PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5

Juu poika on ja reilu 2 wee on :) Nyt tosiaan yk2 menossa.. saa nähä miten menee.. just tuossa mietin et teinkö testin eilen liian aikaseen ja kun ei ollut ees se herkkä testi.. ollut aika epäsään.menkat..
viime menkatkin kesti puolet vähemmän kun ennen ja olivat normaalia niukemmat..

Joo Peppipop hereilee ja tulee toteamaan v...van lauseen: kp 2 :kieh: ja kauhea flunsssa :snotty:

no ei voi kun jatkaa vänkäämistä. Nyt meni sitten eka liuska niitä teroja ja menkatkin kyllä tuntuvat olevan normaalit. jos sitte ensi kierrossa saisi aikaan jotakin pientä =)

Tervetuloa mukaan minunkin puolestani Heidsu

vai on täällä kiukkuisia naisia ovisaikaan... Mulla vaan tekee kokoajan mieli, ei kiukuta yhtään :LOL: Ollaankin joka ilta tilannetta hyödynnetty. Nyt on kyllä ihme jos ei tässä kierrossa tärppää :kieh:

peppipop pahoittelut tädistä :hug: ja onnea uuteen yrityskiertoon :heart: hyvä jos terot kuitenki auttoivat normalisoimaan kiertoa!

cristina lucky you :D Täälläkään ei kyllä onneksi ole mun oviksen aikainen lyhyen lyhyt pinna hillinny menoa :LOL: Mutta tosiaan, oviksen jälkeen kaikki on taas ollut auvoisaa ja leppoisaa... että laitan sen ihan tuohon pikkukakkosen-yrityksen-stressaus-oireyhtymän piikkiin :kieh:

Heidsu mikä kp sulla on nyt menossa? Toivottavasti olet vaan testaillut turhan aikaisin :)

Täältä ilmottautuu yksi pikkukakkosen kuumeilija mukaan!
Mieheltä viimein "lupa" saatu ja e-pilerit saivat kyytiä :LOL:

Ennestään minulla yksi lapsi, 4-vuotias tyttö. Miehellä ei ennestään lapsia.

Nyt ois menossa kp4/jotain ja yrityskerta 1.

Kivaa kun tulee uutta porukkaa, tervetuloa Heidsu ja ZiiliZeija!

Peppipopille tätipahoittelut! :hug:
Mitenkäs tein pikkuiset pennut jakselee?

Meillä se on niin että mulla on kyllä kovat halut ovisaikaan ja
joskus muutenkin.. mutta ukkoa saa sitten vikitellä. :eek:
Nytkin housut märkänä iltaa odotan.. :D ja petyn
kun lumisateesta päätellen saan yksin kärvistellä.
Pitäsköhän hommata joku kaalimadon sukulainen varamieheksi.
Vaikka ei semmoselta taida jälkeläisiä saada.. :whistle: :ashamed:
Tai pitäsköhän laittaa ukolle tekstari että kiihkeä kotirouva kaipailee
kahviseuraa, pannu kuumana koko päivän.
Ja siis mistäänhän ei huomaa että mikä ajankohta
kuukaudesta nyt on.. :LOL:

Hot coffee:lle kovasti onnea plussasta!
Ja uusille tervetuloa mukaan porukkaan!

Nyt pieni oma napa vuodatus...
Menkathan tosiaan alkoi täysin poikkeuksellisesti jo kp 26 vaikka on koko tämän yli vuoden mitä on esikon jälkeen tulleet olleet aina vähintään kp 31 yleensä vieläkin enemmän. Ja sitten vuoto kesti oikeastaan vain yhden kunnon päivän ja pari tuhrupäivää ja se oli siinä vaikka normi kesto on se viikko. No sitten luin täältäkin näistä joissa vuotoa tullut ja silti raskaana joten eiköhän sitä mielikuvitus oli kehitellyt vaikka mitä oireita ja tuntemuksia. Ja vaikka kuinka järki sanois että ei voi olla raskaana niin silti vaan jaksaa miettiä että jospa kuitenkin. Joten vaikka lupasin etten testiä tee ennenkuin tulee jotain "oikeita" oireita niin niinpä kuitenkin tänään apteekista testin hain. Ja huomenaamulla sitten teen sen testin kuitenkin vaikka järki yrittäisi mitä sanoa. On se tämä kuumeilijan mielikuvitus aikamoista.
=)

Mutta mukavaa loppuviikkoa kaikille kakkoskuumeilijoille!

