PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5

mantana Iso :hug:

Nti Kesäheinä Hienoa, että ovis löytyi! Täälläkin eletään uskoakseni niitä samoja hetkiä, vaikka ollaankin päivä perässä.. Tsemppiä!

Mä oon mamina aika ylpeä itestäni, kun on jo kierroksia takana, enkä vieläkään oo ottanu ovistikkuja käyttöön.. Greippimehu tuli mukaan tästä kierrosta, ehkä seuraavalla rundilla lähden ostamaan niitä tikkuja häntä koipien välissä.. :LOL: Toivotaan, että sulle löytyy se ovis niillä! Ei sille minkään mahda, että tää vauvakuume kyllä ottaa ja pyyhkäsee jalat alta tosi nopsaan ja sit tarvis saada kaikki heti mulle nyt! =)

Kiva Luminka ku et oo meitä unohtanu! :wave:

Liisukkainen Tervetuloa anonyymien greipistien sankkaan joukkoon.. :LOL:

Sipuli Toivotaan, että se moottori hyrähtää käyntiin kiltisti!

(.) Sen verran, että täällä on "kiireinen" ovisviikonloppu takana. :LOL: Tänään kyl varmaan yritetään vielä lähettää matkaan viimoset soturit takajoukoiks varmistelemaan. Hih, nyt on kyllä muistettu ajatella jotain ihan muuta ku vauvantekoa siellä vällyjen välissä.

Kiitos tsempitykistä Pilkkis79, ja samat sanat vaan sulle =) Mä mietin varmaan ihan liikaa, mutta nyt mä aloin miettimään, että miks mulla ei oo mitään oviskipuja niinkuin yleensä mun mielestä on ollut :ashamed: Sniff. Aloin epäröimään, että tapahtuukohan siellä sittenkään mitään vaikka ovistestit bongas sen lh:n kohoamisen. Joopa joo, ehkä mä mietin vaan liikaa... Eipä tää tilanne ainakaan murehtimalla muutu. :D Täytyy nyt vaan hyödyntää ovistestiplussaa seuraavat pari päivää ja parin viikon päästähän se lopputulos sitten nähdään. :saint:

mantana :hug: eikun tsemppiä uuteen yritykseen - taas-!

mamina mä käytin ovistikkuja parin kierron ajan. Mullakin viiva
lähti hiljalleen vahvistumaan paitsi nyt viimekierrossa. Sillon ei
näkynyt mitään ja sitten kp13 päivän kolmannella tikulla iltamyöhään
sain melkein samanvahvuset viivat ja seuraavana päivänä ei taas
mitään. Ja todistetusti ovis kumminkin tapahtui.. kävin ultrassa.
Nytpä siis tikkuset historiaa, enää en niitä osta, ehkä.. ainakaan
ihan heti.

).( täälläpä taitaa ovis lähestyä myöskin! Ainakin sellaset merkit olis
tuolla alaosastolla. :D Eli se olis pupustelua koko viikko! Varmuuden vuoksi ;)
Viikonloppuna jo aloteltiin..
Eipä pitäis ukonkaan valittaa ettei mamma anna :whistle: B)
Joo ja kuten pilkkis tuolla jo totesikin - meilläkään ei ajatella
hommassa vauvantekoa vaan ihan jotain muuta..
Heh, taitaa olla kevät tulossa kun vällyissä kaikenlaista
vipinää. :ashamed: :LOL:

Nonniin ja eikun plussia vääntämään tytöt! :whistle: :wave:

Jee, iitukka, sielläkin ovistellaan! B)

Äsken ehdin jo valittelemaan ettei mitään oviskipuja tai megalimoja ole näköpiirissä, no nyt täytyy ilokseni todeta että olin vain hätähousu, kyllä ne sieltä sittenkin saapuivat. Ja siis tämä tietohan oli ihan pakko jakaa teidän kanssa. :LOL:

Eihän me voitais elää, jos me ei tiedettäis sun kiputiloista tai limoista, Nti Kesäheinä!! :LOL: Sikshän me täällä ollaan, et saadaan kuulla keneltä tulee limoja ja minkä verran.. Eipä näitä juttuja oikeen tohdi kahvipöytäkeskusteluissa ottaa esille.. :ashamed:

Ihana Pilkkis79! :LOL: Juu nää ei todellakaan ole mitään kahvipöytäjuttuja, vois mennä monelta kahvit väärään kurkkuun jos lähtis näistä avautumaan.
Taas voi todeta, että onneksi on tää palsta, hulluksihan sitä tulis jos näitä itsekseen joutuis miettimään.

