PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5

Meidän postinjakaja on nainen.. eipä paljon auta raskaaksi tulemisessa :kieh:

Greipisti löytyy täältäkin! Juon sitä lasin-pari päivässä ja näin
clomien aikana päivällä, muuten aamuisin. Hyvin tömäyttää koneen käyntiin
aamulla kun mä en juo kahvia.

Tänään tuli ekan kerran sellanen olo että olis voinu röökin vetästä..
Otti niin hatusta taas kaikki.
Onneks se ajatus häipy pian päästä. Mä oon lopettanu polttamisen
muutama vuos sitten kymmenen vuoden savuttamisen jälkeen.
Ja olen siitä hirmuisen ylpeä!
Polttaako täällä kukaan? Tai mies?
Meillä ukko kyllä käryttelee liiankin kanssa. :$

Niimpä, niin Lappitar ne miehet..
Voi kun meilläkin olis nuin aktiivinen mies.. Meillä ei oo ollu mitään
toimintaa sitten viime ovisajan. :eek: Se kun ehtii sammua ennen
kun mä oon saanu likan nukkumaan. Jos nyt yleensä on edes kotona.

Mamina laitahan mut takas listalle! Nyt vissiin kp 8 ja toiveiluakin jo yli kaks vuotta... :attn: Lopputarkastus käyty ja ei tarvi selipaatis olla, eli lapsi saa tulla jos on tullakseen! =) edellinen lapsi poika -05

Pilkkis: no ei hirveesti viel oireita ole ollut, vähän kuvottavaa oloa iltaisin. Muuten jopa unohtuu välillä, usko tai elä! Kaverin sisko kysyi et enkö minä voi lähtee sen (siis mun kaverin) kanssa baariin. Sanoi et ei se voi kun ukko on v.lopun töissä. Minä hölmö oisin nopeesti ajateltuna muute lähteny jos ukko ois kotona. Hirveetä kun ei muista :ashamed: Niinkin voi tapahtua kun ei oireita vielä ole... Ja kun ei uskalla vielä uskoa koko raskauteen :/
Mut eiköhän tää tästä!

iitukka heti on pakko kysyä kun ite mietin tota et voiko clomien kans käyttää greippimehua ni sä käytät niinkö? Onko niissä mitään yhteisvaikutuksia,kun greippihän joskus vahvistaa lääkkeen tehoa. Meillä voi olla että clomit alotan kans ja olis kiva tietää miten ne yhessä käyttäytyy.

Tääl ei kummempaa,mulla meneillään nyt kp30 (listassa väärä päivä miulla :) ) ja pientä vaaleanpunasta vuotoa esiintyy.Täti tekee tuloaan.

Iitukka, meillä mies polttaa, toisinaan enemmän ja toisinaan vähemmän. Itsekin kerkesin polttaa ennen prinsessan syntymää vissiin jo 6vuotta (huiii!) ja nyt muutamien baari-iltojen jälkeen olen repsahdellut kotonakin. Olen kyl päättänyt jo, että lopetan taas ihan kokonaan, mut 1-2 päivässä ei oo kyl kauheen paha.. :ashamed:

iitukka: me lopetettiin savuttelu miehen kanssa molemmat uutena vuotena, siihen saakka mies poltti melko paljon, minä lähinnä töissä.. Lopetin jo kertaalleen ennen kuin aloin oottaa esikkoa ja repsahdin sitten uudestaan kun poitsu oli 3kk vanha.. Tyhmää, tiedän! Nyt oon päättäny että se homma on historiaa lopullisesti, korkeintaan baarissa jos sielläkään kun ei onneksi saa enää polttaa sisätiloissa..

Kuluisivat jo nopeasti nämä alkukierron päivät!! :headwall:

Moi pikaisesti kaikille,

saatan näkyä vähän harvemmin, meni suunnitelmat ihan uusiksi kun mies eilen vietiin sairaalaan ja leikattiin samantien; puhjennut umpilisäke. Lisäksi poitsu tulossa taas flunssaan. Pitää perua lomamatkat ja järjestellä asioita, töissäkin pitäis keretä käydä ja potilaat hoitaa.
Ja vauvajutut on nyt paussilla kunnes saadaan äijä takasin kuntoon.

