttii ja mä kuskaan sitä töihin, mut onhan sillä mopo, jos sen siihen mennes sit saa rekisteröityy :LOL:
Ja sit miten järkkään mun hevosten hoidon, kun ovat tossa kotipihassa, mut isäntä nyt ei ihan kädetön oo niitte kanssa ja pikkusiskoki asuu tos 12km päässä ja itseasias yks noist hevosistaki on sen ni :D

mamina: Sinne voi laittaa vaikka ton yk1. Ja kiitos. Kyllä taitaa onnittelut olla ennemminkin paikallaan koska näitä menkkoja on odotettu kuin kuuta nousevaa. Sitä tänään pohdinkin, etten kyllä montaa kertaa ole näin innoissani ollut menkkojen alkamisesta, hih! :D

Nti Kesäheinä: Kiitos! Pahoittelut keskenmenosta. Olisi kyllä hyvä minunkin hieman kartoittaa näitä kiertoja esikoisen jäljiltä.

mama-84: Kiitos sinullekin tervetulotoivotuksista ja kaikille muillekin! Onpa täällä mukavan tuntuista porukkaa. Ja mukavaa päästä höpisemään näistä asioista.

+++tuulia kaikille!!

Tilasin tuossa äsken ihan varulta raskaustestejä ja kattelin samalla omaa tilaushistoriaa nii kyllä oon aikoinaan ko. puljua vankasti ollu pytyssä pitämässä.. :LOL: Tullut tilattua ovistesti poikineen. Nyt aatteelin antaa hetken mennä ilman testejä (katotaan kuin kauan maltan, jos ei ala mitään tapahtuun).

Oon muutenkin yrittänyt olla ajatuksella, että tulee kun on tullakseen.. joopa joo. Tästähän voi siis tehdä taidetta, kuten hyvin tiedätte! Mullaki oli erinäisiä taulukoita ja vihko, missä oli kierto joka piirua myöten merkattu :ashamed: ja kellon mukaan suunnilleen mentiin. Siitä oli kyllä spontaanius kaukana :LOL: Mullahan ois ollu ensimmäinen inseminaatio seuraavan kiertoon, ku tulin sitte raskaaksi munajohtien aukiolo tutkimuksen jälkeen. Oli ihana perua se ja tilata aika varhaisultraan.. että tämmöstä infoo minusta näin sunnuntain kunniaksi.

..nälkä pukkaa päälle, mies lähti hakeen pitsoja nam =)

mama-84 hyvältä kuulostaa, ei oo ainakaan yrityksen puutetta :D Toivotaan, että tärppää! :heart:

Wäinöliini kiitos pahoitteluista :heart:

rimata mulla on kans sellainen tunne, että firma josta oon tilannu ovistestejä, alkaa epäilemään mua varmaan kohta jälleenmyyjäksi kun koko ajan on tilauksia vetämässä siellä :LOL: :ashamed: Oi sulla oli kyllä järjestelmällisyys huipussaan ensimmäistä kuumeillessasi B)

Mites loppukierron kuumeilijat, Lumikuningatar, Annemarsu ja kumppanit? :wave:

...Ei tuu mulle varmaan ovista tässä kierrossa. Ei ainakaan vielä tuu testiin minkäänlaista viivaa.. eli eiköhän tämä kierto ollut sitten tässä. Täytyy ihan oikeasti alkaa miettimään, mikä mussa on vikana kun en näköjään ovuloi läheskään joka kierrossa. Vai onko se ihan normaalia?? :headwall: Taas tein äsken uuden tilauksen testeistä (ovis- ja raskaus) ja toivottavasti pääsen niitä ees joskus vielä käyttämään... ovulaatiota on kiva yrittää metsästää mutta kun sitä ei tule niin alkaa jo masentaa :ashamed:

Hei miten teillä on onnistunut noiden testien säilytys, te jotka asutte omakotitalossa ja postilaatikko ulkona!?? Siis nehän ei vissiin sais jäätyä? Sinä päivänä kun viime viikolla mulle testit tuli, oli pakkasta n. 20 astetta joten onkohan testini nyt sitten viallisia? En tietenkään ollut kotona kuin vasta illalla joten ovat varmasti ehtineet kylmettymään mua odotellessaan raukat.. Onkohan nuo enää sitten luotettavia?? Onneksi peitot kyllä heiluu ahkerasti, pakkasesta huolimatta :LOL:

Tervetuloa vain mukaan Wäinöliini :wave: . Kiva kun tulee uusia kuumeilijoita. Ei pääse porukka kutistuun ihan olemattomaksi kun on osa livahtanut tuonne odotuspuolelle. :) Ja onnittelut tädistä, vaikka harvemmin siitä täällä onnitellaan. :)

Käytiin tänään koko perhe laskemassa mäkeä tossa vieressä olevassa mäessä. Mäkään en ole laskenu pulkalla kymmeneen vuoteen joten oli aika kokemus. Hauskaa meillä oli, vaikka ilma ei ollutkaan parhaimmasta päästä. Lunta sato ja tuuli, mutta ei se menoa hidastanut. :D Laitoin just ruuan uuniin ja tässä odotellessa tulin kattoon et mitä täällä näkyy. Siitä lavuaarista... Ei se onneksi ole pahasti rikki. Vesi pysyy kuitenki lavuaarissa ettei tarvi lattioita kuivata joka kerta kun kädet pesee. Pitää varmaan soittaa vuokranantajalle.

