ap
Tiedän täsmälleen millaisen haluaisin ja koko päivän ravannut tänään kauppoja ja ei vaan löydy Itku tulee, auttaakaa nyt joku!
Hei mua evvk mikä on out ja mikä ei... Evvk on myöskin varmaan out, mutta mä käytän sä silti, kun MINÄ tykkään siitä. Minähän sitä laukkuakin sit käytänAlkuperäinen kirjoittaja 88:ei mitään pussukkaa, ne on niiiiin out! kirjekuorilaukku sen olla pitää.
Katoin tota samaa ite just äskenAlkuperäinen kirjoittaja ...:Mä tykkään tästä tiia vanhatapion mamiesta. itseasiassa ostin toiselta myyjältä vastaavan viimeviikolla.
http://www.huuto.net/kohteet/mamie-classic-clutch-laukku-tiia-vanhatapio-uusi-ei-hv/146343720
Kun nyt kerrantiedät tasan tarkkaan millaisen haluat, niin kyllähän sellaisen kirjakuorilaukun tekee itsekin. Aikaahan tuossa ravaamisessa menee tuntikaupalla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tiedän täsmälleen millaisen haluaisin ja koko päivän ravannut tänään kauppoja ja ei vaan löydy Itku tulee, auttaakaa nyt joku!
nou nou nou.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis haluisin sellaisen, missä on semmoset kiristettävät nyörit, joilla se suuaukko menee kiinni ja sit se on semmonen pussi Tosi selkeä selitys...