Joo jos laitat iitukka tuollaisen tekstiviesti miehelles, voipi olla että sielläpäin jää tiet auraamatta kun mies rientää pistämään kahvipullaa uuniin :LOL:

Huih kuinka ihanaa ja jännää, buffo! =) Mitä oireita sulla on? :) Mielettömästi tsemppiä huomisaamun testailuun, tulehan sit kertomaan meille toivottavasti positiivinen testitulos, sanan varsinaisessa merkityksessä :heart:

Joo buffo tuu sitten heti kertomaan tulokset!
Peukkuja pidän sulle!

Heh, heh, illaksi sovittu ukon kanssa treffit soffalle.. :D
Tommoset tekstarit voi saada ihmeitä aikaan.. kokeilkaapa!
Tulee niin nuoruusvuodet mieleen jolloin läheteltiin kiihkeitä
ja kaipaavia tekstareita puolin ja toisin. :heart:

Lämpimästi tervetuloa uudet tänne meidän kanssa kuumeilemaan. :) :flower: Takaan ja alleviivaan ettei mene montaakaan kiertoa kun kaikki nipistely/nippailut ja mahan kiertämiset on niitä oireita. Joko oviksesta tai sit raskaudesta. :)

HotCoffeelle hurjan paljon onnea ja tarrasukkia pikkuiselle. Saahan sitä tätiä odotella... :LOL:

Mulla vähän aina vaihtelee toi ovisaika. Joskus on halut niin korkealla että ei peittojen välistä mihinkään, mutta sit on niitä että hyvä jos hei kestää sanoa.

).( On jotenkin kumman etova olo suurimman osan ajasta. Muita oireita ei ole, tai en ole ainakaan huomannut.

Nyt en tän enempää kerkeä kirjotteleen kun pitää alkaa valmistautuun yövuoroon. Taas kerran. :)

Jepsis.

Iitukka Pennut voivat oikein hyvin ja paksusti. Muutama vielä vailla kotia mutta ihan hyvin silläkin puolen asiat. Kovasti alkavat saada aikaan siivoa ja meteliä. Ja tyttö on ihan liekeissä. Yllättävän hyvin uskoo kun sanoo että pentuihin ei kosketa tai niitä nostella. Mä en tykkää yhtään että kissan tai koiran pennut ovat talon lapsien viihdykettä niin kauan kun eivät pääse vielä itse karkuun. Tätä eläinten onnea olen katsellut tuossa naapurissa viimeiset 10 vuotta. Tämmöistä tää on kun eletään maalla :kieh:

Joo jos noi terot olisivat nyt saanneet koneet ajoituksen kohdalleen ja lakkaisi yskähtelemästä.

Hot coffeelle kamalasti onnea ja tarrasukkia matkaa.

Tervetuloa uusille tulokkaille =) :flower: :flower:

On muuten noloo käydä täältä tarkastamassa että mikäköhän kiertopäivä on menossa :whistle:

Kiitos kaikille onnitteluista!

Teidän kanssa on kyllä ollut niin mukava rupatella, että melkein harmittaa siirtyä tuonne odotuspuolelle :D

Joku oireista kyseli, niin maanantaina treenasin ihan normaaliin tapaan cross-trainerilla ja mulle tuli älyttömän huono olo :eek: , enkä siis treenannut mitenkään verenmaku suussa edes. Tiistaina töissä päässä pyöri ja huippas ja sitten vielä se kuuluisa nännikipukin palasi, joten intouduin sitten tiistaina sen testin tekemään. Olin ihan varma, että nega se on, vaikka jotain "mukamas-oireita" olikin :)

Ja edellisen kerran testasin puhtaan negan 16.2., joten kai se hedelmöittyminen on tapahtunut vasta sen jälkeen tai likimain niillä päivillä :heart:

Kaikille hirveesti tsemppiä näihin vauvapuuhiin, täältä lähtee iso plussatornado ja vie teiltä kaikilta jalat alta! +++++++++++++++++ :whistle:

Tervetuloa ZiiliZeija ja Heidsu, kiva saada mukaan uusia kun muutama on taas menetetty tonne odotuspuolelle :D
Heidsu, haluatko täydentää näitä tietoja: poika,kp?/?*yk2 ?

Peppipopille hali ja pahoittelut tädistä :hug: !

Ja Buffo, testaahan, jospa näyttäisi plussaa, tai siis tottakai se on plussa!! :D En malta kyllä olla tulematta huomenna heti aamulla kattomaan mitä uutisia tuot meille :D

).( mie taisin kanssa saada tänään ovistestiin plussan, puolet viivasta oli yhtä tummaa kun kontrolliviiva ja puolet hiukan haaleampaa (vai onks se sit ees plussa?).. Eilen on pupuiltu, mutta kaipa se on huomenna vielä varmistettava. Yksi testi on vielä jäljellä, ja tänään jotain ovistuntemuksia on ollut, joten huomisen testin pitäs sit olla vissii haaleempi taas?? Neuvokaa viisaammat :)

Yhteistyössä