Heippa kaikille!
Taustajoukoissa olen ollut, mutta nyt on taas yk 1 päällä.. Minä siis kuuluin tähän ketjuun aikoinani, plussasin kesäkuussa, mutta sain keskenmenon elokuussa. Sen jälkeen olen käynyt kurkkimassa kuulumisianne, itse en ole kirjoitellut.
Nyt kuitenkin tuo piinaviikko on edessä ennen mahdollista testaamista, joten eihän sitä osaa pysyä täältä pois!
Limoja on ollut vaikka muille jakaa, vaikka en ehtinyt edes lasillistakaan greippimehua juomaan ennen kun päätettiinkin aloittaa yritys tästä kierrosta. Ensin oltiin nimittäin sovittu, että 8 viikkoa kestäneen jälkivuodon jälkeen annetaan kroppani levätä kuukausi ja aloitetaan yritys vasta sitten. No, kuinkas kävikään kun ekat ovisoireet iskivät päälle.... eihän sitä millään voinut olla yrittämättä!
Eli mikäs kp nyt onkaan menossa.... ööh, olisiko 15/?? Kiertopäivistä ei ole tietoa, mutta ovis tuntui olevan jo kp 8 tai 9, joten oletettavissa jokatapauksessa lyhyt kierto, ehkä 22-24?
Selis, en usko Panacodeista olevan haittaa, kun raskaana olevatkin voivat sitä syödä. Tosin en ole terveydenalan ammattilainen, niin saa korjata, jos olen väärässä!
Mukavaa päivän jatkoa kaikille!
Sini