Onko täällä muita kuin minä, joka jännää?

Tuntuu, että nuo ketjut johon kuuluin, on ihan täysin kuolleet. Joko ovat raskautuneet tai sitten alkanut uusi kierto.

Mä täällä piinailen vieläkin, tänään kp 32/28 ja ei oo menkkoja kuulunut. Testit näyttää negaa. Kuopuksesta plussasin samana päivänä kun menkkojen olis pitänyt alkaa ja esikoisesta tein testin vasta pari viikkoa menkkojen oltua myöhässä, en oikein ollut ajatellut sitä että ehkä voisin ollakin raskaana.

Kolmas on siis täällä toivottu ja tämä on eka kerta kun tälleen käynyt. Säännölliset kuukautiset olleet aina ja pillereiden lopetuksestakin on pari kuukautta, viime menkat oli niukat. Todella piinaavaa odotella ja ensi viikkoonkin on vielä muutama päivä. Päivät tuntuu toooodella pitkiltä. :/

joo, samassa tilanteessa ollaan..
kovasti haluaisin uskoa olevani raskaana. Tänään kp 30/28, säänn.kierto ollut.
Kuvottaa ajoittain- sellasta aaltomaista pahaa oloa, menee ohi hetkessä.
Sit toi alavatsan paineentunne.. testaamaan tietty vaan, mitä se miettimällä paranee.. en jaksais odottaa esim.viikkoa. Toissapvänä tein (oletettavasti..) neg.testin, vaikka yrittämällä yritin hakea edes jotain väriä :ashamed:

niin..kaipa sen hcg:n määräkin vaihtelee suuresti eri ihmisten välillä..et miksi jotku plussaa jo ennen kun kuukautisten pitäis alkaa, jotkut vasta 1-2viikkoa myöhemmin..

jännittää..mitään tule työnteostakaan,kun pohdin näitä raskaujuttuja :whistle:

Hyvä et löytyy muitakin. Piinaavaa aikaa siis on. Ei mua nyt huvita tehdä edes testiä, kun niin monta negaa on tosiaan jo tullut.

Peukut vaan pystyssä sullekin, että nyt tärppäis! :D Toivotaan niin, pistän tänne vaikka viestiä tai tähän ketjuun ens viikolla sitten et kuinka kävi ja mitä näytti vai näyttikö mitään. :)

Tuntuu ettei oikein mihinkään ketjuun enää kuulu, toiset plussanneet ja toiset aloittaneet kierron taas alusta ja ite on tässä vaiheilla et mitä tuleman pitää. Tarkoitan noita viikottaisia ketjuja, toki mukana olen noissa kolmas haaveissa, ketjussa. tjsp.. En mä tarkkaa nimeä enää muista. :)

Toisesta haaveillaan ja nyt kp28/28-34. Mahaa on juilinut viime vkon torstaista asti ja aamulla huomasin raudanmaun suussa. Mielestäni tunnen ovulaation hyvin, mutta tässä kuussa niitä on sitten itsetarkkailun tuloksena tuntunut muka 3 :headwall: . Saapas nähdä kuinka käy. Pianhan tuo selviää.

Tuntuu vaan, että ajatukset on täysin uudessa vauvassa ja tämä töissäkäyntiki tuntuu turhalta, koska kohta jään kuitenkin äitiyslomalle :LOL: :headwall: ...

kumkvatti moi!! toi vko 34 pino oli alusta alkaen kohtuullisen hiljainen, mä ja dreamer pidettii siellä älymölöö. en oo ny viittiny plussan jälkeen sinne mitään kirjotella, ku tiedän, et ihmiset suhtautuu hiukan ristiriitaisesti toisten plussiin. en oo siis halunnu ketään masenta :ashamed:

tsemppiä sulle/teille piinan kanssa!! :heart: +++ tuulet täältä sinne :whistle:

Tavis onnea sulle paljon ja toivotaan pienen pysyvän matkassa loppuun asti! :heart: Ihana kuulla toisten plussaavan, vaikka toki sitä toivoo myös ite plussaavan piakkoin.

