Huomenta!
Pilkkis, viihtyisit meillä täällä kotona varmasti, asutaan keskellä ei mitään metsän keskellä ja vieressä Inarijärvi
Olen kotoisin Etelä-Suomesta mutta asunut täällä pohjoisessa jo 6vuotta enkä aio takaisin lähteä, juuri tämän luonnon takia! Ja onhan mulla nyt perhe ja kaikki täällä joten kivahan etelässä on käydä mutta pakko aina päästä takaisin kotiin... Suosittelen kaikille, jotka haluavat repäistä itsensä irti siitä pääkaupunkiseudun ruuhkasta.
Halit Tuiskulle!
Mullakin pessimistinen olo tästä kierrosta, oon melko varma että sitä ovulaatiota ei sitten ollut ollenkaan. Viime kierrosta kun plussasin (ja petyin sitten pahasti) oli tosi selvät oireet oviksesta ja nyt ei mitään.. Eilen tosin huimasi paljon ja mahaa kivisti ja heti meikäläinen toivoi, että siellä se matonen yrittää kiinnittyä... Mutta taitaa olla turha toivo, pakko varata aika gynelle, kunhan sellainen tulee tänne meidänkin leveysasteille, täällä käy sellainen kiertävä, vakituista ei ole.
Nyt jatkan aamujuttuja, oon taas vaihteeks tossa typerässä 10-18 työvuorossa.. Ja illalla vielä meen tekemään lapinkasteita ranskalaisille, ei hyvää päivää tätä mun elämää
:headwall: