PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5

Tuiskulle pahoittelut :hug:

mammamamma tervetuloa mukaan joukkoon kuumeilevaan! =)

Joku tuolla kyseli pupuilusta.. meillä sitä harrastetaan minun mielestä
nykyään liian vähän kun ukko ei jaksa :eek: Eli n. 1-2krt viikossa.
Ovisaikana enemmän. Synnytyksen jälkeen mä oon kyllä ollut
halukas ellen jopa himokas. :D :ashamed:
Mutta meillä kyllä -onneks- laatu korvaa määrän.

Tänne ei sen ihmeempää.. odotellaan.
Noh, tekaskaas joku nyt plussa mein iloksi! :heart:

Heidsu, täällä kp 18, ovis oli viime viikonloppuna oletettavimmin, ja nyt ootellaan ens viikkoa josko sitä tätiä ei kuuluskaan kylään =)

*muoks* siis tuosta miun kierrostahan ei voi koskaan tietää, mut nyt kaks perättäistä ollut lyhkäsempiä, joten josko se vakiintuis sinne 25/26 paikkeille.. Ovistestit oli suht punertavia to ja pe, kivut pe, mutta limoja vasta la.. joten ota siitä nyt sit selvää :LOL:

HEP!

Tervetuloo miultakin kaikille vielä tuoreemmille :flower:

Mikä tuskainen koulupäivä takana, mut nyt on työturvallisuuskortti sitte olemassa. Ja tulityökurssi torstain.
Opettaja kuulemma perkuleen vihanen ku en ollu koulus eile, ihmeellistä ku ei voi tajuta et kipeenä ja lapsi kans. Tappaa mut varmaa ku sinne joskus ilmestyn taas...
Tyttö viel kuumeessa ni huominen menee kotosalla, ei viitti tänne mummilaankaan joka päivä tuoda.

Kävin lastentarvikeliikkeessäki hakemassa isosiskolle sideharsoja, kun Ruotsissa ei kuulemma missään ole. Ja samal lähtee aika paljon muutaki tavaraa sinne.
Ja kattelin kaikkee vauvatavaraa siin samal. Ku pääsiski jo itelle ostamaa kaikkee kivaa :D

Ja tarttee alkaa kattelee isompaa autooki, tohon mun pikku fiestaan ei taideta enää mahtuu jos perhe kasvaa.

HEP!

Täällä ei mitään uutta, ovis meni vähän harakoille. Vain kaksi kertaa pöllyteltiin peittoja ja tais nekin osua väärille päiville. Vähän sellanen pessimismi mieliala alkanut nousemaan, senkin takia olen nyt ollut vähän poissa kuvioista. Ostin Cittaristakin ison paketin tarjous Libressejä...kun meinaan et niille varmaan valitettavasti vielä löytyy käyttöä... :ashamed:

No mutta älkää antako tän mun meinigin levitä keskuuteenne! Tsemppiä jännäilijöille! Onneks on toi uusin Harry Potter jonka parissa pessimismit sun muut unohtuu ;)

HEP!

Pahoittelut Tuisku -84- tädin tulosta :hug: Ja onnea uuteen yrityskiertoon :heart:

Torey:ta meinasinkin täällä huiskutella kun ei ole vähään aikaan kuultu kuulumisia sieltäpäin :wave: mutta olitkin ehtinyt juuri kirjoitella :) Toivottavasti peittojen pöllyttelyt eivät osuneet ihan hutiin, ja eläähän ne "kaverit" kuitenkin 5 päivää tai jotain :heart: :)

Täällä on onnistuttu olemaan kokonainen päivä ( :D ) kaksplus-pimennossa, kun ei oltu kotona. Teki oikeastaan jopa ihan hyvää ottaa vähän etäisyyttä tähän hillittömään kuumeiluun, joka vaan yltyy näitä sivuja selatessa ;)

Hep!

Tuisku :hug:

mammamammalle Tervetuloa.

Tossa palailin iltasella reissusta. Oli kyllä ihana reissu. Mä nautin ihan hirveesti luonnosta ja mökkeilystä, jokunen vuosi takaperin asuinkin vanhempieni mökillä yksinäni puol vuotta. Eilen lämmittelin saunan ja istuin löylyjen jälkeen laiturilla pitkään järvelle katsellen, kyllä siinä mieli lepäs sen rauhan keskellä. Toisaalta oli sitten kiva päästä kotiin, tulihan näitä meiän poikia jo näinkin nopeesti kova ikävä.

mammammalle lämmin tervetulotoivotus joukkoomme myös täältä :)

Oi Pilkkis79, voin kuvitella että sulla oli ihana reissu, mulla sielu lepäs jo sun kuvauksen perusteella ihan täällä kotisohvalla lelujen keskellä :D Mahtavaa :heart: Ja kiva tulla sitten poikien luo kotiin, oli varmasti heilläkin ikävä sua :)

Huomenta!

