PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5

HotCoffee hurjan suuren varovaiset onnittelut haamusta!!! Jatkotestaukseen onnentuulia!

mamina siisti toi seinää pitkin kiikkuva täti. Eiks se oo noita mesehymiöitä? Miten niitä saa tänne laitettua?Mulla kun ei oo kun nuo perushymiöt mitä tuossa laatikon yläpuolella näkyy.

:hug: Kaikille tädin kanssa kaveeraville. Jos jotain positiivista tädistä haetaan niin onneksi se ei sentään ole kylässä kun viikon. :)

).( Ei taaskaan oireita ei niin puoleen eikä toiseen. Löysin sille ainaiselle nälällekin ihan järkeenkäyvän selityksen. Ilmeisesti mä sit syön vähemmän kun kulutan ja siks nälättää. Meinaa vaan välillä mennä sinne napostelun puolelle ja se ei taas ole painon kannalta se kaikkein paras vaihtoehto. :ashamed: Viime viikolla jo ajattelin että on myöhänen ovis kun oli limaa liikenteessä, mutta oli näköjään vain tilapäistä. Viilattu ja höylätty on kyllä tässä kierrossa ihan kiitettävästi joten mielenkiinnolla jään odottelemaan kierron loppua.

Niin joo, tää oli ihan pakko kertoa. Tänä aamuna tyttö sit sai mut niin hyvälle tuulelle heti aamusta että oli mukava mennä töihin. Herättiin suurinpiirtein samaan aikaan, mutta mä aina tarvin aamusta aikaa loikoilla ennenku nousen ylös. Tyttö jäi kans siihe viereen makoileen. Sit mua alko aivastuttaan ja siinä pärskiessä tyttö sano mulle että äiti ei taa aivattaa(äiti ei saa aivastaa). Sit se otti kaulasta kiinni ja sano että lakatan tinua(rakastan sinua). Melkein tuli tippa linssiin, ei ole nimittäin aikasemmin näin sanonu. Töissä on sit tullu oltua hymy korvissa. Oli se sen verran söpöä. :D

Juu mut nyt nukkumaan. Jaksaa huomenna taas töihin. Öitä!

Iitukka! Uskon että ottaa päähän, meillä vähän samaa, kun mies on ihan lopen uupunut puolen kymmenen aikaan.. Ja tyttö kun saadaan joskus vasta ysin jälkeen nukkumaan, ni ei siinä paljoa aikaa jää. Varsinkin näinä 'kuumina' päivinä kaikki näyttää menevän pieleen. --Noh, minkäs teet. :(
Ja tuosta greippi-gallupista, olen kertonu miks sitä litkin.. muutaman päivän naureskeli vaan miule, mokoma ukon retale :LOL:

ISO hali HotCoffee! Onnittelen vielä varovaisesti!! :flower: :flower: :D

NtiKesäheinä, voin kuvitella siun ilmeen kun huomasit et joku meni koskemaan taikajuomaasi :LOL: :LOL:

Voi miten söpösti sanottu pikkuiselta, Lumikuningatar, en epäile hetkeäkään etteikö olisi meinannut tulla tippa linssiin, miula ois ainanki tullut =)
Niin ja noista hymiöistä.. Miekin mietin vielä eilen et mistä ihmeestä saan ne, mutta sitten lainasin ntiKesäheinän viestiä ottaakseni selvää mitä sen hymiön kohdalla lukee :D :whistle: Siinä oli joku nettiosote, mistä niitä pystyi selaamaan, ja hymiötä klikkaamalla; hiukan alas/keskellä olevaan laatikkoon tulee sen hymiön 'linkki' minkä voi kopioida tähän tekstiin sellaisenaan: www.cosgan.de/smilies.
Että sellasta salapoliisin työtä jouduin harrastaan :LOL: :LOL:

Hotcoffeelle hurjan suuret PLUSSAONNITTELUT! :flower:

Muille onnea oviksen kanssa!

Mies edelleen sairaalassa. Tulehdusarvojen laskua odotellaan.
Ns. menkat kesti 3 pv. Nyt alavatsakivut taas palanneet, välillä ripeämpi kävelykin sattuu sinne munasarjojen seutuville. Koneenrämä rykii muttei käy. Mutta eipä sitä oo sen enempää ehtiny ajatellakkaan nyt.

Joko HotCofee olet saanut lisää testejä käsiin? =) Tuus kertoo pian tänne, odotellaan vahvistus-vastausta! :heart:

Blondie: kurja juttu että ennätti puhjeta umpilisäke miehelläsi! Itseltäni se leikattiin 11-vuotiaana. Onneks ei ennättänyt noin pahaksi mennä vaikka olipa siinä kestämistä silti.

