PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5

Lappitar mulle tulee ekana mieleen ettei sulla vain olis
munasarjojen monirakkulaisuutta. Kun silloin ei välttämättä
ovuloi joka kuukausi.. Tai sitten tuo viime kuun plussa vielä sekottaa
sun hormoneita. Mutta tsemppiä jokatapauksessa!
Kyllä se kakkonen teillekkin vielä tulee! :heart:

Wäinöliinille tätionnittelut! Siittä se sitten alkaa..

mamina ne miehet nyt vaan on tommosia, ei sille
mitään voi. Ei ne tuu ajatelleeks että vapaa-aikana pitäis
kattoo lasta tai tehä kotitöitä.. missäs äidin lepohetket..?
Meillä onneks rauhallinen suora puhe menee perille ja
asioista on pystytty neuvottelemaan ilman riitoja. Meillä
ei muutenkaan huudeta tai tapella kun mä en semmosta
siedä! Kinataan ja väitellään ja minä saatan mököttää..
Mutta perheet on erilaisia. Jaksuja vaan sinulle, mamina! :hug:

mitämitä luminka, eikö me päästäkkään enää sun pinoon?
Mites meidän nyt käy.. B)
Kerroppa miten sulla ja masulla menee, onko
pahoinvoinnit alkaneet ja muuta oiretta ilmassa?

Kylläpä tänne tätä tekstiä tulee nykysin reippaasti, ei ihme, ettei Luminkakaan pysy vauhdissa mukana, kun ei tämmönen klubilainenkaan meinaa pysyä.

mamina Voimia sinne! :hug: Toivottavasti tilanne on jo helpottanut. Joskus se vaan on tommosta.. Miehet on miehiä, hyvässä ja pahassa. Meillä ainakin hetkittäin tää kuumeilu kiristää molempien tunteita, ku ei tulosta meinaa tulla. Noi kotityöt on kans semmosia, et ne kiristää varmaan huushollissa jos toisessakin tunteita.

Meilläkään ei olla koskaan huudettu. Just se suora puhe ja asian käsittely rauhassa on toimineet. Ja mä olen kyllä ottanut itelleni sitä omaa aikaa. Puhuttiin jo odotusaikana, et siitä on pidettävä kiinni, et jaksan kotona olla pojan kanssa. Oon sitte alottanu uudestaan vanhan harrastukseni, jonka parissa vietän jokusen tunnin viikossa. Ihanaa unohtaa kaikki arki hetkeks, sit jaksaa taas kummasti. Just nyt oon lähössä parin päivän omalle lomalle, ku mies viettää isyyslomaviikkoaan. Suuntaan mökille.. Sinne vaan yksin istumaan metsän keskelle täyteen rauhaan, mahtavaa!! :heart:

Nyt en taas ehdi enempiä kirjotella, hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Huomenta kaikki,

tervetuloa kaikki uudet, aina sitä sakkiin mahtuu :wave:

Tasapuolisesti onnitteluja ja pahoitteluja tätin tavanneille sen mukaan oliko se toivottu vai ei.
Pitkä kierto on piinailijan pahin päänsotkija.

Tikuttajille peukkuja!

).( eipä mitään uutta. Tänään aamulla selkä taas pahana, siinä kohtaa muistin takaraivossa kurkkivan maanisen kuumeilija-kyttääjäni joka alkoi suputtaa "ethän sä voi Voltarenia ottaa, jos vaikka olisitkin..." Yeah right. Todennäköisyys on promilleluokkaa kun kone ei kerran vielä(kään) käy joten taidan vetää viikon kuurin selkälääkkeitä huoletta, ja keskittää tarmon selän kuntoon saamiseen jotta se sitten joskus kestää kahden painon.

Huomenta!

Lappitar, mä en tiedä miten niiden testien pakastumisen kanssa on, mun testeissä muistaakseni luki vaan että jos ne jäätyy niin niiden pitää lämmetä ennen käyttöä. Mutta ehkä se firma, josta tilasit ne, osais antaa vastauksen? :)

mamina :hug: yhdyn iitukan ja Pilkkiksen sanoihin, jotka jo ehtivätkin sanoa kaiken mitä mullakin mielessä oli :)

Kiva kun Luminka kävit kurkkaamassa! =) Mutta joo, eikö me päästäkään samaan pinoon sit odottajiin? :ashamed: ;) Mehän ollaan kaikki täältä kuitenkin tästä kierrosta siirtymässä sinne odottajien puolelle
:D No, ehkä meidän täytyy perustaa joku "Pikkukakkosten jatkot" tai vastaava sinne sitten :)

Ihanalta kuulostaa Pilkkis79 sun oma pikku loma :heart: Sieltä on mukava sitten palata kotiin, kun akut on täysin latautuneet. :)

Ilmeisesti Blondien takaraivossa kurkkivan maanisen kuumeilijakyttääjän joku sukulainen yrittää mullekin suputella korvaan ja ehdotella kaikenlaisia raskausoireita
Lauantaina sanoin miehelle, että nyt tuntuu, että oltais raskaana, mutta sitten taas välillä iskee epäusko. Aina iltaisin tulee sellainen olo, että ollaankohan tässä pieniin päin, mutta se varmaan johtuu siitä että täällä kaksplussassa kun on surffaillut päivän aikana, niin johan täältä kaikenmaailman oireet tarttuukin mukaan. :LOL:

Heipä hei kaikki.

