Onko täällä muita kuin minä, joka jännää?

Joko sä sen testin oot tehnyt? Mulla testi odottaa kaapissa ja varmaan huomenna aamupissasta sen sitten teen. Jos en yöllä joudu käymään, niinku yleensä joka yö joutuu sen kerran ainakin käymään.

Mulla oireet niinku hävinnyt kokonaan, välillä rintoja aristaa ja välillä tuntuu et ne silleen "paisuis" ja taas normalisoituu. Ehkä tuo mieli tehnyt kepposensa silloin aikaisemmin. :/

Tee se testi kuitenkin nyt viimeistään vkloppuna, voihan aina näyttääkin plussaa. Niinku mä plussasin kuopuksesta. Tän täytyy sitten olla tyttö, kun näin pitkään odotuttaa plussan saamista. ;) Jos raskautta siis on. :D Toiveet on kovat, joten plussatuulia sullekin sekä muille! :heart:

MasterPiece hyvä :) Mä voin siis vielä odottaa vaikka plussaa! :D Ja huomenna aamulla pissimään... mulla on vaan se ongelma et mä herään aina yöllä kerran tai kaks pissalle... et kuinka tiivistä tavaraa se sit on se aamupissa... en tiiä. :)

Mut oon myös lukenu et monet saa plussan vasta kun menkkojen alusta on jo muutamia päiviä, et toivoa vielä on!! :heart: Tietty tämä stressaaminen ja toivominenkin voi vaikuttaa siihen ettei menkat tuu... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:
Joko sä sen testin oot tehnyt? Mulla testi odottaa kaapissa ja varmaan huomenna aamupissasta sen sitten teen. Jos en yöllä joudu käymään, niinku yleensä joka yö joutuu sen kerran ainakin käymään.

Mulla oireet niinku hävinnyt kokonaan, välillä rintoja aristaa ja välillä tuntuu et ne silleen "paisuis" ja taas normalisoituu. Ehkä tuo mieli tehnyt kepposensa silloin aikaisemmin. :/

Tee se testi kuitenkin nyt viimeistään vkloppuna, voihan aina näyttääkin plussaa. Niinku mä plussasin kuopuksesta. Tän täytyy sitten olla tyttö, kun näin pitkään odotuttaa plussan saamista. ;) Jos raskautta siis on. :D Toiveet on kovat, joten plussatuulia sullekin sekä muille! :heart:
Olen tehnyt kaksi testiä, molemmat tosin taisin sössiä. En mene yksityiskohtiin, mutta sanotaanko vaikka niin, että seuraavan testin teen sitten niin, että pissaan ensin purkkiin :xmas: . Omituista ku esikoisen kanssa ei ollut mitään ongelmia testien tms. kanssa. Tosin silloin ei kyllä ollut juuri vauvakuumettakaan. Vauva sai tulla, jos oli tullakseen ja tulihan se. Eli stressistä ei ollut tietoakaan, toisin kuin nyt :heart: :heart: :heart: .

ElinaMaria, pidetään lippu korkealla ja uskotaan plussaan :saint: .

MasterPiece Niin meilläkin oli esikoisesta, että saa tulla kun on tullakseen ja testin tein tosiaan silloin vasta kahden viikon kuluttua menkkojen pois jäämisestä. Tähän meni aikaa se puolisen vuotta siitä kun pillerit jätin pois ja kierto oli sen 28 päivää ilman niitä pillereitäkin.

Kuopuksesta oli yhdet luomumenkat ja sitten tuli haamuplussa sinä päivänä kun menkat piti alkaa ja n. viikon kuluttua menkkojen pois jäämisestä tuli selkeä plussa.

Siks mä niinku ajattelin, et se plussa olis tullut jo aikaisemmin. Ehkä tää sitten on vaan jotain muuta, miksi ne menkat ei oo tullut. Aamusta yritän tehdä testin, jos ei tartte yöstä käydä vessassa.

Moi kaikille!

Väliaikatietoja: Menkat ei ole alkaneet, kp 39/28-35. Eilen alkoi ovulaatiotyyppinen kipu, jota kesti tunteroisen. Mietin jo, että onko mulla vaan hypänny yhden kierron yli ja homma alkaa alusta.