Juu mä kanssa miettinyt tuota töissä käyntiä MasterPiece vaikka noin ä-rahan kannalta mulla ainakin kannattaa työnteko. Hoitelen sellasia 1-2-vuotiaita, niin niitä saa vanuttaa ja nuhnuttaa päivisin kyllä ihan mielin määrin. :D Mä oon ollut noista kahdesta aikaisemmasta minimi äp-rahalla, joten nyt on hyvä et on sitten töitä jota tehdä ja sais vähän edes parempaa rahaa. Vaikka en mä sen rahan takia kolmatta halua, jos joku niin luulee. Vauvat on ihania ja söpöjä ja ne tuhisee ihanasti kun nukkuvat. :heart:

Rinsessaa tänne meille toivotaanpi, kaksi poikaa pitää tuota vauhtia ihan mielin määrin pystyssä. :D Toki, eiköhän se kolmas poika mene tuossa missä nuo kaksikin. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:
Juu mä kanssa miettinyt tuota töissä käyntiä MasterPiece vaikka noin ä-rahan kannalta mulla ainakin kannattaa työnteko. Hoitelen sellasia 1-2-vuotiaita, niin niitä saa vanuttaa ja nuhnuttaa päivisin kyllä ihan mielin määrin. :D Mä oon ollut noista kahdesta aikaisemmasta minimi äp-rahalla, joten nyt on hyvä et on sitten töitä jota tehdä ja sais vähän edes parempaa rahaa. Vaikka en mä sen rahan takia kolmatta halua, jos joku niin luulee. Vauvat on ihania ja söpöjä ja ne tuhisee ihanasti kun nukkuvat. :heart:
Juu, eipä sitä rahoiksi lyö kotona ollessa, ja ei kai kukaan lapsia tee rahan takia...vai tekeeköhän...

Ja muuten tuo boldattu osio ei ollenkaan auta tätä työntekoa :D ... :heart: :heart: :heart:

Plussia kaikille teille ja meille B) !

Heh. :D Ei auta ei, mutta vauvat vaan on niiiiin ihania. :heart:

Onnellista odotusta sulle MasterPiece! :heart:

Me piinataan miehen kanssa ensi viikkoa. Mies tuossa just muisteli millainen syöppö olin ruoan suhteen esikoista odottaessa ja nyt tää sama toistuu näköjään tässä. Ei vaan ole sit plussaa testissä näkynyt.

Me piinataan miehen kanssa ensi viikkoa. Mies tuossa just muisteli millainen syöppö olin ruoan suhteen esikoista odottaessa ja nyt tää sama toistuu näköjään tässä. Ei vaan ole sit plussaa testissä näkynyt.
Miten menee? Joko olette plussanneet?

Mulla tänään tasan 2vkoa siitä keskimmäisestä "ovulaatiosta", jonka tunsin. Eli kp30/28-34. Kehtaiskohan jo testata :D ...Odottavan aika on pitkä :xmas:.

Alkuperäinen kirjoittaja MasterPiece:

Mulla tänään tasan 2vkoa siitä keskimmäisestä "ovulaatiosta", jonka tunsin. Eli kp30/28-34. Kehtaiskohan jo testata :D ...Odottavan aika on pitkä :xmas:.
En oo testiä tehnyt sitten oliko se tiistain vai keskiviikon jälkeen, silloin oli se nega. Nyt ollut koko vklopun pahoinvointia, oikein öklö-oloa ja ei auta vaikka söisin. Kunhan ei tästä pahemmaksi enää muutu. :x

Testin käyn ostamassa huomenna jos kerkiän, pääsen ite tosiaan vasta lähemmäs puol 6 töistä ja kattoo jaksaako sitä sitte enää. Eli testailen ensi viikolla joku päivä. Ite ei malttais odotella, mut pakko kai se on. Oon tehnyt jo niin monta nega testiä tai sitten tuo tärppi on käynyt myöhemmin kierrossa ja testi näyttäis vasta nyt plussaa. Eihän sitä koskaan tiedä. :D

Testaa testaa, katotaan mitä näyttää. Ja jos nyt negaa niin sitten toinen päivä uudestaan. :D Eiks se niin mene? ;)

Mulla just pullat uunissa, pitää niitä yrittää vahtia samalla. En jaksanut enempää istuskella tuolla keittiössä vahtaamassa. Mut hyvää tiedossa tänään ja mun tekee ihan älyttömästi mieli jotain suolaista. :p