Näkyillään taas joskus!

Mä pidän peukkuja teille!

:hug: Jaksamista koko Blondien perheelle ja toivotaan että miehesi paranee nopeasti! :flower:
Aina ei kaikki tosiaan mene niinkuin on suunnitellut :( tulee kaikenlaisia yllättäviä käänteitä. Kyllä se on 'se' suurempi voima mikä meitä ohjailee ;)

Vointeja vielä Blondie, vielä se iloksi kääntyy taas!

Terve!

Heti alkuun Blondielle voimia! Toivottavasti miehesi toipuu pian :heart:

En ole oikein kerennyt tänne koneelle pariin päivään, kaikenlaista on sattunut täälläkin. Enimmäkseen huonoja uutisia mutta yksi ihan hyväkin. Alotetaan huonoista :/
Olin eilen mukana kolarissa, ajoin mutta en onneksi ollut kolarin aiheuttaja. Mitään henkilövahinkoja ei sattunut onneksi, mutta kyllä tuollainen pelästyttää ja pysäyttää aikalailla. Onneksi ei ollut tuo likka kyydissä. Ikävää tässä vielä oli se että kolarin aiheuttaja (nuori pojankloppi...) yritti alkuun syyttää minua kolarista siitäkin huolimatta että paikalle kutsuttu poliisi oli asiassa minun kannallani. Meinasi jo mennä poliisitutkintaan koko asia kun kaveri ei myöntänyt syyllisyyttään, kunnes pojan äiti soitti minulle illalla ja asia selvitettiin. (äiti hoitaa...)Auton kylki meni ihan uusiksi, tulee ainakin kahden viikon remppa joksi ajaksi toivon mukaan saamme vakuutuksen kautta vuokra-auton, muuten menee tämä liikkuminen aika vaikeaksi kun ei nuo bussitkaan täällä meillä päin kauheen hyvin kulje. Paha olo tuli tuosta kaikesta, varsinkin kun joutui sen pojan kanssa asiasta oikeen tappelemaan. Onneksi oli fiksu äiti hänellä ja nyt vaikuttaisi siltä ettei meille tästä kuluja tule. En ole koskaan ennen ollut kolarissa ja aika hurja kokemus oli, vaikka vauhtiakaan ei paljon ollut. Ihan tärisytti jälkeenpäin.

No sitten, olin vielä eilen siellä gynekologillakin. Ei mitään kauheaa, mutta jotain kuitenkin. Emättimestä löytyi pieni rauhaslaajentuma (tukkeutunut rauhanen), joka puhkaistiin (oli aikas villi kokemus, voitte uskoa :eek: ) Sellaisia kuulemma saattaa helposti tulla varsinkin jos synnytyksessä on tullut repeämiä. Sinänsä vaaraton,mutta voi uusia ja jos kasvaa isoksikin niin voi aiheuttaa ilkeitä tuntemuksia. Kuulemma toisinaan joudutaan poistamaan kirurgisestikin. Lääkärin mukaan lisääntynyt valkovuoto ja vihlaisut emättimessä johtuivat siitä. Alavatsakipuilun uskoi johtuneen enemmänkin imetyksen lopettamisesta. Ja nyt seuraa se hyvä uutinen ;) Koneet on jälleen käynnissä, eli toiminta aktiivista ja munarakkulat valmiina taistoon :LOL: Ei siis pitäisi enää olla ainakaan näkyvää estettä uudelle vaaville.

Että tämmöisiä täällä. Pahoittelen tätä omaa napaa :ashamed:

Kaunista päivää kaikille ja tsemppiä piinaviikkoilijoille d =) b

Huomenia!!

