Hakutulokset

1. M

** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

Kiitos onnitteluista :heart: . Onnea myös Rva Pikkumyylle ja muille plussanneille! Plussatuulia muillekin :flower: :flower: !
  2. M

Hei, minut voi laittaa plussanneiden puolelle :heart: ! Juuri tein testin, eikä ajatukset pysy ollenkaan kasassa. Huono-olo nostaa päätään. Ruokaa pitäisi tehdä ja viikkosiivousta, mutta en pysty nyt mihinkään *huokaus* :heart: :heart: :heart: . La 30.6 oman laskurin mukaan. Plussatuulia...
  3. M

Hei! Minä ainakin luen tätä päivittäin, vaikka en ehdi kommentoida juurikaan. Ovulaatiota odotellessa täällä mennään :). Toivottavasti tästä kierrosta ei tule nin pitkää, ku edellisestä :(. Tsemppiä kaikille!
  4. M

Onko täällä muita kuin minä, joka jännää?

Soitin eilen neuvolaan ja aikoivat laittaa lähetteen labraan. Illalla alkoi sitten vuoto. Hyvä vain, että alkoi ku ei tuo raskauskaan vaikuttanut todennäköiseltä. Pääseepähän uuteen yritykseen. Tokihan on silti mieli vähän maassa... Tsemppiä sinulle!
  5. M

Moikka, mulle voi sitten päivittää kp1/28-35...kierto oli nyt sen harvinaiset 53 päivää, en tiedä mistä johtui. Eka kerta näin tässä elämässä.
  6. M

Niin ja piti kysymäni, että miten pöydänhakureissu meni :)? Ymmärsin, että saunailtaan et lähtenyt...
  7. M

Luin toisesta ketjusta, että olisi ollut vääräähälytystä :). Erikoista! Ja tuntuu kyllä niin raskausoireilta! Mullakin mahaa jumi pari päivää ja odotin menkkoja, mutta nyt ei taas mitään. Mitä tässä tekis. Pitänee ens vkolla varata aika lekuriin jutteleen tästä. Ultraisivat edes tms. Testit...
  8. M

Hei kaikille! Täälläkin edelleen menkkoja odotellaan. Perjantaina tein negatestin. Huomenna aamulla teen VIELÄ yhden ja varaan ajan työterveyshuoltoon ja sitä kautta gynelle.
  9. M

Toivottavasti silmätipat auttaa! Silmätulehduskin niin viheliäinen!! Töissä taas ja motivaatio nolla. Makkarinpuolella meillä ei tapahdu nyt mitään, odotan vain niitä menkkoja, että saisin homman raiteille. Pitänee ostaa se testi taas ja testata tilanne. Ilmoittelehan sitten perjantain...
  10. M

Mulla on kans kivulias ovulaatio, tässä kuussa olen muka bongannut 3 lievempää ovulaatiota ja yksi oli semmonen kivulias eli normaali, mutta se oli muka kp39/28-35. Jos ovulaatio oli noin myöhässä niin kuukautiset alkanee tämän vkon aikana. Mulla siis kp48 menossa nyt ja toive raskaudesta on...
  11. M

Kumkvatti Menipä jännäksi! Eli mahdollisuudet on vielä olemassa raskauden puolesta :heart: . Toivotaan parasta :hug: ! Mulla nyt kp48/28-35. Pari päivää olen ollut varma (taas), että menkat alkaa, mutta ei mitään...viime vkon torstaina testasin viimeksi negan, joten pitänee taas testata...
  12. M

Miten meni lääkärissä :)? Mulla ei mitään edelleenkään. Kp jtn 48 tms. Mutta odotan menkkoja alkavaksi. Harmittaa, ko menee aikaa ihan hukkaan tässä hommassa! Ikinä ole näin heilahtanut ja nyt tämmöistä. Kai se mieli vaikuttaa ruumiseen näin paljon. Eli olisin jo rv7, jos olisin raskaana...
  13. M

Onnea raskautuneille :)! Itse tein testin aamulla, enkä ole raskaana :'( . Ovulaatio oli siis myöhässä, olen varma, että se oli sunnuntaina kp39/28-35. "hiukan" myöhässä, mutta odotan menkkojen alkavan kahden vkon sisällä. Näin mennään ja tulipa koettua tämäkin, ei meinaa ole menkat olleet...
  14. M

Onnittelut :hug: !! Ihana juttu :heart: :heart: :heart:.
  15. M

Eli asunnon vaihtoa suunnittelette =) ! Siinäpä on sitten mukavaa muuttorumbaa ja järjestelyä :)! Isompaanko vaihdatte? Vauvakuumeen ohella siis asuntokuume :D .
  16. M

Ostin tänään pari testiä ja toisen tein. Negaa tuli. Testaan pe uudestaan, jos menkat ei ennen sitä ala. Todennäköisesti alkaa. Seksiäkään ei olla harrastettu 14.8 jälkeen, joten olkoon koko homma. Aika hyvin muuten tiedossa tämän kuukauden risahdusten päivämäärät :headwall: . Tympäsee. Mietin...
  17. M

Voimia :hug: !
  18. M

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Moi Cassy! Asiasta 100000:een, katsoin sun profiilin ja huomasin, että bodailet. Mietin vain, että tuliko sulle humppakahvoja raskaudesta? Minä itse olen hoikka ja liikunnallinen ja epätoivoisesti olen yrittänty kahvoista eroon päästä huonolla lopputuloksella. No, eihän niitä nyt suuriksi voi...
  19. M

Moi kaikille! Väliaikatietoja: Menkat ei ole alkaneet, kp 39/28-35. Eilen alkoi ovulaatiotyyppinen kipu, jota kesti tunteroisen. Mietin jo, että onko mulla vaan hypänny yhden kierron yli ja homma alkaa alusta. Kipu loppui ja tilalle tuli joissain asennoissa epämiellyttävät...
  20. M

Olen tehnyt kaksi testiä, molemmat tosin taisin sössiä. En mene yksityiskohtiin, mutta sanotaanko vaikka niin, että seuraavan testin teen sitten niin, että pissaan ensin purkkiin :xmas: . Omituista ku esikoisen kanssa ei ollut mitään ongelmia testien tms. kanssa. Tosin silloin ei kyllä ollut...

Yhteistyössä