Taas alko uusi viikko, aika kehnosti kylläkin kun ollaan tyttären kanssa kipeenä molemmat, kuumetta ja mahatautia :snotty:
Huomenna on pakko raahautua kouluun olosta riippumatta kun on työturvallisuuskoulutuksen viimeinen päivä ja se on nyt sitten pakko suorittaa.
Tulityökurssikin on vissiin tällä viikolla, tarttee varmaan ottaa selvää mikä päivä.
Ja päättötyön raakavedos pitäisi esittää opettajalle, että kyllä kiireisenä pitää tuo koulu.

Pienoinen stressikin päällä jo kaiken takia ja paniikkioireet taas päässeet valloilleen :'(
Pitäisi töitäkin saada.

Taidanpa jatkaa tuon päättötyön nykertämistä ja nautiskella greippimehua :p ja yrittää edes vähän rentoutua jossain välissä...

maminalle voimia, miehet nyt on miehiä niinku iitukka ja piikkis jo toteski.

Onnes meil ei mitää suurempii riitoi oo täs nyt ollu, tai noh ei meil oo koskaa oikee ollukkaa. Ja sit jos jotai tulee ni meikä lähtee lapioimaa hevosenkakkaa ja mies tekeen halkoi ni sen jälkee pystyyki ihan rauhallisesti puhumaan :LOL:

Mies muute tunnusti eilen et on alkanu toi jännitys nousemaan ts vauva-asias, vaik eihän se oo ees aluillaan vielä. Mut sit se on hirveen huolissaa siit et sen vanhemmat plus muut sukulaiset alkaa höösäämään. Toi ku ei hirveesti tykkää sellasesta, sen mutsi on ihan hirveen ylihuolehtivainen. Tyyliin "kai teil nyt on hyvät talvirenkaat siin teijä autos ja kaite nyt pärjäätte" jne.

Ja nyt oikeesti alan tekee jotain ja lopettaa nää romaanien kirjottelut tänne teille! :wave:

Pilkkis ihanalta kuullostaa sun oma loma! Uskallat
mennä yksin mökille.. hui.

Kesäheinä niin täältä tosiaan tarttuu kaikenlaisia
raskausoireita matkaan.. :D Vaikka olis vasta kierto alullaan
niin saattaa oiretta pukata. Mutta mistäs sen tietää
vaikka sulla olis nyt tärpännyt.. ;)

).( ei mitään raskauteen viittaavaakaan.. eli kyllä taitaa
olla taas selvä peli. Ei muuta ku seuraavaa kierrosta odotellessa.

Plussia puhaltelen +++ :whistle: :whistle:

Kiitos kaikille piristyksestä :) Kyllä ne asiat saatiin eilen sovittua.

Pilkkis, ai kun pääsis itsekin yksin pariks päiväksi johonkin, mutta huii, mökille metsän keskelle en sentään uskaltaisi

Hauskasti kirjoitit Blondie tuosta kuumeilija kyttääjästä :LOL: Toivotaan että saat selän kuntoon! Tottahan se on, kyllä miulakin joku välillä kuiskuttelee :D

ZiiliZeija pikaiset paranemiset ja jakselemisia!! :heart: Zempppiä myös koulun kanssa, lopussa kiitos seisoo =) :flower:

Eiks se iitukka oo niin, et sillo kun sitä vähiten oottaa ;) Oon ainakin lukenut tuolta jostain et oireet on ollu plussakierrossa kaikista vähäisimmät.
Että jatka toivomista vaan :D

Ziilizeijalle ja tyttärelle pikaista paranemista :hug:

Luminka hyvä hyvä, me tullaan täältä sit ihan kohta B) :snotty: :)

iitukka hymy on täällä korvissa ihan pelkästä ajatuksesta, että olisi tärppi käynyt :D Toivottavasti ei tule taas täti romuttamaan haaveita :headwall:

Hyvä että maminan huushollissa vallitsee taas rauha ja sopusointu :)