Noppis
Minä lopetin sitten sen imetyksen (tyttö 6,5 kk) - en niinkään tämän kakkosen yrittämisen takia, vaan en vaan enää jaksanut. Tyttö imi tosi vähän päivisin, joten rinnat huusi hoosiannaa koko päivän - yöllä tyttö sitten söikin kiitettävän usein. Nyt kun äidinmaito vaihtui korvikkeeseen, tyttö nukkuu paljon paremmin eikä heräile ollenkaan niin usein.

Mielenkiinnolla jään odottamaan, milloin kierto palautuu. Toivottavasti pian.

Hei, mulla olisi 8 ovistestiä jäljellä... Jos joku haluaa ostaa? Vähän mietityttää kun paljastuisi oma nimi, mut jos ei ostaja kertois kenellekään :whistle: ;)

Hintaan 7?+postikulut. Ovat kotitesti.fi:stä tilattuja ja liuskamallisia!

Illan viimeiset kurkkaukset.

Noppis, kiva että teillä on yöt rauhoittuneet. Toivottavasti kierto palautuu pian raiteilleen!

Luminka, kiitos tarjouksesta, mutta mulla ainakin on vielä noita testejä jäljellä parille kierrolle. Tosin tietysti toivon, ettei niille enää olis tän kierron jälkeen tarvetta vaan vois antaa tädille kyytiä
:D

Nyt täytynee mennä tästä nukkumaan. Yhtään ei kyllä nukuta mutta tarvii kai yrittää jos tulee hulinoita yöllä, kun poikanen on vähän pipi. Seitsemän jälkeen ressukka simahti jo yöunille. Eli ei muuta kuin lampaita laskemaan.
Öitä!

Moro kaikille näin yöstä jo melkeenpä!

Tääl on menossa kp3 ja täti tekee jo lähtöään ilmeisesti kun hiukka vain tuhruttaa enää. Oudot menkat olikin,alkoi viikkoa ennen tuhruttelulla ja loppuu tällein aikaseen ja tuhruttelulla myöskin. Outova. Joku on miun kropassa kyl muuttunu kun tämmöstä on. Mä onneks pääsen sinne tutkimuksiin ilmeisesti kuukauden sisään jos siellä nyt jotain löytyis näihin mun vatsakipuihin ja ehkä myös avitusta raskautumiseen. Mula kun on tuo pco ja eka muksu sai alkunsa clomeilla. Ajattelin pyytää clomit gyneltä. Mutta näillä mennään nyt ja täällä on yksi greipisti mukaan joukkoon,aloitin juomaan lauantaina 2 lasillista päivässä. :)
Mä palailen paremmalla ajalla lukemaan noi tekstit kun taas oli tullu niin kauhesti etten nyt jaksa kun uni kovasti kolkuttaa jo silmäluomia. Hyvää yötä kaikille! :wave:

Mantana iso :hug: ja pahoittelut tädistä

Mamina Mull ainakin tuntuu vaihtelevan oviksen tikutuksessa viivan vahvuus. Jollain kierrolla paksunee pikkuhiljaa ja ohenee oviksen jälkeen pikkuhiljaa ja toisinaan tuntuu olevan yhtäkkiä paksumpi kun testiviiva ja seuraavana päivänä ei näy enää mitään...Ota nyt sit tostakin jotain selvää :LOL:

Ovisplussia ja pupuilua kaikille tarvitseville :D

:LOL: :LOL: :LOL: Mä hekottelen ääneen tuolle täällä, mamina! Ihana :LOL: Juu sisään ei päästetä, ei vaikka kuinka tätsy itkis
:D

Pahoittelut Fenscalle tädin tulosta. :hug: Kieltämättä mullekin tuli mieleen tuo mitä mamina kirjoitteli kans valemenkoista... B)

Täällä elellään kp 19 tänään, vielä saa ovista hyödyntää tänään ja ehkä huomennakin, sitten saa taas tehtailut jäädä, ja voikin alkaa toivomaan pääsiäiselle jotain iloisia uutisia. :snotty: Tällä kertaa yritän vähän hillitä näitä raskausoireiden kehittelyjä ettei tulla taas kovaa ja korkealta alas.

Plussatsempitykset kaikille!

Siis ei voi olla enää totta!! "kuumat" päivät käsillä ja tommonen
luminen keli ja sitä nyt vissiin sitten riittää.. Tahtoo sanoa
sitä että Lumimies liikennöi jälleen. VOI muna että ottaa päähän :headwall: |O
Täytyy nyt olla joku korkeampi taho vastaan ettei meille sitä
kakkosta tule kun ei edes päästä yrittämään.. :headwall: :'( :snotty:
No, eilen sentäs saatiin tiedustelijat matkaan mutta ei se kyllä
vielä riitä. Olettasin että ovis tapahtuu torstaina.
Ja sitten tuota lima-asiaa :x
Kun ei sitä nyt kyllä millään tiiä että mitä se on kun sieltä
valuu.. tavaraa tulee ja on kirkasta, venyväistä mutta onko
sitten omaa vai ukon. Ota nyt tuostakin selvää.