Alkuperäinen kirjoittaja MasterPiece:

En oo testiä tehnyt sitten oliko se tiistain vai keskiviikon jälkeen, silloin oli se nega. Nyt ollut koko vklopun pahoinvointia, oikein öklö-oloa ja ei auta vaikka söisin. Kunhan ei tästä pahemmaksi enää muutu. :x

Testin käyn ostamassa huomenna jos kerkiän, pääsen ite tosiaan vasta lähemmäs puol 6 töistä ja kattoo jaksaako sitä sitte enää. Eli testailen ensi viikolla joku päivä. Ite ei malttais odotella, mut pakko kai se on. Oon tehnyt jo niin monta nega testiä tai sitten tuo tärppi on käynyt myöhemmin kierrossa ja testi näyttäis vasta nyt plussaa. Eihän sitä koskaan tiedä. :D

Testaa testaa, katotaan mitä näyttää. Ja jos nyt negaa niin sitten toinen päivä uudestaan. :D Eiks se niin mene? ;)

Mulla just pullat uunissa, pitää niitä yrittää vahtia samalla. En jaksanut enempää istuskella tuolla keittiössä vahtaamassa. Mut hyvää tiedossa tänään ja mun tekee ihan älyttömästi mieli jotain suolaista. :p
Minä en varmaankaan vielä testiä hae, jospa loppuviikosta tai huomenna :). Tänään olin jo varma, että menkat alkaa, mutta eipä ainakaan vielä. Esikoisesta pahoinvointi alkoi pahana ennen testausta, joten tuntuu, että raskaana en ole, koska pahoinvointia ei ole. Tai toki jos oikein kuulostelee, niin välillä olo on erikoinen ja mahan menkkamainen kipu alkoi toissa vkon torstaina. Mikä on erikoista. Ja aamulla kahvikin oli niin pahaa töissä, että haukuin melkein koko työpaikan pystyyn ;). Muiden mielestä kahvissa ei ollut mitään vikaa :D. Mutta siis mieli tekee tepposia ja kroppa kans.

Onnistuiko pullat :)?

Samassa välitilassa täällä heilutaan, kp taitaa olla 32 (30).. kp 29 ja kp 31 tehty puhtaat negatestit. Tämä on yk 2 pilleireiden lopettamisen jälkeen, joten voipi olla että vaan kierto venyy, mut jos ei tätiä kuulu keskiviikkoon mennessä, täytyy sitten testailla uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kerttu84:
Samassa välitilassa täällä heilutaan, kp taitaa olla 32 (30).. kp 29 ja kp 31 tehty puhtaat negatestit. Tämä on yk 2 pilleireiden lopettamisen jälkeen, joten voipi olla että vaan kierto venyy, mut jos ei tätiä kuulu keskiviikkoon mennessä, täytyy sitten testailla uudestaan.
Onko sulla muita lapsia? Mitään raskausoireita?

MasterPiece En minäkään uskonut testeihin kuopusta odottaessa ollenkaan tai alkuraskaudessa, koska siitä ei ollut pahoinvointia, eikä oikein mitään muutakaan. Joten yllätyin täysin plussasta. Mulla oli muutenkin kuopuksesta ylihelppo raskaus, joten nää oireet tuntuu kahta kauheammilta varmaan ihan siksikin.

Testi tuolla vessassa valmistautumassa, täällä jännätään kaikki paitsi lapset. Esikolta kun kysyin et haluisko se toisen pikkuveljen tai pikkusiskon, vastaus oli jyrkkä "EI", mut ehkä se mieli muuttuis sitten raskauden aikana. Kuopukselta kysyin, et haluisko se pikkusiskon tai pikkuveljen, niin vasta mulle et "haluan auton". :D :heart: Täyttää marraskuussa vasta 3v.

Ja kyllähän ne pullat onnistui kolmatta pellillistä lukuunottamatta. Eihän siinä ollut kun 9 pullaa, mutta unohdin ne uuniin. :D

MasterPiece En minäkään uskonut testeihin kuopusta odottaessa ollenkaan tai alkuraskaudessa, koska siitä ei ollut pahoinvointia, eikä oikein mitään muutakaan. Joten yllätyin täysin plussasta. Mulla oli muutenkin kuopuksesta ylihelppo raskaus, joten nää oireet tuntuu kahta kauheammilta varmaan ihan siksikin.

Testi tuolla vessassa valmistautumassa, täällä jännätään kaikki paitsi lapset. Esikolta kun kysyin et haluisko se toisen pikkuveljen tai pikkusiskon, vastaus oli jyrkkä "EI", mut ehkä se mieli muuttuis sitten raskauden aikana. Kuopukselta kysyin, et haluisko se pikkusiskon tai pikkuveljen, niin vasta mulle et "haluan auton". :D :heart: Täyttää marraskuussa vasta 3v.

Ja kyllähän ne pullat onnistui kolmatta pellillistä lukuunottamatta. Eihän siinä ollut kun 9 pullaa, mutta unohdin ne uuniin. :D
IIK! Menipä jännäksi d =) b!!! Kerrohan heti!

Tosiaan voi olla oireetonkin raskaus :). Kiire vähän, joten näin lyhyesti vain kommentoin.

Ei ole lapsia, esikoinen yrityksessä. Muita oireita ei juurikaan ole, kuin, että vatsaa juilii ajoittain. Samanlaista tuntemusta on kyllä ollu paljon vaikkei ole ollut raskaanakaan. Perjantaina väsytti tosi paljon koko päivän ja ajattelin jo et oiskohan tärpännyt, mut ei oo nyt enää väsyttäny.

Vkloppuna oli sellaisia kipuja, että olin ihan varma et kuukautiset alkaa, mut ei oo niitä kuulunu.

Negahan se sieltä taas pamahti. :( En jaksa uskoa enää plussaan, mies tuossa kyl lohdutteli, että älä lannistu, kyllä se vielä tärppää.
Kaveriltakin sain vaan kommentin, että "johtuu pillereiden lopetuksesta ja kierto sekaisin".. Tosi lohduttavaa.. No.. voishan sen lääkärin kuitenkin varata ja pyytää verikokeen ottamaan tjn.

Mä vaan murehdin tästä pienestä ja toisilla monta yritystä kuitenkin takana. Ei vaan ennen oo näin käynyt ja tosiaan kuopuksesta sain plussan helposti vaikka pillerit lopetin samalla tavalla. En tiiä, pitäiskö sitä sit vaan odotella sinne, et on sen 2 viikkoa menkat myöhässä jos sitä ennen ei menkkoja kuulu. :/

Mies tuossa vielä mainitsi, et yritystä vaan enempi kehiin. :)

Negahan se sieltä taas pamahti. :( En jaksa uskoa enää plussaan, mies tuossa kyl lohdutteli, että älä lannistu, kyllä se vielä tärppää.
Kaveriltakin sain vaan kommentin, että "johtuu pillereiden lopetuksesta ja kierto sekaisin".. Tosi lohduttavaa.. No.. voishan sen lääkärin kuitenkin varata ja pyytää verikokeen ottamaan tjn.

Mä vaan murehdin tästä pienestä ja toisilla monta yritystä kuitenkin takana. Ei vaan ennen oo näin käynyt ja tosiaan kuopuksesta sain plussan helposti vaikka pillerit lopetin samalla tavalla. En tiiä, pitäiskö sitä sit vaan odotella sinne, et on sen 2 viikkoa menkat myöhässä jos sitä ennen ei menkkoja kuulu. :/

Mies tuossa vielä mainitsi, et yritystä vaan enempi kehiin. :)
Huomenta!

Kumkvatti: Harmillista, ku ei plussaa vielä tullut, mutta joillakin plussa tulee vasta paljonkin myöhemmin menkkojen poisjäännin jälkeen. Eli älä vielä luovuta :).

Kerttu: Pidetään peukkuja, että menkat ei alkaisikaan :).

Mullakaan ei ole menkkoja kuulunut, tosin en oikein usko, että raskaanakaan olen. Toisaalta en usko, että ne menkat alkaakaan. Outo olotila.

