Onko täällä muita kuin minä, joka jännää?

Onnea raskautuneille :)!

Itse tein testin aamulla, enkä ole raskaana :'( . Ovulaatio oli siis myöhässä, olen varma, että se oli sunnuntaina kp39/28-35. "hiukan" myöhässä, mutta odotan menkkojen alkavan kahden vkon sisällä. Näin mennään ja tulipa koettua tämäkin, ei meinaa ole menkat olleet koskaan näin myöhässä, vaikka kierto heitellytkin viikolla.

ElinaMaria ja RosMo, Onnea! :hug: :heart:

pisita :hug:

Tänne ei kummempia, tänään menossa ostamaan testiä samalla kun kaverin muksulle synttärilahjaa. Huomenna sitten varmasti aamulla testailen, niin on sille lääkärillekin sitten sanottavaa tiistaina.

Tännekin tiedoksi, nega testin tein tänä aamuna. Kp 49/28. Ei näy menkkoja, ei ole edes menkkakipuja. Rinnat tuntuu kun ne välillä räjähtäis ja sit helpottaa. Tiistaina sinne lääkäriin, tuun sitten ilmoittelemaan tarkemmin mitä siellä selvis. Pyydän ottamaan papa-kokeen, kun edellisestä ainakin vuosi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:
Tännekin tiedoksi, nega testin tein tänä aamuna. Kp 49/28. Ei näy menkkoja, ei ole edes menkkakipuja. Rinnat tuntuu kun ne välillä räjähtäis ja sit helpottaa. Tiistaina sinne lääkäriin, tuun sitten ilmoittelemaan tarkemmin mitä siellä selvis. Pyydän ottamaan papa-kokeen, kun edellisestä ainakin vuosi.
Miten meni lääkärissä :)?

Mulla ei mitään edelleenkään. Kp jtn 48 tms. Mutta odotan menkkoja alkavaksi. Harmittaa, ko menee aikaa ihan hukkaan tässä hommassa! Ikinä ole näin heilahtanut ja nyt tämmöistä. Kai se mieli vaikuttaa ruumiseen näin paljon. Eli olisin jo rv7, jos olisin raskaana. Luulis tuon jo testeissä näkyvän. Mutta siis raskaana en ole, toki toivoa niin kauan ku menkkoja ei tule :xmas: .

Onnea kaikille raskautuneille :heart: !

toivon että nyt olisin raskaana! pelkään etten ole.. :/ kp 19/30...........kuinkahan voi ol niin et minulla oli ovulaatio jo kp7/30.. tiedän koska on kun niin jumalattoman kipeä olen aina silloin,, mutta ei tun normilta kun noin aikaisin,, niin ja yhtä tuskaa babyn teko oli niissä kivuissa

MasterPiece Lääkärissä tosiaan käyty, ihmetteli sekin sitä et nyt on näin heilahtanut vaikka normaalisti ollut säännölliset myös pillereiden lopetuksen jälkeen. Teki sisätutkimuksen ja tutki kohdun, sanoi ettei ole kasvanut. Mutta JOS olisin raskaana, olisi viikkoja n. 7. Vien tällä viikolla pissanäytteen labraan ja testaavat vielä siellä. Jos näyttää negaa niin odotellaan. Sanoi, että testi voi näyttää plussaa vasta monen viikon jälkeen menkkojen pois jäämisestä. Kysyinkin sitten, että voiko se olla mahdollista kun esikoisesta tein testin 2 viikkoa menkkojen pois jäämisestä ja kuopuksesta samana päivänä. Niin sanoi, että voi siltikin olla mahdollista ettei näy plussaa vielä. Kyllähän se lääkäri kattoi mua vähän hölmönä kun sanoin, etten muista milloin menkat olleet ja että kp on tänään 51/28.

Nyt siis vaan odotellaan. Vähän on tossa nipistellyt alavatsaa, kun sorkki tonne värkkiin, mut johtuu joko siitä tai sitten ne menkat on alkamassa. Kuitenkin kun on toivottu, niin eivät lähde verikoetta ottamaan vielä ainakaan. Myöhemmin sitten ja lopuksi ultrataan jos muuta selvyyttä ei saada ja menkat ei ala.