Mä oon muistaakseni liittynyt tähän kuumeilevaan joukkoon Vol. 3:en aikoihin, ehkä siellä loppupuolella? Nopeasti nämä pinot täyttyvät jutuista. :)

Pilkkis79 mä juon sitä greippimehua helposti muutaman lasillisen päivässä. Pitäis ehkä rajoittaa vähän vaikka max pariin lasiin, musta tuntuu nimittäin että tämän "kuurin" ;) aloitettuani mulla on jotenkin kädet paljon kuivemmat. Kohta tietysti lehahtaa joku kiva allergia päälle :eek:

:LOL: Mun mielestä kans Luminka voi hyvin laittaa nää päivityshommat CV:hen ja meidät tietysti suosittelijoiksi, sen verran täällä pakertanut kuumeilijoiden parissa :D

Sauhuttelusta täällä on ollut puhetta, Nti Kesäheinä on täysin savuton, samoin mies.

Jee, hienoa sipuli81, sä oot sitten bäk in bisnes B)

Blondielle tsemppiä sinne kovasti :hug: Toivottavasti sun mies (tai siis molemmat miehet) paranee pian :heart:

Ja huh mitä Toreylle on tapahtunut, onneksi selvisit säikähdyksellä!! :heart: (tai no joo, säikähdyksellä sekä tappelulla :/ ) Onneksi tosiaan sillä pojan klopilla oli fiksu äiti ja asiat selvis, mutta tosi ikävää tuollainen tietysti on. :hug: Kyllä tuollaiset kokemukset aina pysähdyttää. :| Olipa hyvä että tulit käyneeksi siellä gynellä, selvis sitten syyt niihin oireisiin, ja vielä tarpeeksi ajoissa ettei tarvinnut mennä kirurgin veitsen alle. Ja ihana varmasti kuulla että koneisto on siellä täysissä toimintavalmiuksissa =)

).( Täällä kp 15, iltapäivällä taas o-testaillaan. Päivällä vähän shoppailua tiedossa ja sittenhän sitä pääsee jo viikonlopun viettoon koko perheen voimin kun mieskin tulee kotiin, kivaa! :)

Blondielle voimia! :hug:

Tervetuloa takaisin, Sipuli81!

Voin kuvitella, Torey, mimmoset fiilikset oli kolarin jälkeen! Tommonen peläyttää kyllä ihan tosissaan, vaikkei mitään vakavampaa käviskään. Jotenkin sitä aina uskoo olevansa niin turvassa siellä omassa autossaan, mut eipä se niin aina meekään..

Nti Kesäheinä Mullakin on kädet olleet nyt tosi kuivat! Tosta mehustako se johtuukin?? Meneekö se kaikki kosteus käsistä niihin megalimoihin?? :D Mä oon nyt juonu ehkä pari desiä päivässä.

Mulla on tänään semmonen olo, et kaikki turhauttaa. Oon edelleen tosi väsyny, enkä oikeen jaksais mitään, mut toisaalta meinaa seinät kaatua päälle ja haluis lähteä johonkin. Ihan kiva aurinkoinen sääkin olis, mut ei mua nyt vaan saa ulos millään.. Tylsä lähteä yksin vaunuttelemaan. Kai tässä vähän kaipaa omaa aikaa, ku on muutama viikko vierähtänyt ihan symbioosissa pojan kanssa. Onneks sunnuntaina on "pakko" lähteä vähän harrastamaan, piristää varmaan kummasti.

Huh, mitä täällä onkaan tapahtunut!

Blondielle voimia sairaitten kanssa! Tämmöstä tää elämä
välillä on. :hug:

Toreylla ollut kamala kokemus, varmasti järkyttää ja voi tehä sitä
pitkän aikaa. Mutta onneksi ei kumminkaan sattunut ihmisiin.
Ja onneksi myös kävit gynellä ja sekin asia siis kunnossa!

tere tulemas takaisin sipuli! :wave:

Fensca siis mä oon juonu clomien aikana greippimehua mutta
en samanaikasesti. Käsittääkseni siinä on enempi vaara se ettei
lääkeaine imeydy kunnolla. Ja mulla on clomit toiminut, ovis tapahtuu.
Eli kun clomeja otan aamulla ja illalla niin mehua sitten päivällä.
Ja kohtuus tässäkin, ei mehua litratolkulla! :p

kesäheinälle onnea ovisbongailuun! Nythän se sattuis sopivasti
kun mieheskin kotiutuu..

pilkkis mulla on tuota samaa vaivaa - ei huvittais eikä jaksais
tehä mitään! Ja meillä täällä korvessa ei ole ketään kaveriksi mihinkään.
Tytyn kanssa vaan kahestaan palloillaan. Sitä joskus kaipais jotain
seuraa.. jos mies edes joskus olis kotona.. Mutta onneks te ja tää pino
ootte olemassa! On edes nettikevereita!