Aurinkoista päivää!

Toivottavasti siellä Lumikuningatar alkaa pian ilmestymään niitä raskausoireita :heart: Ja voi miten liikkis sun tyttö, voin kuvitella että eilispäivä mentiin siellä hymy suussa :)

Loistavaa salapoliisintyötä, mamina, noiden hymiöiden suhteen, juuri niin minäkin tein! B) Tai siis klikkasin jonkun viestistä joskus hymiön kohdalla "properties" ja lähde paljastui.

Voi harmi, Blondie, että sun mies on vielä sairaalassa. Toivottavasti ne tulehdusarvot laskee pian ja mies kotiutuu. :heart:

Joo HotCoffeeta ja aamun testituloksia mäkin täällä vahtaan
:D Siis mitä, onko sulla parempaa tekemistä kuin jakaa uutiset kaksplus-kamujen kanssa? :LOL:

).( Vauvatehtailut on ohi täällä tässä kierrossa, nyt jäädään odottamaan vaan, että mitä parin viikon päästä tapahtuu. :snotty: Onko muut muuten huomanneet ilmassa kireyttä ennen ovista? Mä huomasin nyt jälkeenpäin että ovista odotellessa olin jotenkin huonommalla päällä kuin yleensä, kun pelkäsin että sitä ei tapahdu ja että kierto olis keskenmenon jälkeen ihan vinksin vonksin. Nyt ovistestiplussan jälkeen rouva on ollut kuin itse Naantalin aurinko

Katselin juuri tuota meidän listaa, tällä viikolla jännäilevät virallisesti ainakin tuisku -84 ja peppipop, mites teillä sujuu? :)

Mitä, mitä.. HotCoffee! Upeeta, mahtavaa!
Joko varmistus-testi tehty?? :attn:

ON: Siis aivan järkyn mahtavat megalimat havaittu! Hyvä ettei lahkeesta
jo valuneet.. :kieh: :eek: :x
Ja resepti näihin: greippimehua, greippiä hedelmänä, miehen kans
vehtausta ja jatkuva himo päällä ja ovis käsillä niin johan alkaa
tavaraa tulla! :D
Voi hitsi mitä sitä täällä kirjotteleekaan.. :LOL:
Ja kaikesta päätellen tänään ehditään laittamaan soturit väijyksiin. :whistle:

Iitukka, miula kanssa kauheesti valkovuotoa, muttei vielä ainakaan kunnon limoja.. ja tikkukin näyttää vielä negaa (haalee viiva kylläkin, mut eikös se luetella negaks), joten..ootellaan. ukkokin on kipeenä, ni sen puoleen ihan hyvä jos tulis ovis vasta myöhemmin.. =)

Nyt on taas vauvatalo kateltu faktalta ja tihrusteltu, on se syntymä vaan niin ihanaa :saint:

*muoks* ainiin ja Nti Kesäheinä, kireyttä kyllä täälläkin ilmassa, mistä lie sitten johtuukin.

Heippa!

Heti aamusta ennen sianpieremää testasin, mutta en tänne ehtinyt kertomaan kun piti piru vie töihin mennä. Mutta siis: PLUSSA se oli :heart:

Vähän tässä nyt on äimänä, että mitä ihmettä ja toisaalta taas vähän epäilyttää, että voiko olla normaaliraskaus kyseessä :/ . Mutta sitten taas ilo ottaa vallan ja mitäpä sitä turhia etukäteen murehtimaan. Voi neuvolantäti olla vähän ihmeissään, kun menkkojen mukaan mulla olis menossa rv13+. Jos siis normikierron mukaan lasketaan...

Hirveesti plussatuulia kaikille, eikä tosiaan kannata lopettaa sitä pupuilua, vaikka otolliset päivät oliskin ohi :whistle:

Jumantsuikkeli... mies tulee tänään kotiin taas töistä ja oviskin lähenee mukavast, kerranki ovat ainakin satavarmasti paikan päällä samaan aikaan... kjeh kjeh!!!! Nyt tai ei koskaan, on sellanen fiilis päällä! B)

HotCoffee: isot onnittelut!!! :flower:

Siis ihan mieletöntä, ihan super mega isot ONNITTELUT HotCoffee!!!!
Todella ihanaa :heart: Hih, joo ajattele, menkoista laskettuna jo rv 13 :D Tulethan kertoilemaan meille kuitenkin kuulumisia ja kertomaan kans, että millä viikoilla siellä oikein mennään =)

iitukka vaikuttaa bonganneen oviksen sitten ihan korkojen kera :D
Tsemppiä kaikille ovistelijoille ja tietysti ihan kaikille muillekin :)

Ihan uskomaton juttu Hot coffee! Olen ihan hirmu onnellinen sun puolestas! :flower: :flower:
Tulepa sitten kertomaan tännekin kun olet neuvolassa käynyt ja selviää että mitkä ne viikot sit ihan oikeasti on.