Me tässä kuitenkin nyt eletään ihan normisti. En ole muutamaan päivään edes ajatellut silleen kunnolla raskautta niinku aikaisemmin. Toki se mielessä pyörii, mutta enpä mä niitä menkkojakaan kaipaile. Ja sitähän se lääkäri vielä sanoi, että sydänääniäkään on turha tässä vaiheessa vielä yrittää kuunnella kun tuskin edes kuuluisivat. Hommailut jatkuu kuitenkin makkarin puolella tästä huolimatta. ;)

Toivotaan sulle raskautumista MasterPiece ja tietysti kaikille muillekin! :heart:

Kumkvatti Menipä jännäksi! Eli mahdollisuudet on vielä olemassa raskauden puolesta :heart: . Toivotaan parasta :hug: !

Mulla nyt kp48/28-35. Pari päivää olen ollut varma (taas), että menkat alkaa, mutta ei mitään...viime vkon torstaina testasin viimeksi negan, joten pitänee taas testata vaikka viikonloppuna...en vain halua nähdä sitä negatulosta, en siis uskalla testata :'( .

Tuntuu, että jos vaikka raskaana olisinkin niin voiko kaikki olla edes hyvin, ku ei ole tuntemuksia. Esikoisesta olo oli sanoinkuvaamattoman huono. Nyt ei siis mitään.

Voimia kaikille saman asian kanssa painiville!

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
toivon että nyt olisin raskaana! pelkään etten ole.. :/ kp 19/30...........kuinkahan voi ol niin et minulla oli ovulaatio jo kp7/30.. tiedän koska on kun niin jumalattoman kipeä olen aina silloin,, mutta ei tun normilta kun noin aikaisin,, niin ja yhtä tuskaa babyn teko oli niissä kivuissa
Mulla on kans kivulias ovulaatio, tässä kuussa olen muka bongannut 3 lievempää ovulaatiota ja yksi oli semmonen kivulias eli normaali, mutta se oli muka kp39/28-35. Jos ovulaatio oli noin myöhässä niin kuukautiset alkanee tämän vkon aikana. Mulla siis kp48 menossa nyt ja toive raskaudesta on suuri. Ymmärrät varmasti tunteen =).

ELi voisiko ovulaatio olla myös noin aikaisin kuin sinulla. Huvittavaa tässä ku olen muka aina ollut hyvin tietoinen ruumiistani ja nyt olen ihan sekaisin, että mitä täällä tapahtuu :D.

Raskautumista sinullekin!

Eniten sitä tosiaan ahdistaa ne nega testit joita itsekin tehnyt jo useamman. Perjantaina olis tarkoitus viedä se pissanäyte labraan tai käydä se siellä antamassa. Toivoa tavallaan vielä on, mutta jotenkin en usko ennen kuin plussa testin saan. Vähän turhauttavaa touhuilla makkarissa, kun ei mitään hajua mistään oviksesta, toki tikkuja vois ostella, mutta en mä oo koskaan ennen tikuttanut niitä.
Tänään ollut menkkamaista kipua ajoittain, mutta olen ollut sitäkin huonommalla tuulella. Joko johtuu tosta tai siitä, että kissa herätti jo viideltä ja nyt sitten vasen silmä oireilee tosi pahasti. Silmätulehduksesta siis kysymys, tipat ei oo vielä auttanut yhtään ja huomenna pitäis sitten mennä töihin kärsimään tästä, jos ei aamusta oo yhtään parempi. :/

Eniten sitä tosiaan ahdistaa ne nega testit joita itsekin tehnyt jo useamman. Perjantaina olis tarkoitus viedä se pissanäyte labraan tai käydä se siellä antamassa. Toivoa tavallaan vielä on, mutta jotenkin en usko ennen kuin plussa testin saan. Vähän turhauttavaa touhuilla makkarissa, kun ei mitään hajua mistään oviksesta, toki tikkuja vois ostella, mutta en mä oo koskaan ennen tikuttanut niitä.
Tänään ollut menkkamaista kipua ajoittain, mutta olen ollut sitäkin huonommalla tuulella. Joko johtuu tosta tai siitä, että kissa herätti jo viideltä ja nyt sitten vasen silmä oireilee tosi pahasti. Silmätulehduksesta siis kysymys, tipat ei oo vielä auttanut yhtään ja huomenna pitäis sitten mennä töihin kärsimään tästä, jos ei aamusta oo yhtään parempi. :/
Toivottavasti silmätipat auttaa! Silmätulehduskin niin viheliäinen!!

Töissä taas ja motivaatio nolla. Makkarinpuolella meillä ei tapahdu nyt mitään, odotan vain niitä menkkoja, että saisin homman raiteille. Pitänee ostaa se testi taas ja testata tilanne.