Kuinkas moni lähiaikoina piinapäiviään elävä aikoo testailla ennen kuin kiertopäivät on täynnä? Ja kuinka moni aikoo odotella tyynen rauhallisesti siihen asti kuin tädin pitäisi tulla tai sen juna olisi myöhässä? :D Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen... :snotty: Mulla olis päivät täynnä mahdollisesti vasta viikon kuluttua maanantaina, tai sitten voihan se täti rynnistää paikalle jo vaikka perjantaina. Jos nyt jotenkin ainakin viikonloppuun malttaisin testauksen kanssa odottaa niin olisin tyytyväinen :saint: Nega on kyllä niin masentava näky. Onneksi mulla on vaan yksi testi täällä kotona niin ei tule turhan aikaisin tehtyä. Ehkä. Tosin se testi polttelee jo näppejä niin että kohta on 1. asteen palovammat, vaikka oviksesta on vasta 6 päivää :LOL:

Ziilizeija pikaiset paranemiset teille molemmille. :flower: Meillä on onneksi vältytty mahataudeilta ja flunssilta(koputtaa puuta). Mikäs susta tulee "isona" kun opinnot on loppu suoralla? Jos saa olla hivenen utelias...

Täällä ainakin yks piinapäiviä elävä aikoo testata vasta loppuviikosta, keskiviikko tai torstai ehkäpä. Ei ainakaan vielä ole mikään tätiolo, mutta eipä se ollu viimeksikään. Sieltä se hiipi ja yllätti ihan totaalisesti.

Tänään pitäis taas raahautua töihin. Tyttö oli päivän tarhassa ja mä sain siivota ja touhuta omiani koko päivän. Täälläkin ilmeisesti on joku korvaan supattelija, koska lauantaina ostin itelle saunasiiderin, mutta juomatta se jäi. Vesi tais maistua aivan yhtä hyvälle. :)

Lumikuningatar kiva kuulla, ettei siellä ole minkäänlaisia merkkejä tädistä :) Oi ihanaa, sulla on pian testipäivät käsillä! Osaisinpa itse ottaa rennosti ja olla miettimättä koko juttua siihen asti kunnes kp:t on täynnä... :whistle: Täytyy ehkä keskittyä johonkin muuhun, vaikkapa kodin sisustamiseen tai jotain. =)

Huh, täällä on kuulkaa koko päivän koneisto käynyt ilman kahvia, voitteko kuvitella? ;) Kahvi loppui eilen enkä viitsinyt sen takia kauppaan lähteä. Ei ole onneksi mitään kummoisempia vieroitusoireita vielä havaittavissa vaikka yleensä juon aamulla ja iltapäivällä kupposet.
Sen verran kahvin puute kyllä teki hallaa, että on väsyttänyt enemmän tai vähemmän koko päivän ja ensimmäistä kertaa kuukausiin otin jopa puolen tunnin päiväunet, ihanaa :heart:

elikkäs kakkosta haaveillaan täälläkin! Vaunuissa tuhisee poika 12/07 ja nyt jo yritellään toista tulevaksi!
Esikoista ei kauaa tarvinnut odotella kun tärppäsi jo heti ensimmäisestä kierrosta pillereiden lopeuksen jälkeen. '

Nyt omasta kierrosta ei ole hajuakaan, kun ei oo vielä yhtiäkään menkkoja tullut sitten synnytyksen.
Imetä en (olisin kyllä halunnut) joten odottelen tässä nyt sitten menkkoja jotta pääsisi kunnolla kuumeilemaan, tokihan sitä voi jo ennen niitäkin raskautua, mutta en usko siihen kohdallani.
Testejä olen kuluttanut nyt oikein urakalla ja kaikki tähän mennessä negaa, joten alotin tikuttamaan ovista jos semmosen tässä bongaisin.

huhtikuun alussa otan yhteyttä neuvolaan jos tätiä ei siihen mennessä kuulu, niin voidaan suunnitella jotain niiden käynnistämiseksi jotta saadaan tämä kakkosen yritys alkamaan, siis jos siihen mennessä eivät ole alkaneet/en ole plussannut.

Sori omanapaisuus, tekstiä oli niin paljon että paneudun siihen sitten paremalla ajalla :D

mammamamma yk1 kp?? poika 12/07

Nti Kesäheinä, ai kun olisikin lyhyempi aika testailuun, mut vielä pitäs ihan vähintään viikko jaksaa oottaa, ja silloinkin vois testailu olla liian aikaista..

mammamamma, laitoin siule listaan näin:
mammamamma...poika 12/07.......yritys alkanut 03/08
Onko ok?? Ja suuret tervetulotoivotukset täältä! Kiva saada aina uusia mukaan!!

Iltaa!

Pilkkiksen parin päivän mökkiloma kuulostaa erittäin hyvältä! Kelpaisi minullekin!

