Hakutulokset

1. M

Onko täällä muita kuin minä, joka jännää?

Ymmärtääkseni, jos testaa ennen menkkojen alkua tai niillä main, jollon menkkojen pitäisi alkaa, luotettavimman tuloksen saa aamupissasta...minä tosin en ole malttanut odottaa aamupissaa, tai kerran olisin testannut aamupissasta, mutta hermoilun takia pissa ei tullut :headwall: . Tästä tuossa...
  2. M

Mulla ei myöskään menkkoja kuulu. Pari ClearBlue-testiä olen tehnyt negatiivisella tuloksella, tosin oli molempien testien teossa ongelmia, joten en luottaisi siihen tulokseen. Luotan enemmän omiin raskaustuntemuksiin, joita ei juuri ole :'( . Menkkoja(kp36/28-35) tosin ei näy, eikä kuulu...
  3. M

Huomenta Kumkvatti! Ei ole menkat vielä alkaneet ja aamulla olisin tehnyt testin, mutta mua niin jännitti, että ei tullu pissa :laugh: ! Siis, voitko kuvitella!! Olen tooooodella hermostunut. No, huomenna uusi yritys :saint:. Minä oikeasti tuun kohta hulluksi. Ja tuosta plussauksesta...
  4. M

Huomenta! Kumkvatti: Harmillista, ku ei plussaa vielä tullut, mutta joillakin plussa tulee vasta paljonkin myöhemmin menkkojen poisjäännin jälkeen. Eli älä vielä luovuta :). Kerttu: Pidetään peukkuja, että menkat ei alkaisikaan :). Mullakaan ei ole menkkoja kuulunut, tosin en oikein...
  5. M

** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

Hei! Pääsisinkö minäkin listoillenne =) ? Toinen olisi toiveissa :heart: : MasterPiece....................kp 31/28-35.................yk 2...........Oyks.
  6. M

IIK! Menipä jännäksi d =) b!!! Kerrohan heti! Tosiaan voi olla oireetonkin raskaus :). Kiire vähän, joten näin lyhyesti vain kommentoin.
  7. M

Onko sulla muita lapsia? Mitään raskausoireita?
  8. M

Minä en varmaankaan vielä testiä hae, jospa loppuviikosta tai huomenna :). Tänään olin jo varma, että menkat alkaa, mutta eipä ainakaan vielä. Esikoisesta pahoinvointi alkoi pahana ennen testausta, joten tuntuu, että raskaana en ole, koska pahoinvointia ei ole. Tai toki jos oikein kuulostelee...
  9. M

Miten menee? Joko olette plussanneet? Mulla tänään tasan 2vkoa siitä keskimmäisestä "ovulaatiosta", jonka tunsin. Eli kp30/28-34. Kehtaiskohan jo testata :D ...Odottavan aika on pitkä :xmas:.
  10. M

Juu, eipä sitä rahoiksi lyö kotona ollessa, ja ei kai kukaan lapsia tee rahan takia...vai tekeeköhän... Ja muuten tuo boldattu osio ei ollenkaan auta tätä työntekoa :D ... :heart: :heart: :heart: Plussia kaikille teille ja meille B) !
  11. M

Toisesta haaveillaan ja nyt kp28/28-34. Mahaa on juilinut viime vkon torstaista asti ja aamulla huomasin raudanmaun suussa. Mielestäni tunnen ovulaation hyvin, mutta tässä kuussa niitä on sitten itsetarkkailun tuloksena tuntunut muka 3 :headwall: . Saapas nähdä kuinka käy. Pianhan tuo selviää...
  12. M

Ovulaatio...

Kiitos vastauksista :flower: ! Pitääkin tänään panna töpinäksi :D ...Mukavaa kesää kaikille B) !
  13. M

Ovulaatio...

Podemme mieheni kanssa vauvakuumetta ja olemme juuri aloittaneet yritykset. Tosin reissujen takia edellisestä seksistä on vajaa kuusipäivää aikaa. Nyt tunnen ovulaation ja tulikin mieleeni, että vaikka munasolu on hedelmöittymiskykyinen n 24h irtoamisestaan, niiin käytännössä mitkä on...
  14. M

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Nyt se sitten iski, kamala vauvakuume. Ikinä eläessäni ei ole ollut vauvakuumetta, enkä ole erityisemmin lapsista koskaan edes pitänyt. Toki omaa esikoistani rakastan äärettömästi. Mieheni kanssa ollaan puhuttu toisesta lapsesta pitkään ja eilen alkoi yritys. Vauvakuumetta on ollut vähän...
  15. M

Voi helv.tti mulla meni totaalisesti hermot!

Eli kyllä se siitä! Sulla on elämäntilanne nyt siinä vaiheessa, että ymmärrän äärettömän hyvin sen, että hermot on kireällä! Milloin on muuten la?
  16. M

Äipät vm-75

Täällä kans yks :wave: ! Oulusta olen ja pojan-06 äiti.
  17. M

Millainen olet?

M.A.S.T.E.R.P.I.E.C.E.: Maukas, Antava ja Surullisen Typerä Elvistelijä joka Rentoutuu Pissapäisesti, Imppaa Estottoman Cp-vammaisesti ja Elvistelee :D

Yhteistyössä