Iitukka :hug: Mulla kans kaverit aika kaukana, ku en ole täältä päin kotoisin. Jotain tuttuja on kyllä löytynyt lähempääkin, mut enpä oo saanu aikaseks lähteä niitäkään moikkaamaan, ku ei ole autoa päivisin käytössä. Ja kuten Torey totesi, täällä nuo bussit ei kulje kovin jouhevasti.
Kyllä sitä itekin on iloinen, että on tämä paikka ja ihmiset olemassa. Toki tulee käytettyä paljon meseäkin. Mitähän sitä tekis ilman nettiä..!?

Löysinpäs, kun harrastin vähän salapoliisin työtä :D

Kiva mamina, että otit päivittäjän pestin vastaan :) ja Luminkalle tervemenoa odotuspuolelle, ehkäpä täältä joskus perästä tullaan!

Mä taisin tulla vol.3 pinon loppupuolella mukaan kööriin, oisko ollut viime marraskuuta jollen ihan väärin muista.

Paljon on taas ikäviä asioita muutamille tapahtunut... :hug: kaikille!

Ja wellcome back sipuli! Eihän täältä kauaa pysty poissa olemaan...

Meneepä rattoisasti nämä päivät, kun ei tarvitse miettiä raskautumista. Saa nähdä, mitä se lääkäri ens viikolla tästä meikäläisen kropasta ja värkistä sanoo. Ties vaikka olis kaikki ihan viturallaan :/ . Vähän jänskättää! Kunhan ei se täti just lääkäripäivänä remontois tuota alakertaa...

Joo, mutta nyt täytyy lähteä sumpin keittoon :wave:

Heipat kaikille!

sipuli tervetuloa vain uudestaan mukaan. HotCoffee eikös sitä sanota että etsivä löytää... En vain tiiä että mitä. Tässä tapauksessa löysit listan :)

Oli jotain gallupin tynkää tupakoinnista. Täytyy kyllä myöntää että on tullut sitäkin pahetta harrastettua, välillä lopetettu harrastamasta ja sit taas repsahdettu. Nyt on oltu jo kohta neljä vuotta polttamatta. Hyvä minä :) Lopetin kun tyttö ilmoitti tulostaan. Myönnetään että kerran synnytyksen jälkeen kokeilin ja huomasin että tää juttu ei ole mulle. Mies ei myöskään polta. Alkoholia käytetään kyllä, mutta hyvin harvoin ja hyvin kohtuudella(ehkä 2-4 kertaa vuodessa). Saunasiideriä ei sit lasketa. Jooko? ;)

Mä oon muistaakseni tullu siihen vol.3 mukaan. Se oli jotain viime vuoden marras-joulukuuta.

:hug: Blondie toivottavsti perhe paranee pian sekä :hug: myös Toreylle vastoinkäymisistä.mä oon ollu parissa kolarissa mukana, mutta ite en oo kertaakaan ajanu. Kyllä se silti huono kokemus on. Ja valitettavasti niitä inttäjiä jotka on aina muka oikeassa löytyy aina. Mä vain olen semmonen että jos tiedän varmasti olevani oikeassa niin sit mä tinkaan niin kauan että vastapuoli huomaa itekin olevansa väärässä. Jääräpää mikä jääräpää =)

).( Ei juurikaan mitään uutta. Edelleenkin vaikuttaa kuivalta kaudelta. Ei kait sen näin pitkään kuitenkaan pitäs jatkua. Tätin lähdön jälkeen kun ei ole minkäänlaisia limoja ollut liikenteessä tai en ainakaan ole huomannut.(Sori jos jotain ällöttää.)Millon sitä mehua piti sit alkaa juomaan? :) No katellaan. Eiköhän se viimeistää parin viikon päästä selviä. Välillä on jostain syystä hitusen etova olo ja tuntuu että nälkäkin olis koko ajan. Ennen on ihan hyvin pärjänny aamupalalla iltapäivään töissä, mutta nykysin tuntuu että pitäs olla heti puolen päivän jalkeen jo syömässä. Muita kummallisuuksia ei ole ollu. Ei edes niitä nippailuja. :(