Fenscalle :hug:

Kuinka moni on kertonut miehelle että miksi sitä
greippimehua litkii?
Mä en oo sanonu kun se kumminkin virnuilis siitä jatkuvasti.
Ja tartteeko senkään nyt ihan kaikkee tietääkkään.. ;)

Plussapuhureita++ :whistle:

Auttakkee miestä mäessä tai naista mäen vieressä!!

Testasin äsken huvikseni tollasella Prisman Pregent Stickillä ja sain siihen haamun :eek: . Onko siinä joku viivanpaikka tai näyttääkö väärin?? Hailakan vaaleanpunainen se kyllä on... miten tää nyt on mahdollista? Mulla on kieropäiväkin jotain miljoona! Taitaa tikku laittaa vauvakuumeista naista halvalla :snotty:

Sori tämä omanapaisuus, mutta juuri nyt en pysty keskittymään :ashamed:

Moikka!

Juu en mä usko et raskaana ollaan vaikka ihania ootte kun yritätte mua piristää ja toivoa pitää yllä. :) :hug: mä rupeen vielä luulemaan liikoja kun luen kaikenmoisia juttuja netistä ;) lämmöt on meinaa koholla vieläkin... mut mä suuntaan katseen kyl jo seuraavaan kiertoon. :)
Mulla on muuten tänään kp4 menossa jos mamina korjaat? :)

Pahoittelut muillekkin tädin piinaamille,ja toivotaan ettei eksy enää muille kuumeisille vaan joutuu lipsumaan niinku tuolla kuvassaa oli :LOL:

HotCoffee mä oon itekin joskus testannu sillä mut sain siihen sellasen valkosen viivanpaikan,jos sulla on siinä väriäkin tullu sallitun ajan sisään niin varovasti voin onnitella sua jo.. :flower: =) Tee uus testi aamupisusta! :)

Fensca: Joo, tämä viiva on kyllä ihan värillinen ja näkyy niin selvästi, ettei tarvitse tihrustaa :) . Mutta huomenna haen apteekista sellasen testiarsenaalin ja kaikkia mahdollisia merkkejä, ei kai ne kaikki voi väärin näyttää :LOL:

Mitäää, täällä tapahtuu jotain!!! Hienoa HotCoffee! Toivottavasti huominen testaus ei aiheuta pettymistä :heart: =) d :D b

Ja lisään vielä varovaiset onnittelut! :flower:
Pitääpä tulla heti aamulla kattomaan tilanne=) Tervetuloa vaan takas minun pinkkaan, tällä kertaa odottaviin ;)

Niin ja plussaonnea muillekin :) :heart:

Varovaiset halaukset HotCoffee!

Tänään sitten sorruin ja tein ekan ovistestini... :ashamed: Vannoin etten koskaan niihin kajoa mutta nyt on otettava kovat keinot käyttöön.. yk 6 jo eikä mitään merkkejä raskautumisesta...

eipä muuta tällä erää.. :wave:

No mutta HotCoffee!!!!! Siis ei oo totta, IHANAA!!! Siis aivan mieletöntä, haamun menit sitten testaamaan!!! =) Voi miten upeita uutisia, suuren suuri varovainen onnitteluhalaus mielettömän suurien hurraa-huutojen kera!!!
Kyllä toi musta kuulostaa tosi lupaavalta kun siinä viivassa on vielä väriäkin :heart: Tulethan heti kertomaan meille sit jatkotestausten tulokset =) Mutta täytyy vielä sanoa, että voi miten ihanaa! :) Eikös sulla muuten ollu just sopivasti lekuri piakkoin? =)

Voi itku iitukka, tosi ikävää että säät on tällaiset että miehes joutuu oleen töissä :( Kyllä uskon, että ketuttaa :/ :hug: Meillä mies tietää miksi sitä greippimehua juon. Just yks päivä hihittelin sille, kun yks meidän (miespuolinen) ystävä oli meillä ja otti mehua jääkaapista, ja sattui ottamaan greippimehua ja kehumaan miten hyvää se oli. Mun eka reaktio oli vaan mielessäni, että "Mun ovismehu!" :LOL: Ihan kuin se olis ollu joku kallis ja pyhä taikajuoma. :LOL:

Toivottavasti ovistikut tuottaa halutun lopputuloksen, Lappitar :heart:

Yhteistyössä