Kauheeta kun ei ehdi käymään täällä nykyään juuri ollenkaan kun toi töissä käynti häiritsee
:p Käyn kyllä aina lukemassa jutut. Täällä oletettavasti ovis eilen tai tänään, en tiiä. Harrastettu ollaan sitä itteensä vasta pari kertaa tänä otollisena aikana. Joku kyseli onko pinna kireämmällä ovisaikaan ja mä voin kyllä sanoo et on. Vaikuttaa tohon peittojen heilutteluunkin, jää vähemmälle kun on pahaa tuulta liikkeellä... :ashamed: No mutta, eteenpäin sano mummo jne. Työkaveri kertoi tänään töissä että heille syntyy kolmas lapsi. Ja taas se tuttu tunneskaala täällä päällä. Mut ihanaahan se on, onnellinen olen heidän puolestaan.

Nyt on niin puhki et pitää mennä suihkun kautta nukkuun. Ehkä vähän Greyn anatomiaa siinä ennen. Öitä!

Ihana muuten kuulla, etten oo ainoa jolla on ehkä vähän pinna kireällä ennen ovista. :hug: Ehkä sitä jotenkin siihen ovisaikaan latautuu niin paljon toiveita ja yritystä, vaikka yrittäis ottaa kuinka rennosti... Ei oo naisen elämä helppoa näiden hormonien kanssa

ONNEA HotCoffee ja tarrasukkia matkaan!!! Ihanaa on että lapsia kuitenkin syntyy tähän maailmaan, mitä me tehtäiskään ilman niitä :LOL: Osaan ainakin vielä olla onnellinen muiden puolesta vaikka kyllä vähän kateellisena seuraan vierestä kun kaverini odottaa :ashamed: No, kyllä meidänkin aika vielä tulee, toivottavasti pian!!

Puhallapa HotCoffee tänne sitä plussatuulta!! Ovista ei näy eikä kuulu ja kuivaa on kuin saharassa, mitähän se greippimehu on tehnyt mulle :headwall:

Eiköhän se ovis kohta paukahda päälle, Lappitar :hug: Juu kyllä meidän kaikkien aika tulee vielä pian, uskon näin :)

Jos Luminka täällä pyörit, niin olis kysymys sulle, eli miten pian sulla alkoikaan ekat raskausoireet? =)

Siis aivan mahtavaa HotCoffee! Onnea oikein paljon ja
tarrasukkia matkaan! :hug: Niin se sulla sitten hyrähti kone käyntiin
ihan tietämättäs! :D Mistä muuten aloit epäillä että nyt olis tärppi
käynyt, mitä oireita sulla oli?

).( Mullakin on pinna tiukalla ovisaikaan.. Onneks kumminkin se ei ole
häirinnyt niitä hommia. Eilen siis lähetetty iskujoukot matkaan
ja toiveissa olis että vielä varmistukset tänään tai huomenna.
Jos saan ukkelin kiinni. Tarkottaen että jos ei ole töissä.

NtiKesäheinä: no kyllähän minä täällä pyörin...
Piti ihan käydä kattomassa vol.4:sta, jotain 5 päivää ovulaatiosta alkoi pyörrytys, valkkarintulo, ja painon tunne alamahassa. Näitä jatkui pitkälle, sit tuli vielä rintojen arkuus ja kuuma/kylmäkohtaukset.
Kunnes jossain kp26 tienoilla tuli hirveet menkkakivut! Parina päivänä sitä oli, sit loppui kuin seinään ja jäljelle jäi muut.. Sit plussan jälkeen oireet lieveni vähäks aikaa ja ei esim. pyörrytä kovin usein. Tällaisia! =)

Kiitos kattavasta vastauksesta Luminka =) Eli parin päivän kuluttua voin alkaa taas kehittelemään itselleni raskausoireita... :D Ei vaan, ehkä pitäisi tässä kierrossa vähän treenata itsesuojeluvaistoa ja yrittää "unohtaa" koko juttu pariks viikoks... Mutta se on helpommin sanottu kuin tehty kun täälläkin tulee pyörittyä koko ajan :LOL:

Hyvä kuulla iitukka että meitä on enemmänkin keillä vähän "kirraa" ovisaikana :kieh: Mies-parat... :D

Yhteistyössä