Taidanpa tekasta kupposen teetä ja rentoutua. Tyttö meni näet mummolaan viikonlopuksi. :)

mantana, Liisukkainen ja Fensca81, teillä alkaakin olla jännät paikat :D huomasin tuossa päivitellessäni.. =)

Torey, onneksi ei käynyt huonommin!! Tollaset säikäyttää silti tosiaankin kunnolla. Olin kerran kyydissä kun äitini ajoi liikennevaloista lähtiessä edellä ajavan perään, ja vaikka vauhti/törmäyskin oli ihan mitätön, silti jalat täristi hurjasti sen jälkeen!!

Meillä ollaan tänään miehen kanssa kahestaan kotona, äitini halusi ottaa 'nupukan' hoiviinsa yöksi :p Vähäsen on ikävä, mut silti on kiva olla pitkästä aikaa kahdestaan kotona! Käytiin leffassa ja syömässä, nyt nautiskellaan parit siiderit B)
Hauskat viikonloput kaikille!

Täällä tämä tylsistynyt ja väsynyt ihminen nyt sitte valvoo, vaikka koko päivän olin niin pirun väsyny. Mentiin ajoissa makuukammarin puolelle ja jänoiltiinkin, mut kumma kyllä uni ei tule siltikään! Yleensä sitä kuukahtaa aina melkein heti..

Mulla on ollu pari päivää tässä jotain ihmeen jalkavaivoja ja niitä aikani mietiskeltyäni olen jo kehittänyt vaikka mitä kamalia diagnooseja. Siks hyppäsinkin koneelle, josko lääkärikaveri olis ollu mesessä, et ois päässy oikeen porukoissa diagnosoimaan. Mut eipä ollu, joten täytyy jatkaa pohdintaa itekseen.. Kuvittelisin että vois olla tuolla lonkan tienoolla joku hermo puristuksissa ja se sitten aiheuttais näitä kummia oireita. No, se siitä kotitohtoroinnista!

Ihana Lumikuningatar ja mamina ku ootte saanu laatuaikaa. Vaikka nuo "nupukat" aivan ihania ovatkin, kyl se tekee välillä hyvää olla ihan rauhassa kahestaan sen aikuisen mussukan kanssa.

Ainiin, se tupakkagallup. Ite en polta. Joskus vuosia sitten tuli humalaspäissään polteltua baarissa, muutama illan aikana. Juomisen oon lopettanu pari vuotta sitten, ainakin toistaiseks. Täysin tipaton linja on toiminu mulla tosi hienosti! :D Mies ei myöskään enää polta. Tais viis vuotta aikanaan polttaa, mut lopetti meiän ekoilla treffeillä. :heart: Olis tosi vaikeaa kuvitella elävänsä tupakoivan miehen kanssa, en tiiä miks. Maistuu ainakin paremmalta tuommonen tupruamaton! :heart:

Mä varasin tossa ajan gynelle parin viikon päähän. Ihan vaan tarkastukseen ja jos papan kattois samalla. Vihdoin sain aikaseks, mikähän siinäkin oli olevinaan niin vaikeaa.. !? Tajusin kyllä vast äsken katella, et ei kai se täti tupsahda just sillon kylään. :ashamed: Mut ehkä se ei tuu paria päivää liian aikasin, tai siis eihän se enää tuukaan.. ;)

No juu, eiköhän tää iltasatuilu taas riitä tältä erää. Jos hetken vaikka lueskelis ja sit jos tulis jo se unikin..

Hyvää viikonloppua kaikille!