).( On hiljasta, hyvin hyvin hiljasta. Ei ole oireita jos sitä etovaa oloa ei lasketa. Tänään vähän nipisteli tuolla mahassa kun oltiin ulos menossa, mutta se sit loppu. Odottavan aika on pitkä... :/ Kun ei niitä oireita ole niin on aika suuri epäilys että tädin odotteluksi taas menee. Toisaalta mielessä pyörii että jospa sittenkin... :) Viimeksi mulla oli kierto 30pv joten en sit heti ensimmäisenä tiistaina ole testaamassa. Jos oottelis että on ainakin se 30pv täynnä. Mielummin kyllä vähän yli.

Yhdyn maminan puheisiin että onneksi olette olemassa. Me kun ei ole yrityksestä kerrottu kenellekään ja ei näistä asioista kauheesti tulis kahvipöydässä keskusteltua. Ja mies muisti eilen naistenpäivän vasta illalla kun oltiin saunaan menossa. Tuumas vain että tänäänhän on naistenpäivä enkä mä ole edes kukkia sulle käyny ostamassa. No ajatus se tärkein... ;)

Pitää mennä nyt vilkaseen ruokaa ja viemään tää pikkuneiti sänkyyn nukkumaan. Ilmeisesti on jonkinsortin raitisilma myrkytyksen saanu. :)

mitäs nyt.. :eek: yht'äkkiä puhkesi miehen kanssa kauhee riita :eek: :( tilanne meni taas siihen et molemmat huutaa ja pikkunen kattoo ihmeissään vieressä, tulee tosi paha mieli!! :'(
En voi käsittää miks välillä on näin vaikeeta, ja toisinaan menee sit pitkiäkin aikoja että on tosi hyvä olla yhdessä. Itekin oon ihan ymmälläni et mistä kaikki johtuu.. kai siitä kun hänelle ei saisi mistään sanoa mitään.
Hyvä esim tältä päivältä: ukko lojuu kokopäivän sohvalla ja tuijottaa telkkaria. Ei viitsi edes seurata touhuavan neidin perään ettei tekisi pahojaan, ei viitsi vaippojakaan vaihtaa.. Saati sitten korjata mitään omia jälkiään, ruokalautasetkin jätetään lojumaan sohvan selkänojan päälle :eek: Mie oon itse sen verran siisteyttä rakastava, että moinen saa miut hermostumaan/turhautumaan. Miksi se oon vaan mie joka pitää kotia siistinä-- eikä siin viel mitään, mut inhottaa et toinen jättää kaikki levälleen ja odottaa et mie siivoon perässä kulkien ku joku tuhkimo!
Oispa välillä ihanaa kun toinen ymmärtäisi olla lapsen kanssa (viikonloppuna kun on enemmän kotona). Ja vielä kun ymmärtäs sen et ei lapsen kanssa oleminen oo pelkkää leikkiä ja riehumista, vaan myös rajojen asettamista jne..

Anteeks taas tää vuodatus, mutta nyt ei oo paras mahdollinen fiilis, ja kellepä mie näitä muilekaan selittelisin.. :ashamed: :(

Lappitar samaa oon miettinyt.. ja sillonki ku kävelemällä tulin apteekista ja ostin raskaustestin nii niissähän kans lukee se säilytyslämpötila ja pakkasta oli sillon reilusti toista kymmentä (vuosi sitte). Kaippa ne ihan pelittää, jos ei ala pakastimessa niitä säilöön :LOL:

asiasta taas viienteen, en tiiä.. alakaa vaan tuntuu, että oliko se ovulaatio vai ei sillonko luulin.. oisko tuo kierto sitteki pitempi tällä kertaa??? nipistelyä ja ovislimaa ilmassa!

Piti tulla taas kurkkaamaan mitä teille kuuluu! Ootte kyllä niin kovia kirjoittamaan etten perässä pysy enää :whistle: Tuolla odotuspuolella on sit yhdelle päivittäjälle paikka auki, nyt kiireen vilkkaan homma itselle :D :heart: Jaettiin nimittäin marraskuu kahteen osaan et on pienemmät porukat ja kivempi kirjoittaa kun ehkä muistaa kuka kukin on!

Ihan ikävä jo teitä :snotty:

Ovis- ja plussaonnea kaikille d :) b

Yhteistyössä