Kipu loppui ja tilalle tuli joissain asennoissa epämiellyttävät alavatsatuntemukset. Jos esim housut painaa niin pitää vaihtaa asentoa. Huono olo on muutenkin ajoittain. Johtuuko sitte flunssasta vai raskaudesta en tiedä. Tänään pitää ostaa taas testi.

Miten muilla?

Huomenia!

Kiitos Kumkvatti peukutuksista.

Täällä sama tilanne kuin muillakin, ei menkkoja. Tosin odotan niitä alkavaksi tänään illalla, koska voi olla että mulla oli ovis viikkoa myöhemmin. :/ Alkais vaan niin pääsis eteenpäin.
Täällä ei mitään oireita suuntaan tai toiseen... välillä vihlaisee mahasta mutta sekin voi johtua mistä vaan. :(

Mä oon varustautunut illan menkkoja varten punaviinipullolla ja tummalla suklaalla. :D Mä hyökkään tätiä vastaan endorfiinilla! :LOL:

Muoks*
Niin, tänään siis kp 35/28

MasterPiece Mäkin jo ehtinyt miettiä, et mistä kummasta tää nyt yks kaks johtuu et näin käy. Jopa kaverin kanssa mietittiin, että onko tärppi käynyt vasta myöhemmin kierrosta ja nyt venyy sitten sen takia ja plussia ei ole tullut. Ei näistä niinku ota mitään selvää. Ekaa kertaa kun elämässä tämä tilanne. Tänään kp 43/28.

ElinaMaria Juu kyl se on parempi hyökätä sitä tätiä vaan vastaan, ettei se sitten sieltä yllättäis tulollaan! :LOL: Toivotaan, ettei tule.

Täällä tänään ollut ajoittain menkkamaista kipua. Aika kovaakin kipua näköjään. Tuli kauheet kivut tohon keskelle alavatsaan. Tavallaan niinku "supistaa". Rinnat edelleenkin välillä kipeät. Lääkäriä en tälle päivälle käynyt varaamaan, kun en ois töistä pystynyt olemaan pois. Huomenna uusiksi tai sitten keskiviikoksi. Eipä tässä mihinkään kiirettä ole ja voihan olla et ne menkat nyt sitten alkaakin.

Ostin tänään pari testiä ja toisen tein. Negaa tuli. Testaan pe uudestaan, jos menkat ei ennen sitä ala. Todennäköisesti alkaa. Seksiäkään ei olla harrastettu 14.8 jälkeen, joten olkoon koko homma. Aika hyvin muuten tiedossa tämän kuukauden risahdusten päivämäärät :headwall: . Tympäsee. Mietin vain, että miten jotku jaksaa vuosien epätietoisuuden ja loppujen lopuksi lapsettomuuden, ku ite ei kestä kuukauttakaan.

Lenkin jälkeen mieli piristyi. Nyt lapsi kylpyyn ja iltapalalle :heart: .

Mä oon miettinyt ihan samaa. Ite marmattaa yhdestä kuukaudesta, kun toiset joutuu odottamaan vuosia. :headwall:
Mut ei tää odotuskaan kivaa ole, jos menkat on alkaakseen niin niiden olis syytä jo alkaa.

Mulla mieli vähän virkeämpi, käytiin just kattoos neliötä ja mieluisalta vaikutti. Huomiseen kuitenkin odotetaan päätöstä, vaikkakin toisen perheen äiti olisi ollut valmis jo sopimaan ihan kunnolla vaihdon. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:
Mä oon miettinyt ihan samaa. Ite marmattaa yhdestä kuukaudesta, kun toiset joutuu odottamaan vuosia. :headwall:
Mut ei tää odotuskaan kivaa ole, jos menkat on alkaakseen niin niiden olis syytä jo alkaa.

Mulla mieli vähän virkeämpi, käytiin just kattoos neliötä ja mieluisalta vaikutti. Huomiseen kuitenkin odotetaan päätöstä, vaikkakin toisen perheen äiti olisi ollut valmis jo sopimaan ihan kunnolla vaihdon. :D
Eli asunnon vaihtoa suunnittelette =) ! Siinäpä on sitten mukavaa muuttorumbaa ja järjestelyä :)! Isompaanko vaihdatte? Vauvakuumeen ohella siis asuntokuume :D .