Hyvää maaliskuun ensimmäistä päivää! Miten voi olla jo maaliskuu? Justhan oli joulu :eek:
Sovitaanko, että helmikuu olikin vain lämmittelykuukausi tälle todelliselle plussakuukaudelle, eli maaliskuulle?? ;)

Pilkkis79 ai sullakin on kädet kuivemmat?? Sitten mun teoria vois pitää paikkansa. Musta nimittäin tuntuu todellakin, että greipparin litkimisen aloittamisen jälkeen kädet on ihan korput, pelkään että se kuivuus leviää muuallekin iholle. :eek: No, tosiaan, niitä megalimoja odotellessa... :D Jos nyt tärppäis niin olis se sen arvoista. :saint: Ens kierrossa voi sit muuten jättää greippimehun taas kaupan hyllylle. B)

Joo, erilaisia päiviä tosiaan on, välillä päivät menee kuin hujauksessa ja välillä taas tylsistyttää ja on levottomat jalat, eikä tiedä mitä tekis, vaikkei edes oikeastaan jaksais tehdä mitään. Ei oo helppoa olla kotirouva. :LOL: Kyllä mä kans tarviin välillä omaa aikaa, että saa vähän vaihtelua eikä aina tarvitse olla stand by-tilassa. Sitten jaksaa taas paremmin. :)

Mukava kun teillä Lumikuningatar ja mamina on nuput päässeet mummolaan, pääsee äipätkin rentoutumaan. :) Lumikuningatar muistaakseni sitä greipparia vois juoda ihan kierron alusta lähtien. Jos sen taikaan nyt on uskominen alkuunsakaan. :D

Toivottavasti siellä HotCoffeen lekurikäynnillä selviää että kaikki on hyvin =) Varmasti kyllä jänskättää.

Onks täällä kestoilijoita muuten?? Meillä yritettiin, mut ei siitä mitään tullut. Nyt on kankaita kaapissa, mut en tiiä riittääkö into enää ompelemaan, kun viime tekeleeni eivät oikein onnistuneet :(

Tervetuloa mukaan mama-84 :wave: Kyllä tänne mukaan mahtuu, täällä on alkanut kato käydä tuonne odotuspuolelle (mikä ei tietenkään ole yhtään huono asia :D )

Mä en esikoisen vauva-aikaan tuosta kestoilusta kovinkaan innostunut, oon niin käsi tekstiilikäsitöissä, että tuskin saisin mitään vaippoja aikaiseksi B) . Olin peruskoulussa aina puutöissä, sen takia ompelukone on mulle täysi mysteeri :whistle:

Kantoliinat kiinnostavat nyt kyllä kovasti ja kakkosen kanssa ajattelin perehtyä enemmänkin liinailuun. Joo-o, kunhan se kakkonen nyt edes ilmoittaisi joskus tulostaan :p

Tänään ois siis kp 11/26-28. Ennestään mulla on poika 06/05. Ja yritys kakkoseen on alotettu kutakuinkin 01/07, eli reilu vuos tässä jo tahkottu ja gyne vähä jo puheli, et pitäs ilmottautuu lapsettomuuhoitojonoihin! Mut oon päättänyt, et kyl viel yritetään ilman apukeinoja! Rupee vaan pikku hiljaa toivo hiipumaan..

Nti Kesäheinä Joo, ihan on korpahtaneet täälläkin. Nyt on pari päivää kutissukin ihan hirveesti, mut niin on kyllä jalatkin. En tiiä, voiko sitä kutinaa pistää sentään greippimehun piikkiin. Pitäis vissiin mennä lääkäriin, jos tää kutina jatkuu vielä muutaman päivän. Ihan tuskasta, osin sen takia valvoin puoli yötä. Nyt jo niin pelottaa ens yö, polla hajoo jos en saa nytkään nukuttua.

mama-84 Tervetuloa mukaan lössiin, uusi väki piristää aina.

mamina Meillä kans yritettiin kestoilua, mut vähän huonolla menestyksellä. Sillon tällön tulee käytettyä kyllä vieläkin. Mä ostin semmosia all-in-one-vaippoja ja ne kyllä pissii suoraan läpi ihan heti. Tai siis sieltä nivusista vuotaa heti kun pisu lirahtaa.

Tänään tosiaan alko tää virallinen plussakuu vol.2.. :D

Yhteistyössä