ZiiliZeijalle pikaista paranemista!

Nti Kesäheinä: Minä olen myös todella riippuvainen kahvista (tai tavasta). Tuntuu ettei päivä meinaa millään lähteä käyntiin jos ei aamulla ole saanut paria kuppia kahvia. Vähensin paljon viime raskaudessa ja silloin kun tyttö oli ihan pieni, mutta nyt tuntuu että kahvihammasta kolottaa entistä enemmän :D .

Mammamammalle tervetuloa! Minkäkin olen ihan tuore tapaus täällä.

Tänne ei ihmeempiä. Juuri sain tytön iltatoimet tehtyä ja nyt isänsä nukuttaa häntä tuolla. Oltiin tänään koko perheen voimin ulkoilemassa. Ajatus pikkukakkosesta tuntuu olevan koko ajan mielessä!

Nti Kesäheinä oon asennoitunut siihen, että maanantai on jotenki "ratkaseva" päivä suuntaan tai toiseen (mullako tuo kierto on ainakin ruukannu heitellä).. tekis kyllä mieli testailla aikasemminki mutta se nega on niiin masentava näky! Ellei sitte ala jo aikasemmin :(

itsekkin uutena täällä toivotan vielä uudemmat tervetulleeksi =)

morjeensta kaikille! NYt on oltu taas niin kovassa menossa ettei oo ehtiny konetta ees aukasemaan ja nyt oli pakko tulla kattomaan mitä tänne kuuluu! :)
HotCoffee en muista oonko onnitellu sua mutta tuhannesti onnea masumatkaajasta :) :flower: kyllä mekin perässä tullaan vielä. :)

Tädin kylään "saaneille" pahoittelut :hug:

Tää alkukierto on niin tylsää aikaa et toisaalta on mukavaa et on ollu vähän kiireistä,ei ehi niin ajatella noita kiertopäiviä ja stressata niistä. Sitä greippistä juon kyl ja lievää kutinaa havaittavissa.. :( saa nähä joutuuko hakemaan hiivalääkkeet apteekista.

Nyt on muuten pakko kysyä teiltä täällä että mikä on teistä hyvä määrä seksiä viikossa? Tai kuinka monesti teillä touhuillaan? Oli meinaan ukon kanssa puhetta tästä ja mä oon kyltymätön :D ja kaipaisin jokapäivä melkeenpä mutta mies on tuommonen viikonloppuaamupano-ihminen... :ashamed: ja minen taas oo aamuihminen yhtään. Voisko oikeesti epäsexympää olla kun tukka pörröttää,silmät mahdollisesti turvoksissa,hampaat pesemättä olo muutenkin niiiin väsy että ei jaksais,ja yks veitikka koputtelee aamukuudelta pyllynposkia(sori ilmaisuni ;) ) niin oo siinä sitten kovin innokas. Vaik ainahan mä suostun kuitenkii... :D
Mua vähän pelottaa kyl että tää kakkosen tekeminen menis sellaseks pakkopullaksi niinkun ton ekan teko meni.. :( yritän välttää kyllä sitä kaikin tavoin,jos vaan mahdollista.

Mulla on nyt sitten työhaastattelu perjantaina puolilta päivin =) toiveet ois korkeella,ihana paikka olis työskennellä kyl. Nyt nukkumaan,aamusta kirppareita kiertämään.hyvät yöt kaikille! :wave:

Sehän tässä onki ku mulla halut hiukan kateissa :kieh: Pistän kyllä täysin imetyksen piikkiin. Haluaisin haluta mutta ei vaan haluta :LOL: Toki oviksen aikaan peitto heiluu ja homma tuntuu mukavalta mutta mutta.. Samaa hiukan pelkään, ettei mee samanlaiseski pakko pullaksi ku mistä puhuit Fensca81 tai ei varsinaista pakko pullaa mutta ajatuksella ei tänään huomenna sitte ja kellon tarkkuudella suunnilleen ;) Raskauden loppuaikana oisin ollut aivan kyltymätön mutta sehän ei tämän hetkiseen tilanteeseen millään tavalla vaikuta/auta.. :D

OTETAAN TÄNNEKKIN NYT NIMENHUUTO MUIDEN PINOJEN VAIKUTUKSESTA, KUN TUNTUU LISTASSA OLEVAN NIMIÄ JOITA EI OLE NÄKYNYT. TÄMÄN VIIKON AIKANA KUN HUUDAT "HEP" NIIN TIEDÄN ETTÄ OLET MUKANA! JA JOS EI EHDI HUUTAMAAN NIIN MUKAAN TIETTY PÄÄSEE TAAS! :D :D

ELI HUUTAKAA HEP, NIIN TIEDÄN!!! :LOL:

Yhteistyössä