No meillä on menossa jo yk7.... sais alkaa jo pikkuhiljaa onnistumaan. :ashamed: Eihän sekään oo viel paljon mutta tuntuu IKUISUUDELTA! |O

MasterPiecelle :hug: negasta.

Ei vielä menkkoja, täytyy jossain vaiheessa viel tehä testiä tällä viikolla jos ei ne ala tulemaan. En mä kyllä raskaana oo... :(

Mä sain itelleni ens viikon tiistaiksi lääkäri ajan ja meinas hermot mennä sen ajanvarauksen akan kanssa. Sain sitten lopulta tuon ajan, kun ensin vänkäs vastaan kaikesta mahdollisesta.

Mulla kai tänään kp 44/28. Uusia oireita tullut, kuvotus palannut iltaan, rinnat aristelee välillä enemmänkin ja tänään tuli ihan kauhee vihlaisu just tosta alavatsalta ja pisti sitten alaselän puolellekin. Jotenkin tekis mieli tilata testejä, mutta sitte taas odottaa saavan niitä negoja lisää.

Me käytiin eilen kattoo yhtä neliötä ja muutto puuhiin tässä nyt sitten joutuu. Ihanaa saada vihdoinkin isompi asunto. :D Saa pojat nauttia edes jonkin aikaa omista huoneistaan. :) Toivon mukaan muutto on sitten viimeistään tän kuun lopulla. Muutamat laatikotkin on saatu jo pakattua, et hommia riittää aina töiden jälkeen. Ei tartte miettiä tekemistä. :D

heissan! täällä kanssa ihmetellään että missäs sitä mennään... tänään kp35/28-38..keskim.kp32 ja nega testi tehty tänään... ei merkkiäkään että menkat alkas..huonoo oloo välillä ja mahassa vaikka mitä vihlovia kipuja...tänään ollut itkukin tosi herkässä ja hermot kireellä... :| on tää kun ei tiiä mistään mitään....tuskin ainakaan raskaana ollaan, sen oon jo todennut mutta missä ne menkat sitten viipyy?!?!?!?! |O alkaisivat jo että tietäs et ees jotenkin kaikki toimii ja vois koittaa uutta kiertoo ja sitä kesä vauvaa.. :heart: mutta kun ei mittään tapahdu..

Voiko mitenkään olla että samalla naisella ei kaikki raskaudet näkys yhtä hyvin testeissä, jos ollenkaan....eix niitäkin oo ollu ettei saa ollenkaan plussaa koko aikana?!?!?! No kaipa tässä vaan on ooteltava.... :headwall:

huomenia! ei viel kukaan ookaan ehtiny täällä rustaileen... Vielä semmosta kyselisin että kuinka tod.näköstä on että simpat eläs 3-4vrk???? Kun jos nyt sitten se ov olikin mulla tuossa kp22, niin sitä ennen hommailtiin 3-4vrk ennen..eli ne ois siellä olleet sitten oottelemassa.... :D ja nyt kun eilen testasin niin ois ollu dpo11 ja se testi ei ollu niitä 10 herkkiä eli voisko viel ollakin mahkut että ois raskaana?!?!? HELP anyone....

pisita Mä en osaa noihin sun kyssäreihin vastata kyl ollenkaan, mut toki muakin kiinnostaa, että voiko toi plussan tuleminen samalla ihmisellä näkyä eri tavalla? Ja eihän sulla vielä hätiä mitiä, plussa voi paukahtaa koska vaan. Täällä se on toista, aina ollut kierto sen 28 päivää vaan nyt on jokin pielessä. En ole raskaana tai en ainakaan usko, lauantaina tehty testi negaa, sen jälkeen en ole edes testaillut. Tänään kp 45/28. :/

En nyt kuollaksenikaan muista mitä toi dpo tarkoitti? Tiistaita täällä odotellaan ja sitä lääkäriä. Ehkä testailen vkloppuna, tekis niin mieli, mutta pelkään saavani taas negan.

Yhteistyössä