Ilmoittelehan sitten perjantain tulos!

Mukavaa päivää vastoinkäymisistä huolimatta :wave: !

Huomenta!

Mun pitäis vääntäytyä eka Tikkurilaan niinku bussilla ja sit sieltä vielä bussilla töihin. Kiinnostus nolla. Pitää vissiin odotella, josko mies ehtis heittää mut Tiksiin maanantai aamuna, niin sit ei tarttis bussia kun töihin päin. Olin jo unohtanut koko labraan menon ja nyt ei tosiaan jaksais lähtee. Ja onhan tässä sekin, etten jaksais enää yhtään nega-testiä.
Heräsin tuossa viiden jälkeen, kun miehellä aikainen aamu ja vei samalla pojat hoitoon.

Tänään pitäis vielä jaksaa lähtee saunailtaan. :/ Ei jaksais sekään, kun ehkä lauantaina ajellaan peräkärryn kanssa Kotkaan hakee mun vanhemmilta isompi keittiön pöytä meille. =) Ennemmin mä siis haen sen keittiön pöydän, kun poden lauantai aamuna krapulaa. ;)

Tsemppiä sulle! Mulla alkoi eilen ihan hillittömät menkkakivutkin ja näköjään näyttäis taas jatkuvan. Ehkä se täti sieltä tulis, niin pääsis jatkamaan tuota vauvelin yrittämistä.
Mukavaa päivää kaikille! =)

Huomenta!

Mun pitäis vääntäytyä eka Tikkurilaan niinku bussilla ja sit sieltä vielä bussilla töihin. Kiinnostus nolla. Pitää vissiin odotella, josko mies ehtis heittää mut Tiksiin maanantai aamuna, niin sit ei tarttis bussia kun töihin päin. Olin jo unohtanut koko labraan menon ja nyt ei tosiaan jaksais lähtee. Ja onhan tässä sekin, etten jaksais enää yhtään nega-testiä.
Heräsin tuossa viiden jälkeen, kun miehellä aikainen aamu ja vei samalla pojat hoitoon.

Tänään pitäis vielä jaksaa lähtee saunailtaan. :/ Ei jaksais sekään, kun ehkä lauantaina ajellaan peräkärryn kanssa Kotkaan hakee mun vanhemmilta isompi keittiön pöytä meille. =) Ennemmin mä siis haen sen keittiön pöydän, kun poden lauantai aamuna krapulaa. ;)

Tsemppiä sulle! Mulla alkoi eilen ihan hillittömät menkkakivutkin ja näköjään näyttäis taas jatkuvan. Ehkä se täti sieltä tulis, niin pääsis jatkamaan tuota vauvelin yrittämistä.
Luin toisesta ketjusta, että olisi ollut vääräähälytystä :). Erikoista! Ja tuntuu kyllä niin raskausoireilta! Mullakin mahaa jumi pari päivää ja odotin menkkoja, mutta nyt ei taas mitään. Mitä tässä tekis. Pitänee ens vkolla varata aika lekuriin jutteleen tästä. Ultraisivat edes tms. Testit näyttää negaa, turha niihinkään enää tuhlailla :| .

Olen kuulolla, miten sulla homma etenee :) ! :flower:

Huomenta!

Niin ja piti kysymäni, että miten pöydänhakureissu meni :)? Ymmärsin, että saunailtaan et lähtenyt...

MasterPiece Saunaillassa olin sittenkin, tosin siellä lähinnä aivastelin ja olin tukkonen muutenkin. Join mä pari siideriä, mut jatkoille en vaan jaksanut siinä kunnossa lähteä. Eikä pöytääkään päästy vielä hakemaan, vaan sitten tulevana vkloppuna. Ei ollutkaan porukat saaneet uutta pöytää, eikä me voida vanhaa viedä jaloista ennen kuin uusi pöytä niillä.

Väärä hälytys tosiaan oli. Tuntui kuin se vähäinen veri olisi tullut pissan mukana, kun repäs tosiaan ilkeästi tuolta rakosta kun aivastin. Varmaan limakalvot ärtyivät siitä. Eli täällä sama meno kuin tähänkin asti. Oon ite saikulla pari päivää, tuntuu ettei tää olo helpota ollenkaan. Pakkailua pitäis jaksaa kanssa tehdä, kun enää kaksi viikkoa muuttoon.