Pilkkis, viihtyisit meillä täällä kotona varmasti, asutaan keskellä ei mitään metsän keskellä ja vieressä Inarijärvi :) Olen kotoisin Etelä-Suomesta mutta asunut täällä pohjoisessa jo 6vuotta enkä aio takaisin lähteä, juuri tämän luonnon takia! Ja onhan mulla nyt perhe ja kaikki täällä joten kivahan etelässä on käydä mutta pakko aina päästä takaisin kotiin... Suosittelen kaikille, jotka haluavat repäistä itsensä irti siitä pääkaupunkiseudun ruuhkasta.

Halit Tuiskulle!

Mullakin pessimistinen olo tästä kierrosta, oon melko varma että sitä ovulaatiota ei sitten ollut ollenkaan. Viime kierrosta kun plussasin (ja petyin sitten pahasti) oli tosi selvät oireet oviksesta ja nyt ei mitään.. Eilen tosin huimasi paljon ja mahaa kivisti ja heti meikäläinen toivoi, että siellä se matonen yrittää kiinnittyä... Mutta taitaa olla turha toivo, pakko varata aika gynelle, kunhan sellainen tulee tänne meidänkin leveysasteille, täällä käy sellainen kiertävä, vakituista ei ole.

Nyt jatkan aamujuttuja, oon taas vaihteeks tossa typerässä 10-18 työvuorossa.. Ja illalla vielä meen tekemään lapinkasteita ranskalaisille, ei hyvää päivää tätä mun elämää :LOL: :headwall:

Lappitar Nyt tehään kuule niin, et mä pakkaan kamani ja tuun sinne teille asumaan! :LOL: Hyvää työpäivää sulle! Mä sain ton lapinkasteen vissiin 15 vuotta sitten ja se on kyllä jääny tosi kivana muistona mieleen.
Mä ajattelin myös, et voitais porukalla perustaa Suomen Negatiivisten Liitto, ku mäkään en oikeen jaksa uskoa tän kierroksen onnistumiseen. Torey vois varmaan kans liittyä.. :D Pessimisti ei pety.. Mä oon todellisuudessa tosi paha optimisti, mut pukeudun aina oviksen jälkeen pessimistin pukuun, ettei mahdollinen pettymys olis niin iso. :saint:

Nti Kesäheinä Mä jo pelästyin et säkin olit alkanu kotitöitä tekemään, mut onneks olitkin pois kotoa ja sen takia vaan kaksplus-pimennossa. Kiva jos sait kotoisissa oloissa hetken lepoa sielulles. :hug: Mulla on koneella taustakuvana mökkimaisema järvelle, voin sitten aina tarpeen tullen katsella sitä ja karata hetkeksi rauhaan.

Wau Lappitar, elämää metsän keskellä Lapissa ja Lapinkasteita ranskalaisille, kuulostaa eksoottiselta =)

Joo Pilkkis79, ei mitään kotitöitä, kerran silloin menin erehtymään ja kokeilin, mutta ei se ollut mun juttu :D

Mun piti kans laittaa tänne tämä tickeri, joka maminallakin oli... kokeillaanpas onnistuuko

Muuten hyvä, mutta toi tickeri tosissaan luulee, että mä pystyn pitämään näppini erossa raskaustestistä vielä 5 päivää :LOL:

myymä
Saako liittyä seuraanne vaikka vielä ei ole varsinaista yritystä? :)
eli haaveilemme toisesta lapsesta mutta tarkoituksemme olisi ryhtyä toimenpiteisiin vasta loppuvuodesta. Olen saanut puoli vuotta sitten työpaikan, jossa minut vakinaistetaan huhtikuun lopulla, joten ihan heti ei kehtaisi ilmoittaa äippälomasta ;)
Olemme myös aloittaneet rakentamisen juuri tässä kuussa, joten olisihan se kivempi, että kun vauva tulee taloon, voisimme jo muuttaa uuteen kotiin!

Olen 22 vuotias (kohta 23) ja mieheni 30v (kohta). Tyttäremme täyttää huhtikuussa 3v :)
Tulin yllätysraskaaksi viime kesänä ja sain keskenmenon syyskuussa (rv 14+). :(

Nyt tilanne se, että kp 34/28 menossa eikä ikinä ole vielä ollut menkat myöhässä. Raskaana en oikein voi olla kun on kumit käytössä ja testi näytti eilen negaa... mutta kai sitä saa salaa vähän toivoakkin...

Myymä :wave:

Yhteistyössä