Hakutulokset

1. Piglet

Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

Heippa, En ole aikoihin ehtinyt tänne kirjoitella töitä on ollut ihan tuhottomasti. Kierrosta ei ole tietoakaan, en ole vaan saanut aikaiseksi hakea teroja apteekista. Viime yönä heräilin useasti nipistelyyn vasemmalla alamasussa ja sitä on jatkunut pisin päivää. Kaapissa on jemmassa muutama...
  2. Piglet

Pussukkamainen musta iltalaukku/juhlalaukku netistä, mistä???

mulla olisi tämmöinen siinä ruusuke keskellä. sekä pitkä metallinen olkainhihna. http://www.aijaa.com/v.php?i=6569970.jpg
  3. Piglet

neunu Otin sen ekan teron tänään että vuotoa odotettavissa n.23pvä. Meillä on sitä esikkoa haaveiltu tasan 3v pian, n.10pvän päästä. Eka luomu raskaus sitten meni kesken 10/07. Nyt sitten hoitoja väestöliitolla aloittelemassa, ensi käynti kuun alussa ja katellaan miten homma etenee siitä.
  4. Piglet

Heips, Onnea hirmusti kaikille plussanneille!!! Piti aiemmin kysymäni että olenko vanhin, mutta onneksi siis en ole. :) Haaveileitteko te muut myös vielä esikoista? Minulla takana tuulimuna 2002, ja km 2007. Eli vaikka tavallaan kolmas niin silti esikkoa täällä haaveillaan. Menikö vaikeaksi...
  5. Piglet

Macasta vielä http://fi.wikipedia.org/wiki/Maca-juuri
  6. Piglet

Tänään testattu sitten nega. Terot aloitan pe tai la. :/ en vielä päättänyt. Eka aika väestöliittoon n. kuukauden päästä ja ehkä yhtä nopeesti alkaa hoidotkin. Kun en kuitenkaan ihan nuori ole. Olen 32 vuotiaana joukon vanhin? Miten voitte luottaa ovistestien positiivisiin tuloksin...
  7. Piglet

neunu Saa kysyä, lähtöpaino oli 99kg. (joskus olen painanut 105.5kg siitä pudotin ihan ruokavaliolla 15.5kg/5kk. Takaisin tuli tuo 9kg.) En oo pk-seudulta, kun varsinais-suomen seudulta. Ja Tyksistä negatiivista kokemusta lääkärin moittimista, kun ei hänen tahtiinsa paino pudonnut. Mihin...
  8. Piglet

digi Kiitos Olen saanut painon putoamaan täysnutrauksella ja siksi tiedän että myös se toinen 10kg onnistuu. :) Mistä päin olet kotoisin? Huomenna sitten aion testailla ja sitten aloittaa terot taas. Väestöliittoon otettu yhteys ja mahdollisesti ensikuun alussa ekalle käynnille. Onnea...
  9. Piglet

Heippa Pitkän palstailu tauon jälkeen ajattelin tänne ilmoittautua ekaksi. Tähän sakkiin en ole tainnut aiemmin kuuluakaan. Joten pieni esittely paikallaan. Olen 32v luomuraskaus päätyi 10/07 varhaiseen keskenmenoon jonka jälkeen todettiin pcos. Clomejakin söin useamman kierron jopa 3tbl/pvä...
  10. Piglet

~~ Great Girls ~~ vol.3

Täällä suurella todennäköisyydellä tuulimunaraskaus.
  11. Piglet

~~ Great Girls ~~ vol.3

Täällä haamuilu jatkuu, joten mentävä sitten labraan. Koska kierto jo noin pitkällä. Viime kerrallakaan ennen keskenmenoa en saanut selvää plussaa. Sitten vasta uskon kun tiedän mitä labra sanoo.
  12. Piglet

Kuvia plussatesteistä

KS09 mulla tullut kaks samanlaista ja kp:t yli 50nissä. Huomenna labraan
  13. Piglet

~~ Great Girls ~~ vol.3

Täällä pitäis ottaa selvää oliko kyseessä haamu vai viivan paikka vai ei mikään.
  14. Piglet

~~ Great Girls ~~ vol.3

Heips, Työkiireitä ei ole paljon ehtinyt täällä piipahtaa. Uskaltauduin tänään testin ostamaan, saa nähdä koska sitten tekemään. =)
  15. Piglet

~~ Great Girls ~~ vol.3

täällä on yk19 km jlk. Siitä tulee pian 2v eikä uutta raskautta ole kuulunut. :'(
  16. Piglet

~~ Great Girls ~~ vol.3

Onnea Selis :heart: Täällä kp:6/28
  17. Piglet

~~ Great Girls ~~ vol.3

18. Piglet

Millä laivalla olette käyneet Tallinnassa?

Baltic Princess oli tosi loistava
  19. Piglet

~~ Great Girls ~~ vol.3

Moi, täällä on menkat olleet ja menneet, en vaan oo ehtiny täällä piipahtaa. Onko tullu uusia plussia? Kp:t täl hetkel hukassa. Täytyis kalenterii tutkii.

Yhteistyössä