MasterPiece: Jos kuitenkin pidän peukkuja, ettei ne sun menkat alkaiskaan. Mä vaan miettinyt, et jos yhdestä lapsesta testi näyttää plussaa jo samana päivänä kun menkkojen pitäis alkaa, niin voiko käydä sitten toisen kanssa niin, että testi näyttäis plussaa vasta sen kahden viikon jälkeen? Osaatkohan vastata tohon hankalaan selitykseen. :D
Tosin, esikosta tein plussa-testin vasta kahden viikon kuluttua menkkojen pois jäämisestä.

Huomenta Kumkvatti!

Ei ole menkat vielä alkaneet ja aamulla olisin tehnyt testin, mutta mua niin jännitti, että ei tullu pissa :LOL: ! Siis, voitko kuvitella!! Olen tooooodella hermostunut. No, huomenna uusi yritys :saint:. Minä oikeasti tuun kohta hulluksi.

Ja tuosta plussauksesta, niin näin minä olen ymmärtänyt, että plussa voi tosiaan tulla paljonkin myöhemmin menkkojen poisjäännin jälkeen. Joten jos menkat ei ole vielä alkaneet, niin pidämme peukkuja :).

:LOL: Vai ei pissattanut.

Juu mä nyt odotan tän pari viikkoa ja testaan sitten uudestaa ja jos ei mitään niin lääkärissä käyn. Ei siitä haittaakaan ole.
Mulle aikanaan sanottiin, siis vajaa 5 vuotta sitten, että se 2 viikkoa pitäis odottaa, jonka jälkeen plussa varmasti tulee testiin. Okei, nythän on testit kehittynyt kyl siitä, mutta ehkä se jossain tapauksissa paikkansa pitää. :)

mä kans jännäilen. tänään menossa kp 30/28 ja aamulla testattu nega. Kierto on yleensä aika kellontarkka... :ashamed: ei merkkiäkään menkoista.

Mutta tosiaan, jos ovis olikin myöhemmin... tai jos mulla vaan se hcg nousee hitaasti...
en tiiä. se tän päivän testi ei kyl ees ollu aamupissasta... voisko sillä olla vaikutusta?

Terve tänne!

Menkkoja ei kuulu eikä näy eikä ole tuntemuksia. Kp 39/28 menossa. Ostin testin ja testaan vkloppuna. Ens viikolla soitto lääkäriin, jos niitä menkkoja ei tosiaan kuulu. :)
Mulla ei myöskään menkkoja kuulu. Pari ClearBlue-testiä olen tehnyt negatiivisella tuloksella, tosin oli molempien testien teossa ongelmia, joten en luottaisi siihen tulokseen. Luotan enemmän omiin raskaustuntemuksiin, joita ei juuri ole :'( .

Menkkoja(kp36/28-35) tosin ei näy, eikä kuulu, mutta en sitäkään ihmettele, koska hermoilen niin totaalisesti tämän asian kanssa. Vauvatoive on niiiiin suuri ja kaikki tällä palstallahan tuntemuksen tietää :heart: .

Tosin olen parina viime yönä herännyt nälkään ja olo on hutera. Huteruus johtunee varmasti kurkkukivusta ja flunssaisesta olosta. Alavatsatuntemuksetkin hävineet, joita oli tässä välissä 1.5 vkoa.

Toivossa on hyvä elää. Voimia ja jaksamista kaikille kuumeilijoille!

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:
mä kans jännäilen. tänään menossa kp 30/28 ja aamulla testattu nega. Kierto on yleensä aika kellontarkka... :ashamed: ei merkkiäkään menkoista.

Mutta tosiaan, jos ovis olikin myöhemmin... tai jos mulla vaan se hcg nousee hitaasti...
en tiiä. se tän päivän testi ei kyl ees ollu aamupissasta... voisko sillä olla vaikutusta?
Ymmärtääkseni, jos testaa ennen menkkojen alkua tai niillä main, jollon menkkojen pitäisi alkaa, luotettavimman tuloksen saa aamupissasta...minä tosin en ole malttanut odottaa aamupissaa, tai kerran olisin testannut aamupissasta, mutta hermoilun takia pissa ei tullut :headwall: . Tästä tuossa ylempänä kerroinkin :xmas: .

Yhteistyössä