Kaivellut noita kaappeja ja löysin esikolta vaatteita joita ei suostu käyttämään, niin pistin kirpparipuolelle myyntiin. Josko jollekin kelpais hyvät vaatteet. Kuopukselle en jaksa säilöä, kun aikaa menee kuitenkin ennen kuin ne on sopivia ja varastossa on lisää vaatteita odottamassa.

Kannattaa tosiaan mennä lääkärille. Hullunlailla menee rahaa noihin testeihin. En meinannut itsekään enää testailla vaan odotellaan niitä menkkoja tai raskautta tai jotain. Tai en mä silleen odottamalla odota, vaan saa ilomielin tulla menkat jos on tullakseen. :) Pääsis uuteen yrittämiseen sitten. =)

MasterPiece Saunaillassa olin sittenkin, tosin siellä lähinnä aivastelin ja olin tukkonen muutenkin. Join mä pari siideriä, mut jatkoille en vaan jaksanut siinä kunnossa lähteä. Eikä pöytääkään päästy vielä hakemaan, vaan sitten tulevana vkloppuna. Ei ollutkaan porukat saaneet uutta pöytää, eikä me voida vanhaa viedä jaloista ennen kuin uusi pöytä niillä.

Väärä hälytys tosiaan oli. Tuntui kuin se vähäinen veri olisi tullut pissan mukana, kun repäs tosiaan ilkeästi tuolta rakosta kun aivastin. Varmaan limakalvot ärtyivät siitä. Eli täällä sama meno kuin tähänkin asti. Oon ite saikulla pari päivää, tuntuu ettei tää olo helpota ollenkaan. Pakkailua pitäis jaksaa kanssa tehdä, kun enää kaksi viikkoa muuttoon.

Kaivellut noita kaappeja ja löysin esikolta vaatteita joita ei suostu käyttämään, niin pistin kirpparipuolelle myyntiin. Josko jollekin kelpais hyvät vaatteet. Kuopukselle en jaksa säilöä, kun aikaa menee kuitenkin ennen kuin ne on sopivia ja varastossa on lisää vaatteita odottamassa.

Kannattaa tosiaan mennä lääkärille. Hullunlailla menee rahaa noihin testeihin. En meinannut itsekään enää testailla vaan odotellaan niitä menkkoja tai raskautta tai jotain. Tai en mä silleen odottamalla odota, vaan saa ilomielin tulla menkat jos on tullakseen. :) Pääsis uuteen yrittämiseen sitten. =)
Soitin eilen neuvolaan ja aikoivat laittaa lähetteen labraan. Illalla alkoi sitten vuoto. Hyvä vain, että alkoi ku ei tuo raskauskaan vaikuttanut todennäköiseltä. Pääseepähän uuteen yritykseen. Tokihan on silti mieli vähän maassa...

Tsemppiä sinulle!

Olin lukevinani tuolta toisesta ketjusta, että sulla menkat alkoi. No, yritystä sitten vaan kehiin taas tädin poistuttua. :hug: Ei tämäkään kivaa ole, kun ei tiedä alkaako menkat vaiko ei.

Mulla uutena "oireena" tullut noi alavatsakivut. Ne on ilkeän tuntuiset, ei pysty kunnolla edes kävelemään. Koskee tosta niinku keskeltä alavatsaa sormen verran sivuille päin. Sitä ollut useampi päivä jo. Tänään aamu meni ihan kivasti, ei koskenut, mutta sitten raahasin painavan jätesäkin roskikseen ja sainpa sen sinne roskalaatikkoonkin heitettyä niin alkoi sitten taas kivut. Ja tosiaan kun mietin tarkoin, niin noi kivut on alkanut aina kun oon kannellut noita painavia laatikoita.

Huomen pitäis lääkäri aika varata, et sais lääkärintodistuksen loppu viikosta töihin. Helpottaakohan tää tauti koskaan. :snotty: Tänään ollut taas pahempi olo kuin eilen. Kotona kuitenkin ajattelin loppu viikon vielä olla, jotta varmasti parantuisin enkä sais jälkitautina mitään keuhkoputkentulehdusta. Se on mulle niin selvä juttu aina flunssan yhteydessä et antibioottikuurin tuohon saan. Nyt yritän sen välttää kaikin mahdollisin tavoin. Ja mitä sitä turhaan puolikuntoisena töissä on, kun sielläkin pitää kuitenkin jaksaa tehdä töitä.

Yhteistyössä